Wat had je dan gedachtquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:53 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik ben ouder dan JaWi???
Dat ik ouder dan Cultheld was dat zag iedereen natuurlijk zo...
* MrDoegewoon 20 is.
Ik denk dat Legolas de jongste hier is.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:02 schreef JaWi het volgende:
Ik ben misschien wel de jongste? Of zou VoreG dat zijn.
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat Legolas de jongste hier is.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt is 18
En ik denk voorlopig nog maar niet aan kinderen.
Nu De Vliegende Panters!
de video is nu hard aan het werk voor de Vliegende Panters en daarna kan mooi Marc Marie er achter, dat lag al in de planning. Marc Marie is erg grappigquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:31 schreef JaWi het volgende:
Vanavond mooi cabaret voor de liefhebbers!
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1548951&tab=0
Dit programma werd bekroond met de VSCD-cabaretprijs voor de beste voorstelling van het seizoen 2003-2004.
We beginnen het nieuwe jaar wel prettig, niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
mensen me mij IQ zon 10 keetjes:
Poging 1:
Poging 2: Korfbal is voor mensen met een zeldzaam laag IQ...
Poging 3: als je het tegen mij hebt lig je in het ziekenhuis...
Poging 4:![]()
Poging 5: Ik was degene die de Hools kas leeg heeft gejat...
Poging 6: Dus....
Poging 7: AJAX!!
Poging 8: no1?? Wie is dat?
Poging 9: * MrDoegewoon Tokie vertaal machine pakt.
Poging 10: MrDoegewoon had een hele leuke oudjaarsavond ondanks dat T-debiel niet echt meewerkte.
Ik heb mijn vader niet anders dan grijs gekend.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:54 schreef Againzender het volgende:
En ik ben 30, ook als ik straks vader word
Hoewel ik volgens sommigen dan wel snel grijs zal worden....
jij ook he aanstaande mamaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:47 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]
Bjorooooo Gefeliciteerd!!![]()
![]()
leg es uitquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:56 schreef tong80 het volgende:
shmoopy (Forum Admin) - zaterdag 1 januari 2005 @ 21:52
Think again!
DooieVossenBijtenNiet, 48 uur weg,
onsmakelijk usericon teruggezet na verwijdering.
quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:27 schreef pascalheister het volgende:
Net de dvd van het beste van de lama's gekeken
echt een aanrader
"Bitterbaldansen"
"K3 dildo"
vliegende panters is echt zo'n hype, vind ze zelf niet eens zo goedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geweldige dvd. Heb hem met kerst bekeken. Arie, Ruben en Tijl zijn echt hilarisch. Inderdaad een aanrader!
De Vliegende Panters waren ook erg goed. Nu maar weer de stad in!
quote:
Je zou af en toe ook eens wat volwassener kunnen reagerenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:41 schreef golfer het volgende:
* golfer is 50.
En klaar voor (meer) kleinkinderen.
Geen zin in. Dit is Fok! Ik pas me aan het het niveau.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:31 schreef popolon het volgende:
Je zou af en toe ook eens wat volwassener kunnen reageren
Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen zin in. Dit is Fok! Ik pas me aan het het niveau.
jij ook nog de beste wensen hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Dacht dat hools geen onz was
de theatershow "Hype" van de Vliegende Panters was veel beter, k heb zelden zo'n enthousiast pubkliek in t theater gezien als tijdens die show!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vliegende panters is echt zo'n hype, vind ze zelf niet eens zo goed![]()
Mijn vader werd pas grijs toen mijn zusjes begonnen te puberenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader niet anders dan grijs gekend.
Jij ook schatquote:
Theo Maassen, Bolder en PLanté en Javier Guzman vind k ook heel goedquote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef tong80 het volgende:
Marc Marie is het beste cabaret dat ik in jaren heb gezien samen met Waardenberg en de Jong de top.
is iddquote:Op zondag 2 januari 2005 00:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubbereend doe je meekijken naar "Rank 1 live @ TE 2002" is serieus de mooiste muziek DVD die ik heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |