En Elvis schreef zijn eigen nummers ook niet; maakt dat hem een slechte artiest?!quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef peaceman het volgende:
Stef Bos schrijft zijn teksten tenminste zelf en maakt meer indruk met zijn stem als ene M.B.
nee dat maakt hem geen slecht artiest, maar persoonlijk vind ik dat het zelf schrijven van liedjes een artiest meerwaarde geeft. Overigens vind ik het best als mensen Stef Bos niet leuk vinden, dan blijven de concerten tenminste toegankelijk en worden het geen stadionconcerten. Wel vind IK dat Stef ondergewaardeerd wordt in Nederland, dat is in Belgiė wel anders.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En Elvis schreef zijn eigen nummers ook niet; maakt dat hem een slechte artiest?!
Maar wie luistert er dan nog?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:25 schreef Zanderrr het volgende:
Zouden ze bij Bohemian Rhapsody of Child in Time nou ook zomaar de helft van het nummer weglaten?
Het regent zonnestralenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:43 schreef One_conundrum het volgende:
positie 2004 artiest - titel jaar positie 2003
97 Acda & De Munnik - Het regent zonnestralen 1998 1061
check de stijging vast Thomas cs.!
Of gewoon op Queenzone kijken, daar is die ook te vindenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers en ook wel toepasselijk hier:
Vanavond om 22:40 uur op BBC2, Het verhaal achter Bohemian Rhapsody. Een uur lang een soort "making of" over deze klassieker!
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor, we onderscheiden ons door goede smaak.
Wel sterk door zijn videoclip.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:50 schreef One_conundrum het volgende:
nu de meest overgewaardeerde GE plaat!
Vanavond gewoon kijken lijkt me makkelijkerquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:49 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of gewoon op Queenzone kijken, daar is die ook te vinden![]()
moet toegeven dat ik die niet ken...quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:52 schreef PPL het volgende:
[..]
Wel sterk door zijn videoclip.
Was toendertijd best schokkend !
Een non met die de kleren van het lijf gerukt wordt en dan rode lingerie eronder...
Das waar, maar voor de mensen die vanavond niet kunnen kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vanavond gewoon kijken lijkt me makkelijker
Maar ken je Blondie's versie?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:46 schreef fotoloog het volgende:
Heroes .. meesterwerk van Bowie,destijds op geel vinyl gekocht,en Blondie mag nog niet eens z'n schoenveters vastmaken![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:55 schreef tong80 het volgende:
Nu moet ik plots poepen en de krant uit de brievenbus halen.
Zekerzz,Blondie heeft een eigen sound,maar kan niet tippen aan het origineelquote:
ok geef die 100 euro maar hier danquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:03 schreef popolon het volgende:
Paar platen gemist maar ik heb er wat voor over om Bursato en Bluf niet te hoeven horen.
heel kudtquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mooie plaat op een verkeerd moment. Het is net een kwartier bekend dat mijn vrouw een miskraam heeft gehad...
tering idd klote zeg, sterkte ermeequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mooie plaat op een verkeerd moment. Het is net een kwartier bekend dat mijn vrouw een miskraam heeft gehad...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
ai, sterktequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |