Jij als SCer pur sang zou het toch moeten snappenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik snap nog steeds de reden niet waarom het wordt toegelaten, werkelijk niet.
Jij hebt geSCt en Tessje heeft geSCt (en vind het nog steeds leuk)quote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een miscommunicatie is tussen de onz mods. Tijd voor een kort overleg.
Ik gok op een drie tegen één.Slowchat!
Half mee eensquote:Op dinsdag 4 januari 2005 01:19 schreef Dirkh het volgende:
Oh, en nu we toch bezig zijn. Conflict mag wat mij betreft ook wieberen.
Maar dat vinden een hoop mensen ook een leuke functie voor mijquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind A wel een leuke functie voor je
Aparte leuke topics is toch veel leuker, nu met een groepje users alleen hoi en dag zeggen is toch niet veul aan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij als SCer pur sang zou het toch moeten snappenen DirkH ook
Of was @@@ en bifi en en en geen SC
Ja sorry hoor maar 's nachts is het op Fok! zo rustig dat een SC een goede afwisseling is
xebro, kasta en ik op ONZ en dan flink de bezem erdoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is toch alleen op blz 1 ?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aparte leuke topics is toch veel leuker, nu met een groepje users alleen hoi en dag zeggen is toch niet veul aan?
Je stemt nu voor me als FA of ik ga klagen over je sigquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat blijft bij mij dus 1 pagina, stel het eens in op 300 postsquote:
Het gaat meestal wel verder als alleen hoi enzo hoor. En je gaat me niet vertellen dat @@@ of bifi veel anders waren want die heb ik ook allebei volledig gelurkt, die heb ik zelfs terug gelezen als ik een topic gemist hadquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aparte leuke topics is toch veel leuker, nu met een groepje users alleen hoi en dag zeggen is toch niet veul aan?
Ik wil niet op ONZ, dat valt toch niet meer te redden met dat leger aan kneusjes....quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:06 schreef laffer het volgende:
[..]
xebro, kasta en ik op ONZ en dan flink de bezem erdoor![]()
Ga klagen dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je stemt nu voor me als FA of ik ga klagen over je sig.
Wel voor de SCters, dat blijkt toch elke nacht weer?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wanneer open je er is eentje dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vond ik toch van een ander kaliberquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het gaat meestal wel verder als alleen hoi enzo hoor. En je gaat me niet vertellen dat @@@ of bifi veel anders waren want die heb ik ook allebei volledig gelurkt, die heb ik zelfs terug gelezen als ik een topic gemist had.
Ik zou 's nachts graag rechten hebben om de bagger op te ruimen die sommige plaatsenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil niet op ONZ, dat valt toch niet meer te redden met dat leger aan kneusjes.....
Gaat me teveel tijd kosten en ik ben lui....
Doe mij R&P maar dan als we toch aan het verdelen zijn.
Als ik zo'n leven als jou had, zou ik me laten steriliseren...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het gaat meestal wel verder als alleen hoi enzo hoor. En je gaat me niet vertellen dat @@@ of bifi veel anders waren want die heb ik ook allebei volledig gelurkt, die heb ik zelfs terug gelezen als ik een topic gemist had.
ok, frenkie is toch al weg en die dorkelf pleegt binnenkort wel zelfmoord (soms is een duwtje genoegquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik wil niet op ONZ, dat valt toch niet meer te redden met dat leger aan kneusjes.....
Gaat me teveel tijd kosten en ik ben lui....
Doe mij R&P maar dan als we toch aan het verdelen zijn.
Ik zit in de SCnacht en zat in de andere SC topics en echt heel vee verschil kan ik niet ontdekken. Ja ze lullen maar wat aan, maar als je dat gaat verbieden word dat in andere topics gedaan, dat is nog erger. En die SC's als @@@ enzo gingen uiteindelijk ook over niets .quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vond ik toch van een ander kaliber
Niemand gaat die SCnacht nalezen hoor.
Dat is dus jou probleemquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat blijft bij mij dus 1 pagina, stel het eens in op 300 posts
Gelukkig ben jij mij niet, want dan zou ik me schamenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik zo'n leven als jou had, zou ik me laten steriliseren...
Serieus....
Dan is het wat mij betreft rond, ik wil eventueel wel helpen duwenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:12 schreef laffer het volgende:
[..]
ok, frenkie is toch al weg en die dorkelf pleegt binnenkort wel zelfmoord (soms is een duwtje genoeg) lijkt me een goed plan kasta
![]()
aan de animo te zien wel dusquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dude, jij gaat smileys teruglezen, dan zie je toch zelf ook wel in dat je zuurstof verspilt?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
Gelukkig ben jij mij niet, want dan zou ik me schamen
En daarnaast laat mensen 's nachts zich ook vermaken. Jij doet overdag niet veel meer als flamen op topics waar ik soms ook graag zou flamen, maar waar ik de aanleg niet voor hebquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij mij niet, want dan zou ik me schamen
ik heb jouw post niet gelezen maar ik zou jouw account al bij voorbaat in de papierversnipperaar gooienquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:12 schreef cerror het volgende:
Ik zie de SC als een centraal topic om baggeraars te sussen
Dat niet alleen hoor (tamelijk gezellig daar).
Maar ook de "oldbies" SC-en bij het leven in elk willekeurig topic....
Ik kan zo 1 2 3 geen voorbeelden geven maar ze weten allemaal dondersgoed waar ik het over heb.
SC klinkt kneuzerig, is het ook in bepaalde opzichten maar om het te verbieden is zo enorm dom.
Het slaat gewoon nergens op....
Ach who cares anyway.... ik vermaak me namelijk wel in zo'n SC.....
Smileys sla ik overquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij gaat smileys teruglezen, dan zie je toch zelf ook wel in dat je zuurstof verspilt?
En daarom worden onze topics ook altijd geslotenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:16 schreef DaMook het volgende:
Uiteindelijk is dat wat jij en Xebro doen bijna onder dezelfde noemer te scharen
Denk je nu echt dat ik daadwerkelijk ooit een keer in die topics gekeken heb?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:17 schreef DaMook het volgende:
Smileys sla ik overMaar jij geeft nu toe dat die SC's van yv, dirk, tess hetzelfde zijn als de nacht SC
Die van jou en Xebro blijven behoorlijk vaak openquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daarom worden onze topics ook altijd gesloten.
Opgelost dus... Optyfen met die slowchat...
Wat dacht je ervan om niet op de SCtopics te klikkenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daarom worden onze topics ook altijd gesloten.
Opgelost dus... Optyfen met die slowchat...
Jij niet mischien, maar sommige mensen vinden het wel leukquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat ik daadwerkelijk ooit een keer in die topics gekeken heb?.
En dat zegt iemand die trots is op zijn permbansquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, jij gaat smileys teruglezen, dan zie je toch zelf ook wel in dat je zuurstof verspilt?
Dat is trouwens ook al zoietsquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef paddy het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die trots is op zijn permbans![]()
Ieder scheermes dat dankzij mij op een pols wordt gezet, is er 1 om trots op te zijn...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef paddy het volgende:
[..]
dan weet jij ook nog niet precies waar de grens ligtquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is trouwens ook al zoiets
Ik ben er trots op nog geen bans te hebben
proef verlof hèquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:22 schreef Insomaniac het volgende:Laffer
is er weer!
Hebben ze je eindelijk vrijgelaten uit het gesticht, ouwe pisnicht?
Eens isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ieder scheermes dat dankzij mij op een pols wordt gezet, is er 1 om trots op te zijn....
jij bent echt het doodneuken niet waardquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:25 schreef paddy het volgende:
[..]
De R&P-ers krassers doen het vroeg of laat toch wel uit zichzelf...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Eens isMaar alleen in r&p, daarbuiten hoeft het niet
Als je het zo zegt dan ben je toch echt een wereldverbeteraarquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
De R&P-ers krassers doen het vroeg of laat toch wel uit zichzelf...
De ONZ'ers daarentegen hebben net die paar extra mentale klapjes nodig om de stap te zetten...
En daar help ik ze graag bij... Zie me als een onbaatzuchtige stervensbegeleider.
laffer!!!! laffer!!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:06 schreef laffer het volgende:
[..]
xebro, kasta en ik op ONZ en dan flink de bezem erdoor![]()
hoi nikky, ben erweerquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:41 schreef nikky het volgende:
[..]
laffer!!!! laffer!!
Ik geloof mijn ogen niet
Lekker ding!!! je bent er weer
Moet je niet zo zielig kijken hoorquote:
I know!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:50 schreef Maanvis het volgende:
Dit is nu de 6e keer dat ik fatsoendelijk hoor!
ik mail je morgen wel ff, ik ben nu niet helemaal nuchter meer, okè?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:47 schreef nikky het volgende:
[..]
Moet je niet zo zielig kijken hoor
Wil je mij even mailen? ik heb je mailadres nietgewoon hoi ofzo dan ratel ik wel een verhaaltje terug
ik ben voorquote:
uhm...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:50 schreef PrintScreen het volgende:
Nikky doe jij eens een goed woordje voor de nachtelijke SC please
Zoveel modjes die regelmatig meeposten en dan wil Dirkh het om zeep helpen
is goed mopquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:51 schreef laffer het volgende:
[..]
ik mail je morgen wel ff, ik ben nu niet helemaal nuchter meer, okè?![]()
Ja hoe moet je daar nou op reagerenquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:54 schreef nikky het volgende:
[..]
uhm...
Is er iets positiefs aan dan mop?
veder dan hoi doei en welterusten komen we niet. Soms is er inderdaad een reeks waarin er zelfs nog redelijk serieus in word gepost en dat is wel leuk.. maar over het algemeen? Nee. Ik vind het niet zo leuk meer als in het begin. Het word kliekjes gedrag er zijn verschillende ruzies geweest vanwege wie er wel en niet mocht posten.
ik denk dat het tijdelijk opdoeken van de SC juist wel goed zal zijn
En ook al zou de reeks die nooit een reeks was ophouden met bestaan. Er is altijd snachts een plek waar je gezellig kunt slowchatten
Slowchat in onzin heeft net dat beetje extra en speciale !quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:54 schreef nikky het volgende:
[..]
uhm...
veder dan hoi doei en welterusten komen we niet. Soms is er inderdaad een reeks waarin er zelfs nog redelijk serieus in word gepost en dat is wel leuk.. maar over het algemeen? Nee. Ik vind het niet zo leuk meer als in het begin. Het word kliekjes gedrag er zijn verschillende ruzies geweest vanwege wie er wel en niet mocht posten.
En ook al zou de reeks die nooit een reeks was ophouden met bestaan. Er is altijd snachts een plek waar je gezellig kunt slowchatten
Het positieve is dat je een stel users die liever niet op Fok! gezien worden in 1 topic hebt.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:54 schreef nikky het volgende:
[..]
uhm...
gaan we naar esselquote:Op dinsdag 4 januari 2005 02:54 schreef nikky het volgende:
[bla bla]
Er is altijd snachts een plek waar je gezellig kunt slowchatten
En zo is het, en niet andersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het positieve is dat je een stel users die liever niet op Fok! gezien worden in 1 topic hebt.
We komen binnen met hoi maar daarna komen er normale gesprekken, meestal iig.
We laten iedereen toe, en soms wat bashen?
Doen we dat niet 24/7 op Fok! ?
Moet je dan echt ingelikt zijn hier om alles te kunnen te maken en mogen?
Je weet hoe ik ben, ook dus dat ik oprecht ben, ik vecht voor de nachtelijke SC en een paar modjes willen dat om zeep helpen omdat ze zich er niet in kunnen vinden
De SCters vinden het gezellig, laat ons, er is geen hond rond deze tijd en overdag heb je geen last van ons.
wie noemt het een reeks dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:09 schreef nikky het volgende:
Ik zeg ook niet dat het me stoort hoor
Alleen het nut ervan om er een reeks van te maken ontgaat mij een beetje. Er is een reeksen stop. Anders had de @@@ ook nog wel in onzin gestaan.
en ik denk ook niet dat onzin een SC reeks nodig heeft. We slowchatten zowiezo snachts welEn of het nu een topic is dat iemand opend om te vermelden dat hij/zij zich verveeld of weet ik veel wat.. daar wordt vaak in verder gekletst
We zijn geen reeks, we willen geen reeks, we willen alleen een SC.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 03:09 schreef nikky het volgende:
Ik zeg ook niet dat het me stoort hoor
Alleen het nut ervan om er een reeks van te maken ontgaat mij een beetje. Er is een reeksen stop. Anders had de @@@ ook nog wel in onzin gestaan.
en ik denk ook niet dat onzin een SC reeks nodig heeft. We slowchatten zowiezo snachts welEn of het nu een topic is dat iemand opend om te vermelden dat hij/zij zich verveeld of weet ik veel wat.. daar wordt vaak in verder gekletst
#GPD bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:03 schreef Ruis het volgende:
waarom beginnen die SC-ers niet gewoon een IRC kanaal ofzo?
Mooi, dan kan de GPD reeks ook op slot.quote:
Oy, lees de neukende ONZ FAQ, wij bevinden ons in een voorkeurspositie!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mooi, dan kan de GPD reeks ook op slot.
Ja, leuk, fijn en doei. Nachtelijke slowchat is ook toegestaan mits het geen reekskenmerken (titels/nummers/vaste OP enzo) vertoont volgens de afspraak. Als die afspraak op de helling gaat dan net zo goed de rest van de afspraken ook. Geneuzel met die tientallen slowchattopics steeds in m'n AT.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:10 schreef Ruis het volgende:
[..]
Oy, lees de neukende ONZ FAQ, wij bevinden ons in een voorkeurspositie!
Offffff, iedereen die reageert in een SC-topic krijgt automatisch een ban.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:26 schreef Ruis het volgende:
nee, de nachtbaggerreeksen worden gedoogd, net ff wat anders..
laat anders Breuls een optie inbouwen dat je de SC-topics uit de AT kunt schoppen
Dan ben je de helft van de crew kwijt, da's ook geen optie.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:37 schreef t-t het volgende:
[..]
Offffff, iedereen die reageert in een SC-topic krijgt automatisch een ban..
Ik zie nog steeds geen probleem.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan ben je de helft van de crew kwijt
Kan iemand mij even blauw maken?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi, ik zie dat de slowchatdiscussie weer eens is losgebarsten. Dat is mooi, ik kijk vol verwachting vooruit naar het nieuwe beleid.
Ik voorzie een beleid, gestoeld op het oude, dat niet geheel onaangepast genegeerd gaat worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Hoi, ik zie dat de slowchatdiscussie weer eens is losgebarsten. Dat is mooi, ik kijk vol verwachting vooruit naar het nieuwe beleid.
Ik sluit er gewoon at random een, how's thatquote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:25 schreef Karboenkeltje het volgende:
Goed plan, wat is de oudste nog lopende reeks?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik sluit er gewoon at random een, how's that
Dat is niet random natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Goed plan, wat is de oudste nog lopende reeks?
Oe, daar zeg je zowatquote:Op dinsdag 4 januari 2005 17:16 schreef Karboenkeltje het volgende:
Slowchatreeks versus sluiting. Gooi 1d20 + constitution bonus.
Wat is de difficulty?
Heel goed! Dat is inderdaad een PI. Knap hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |