vliegende panters is echt zo'n hype, vind ze zelf niet eens zo goedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geweldige dvd. Heb hem met kerst bekeken. Arie, Ruben en Tijl zijn echt hilarisch. Inderdaad een aanrader!
De Vliegende Panters waren ook erg goed. Nu maar weer de stad in!
quote:
Je zou af en toe ook eens wat volwassener kunnen reagerenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:41 schreef golfer het volgende:
* golfer is 50.
En klaar voor (meer) kleinkinderen.
Geen zin in. Dit is Fok! Ik pas me aan het het niveau.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:31 schreef popolon het volgende:
Je zou af en toe ook eens wat volwassener kunnen reageren
Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen zin in. Dit is Fok! Ik pas me aan het het niveau.
jij ook nog de beste wensen hequote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Zegt genoeg.
Dacht dat hools geen onz was
de theatershow "Hype" van de Vliegende Panters was veel beter, k heb zelden zo'n enthousiast pubkliek in t theater gezien als tijdens die show!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vliegende panters is echt zo'n hype, vind ze zelf niet eens zo goed![]()
Mijn vader werd pas grijs toen mijn zusjes begonnen te puberenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:26 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb mijn vader niet anders dan grijs gekend.
Jij ook schatquote:
Theo Maassen, Bolder en PLanté en Javier Guzman vind k ook heel goedquote:Op zondag 2 januari 2005 00:00 schreef tong80 het volgende:
Marc Marie is het beste cabaret dat ik in jaren heb gezien samen met Waardenberg en de Jong de top.
is iddquote:Op zondag 2 januari 2005 00:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rubbereend doe je meekijken naar "Rank 1 live @ TE 2002" is serieus de mooiste muziek DVD die ik heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |