quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, we onderscheiden ons door goede smaak.
Wel sterk door zijn videoclip.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
nu de meest overgewaardeerde GE plaat!
Vanavond gewoon kijken lijkt me makkelijkerquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of gewoon op Queenzone kijken, daar is die ook te vinden![]()
moet toegeven dat ik die niet ken...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Wel sterk door zijn videoclip.
Was toendertijd best schokkend !
Een non met die de kleren van het lijf gerukt wordt en dan rode lingerie eronder...
Das waar, maar voor de mensen die vanavond niet kunnen kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond gewoon kijken lijkt me makkelijker
Maar ken je Blondie's versie?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef fotoloog het volgende:
Heroes .. meesterwerk van Bowie,destijds op geel vinyl gekocht,en Blondie mag nog niet eens z'n schoenveters vastmaken![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:55 schreef tong80 het volgende:
Nu moet ik plots poepen en de krant uit de brievenbus halen.
Zekerzz,Blondie heeft een eigen sound,maar kan niet tippen aan het origineelquote:
ok geef die 100 euro maar hier danquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:03 schreef popolon het volgende:
Paar platen gemist maar ik heb er wat voor over om Bursato en Bluf niet te hoeven horen.
heel kudtquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mooie plaat op een verkeerd moment. Het is net een kwartier bekend dat mijn vrouw een miskraam heeft gehad...
tering idd klote zeg, sterkte ermeequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mooie plaat op een verkeerd moment. Het is net een kwartier bekend dat mijn vrouw een miskraam heeft gehad...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
ai, sterktequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |