quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van narcisme. Bah. Ik hou liever van mezelf.
geen idee, ken die film nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:26 schreef yootje het volgende:
[..]
E je vond de Garfield-film wel leuk?
Ik heb idd maar in plaats van L&J , de dvd van Theo Maassen opgezetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:07 schreef S-Two het volgende:
Hmmsz... ik heb ook liever Theo Maassen, Youp of Herman Finkers ofos, maar ik vond het best leuk....
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:21 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Ik heb idd maar in plaats van L&J , de dvd van Theo Maassen opgezet(Functioneel naakt)
Nou oe oe oe oe wat moesten die moslims het ontgeldenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Marokkanen gaan het ontgelden. En moslims.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kom nou, het was best grappig.
Die ruled iddquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:42 schreef Rowdie het volgende:
Najib Amhali vind ik ook wel heel goed!
En dan kijk je het wle uit?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:14 schreef Rembooo het volgende:
Het was verschrikkelijk
Zo verschrikkelijk veel niet-grappige superflauwe inkoppertjes die je al van mijlenver zag aankomen, ongelofelijk. En als ze weer es begonnen te tieren en door elkaar te schreeuwen had ik al helemaal zoiets van *zap*.
T-o-t-a-l-e b-a-g-g-e-r.
O.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:44 schreef DooieVossenBijtenNiet het volgende:
wat zijn er hier een hoop kortzichtige-Telegraaf lezende rechtse-wannabe-ik-ben-lekker-stoer-rechts-flapdrollen zeg.......
Omdat ik gewoon een goeie oudejaarsconference wil zien die de meerderheid leuk vindt. Het is immers de publieke omroep waar we allemaal aan mee betalen.quote:please, waarom kijk je dan naar die voorstelling.....je hebt toch een afstands....
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:51 schreef robh het volgende:
Alias Don Gratekop en Mr. Tjernobyl, verzorgen vanavond de oudejaarsconference![]()
Nou, dat belooft wat.
Hoeveel slechte grappen kun je in een minuut maken? Veel.
Gaan we het zien? Nee.
Mogen ze chlamydia krijgen? Ja.
Doe mij Wim Kan maar
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:03 schreef robh het volgende:
[..]
Pff.
Wim Kan is een stuk beter dan Maagzuurhoofd en Stralingsslachtoffer, al was het maar omdat Kan al dood is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |