abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24341204
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:37 schreef Klonk het volgende:

[..]

waarom ?

als kinderen een bijbaantje kunnen en mogen hebben (folders bezorgen ofzo) gaan ze dan dood van een dagje vegen ?
Ja, dat is 't dus niet nee. Van werken gaat niemand dood (al neem ikzelf geen enkel risico).

Waar het om gaat is het zogenaamde delict. Ik vind (en dat is idd een mening) dat je het afsteken van overgebleven knalletjes op 1 januari moet gedogen. En als 't de spuigaten uitloopt, vermanen en beslag leggen.
Als 't nou een stel opgeschoten hangjongeren betreft die met strijkers gooien, dan mag je ze best een bekeuring uitschrijven. Want dan betreft 't ook illegaal vuurwerk.
The gum you like, is coming back in style.
pi_24341209
Nogal strenge straf.

Hier werd gisteren een container afgebrand door een aantal lokale sjonnies. Ik ga er echt mijn tijd niet aan besteden. Laat ze elkaars poten er maar af fikken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_24341232
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:45 schreef heiden6 het volgende:
Hier werd gisteren een container afgebrand door een aantal lokale sjonnies. Ik ga er echt mijn tijd niet aan besteden. Laat ze elkaars poten er maar af fikken.
M'n familie.
pi_24341252
quote:
[b]Op zaterdag 1 januari 2005 18:35 schreef Johan_de_With het volgende:
Kom op man,die gozer is 14
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:48:34 #55
81237 releaze
best of both worlds
pi_24341255
geen probleem, prima zaak. vuurwerk afpakken heeft geen zin, de kinderen zien daardoor de gevolgen van hun overtreding niet in, en dat moet natuurlijk wel gebeuren. als ze het daarna nogmaals doen zijn ze lekker hardleers.

daarnaast is het vuurwerk wat smorgens nog te knallen valt nog behoorlijk gevaarlijk ook. spul dat de vorige avond niet is afgegaan, kort lontje, etc. kinderen van 8 die de gevaren van zo'n klein ding nog niet inzien, niemand die ze vertelt of het wel "veilig" is of niet... als je dan vuurwerk af wilt steken doe dat dan savonds met je ouders erbij totdat je zelf de risicos kan overzien.
pi_24341273
Ruimdenkendheid, dat is 't trefwoord.

Dat geldt af- en toe ook voor 't gezag vind ik. Want die leggen de prioriteit tegenwoordig echt afschuwelijk verkeerd.
pi_24341349
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:47 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

M'n familie.
Een sjonnie die ruimdenkendheid aan het promoten is.

pi_24341359
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:48 schreef releaze het volgende:
geen probleem, prima zaak. vuurwerk afpakken heeft geen zin,
Hoe weet je dat nou. Dat hebben ze namelijk niet geprobeerd. En het lijkt mij, dat als je 't vuurwerk in beslag neemt, er simpelweg niets meer af te steken valt.
quote:
de kinderen zien daardoor de gevolgen van hun overtreding niet in, en dat moet natuurlijk wel gebeuren. als ze het daarna nogmaals doen zijn ze lekker hardleers.
Goed geconstateerd broeder.
quote:
daarnaast is het vuurwerk wat smorgens nog te knallen valt nog behoorlijk gevaarlijk ook. spul dat de vorige avond niet is afgegaan, kort lontje, etc. kinderen van 8 die de gevaren van zo'n klein ding nog niet inzien, niemand die ze vertelt of het wel "veilig" is of niet... als je dan vuurwerk af wilt steken doe dat dan savonds met je ouders erbij totdat je zelf de risicos kan overzien.

Zo gaat 't al decennia lang. Ik vind het de taak van de ouders de kinderen op de gevaren te attenderen, of te verbieden. Het lijkt me ook aardig in het belang van de ouders, dat de kids heelhuids thuiskomen.
pi_24341376
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:53 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Een sjonnie die ruimdenkendheid aan het promoten is.

De laatste der Mohikanen. Waar gaat 't heen met die naam tegenwoordig.
pi_24341382
Goed zo, je mag gewoon geen vuurwerk meer afsteken. kleine klappertjes of niet. Dieren hebben er bijvoorbeeld ook veel last van. De straffen hadden iets minder gemogen.
De politie heeft gewoon de wetten na te leven. Als zij dat doen zijn het eikels??
Op 1 januari gebeuren volgens mij de meeste ongelukken met kinderen en vuurwerk.
Terrecht dus.
Good morning! And in case I don't see you: good afternoon, good evening and good night!
pi_24341390
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:55 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

De laatste der Mohikanen. Waar gaat 't heen met die naam tegenwoordig.
Ik zou ze slaan.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:57:00 #62
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24341414
Goh, als ik op 1 januari zou moeten werken...
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24341449
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:55 schreef E-ric het volgende:
Goed zo, je mag gewoon geen vuurwerk meer afsteken. kleine klappertjes of niet. Dieren hebben er bijvoorbeeld ook veel last van. De straffen hadden iets minder gemogen.
De politie heeft gewoon de wetten na te leven. Als zij dat doen zijn het eikels??
Och och och zeg. Doe dat dan ook met vreugdevuren, champagne op straat, noodsignaal-pijlen, vervuiling, geluidsoverlast, openbaar dronkenschap enz.

Wat een ge-ambtenaar hier zeg.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:03:32 #64
81237 releaze
best of both worlds
pi_24341529
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:54 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Hoe weet je dat nou. Dat hebben ze namelijk niet geprobeerd. En het lijkt mij, dat als je 't vuurwerk in beslag neemt, er simpelweg niets meer af te steken valt.
[..]
empirisch onderzoek heeft uitgewezen dat alleen het afpakken van materiaal met de boodschap "dat mag niet" weinig effect heeft op kinderen, het zal ze de volgende keer er niet van weerhouden het nogmaal op te pakken. In sommige gevallen wel, maar het is niet bepaald de meest effectieve manier van kinderen duidelijk maken dat iets niet mag. Als je dat dan toch doet, doe het dan goed he.

Ik vind het in de eerste instantie behoorlijk loos dat "dat lijk" de politie heeft gebeld voor d'r probleem. De politie was nergens voor nodig geweest. De ouders zijn nu helemaal buiten beschouwing gebleven.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:05:36 #65
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24341564
niet geheel, bij een haltstraf worden de ouders ook betrokken, vaak dmv een geldboete.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24341653
Volkomen terecht dat de politie actie heeft ondernomen; het begint immers bij de kleine dingen. Het zou haar echter sieren als ze bij ernstiger zaken ook eens zo optrad.
pi_24341659
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:44 schreef StrayDog het volgende:
De politie moet weer eens een deel van de opvoeding overnemen omdat de ouders dat blijkbaar laten liggen, en dan is het weer niet goed.
TS of de ouders hadden die kinderen zelf natuurlijk moeten verbieden dat vuurwerk af te steken.
Ten eerste omdat dat sowieso niet mag op 1 januari, en daarnaast mogen kinderen onder de 16 toch helemaal geen vuurwerk hebben?

(Weet je trouwens hoeveel gewonden er elk jaar nog op 1 januari vallen met vuurwerk? Als je broertje zijn klauw eraf had geknald, had je vast een topic geopend hoe schandalig het is dat de politie daar niet wat beter op let, of dat de gemeente de troep niet eerder opruimt )

Ik heb vroeger ook genoeg dingen gedaan die niet mochten, maar dan weet je dat je ook de gevolgen moet accepteren en niet achteraf gaan lopen miepen.
Mijn ouders hadden het trouwens ook zeker niet goed gevonden als ik op 11 jarige leeftijd op 1 januari nog vuurwerk zou gaan afsteken waar zij bij stonden.
Uhm je heb het wel over MIJN ouders dus aub ff normaal graag. Mijn ouders hebben mijn broertjes goed opgevoed en ze weten best wel wel en niet mag. Zover ik weet heeft iedereen die ik ken wel eens vuurwerk afgestoken op 1 januari wat ze nog over hadden (en ja het gaat hier om allemaal klein knalvuurwerk, niks groots).

En die gewonden hebben er geen reet mee te maken.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:13:52 #68
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24341708
zal best kill_em_all, maar het is heel simpel:

iets doen wat niet mag is niet de huilie uit komen hangen dat je gepakt bent.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:14:42 #69
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_24341725
Toen ik 11 was stak ik niet alleen vuurwerk af hoor.
Je ouders verdienen negatieve kritiek aangezien ze er BIJ moeten zijn.
onder de 16 mag e geen vuurwerk bezitten en/of afsteken buiten de gestekde tijden.
op O/N word het gewoom gedoogd maar daarna niet meer.
je oduers gadden er BIJ moeten zijn en dan NOG waren ze volgens de wet buiten hun boekje gegaan KLaar.
pi_24341753
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:13 schreef Klonk het volgende:
zal best kill_em_all, maar het is heel simpel:

iets doen wat niet mag is niet de huilie uit komen hangen dat je gepakt bent.
Dat vind ik toch wel zo'n dooddoener. Baseer je principes eens op iets origineels.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:16:50 #71
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24341758
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hij zei admin tegen me

Ik ben verliefd

GC >> KLB
wat *liev*
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:45 schreef Paxlie het volgende:

[..]
b) als je dan gepakt wordt, ga dan niet lopen janken
niet bitchen dus! maar zover ik weet krijg je de keuze tussen halt en boete, en kiddo's van 11 gaan niet naar halt, die krijgen wat anders
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:19:58 #72
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24341809
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Dat vind ik toch wel zo'n dooddoener. Baseer je principes eens op iets origineels.
en de argumenten waar jij mee komt die zijn wel op iets origineels gebaseerd

en bovendien zijn het geen principes maar gewoon een mening, en gelukkig sta ik niet alleen in die mening.
pi_24341813
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:16 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje alsof je in de Tweede Wereldoorlog zou zeggen 'Ja, die joden moeten nou eenmaal opgepakt worden. Als jij ze dan gaat verstoppen in je kelder moet je ook niet de huillie uithangen als je neergeknald wordt voor de ogen van je dochtertje.'

pi_24341836
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het klinkt een beetje alsof je in de Tweede Wereldoorlog zou zeggen 'Ja, die joden moeten nou eenmaal opgepakt worden. Als jij ze dan gaat verstoppen in je kelder moet je ook niet de huillie uithangen als je neergeknald wordt voor de ogen van je dochtertje.'

Whehehehe
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:22:36 #75
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24341862
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

dat vind ik een domme, hersenloze grove vergelijking.
pi_24341886
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:22 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ik niet.

Het is wat uitvergroot om duidelijk te maken dat de wet niet altijd heilig verklaart moet worden.

In dit geval vind ik het nogal een zware straf.
pi_24341929
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:19 schreef Klonk het volgende:

[..]

en de argumenten waar jij mee komt die zijn wel op iets origineels gebaseerd
Ja, dat zijn ze.

En nu?

quote:
en bovendien zijn het geen principes maar gewoon een mening, en gelukkig sta ik niet alleen in die mening.
Mwoah, wat jij wilt jongen. Principes, mening, 't is mij om 't even.

Nee, stel je voor zeg. Een eigen mening, eng. *bibber*
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:26:06 #78
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24341933
wat is er dan in godsnaam mis met een jongen van 14 die een ochtendje waarschijnlijk de straat moet vegen ?, meer is halt niet, kleine taakstraf en meestal een video bekijken.

na ja, jullie zoeken het maar lekker uit, dom zijn is schijnbaar ook een mening.
pi_24341953
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:22 schreef Klonk het volgende:

[..]

Het is ter verduidelijking van een punt. En aardig treffend.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:27:19 #80
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24341958
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja, dat zijn ze.

En nu?
waarop dan ?, tokkiewetboek, de wet geld voor iedereen behalve voor mezelf ?
pi_24341959
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:26 schreef Klonk het volgende:
wat is er dan in godsnaam mis met een jongen van 14 die een ochtendje waarschijnlijk de straat moet vegen ?, meer is halt niet, kleine taakstraf en meestal een video bekijken.

na ja, jullie zoeken het maar lekker uit, dom zijn is schijnbaar ook een mening.
Het is meestal wel iets meer dan een ochtendje. Dat vind ik nogal een zware straf voor een kiddo met een astronautje.
pi_24341988
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:27 schreef Klonk het volgende:

[..]

JFH heeft geen taakstraf hoor.

Je kunt best wel een mening hebben over de wet. Dat is niet van boven opgelegd. Wij passen de wet aan aan onze wensen als samenleving, niet andersom.

Persoonlijk vind ik het nogal een zware straf. Jij niet.

Waarom doe je daar zo moeilijk over?
pi_24342001
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:27 schreef Klonk het volgende:

[..]

Nee meneer, tolerantie. De basis van het Nederlander-zijn. Met een wolkje ruimdenkendheid. Daar is 't zogenaamde gedoogbeleid ook op gebaseerd.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:32:03 #84
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24342035
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is meestal wel iets meer dan een ochtendje. Dat vind ik nogal een zware straf voor een kiddo met een astronautje.
ik zou de op nog maar eens lezen.
quote:
Mijn broertjes hadden nog wat vuurwerk over van gister avond dus dat gingen ze afsteken. Was allemaal normaal vuurwerk, je weet wel, van die kleine klapdingen enzo dus niks waar een normaal mens zich op 1 Januari aan zou storen.
dus al meer dan 1 rotje / astrounautje.

maar goed, als het normaal is dat kinderen niet weten wat fout is en dan gaan lopen huilen dat een of andere oud lijk (hoezo respect ?), dan zal ik wel een ouwe zeur zijn en het land word er vast beter van als iedereen maar doet waar die zin in heeft
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:34:31 #85
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24342080
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:29 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Nee meneer, tolerantie. De basis van het Nederlander-zijn. Met een wolkje ruimdenkendheid. Daar is 't zogenaamde gedoogbeleid ook op gebaseerd.
waarom zou ik tolerant moeten zijn tegenover een paar etterige kindjes die vuurwerk staan af te steken, hebben ze gisteren vanaf 10.00 tot diep in de nacht de tijd voor gehad, nieuwjaarsdag wil ik gewoon weer met de hond kunnen wandelen, heel simpel, en ik kan me goed voorstellen dat een ouder iemand zich helemaal kapot schrikt van dat vuurwerk.
pi_24342081
Jeetje, meer dan 1 astronaut. Wel een heel pakje misschien. Misschien zelfs wel anderhalf pakje, weten wij veel.

Je moet bij de belastingdienst aan de slag jongen, hebben ze veel aan jouw soort.
pi_24342127
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:32 schreef Klonk het volgende:
ik zou de op nog maar eens lezen.

dus al meer dan 1 rotje / astrounautje.
Een kiddo met meerdere astronautjes dan.
quote:
maar goed, als het normaal is dat kinderen niet weten wat fout is
Waaruit trek jij deze conclusie? Er wordt alleen beweerd dat de straf/maatregelen nogal streng zijn.
quote:
en dan gaan lopen huilen dat een of andere oud lijk (hoezo respect ?),
Azijnpisser.
quote:
dan zal ik wel een ouwe zeur zijn
Ik ben niet op de hoogte van je leeftijd, maar het zou goed kunnen.
quote:
en het land word er vast beter van als iedereen maar doet waar die zin in heeft
Le-zen.
pi_24342158
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:34 schreef Klonk het volgende:

[..]

waarom zou ik tolerant moeten zijn tegenover een paar etterige kindjes die vuurwerk staan af te steken, hebben ze gisteren vanaf 10.00 tot diep in de nacht de tijd voor gehad, nieuwjaarsdag wil ik gewoon weer met de hond kunnen wandelen, heel simpel, en ik kan me goed voorstellen dat een ouder iemand zich helemaal kapot schrikt van dat vuurwerk.
Kinderen die tot diep in de nacht vuurwerk afsteken? Het zijn kinderen dude, daarom maken ze de dag daarna ook hun voorraadje op. Lekker vroeg uit bed, nog eventjes wat overgebleven astronautjes afknallen.
Een ouder iemand die zich kapotschrikt van een astronaut. Heeft er iemand met z'n gehoorapparaatje zitten rommelen? Sommige oudjes moeten eens wat minder zeiken en zeuren. Ze zouden er ook even naartoe kunnen lopen en 't de kids even vragen, waarschuwen, gebieden etc. Ronduit laf, de politie hiervoor inlichten.
pi_24342184
Dat zijn dezelfde types die voor belletje drukken de politie bellen.
pi_24342215
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Dat zijn dezelfde types die voor belletje drukken de politie bellen.
Die types zijn altijd het slachtoffer. Om de een of andere reden is het veel leuker om zeikers te pesten dan mensen die er om kunnen lachen.

pi_24342271
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die types zijn altijd het slachtoffer. Om de een of andere reden is het veel leuker om zeikers te pesten dan mensen die er om kunnen lachen.

Ja precies. Het werkt dus nog behoorlijk averechts ook, voor die mensen.
pi_24342297
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:44 schreef Johnny_Footballhero het volgende:

[..]

Ja precies. Het werkt dus nog behoorlijk averechts ook, voor die mensen.
Uiteraard. Het wordt een vicieuze cirkel en uiteindelijk gaan ze dan de moraalridder uithangen in topics op Fok!, ofzo.
pi_24342325
Wel drie kilometer te hard, dan weten plotseling volksstammen tegelijk dat Spee gelijk heeft, en dan komen de superlatieven over gemotoriseerd tuig meteen los. Als het gaat om jongetjes met kleine pikkies moeten we het vooral begrijpen, en niet zo moeilijk doen, en vooral geen straf geven.
Het gaat heel gewoon om een uiterst irritante asociale overtreding van de wet, daar hoort gewoon straf bij, en kennelijk heeft de TS dat samen met enkele andere users niet in de gaten. Ik ben trouwens blij dat het geëtter met vuurwerk zo langzamerhand voorbij begint te gaan, het werd zo langzamerhand namelijk gewoon irritant.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24342349
Ja, Halt .. weer een beetje overdreven. Ik denk dat ze beter met je broertjes en die andere kinderen en het vuurwerk even naar je ouders hadden gegaan.. daar uitgelegd dat het niet mag, en dat het vuurwerk in beslag word genomen. Dan schrikker ze waarschijnlijk ook wel genoeg om voortaan een plekje op te zoeken waar geen politie aanwezig is hehe

En tja .. verder die irritant grijnzende politiagenten die super trots op hunzelf zijn een beetje.. zieken .. niet meewerken, om hun legitimatie vragen (Vinden ze echt niet leuk) Of je naam niet zeggen, als hun dan niet kunnen achterhalen wat je naam is mogen ze je wettelijk maximaal 6 uur vasthouden in een politiecel, daarna moeten ze vrijlaten (Onvoldoende bewijs ofzo iets) Kan je wel een geldboete besparen als die er aan te pas komt
pi_24342421
quote:
Ze zouden er ook even naartoe kunnen lopen en 't de kids even vragen, waarschuwen, gebieden etc. Ronduit laf, de politie hiervoor inlichten.
Een twintig jaar terug werkte dat nog, tegenwoordig kan iemand van het welopgevoede tuig van de richel een grote bek krijgen, en als ie niet oppast een pak slaag bovendien. De politie daarvoor inlichten is dus niet laf, doch noodzakelijk. In die buurt mag men trouwens blij zijn, de politie doet daar kennelijk nog iets, hier zouden ze daar zeker niet voor uitrukken.
Ik ben spijkerhard. Sommigen noemen dat egoïstisch. Ik noem dat rechtvaardig.
Ik stem Wilders. U ook?
Kijk ook eens op mijn web-log
pi_24342447
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:45 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Uiteraard. Het wordt een vicieuze cirkel en uiteindelijk gaan ze dan de moraalridder uithangen in topics op Fok!, ofzo.
Wat trekpleistertjes voor dat volk;

[vreemd fenomeen] De politie groeten.
Als kinderen op de bel drukken en wegrennen
Wel eens de politie gebeld?

Oh deze vond ik ook nog, coole politie;

Zwaar sarcastische politie-humor
pi_24342476
Terecht dat ze worden meegenomen. Het is nu eenmaal verboden om vuurwerk af te steken op de tijd dat zij het deden. Niet zeuren en een eventuele straf accepteren.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_24342556
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:47 schreef speedfreak1 het volgende:
Wel drie kilometer te hard, dan weten plotseling volksstammen tegelijk dat Spee gelijk heeft, en dan komen de superlatieven over gemotoriseerd tuig meteen los. Als het gaat om jongetjes met kleine pikkies moeten we het vooral begrijpen, en niet zo moeilijk doen, en vooral geen straf geven.
Het gaat heel gewoon om een uiterst irritante asociale overtreding van de wet, daar hoort gewoon straf bij, en kennelijk heeft de TS dat samen met enkele andere users niet in de gaten. Ik ben trouwens blij dat het geëtter met vuurwerk zo langzamerhand voorbij begint te gaan, het werd zo langzamerhand namelijk gewoon irritant.
Je lijkt wel een ouwe vent zeg, vertel es op, hoe oud ben je eigenlijk. Ik zou maar uitkijken, anders slaat je pacemaker zo over.

Btw; in je signature staat dat je spijkerhard bent, mag ik vragen waar dat betrekking op heeft?
pi_24342563
Je weet toch dat het niet mag? Je broertjes zijn ook gewoon tuig ook, op nieuwjaarsdag willen mensen UITSLAPEN.

Ik snap die tokkie ouders van je al helemaal niet. Die weten dat het niet mag en laten het gewoon toe....
pi_24342628
Jij denkt dat de politie zich altijd aan de regels houd Het broertje van de TS houd zicht niet aan de regels, en moet daarvoor naar Halt.

Gisteravond heeft mijn buurman carbit geschoten (En dat mag sinds dit jaar niet meer in 2 gemeentes in Nederland, een daarvan woon ik in) Die buurman werkt bij de politie op een ICT afdeling, nou goed .. hij was dus strafbaar bezig en de politie kwam, officieel zouden ze hem moeten oppakken, maar dat deden ze niet omdat ze hem kennen. Dus hun overtreden ook de wet, het zijn geen helden. Ook hun doen dingen die niet mogen.
Die agenten komen daar ook mee weg, ik snap niet waarom dat broertje wat bvast geen uren achter elkaar met vuurwerk bezig is dan naar Halt moet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')