Pff.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wim kan is een mongool, maar hij kan volgens mij niet op tegenLebbis
en
Jansen
.
Hans teeuwen... die is orgineelquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik had liever Herman Finkers of Hans Teeuwen gezien
Hans is idd nóg beter dan L&Jquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarschijnlijk bedoeld jij paul groot in Koefnoen die wim kan nadoet?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef CybErvee het volgende:
Wim Kan, sjees... uit welke grot kom jij gekropen ?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:54 schreef DarkElf het volgende:
ik verwacht nog steeds dat die lange enge dunne een keer uit elkaar valt
dus twee jaar terug vond jij ze leuker, vorig jaar vond je het tegenvallen en hopelijk vind je het dit jaar weer leukquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:28 schreef MociN het volgende:
Nou, een paar jaar terug waren ze beter! De oudejaarsconference van vorig jaar vond ik een beetje tegenvallen. Hopelijk zijn ze dit jaar beter.
Marokkanen gaan het ontgelden. En moslims.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:21 schreef yootje het volgende:
Dat wordt weer anderhalf uur hele makkelijke grappen die je al een kwartier vantevoren ziet aankomen. Misschien een idee om alvast een prognose te doen?
-De hand van Verdonk, ik zie het al helemaal voor me. Als 1 van de 2 gaat schreeuwen "HIJ SCHUDDE HAAR HAND NIET!" trakteer ik mezelf op een dvd.
-Over Andre Hazes zijn natuurlijk ook leuke grappen te maken.
-Er wordt minstens 1 grap over het haar van geert Wilders gemaakt.
-Iedereen die dik is zit in de gevarenzone.
Iemand anders nog ideeen?
iedereen die dun is ook?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:21 schreef yootje het volgende:
-Iedereen die dik is zit in de gevarenzone.
Iemand anders nog ideeen?
Je vergeet "anus", daar heeft hij het ook opvallend vaak over.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:23 schreef nexhil het volgende:
[..]
Hans teeuwen... die is orgineel
als ik 1.5 uur lang hoer, kut, slet, kont neuken en shoarma wil horen dan koop ik de dvd wel.
de enige keer dat ik em tof vond was dat ie sinterklaas bij debiteuren crediteuren was.
Snelkookpanquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:25 schreef mikezwet het volgende:
Hoe heet dat nummer van hans teeuwen waarin hij zegt: "Drugsdealer, drugsdealer, cocaine dealen op de kinderboerderij" ?
* CybErik eensch is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
niet gezien helaasquote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Elk jaar denk ik dat het niet slechter kan worden maar toch presteren ze het telkens weer. Wat een vervelend moralistisch links geblaat met menig stemverheffing. Gatverdamme. Nee, Jerry Seinfeld was vanavond een stuk gezelliger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |