abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24343178
Politie is hier in mijn ogen onjuist bezig beetje meten met 2 maten
pi_24343282
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:15 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind het volkomen terecht.
Jij bent dan ook een echte 1e klas ras mongool
Nothing to see here, carry on
pi_24343511
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:38 schreef nexcro het volgende:
Politie is hier in mijn ogen onjuist bezig beetje meten met 2 maten
En dat zou er met het door diverse users in dit topic voorgestelde gedoogdbeleid nou niet echt beter op worden. Beetje een strenge straf, maar zoals ook al meer gezegd, het is een mogelijke straf en dat dienen de ouders zich maar te realiseren als de kinderen daar te onwetend voor zijn (wat niet zo gek is op die leeftijd).
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_24343920
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:34 schreef Klonk het volgende:

[..]

waarom zou ik tolerant moeten zijn tegenover een paar etterige kindjes die vuurwerk staan af te steken, hebben ze gisteren vanaf 10.00 tot diep in de nacht de tijd voor gehad, nieuwjaarsdag wil ik gewoon weer met de hond kunnen wandelen, heel simpel, en ik kan me goed voorstellen dat een ouder iemand zich helemaal kapot schrikt van dat vuurwerk.
Haha laat me raden, jij bent zo'n ouwe lul die nooit kinderen heeft gehad ofzo? mjah je onderschrift klopt iig wel, je bent idd ontoerekeningsvatbaar want een beetje nadenken zit er niet in.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_24344034
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:01 schreef Rapaille het volgende:
Je weet toch dat het niet mag? Je broertjes zijn ook gewoon tuig ook, op nieuwjaarsdag willen mensen UITSLAPEN.

Ik snap die tokkie ouders van je al helemaal niet. Die weten dat het niet mag en laten het gewoon toe....
Om te beginnen zijn mijn ouders total niet tokkie achtig. Ten tweede was het 4 uur smiddags dus kan me niet voorstellen dat er nog veel mensen lagen te slapen. Punt 3, mijn broerjes zijn geen tuig. Als jij vind dat ze tuig zijn omdat ze een rotje afsteken op 1 Januari dan ben jij net ze erg als bin laden want jij bent vast wel een keer door rood gereden.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:32:13 #106
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_24344216
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:43 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Jij bent dan ook een echte 1e klas ras mongool
verklaar jezelf nader.....

En ik vind het volkomen terecht! 31 december is de dag dat er mag worden afgestoken en 1 januari dus niet! Anders kunnen we het hele jaar wel aan de gang blijven!!!!
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_24344302
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:23 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Om te beginnen zijn mijn ouders total niet tokkie achtig.
Geloof ik best, maar ze moeten geen kinderen van 11 jaar vuurwerk laten afsteken, zeker niet zonder toezicht en op dagen dat het sowieso niet toegestaan is.
pi_24344395
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:36 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Geloof ik best, maar ze moeten geen kinderen van 11 jaar vuurwerk laten afsteken, zeker niet zonder toezicht en op dagen dat het sowieso niet toegestaan is.
Aan een touw vastbinden die dingen!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24344463
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:34 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Heb ik gedaan, als het je niet bevalt ga je toch lekker naar een ander land
Veel plezier als je ziek of werkeloos wordt
Jij veel plezier met je eeuwige zelfde baantje waar jij jezelf niet omhoog kan werken, omdat je simpelweggeen ballen hebt en je overal bij neerlegd, saai hoor tot je 65e elke dag achter hetzelfde stinkbureau zitten en de ballen van je baas likken

En misschien ga ik wel naar een ander land, lekker rentenieren ik stuur je wel een kaartje naar je schooierbuurt.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:15:31 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24344975
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:18 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Haha laat me raden, jij bent zo'n ouwe lul die nooit kinderen heeft gehad ofzo? mjah je onderschrift klopt iig wel, je bent idd ontoerekeningsvatbaar want een beetje nadenken zit er niet in.
ik ben meester geweest, pabo gedaan, dus helaas, heb al meer nagedacht als jij denk ik , en nee geen kinderen, maar het hoe en waarom gaat je geen ene flikker aan.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24345060
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:

[..]

ik ben meester geweest, pabo gedaan, dus helaas, heb al meer nagedacht als jij denk ik , en nee geen kinderen, maar het hoe en waarom gaat je geen ene flikker aan.
Vandaar dat belerende toontje.

Iedere debiel kan de Pabo doen trouwens, dat is echt geen prestatie. Niet dat opleiding echt iets over iemand zegt hoor.
pi_24345081
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:32 schreef Gstyles het volgende:

[..]

En ik vind het volkomen terecht! 31 december is de dag dat er mag worden afgestoken en 1 januari dus niet! Anders kunnen we het hele jaar wel aan de gang blijven!!!!
De politie moet gewoon niet zo zeikerig doen.
Mensen lastig vallen om van die miezerige dingen.

Een keer kreeg ik een boete omdat ik op de stoep had geparkeerd van me eigen restaurant.
Maandelijks zie ik wel een Politie auto bij ons op de stoep staan, omdat ze dan eten gaan halen bij ons. Dat is toch GVD niet te geloven? Ik krijg er een boete voor terwijl ze het zelf ook doen !!
Dat zijn dus van die zeikerige dingetjes....
Nothing to see here, carry on
  zaterdag 1 januari 2005 @ 22:21:35 #113
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24345102
zo, nu eerst een biertje, wie nog meer, ff de gemoederen afkoelen
pi_24345202
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:21 schreef Klonk het volgende:
zo, nu eerst een biertje, wie nog meer, ff de gemoederen afkoelen
Niet achter het stuur he.
pi_24346347
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:15 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ow leraar, ja dat zegt dan genoeg. Leraren vinden altijd dat ze gelijk hebben ja. Jammer dat het meestal niet zo is.
pi_24346473
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:21 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ow leraar
Ik hoop dat die van jou je hard aanpakken.
pi_24346632
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:32 schreef Gstyles het volgende:

[..]

Ik denk dat het meer gaat om het overdadige optreden van de politie tegen kleine kinderen, terwijl er massaal fietsen gestolen worden, waar weer niks tegen gedaan wordt(gaan mensen nog wel naar de politie als er iets gestolen is? ). Ja, het was een overtreding, maar dit vind ik gewoon mierenneukerij.
altijd offtopic...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:39:17 #118
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_24346684
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:45 schreef pimpin het volgende:

[..]

Jij veel plezier met je eeuwige zelfde baantje waar jij jezelf niet omhoog kan werken, omdat je simpelweggeen ballen hebt en je overal bij neerlegd, saai hoor tot je 65e elke dag achter hetzelfde stinkbureau zitten en de ballen van je baas likken

En misschien ga ik wel naar een ander land, lekker rentenieren ik stuur je wel een kaartje naar je schooierbuurt.
Zit jij er even compleet naast
Ik beheer een IT afdeling en verdien daar goed geld. Jou zie ik nooit rentenieren en waarschijnlijk heb je niet eens genoeg geld om een knapzak te kopen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:40:58 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24346719
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:21 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ow leraar, ja dat zegt dan genoeg. Leraren vinden altijd dat ze gelijk hebben ja. Jammer dat het meestal niet zo is.
nee, jij gaat het helemaal maken als werkeloze kneus
  zaterdag 1 januari 2005 @ 23:58:39 #120
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24347068
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:39 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Zit jij er even compleet naast
Ik beheer een IT afdeling en verdien daar goed geld. Jou zie ik nooit rentenieren en waarschijnlijk heb je niet eens genoeg geld om een knapzak te kopen
don't give me that fucking bullshit
pi_24349205
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef Litpho het volgende:

[..]

En dat zou er met het door diverse users in dit topic voorgestelde gedoogdbeleid nou niet echt beter op worden. Beetje een strenge straf, maar zoals ook al meer gezegd, het is een mogelijke straf en dat dienen de ouders zich maar te realiseren als de kinderen daar te onwetend voor zijn (wat niet zo gek is op die leeftijd).
Ik bedoelde met meten met 2 maten maar, dat de ene helft wel film mag kijken bij oom agent en naar halt moet en de andere die "te ver" weg wonen de dans ontspringen. Deze 2 gaan in het vervolg elk jaar gewoon aan de andere kant van nederland staan knallen bijwijze van spreken. Te ver weg wonen waar halen ze het van daan . Die jong uitziende agenten waren er 2 van een stage auto cker en nog vol in de leer
  Spellchecker zondag 2 januari 2005 @ 03:54:25 #122
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_24350394
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:15 schreef speedfreak1 het volgende:
Tjah, dat iemand die de man met de houten hamer aan het ontmoeten is de politie belt als er vuurwerk wordt afgestoken lijkt mij vrij logisch. Dat de politie tegenwoordig een wat discutabele uitstraling heeft doet eigenlijk niet ter zake. Ze kwamen in ieder geval op een melding af, als ze dat niet doen dan is meteen de wereld weer te klein. En wat betreft die straf, inderdaad, een boete van ¤100,- per stuk was meer adequaat geweest, en de snotjochies dat van hun zakgeld laten betalen, dat zal ze leren!
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:16 schreef Klonk het volgende:
bureau halt is een prima methode om dit soort dingen af te leren, die gaan maandag lekker vegen en vuurwerkresten opruimen in de stad ofzo, vuurwerk mag heel simpel tot een bepaalde tijd worden afgestoken (meen 3 of 4 uur in de nacht) en als jij en je broertjes dan s'middags gaan knallen vind ik het niet vreemd dat er mensen zijn die er zich aan storen.

en dan gaan janken dat je gepakt bent vind ik eigenlijk in en in triest
Prima reacties
Tevens -purist.
  Spellchecker zondag 2 januari 2005 @ 04:09:16 #123
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_24350511
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Och och och zeg. Doe dat dan ook met vreugdevuren, champagne op straat, noodsignaal-pijlen, vervuiling, geluidsoverlast, openbaar dronkenschap enz.

Wat een ge-ambtenaar hier zeg.
volgens mij zijn die ook allemaal wettelijk verboden

domme reactie dus
Tevens -purist.
pi_24351665
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 23:40 schreef Klonk het volgende:

[..]

nee, jij gaat het helemaal maken als werkeloze kneus
Ach ik ben nu al hoger opgeleid dan jouw en dan ben ik nog geeneens klaar. Maargoed beetje offtopic niet?
  zondag 2 januari 2005 @ 11:09:12 #125
69994 seto
-|||--------|||-
pi_24351728
dan jij
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')