mooi meegenomen voor de dictators jaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar het hoeft toch niet in het nadeel te werken als het westen je steunt? Economisch mooi meegenomen.
Het zijn wel negers iig, daarnaast dus de rest van het verhaal, dat de Christenen elkaar daar onderling ook doodmaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:42 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Welnee. De Janjahweed zijn Arabische milities.
Zo'n dictator is Musharraf toch helemaal niet. Eerder een liberaal.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
mooi meegenomen voor de dictators jaOndertussen heeft de bevolking geen baan, geen stemrecht, geen vrijheid van meningsuiting. Nou, dan hoef je het westen niet echt meer hoor!
Ah, Musharraf is gesteund door het Westen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah nee, Saoedie-Arabie wordt natuurlijk niet gesteund, Ghadaffi mag ook niet gewoon blijven zitten, in Pakistan wordt die ene musharraf ook niet gesteund met wapens en al natuurlijk. Laat je eens even nakijken, dit zijn feiten.
Musharraf wordt (kan je heel lacherig over doen) gesteund door het westen ja. Dmv wapens e.d. wapens leveren aan een militaire dictatuur....dat is niet zo grappig als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:44 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Ah, Musharraf is gesteund door het Westen?
Dan is hij volgens jouw redenatie ook gesteund door de Arabische wereld. Die leveren hem namelijk olie.
In Saudi-Arabie is die koninklijke familie al aan de macht voordat de VS amper een echte staat was. Ghadaffi gesteund door het Westen?Steunt Egypte hem dan ook? Trouwens het is toch nooit goed want als het Westen een dictator afzet dan is het weer een oorlog om olie/tegen de islam/imperialisme.
Algerije liberaal? Man daar worden mensen massaal afgemaakt door het FIZ. Moslimfundis die alles koudmaken wat geen burqa draagt en geen 2 meter baard heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hallo, lees eens ff wat hij schrijft. Ik vroeg, liberaal in de zin van wat...lees dan zijn antwoord.
Die komen niet in het hele land voor, in het noorden ben je over het algemeen veilig. De cultuur daar echter is iig liberaal, alleen de fundi's willen dat omzeep helpen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:50 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Algerije liberaal? Man daar worden mensen massaal afgemaakt door het FIZ. Moslimfundis die alles koudmaken wat geen burqa draagt en geen 2 meter baard heeft.
Ah ga toch weg. Als het Westen dat doet dan is het weer een aanval op de Islam. En waarom moet het Westen dat doen? Waarom altijd kankeren op het Westen maar wel gelijk erheen kijken wanneer er wat geregeld moet worden? Als er geld gehaald moet worden vanwege rampen? Als er dictators opgeruimd moeten worden? Doen we het niet dan 'steunen' we de dictators, doen we het wel dan zijn we imperialistisch bezig.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
Als het Westen stuk voor stuk deze mensen uitmoord/arresteert zal geen enkele arabier erom janken. Je moet het de bevolking wel duidelijk maken waarom en hoezo, aangezien veel mensen niet meer beter weten dan een dictatuur.
Ja, de overheid zegt dat dat fundi's waren....maar goed Algerije is idd naar de klote door de burgeroorlog.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:51 schreef Monidique het volgende:
De Algerijnse geheime dienst, zo werd onlangs duidelijk, heeft, en ik weet niet welke tijdsspanne het betreft, ook nog, ik geloof, iets van 5000 burgers afgemaakt.
Als je het niet doet moet je niet janken dat bepaalde "volken" achterlijk zijn of dat ze een achterlijke cultuur hebben. Want dat komt niet door henzelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:52 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Ah ga toch weg. Als het Westen dat doet dan is het weer een aanval op de Islam. En waarom moet het Westen dat doen? Waarom altijd kankeren op het Westen maar wel gelijk erheen kijken wanneer er wat geregeld moet worden? Als er geld gehaald moet worden vanwege rampen? Als er dictators opgeruimd moeten worden? Doen we het niet dan 'steunen' we de dictators, doen we het wel dan zijn we imperialistisch bezig.
Helaas hebben ze 1 overeenkomst.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:52 schreef Mutant01 het volgende:
Anyway je moet nog veel leren over de verschillende islamitische culturen, want die zijn er.
Ieder volk krijgt de leider die het verdient.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je het niet doet moet je niet janken dat bepaalde "volken" achterlijk zijn of dat ze een achterlijke cultuur hebben. Want dat komt niet door henzelf.
FIS-moordenaars, die burgers.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:51 schreef Monidique het volgende:
De Algerijnse geheime dienst, zo werd onlangs duidelijk, heeft, en ik weet niet welke tijdsspanne het betreft, ook nog, ik geloof, iets van 5000 burgers afgemaakt.
Geen idee, Yohen, ik denk dat de Burgeroorlog echter mee... "nodig" was en daarom geaccepteerder en daarom minder controversieel en minder infamous, maar, uiteraard, ik kan het hélemaal mis hebben.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Help mij eens, lieve vrienden; mag ik Vietnam America's most infamous conflict noemen, of is dit de Burgeroorlog?
Nou, dat was dus niet het geval.... Bleek.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:58 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
FIS-moordenaars, die burgers.
Ja, hunnie doen het ook.quote:Het FIZ heeft al meer dan 100.000 op zijn naam staan.
Nee, niet hunnie doen het ook. Zij doen het.quote:
Nou ja, ik snap niet helemaal waar je "vergelijking" op slaat, eerlijk gezegd. Dat islamitische terroristen in Algerije dood en verderf zaaien is algemeen bekend, mag aangenomen worden, maar om dat nu als reactie op het feit dat de Algerijnse geheime dienst duizenden burgers heeft afgeslacht te geven, ja, ik zie, behalve als een soortement apart vergelijkend warenonderzoek, niet echt in wat dat te betekenen heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:04 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Nee, niet hunnie doen het ook. Zij doen het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |