quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:55 schreef tong80 het volgende:
Nu moet ik plots poepen en de krant uit de brievenbus halen.
Zekerzz,Blondie heeft een eigen sound,maar kan niet tippen aan het origineelquote:
ok geef die 100 euro maar hier danquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:03 schreef popolon het volgende:
Paar platen gemist maar ik heb er wat voor over om Bursato en Bluf niet te hoeven horen.
heel kudtquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mooie plaat op een verkeerd moment. Het is net een kwartier bekend dat mijn vrouw een miskraam heeft gehad...
tering idd klote zeg, sterkte ermeequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mooie plaat op een verkeerd moment. Het is net een kwartier bekend dat mijn vrouw een miskraam heeft gehad...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
ai, sterktequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Sterktequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Jeetje....sterkte.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Das behoorlijk klote, sterktequote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Wat doe je dan nu op dit forum?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ok geef die 100 euro maar hier dan![]()
Jemig... heel veel sterkte toegewenst voor jou en je vrouw...quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Veel sterkte ermee..quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:07 schreef Djeez het volgende:
Mijn vrouw en ik zitten bij elkaar, allebei achter onze computer. Muziek en internet erbij als steun. Zo proberen wij het verlies te verwerken. Muziek heeft mij altijd veel steun gegeven in het leven.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat doe je dan nu op dit forum?
Ga je vrouw ondersteunen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |