quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:05 schreef HuHu het volgende:, vergeet niet:
- Ze kunnen jou geniale reactie verwijderen, waar je toch moeite voor hebt gedaan 1 of 2 hersencellen voor hebt aangesproken.
Ze staan boven je terwijl jij ondergeschikt bent.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:06 schreef Dagonet het volgende:Ze zijn links terwijl jij rechts bent. Ze zijn rechts terwijl jij links bent.
Daar hoef ik geen mod voor te zijn hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ze staan boven je terwijl jij ondergeschikt bent.
Oja? Ik kan je zo een vijftal moderators noemen die dat niet waren geweest als ze zich niet hadden ingelikt op meetings en bij bepaalde vatbare crewleden.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:01 schreef HTT-Thalan het volgende:
- Inlikken werkt altijd averechts
Waar wacht je nog op?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja? Ik kan je zo een vijftal moderators noemen die dat niet waren geweest als ze zich niet hadden ingelikt op meetings en bij bepaalde vatbare crewleden..
quote:62.***.106.***
Gebruikersnamen van posters via dit IP en aantal berichten:
HTT-Thalan
Kutkloon
Ikbengebandsstkloon
Als je de correcte namen van mijn 2 klonen nu onder mijn naam had gezet, had het er nog geloofwaardig uitgezien ook. Maar mijn eerste kloon heet gewoon "Thalan", en de 2e <********_*******> (ik ben ook niet gek).quote:
Jogy was heel eaukay. Dago was ook eaukay. Zelfs Knut zou eaukay kunnen zijn, mits Zwart.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:08 schreef Tokay het volgende:
Je ziet het te zwart/wit HTT.
Sommige MODjes zijn best okee.
Tell me about it.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 10:36 schreef whoops het volgende:
Net-niet-mod zijn... dat is nog veel erger....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |