Theo Maassenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:22 schreef pascalheister het volgende:
avond
net ff Theo Maassen - Functioneel Naakt gekeken blijft leuke show
Bjoro gefeliciteerd man
mja ik voelde mijn verzwikte enkel ook goed vanmorgenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:36 schreef JaWi het volgende:
Wat hij zegt.
Zo, ik begin weer langzaam te leven.
Ben er ook achter gekomen dat mijn wijsvinger gekneusd is.
Huh?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:
Jawi ga je op Senna stemmen, dat is niet de bedoeling
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:41 schreef rubbereend het volgende:Jawi ga je op Senna stemmen, dat is wel de bedoeling
"Balls of the Month: Lego balls"quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:05 schreef JaWi het volgende:
http://www.allesoverballen.com
Nieuwjaarsdoelloosheid.
Die lag ik ook te kijken netquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:22 schreef pascalheister het volgende:
avond
net ff Theo Maassen - Functioneel Naakt gekeken blijft leuke show
Bjoro gefeliciteerd man
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
Ik lees hier wel meer over kinderen en zwangerschappen etc. Niets mis mee, maar ik begin me toch af te vragen hoe oud de Hools zijn.
Dus bij deze, hoe oud zijn jullie.
* JaWi 19 is.
19 en nog lang niet klaar voor kinderenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:36 schreef JaWi het volgende:
Ik lees hier wel meer over kinderen en zwangerschappen etc. Niets mis mee, maar ik begin me toch af te vragen hoe oud de Hools zijn.
Dus bij deze, hoe oud zijn jullie.
* JaWi 19 is.
quote:
Mwah die heb ik binnen een half jaar al als ik ga werken... Maaar dan eindelijk af van die irritante kut studenten budget.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:
Doegewoon, je bent dus ook dichterbij de 30 (lees: sleur) dan ik
Maxima is ook zwanger geworden dus ik zou wel opassen als ik jou was.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:02 schreef rubbereend het volgende:
* rubbereend is 25, geen kinderen in t vooruitzicht, zo'n opblaaspop kan toch niet zwanger worden?
Dat budget valt inderdaad tegen, gelukkig zijn mijn ouders naïef (denken dat ik dat geld nodig heb voor eten etc.) en krijg ik 250 euro per maand van m'n ouders, als ik in september op kamers gaquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:03 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Mwah die heb ik binnen een half jaar al als ik ga werken... Maaar dan eindelijk af van die irritante kut studenten budget.
Ik dus niet, en ben al op zoek geweest naar een bijbaan. Maar ze willen hier allemaal gastjes van 16 en 17 enzo. Dus verdien ik altijd bij in de vakantie. Maar ben het na 4 jaar MBO gewoon spuugzat dus ga ik maar werken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:05 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat budget valt inderdaad tegen, gelukkig zijn mijn ouders naïef (denken dat ik dat geld nodig heb voor eten etc.) en krijg ik 250 euro per maand van m'n ouders, als ik in september op kamers ga![]()
Je kunt natuurlijk ook op de pof gaan studerenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik dus niet, en ben al op zoek geweest naar een bijbaan. Maar ze willen hier allemaal gastjes van 16 en 17 enzo. Dus verdien ik altijd bij in de vakantie. Maar ben het na 4 jaar MBO gewoon spuugzat dus ga ik maar werken.
Voel je je niet oud dan, nu je kleinkinderen hebt?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:41 schreef golfer het volgende:
* golfer is 50.
En klaar voor (meer) kleinkinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |