Omdat ze ook politieke grapjes maken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 01:35 schreef TC03 het volgende:
Ik vind het vaag dat mensen gaan zeiken over politieke voorkeuren enzo. Lekker boeiend, zolang het maar grappig is. Ik ben zelf ook rechts (nouja, rechtser dan gematigd links), en mij maakt het echts niks uit.
Maarja
Ja inderdaad. Het is toch van de gekke dat mensen die hier uitgeprocedeerd zijn en waarvan besloten is dat ze geen recht hebben om hier te zijn daadwerkelijk uitgezet worden. Schande. Hoe durft ze te doen wat moet?!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:30 schreef Shagster het volgende:
Het beste stukje was dat Jansen begon te schelden op Verdonk. Hij zei precies wat de niet-Telegraaf lezers in Nederland ook wilden zeggen, maar nooit de juiste spreekstoel hadden. Hulde.
Heb jij de hele kwestie Verdonk wel gevolgd?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:32 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het is toch van de gekke dat mensen die hier uitgeprocedeerd zijn en waarvan besloten is dat ze geen recht hebben om hier te zijn daadwerkelijk uitgezet worden. Schande. Hoe durft ze te doen wat moet?!![]()
Helaas heb ik de hele uitzending gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:34 schreef Shagster het volgende:
[..]
Heb jij de hele kwestie Verdonk wel gevolgd?![]()
Met je ogen en oren dicht zo te lezen.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:34 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Helaas heb ik de hele uitzending gezien
Optiefen kale neet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:36 schreef elcastel het volgende:
[..]
Met je ogen en oren dicht zo te lezen.
.
ik heb de herhaling vannacht half nog gezien,vanmorgen was hij al gepost om te downloaden dus net de rest beluisterd en half gekeken maar ik vind ze wel erg goed .quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:27 schreef Anton_aus_Den_Haag het volgende:
Ze waren niet leuk. Kreeg ook vaak het idee dat het amper meer een conferance was maar meer een droge mening verkondigen.
Lebbis is trouwens onuitstaanbaar zielig. Jansen is wel goed. Hij kan beter alleen verder gaan.
Je zat er helemaal niet ver naastquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:21 schreef yootje het volgende:
Dat wordt weer anderhalf uur hele makkelijke grappen die je al een kwartier vantevoren ziet aankomen. Misschien een idee om alvast een prognose te doen?
-De hand van Verdonk, ik zie het al helemaal voor me. Als 1 van de 2 gaat schreeuwen "HIJ SCHUDDE HAAR HAND NIET!" trakteer ik mezelf op een dvd.
-Over Andre Hazes zijn natuurlijk ook leuke grappen te maken.
-Er wordt minstens 1 grap over het haar van geert Wilders gemaakt.
-Iedereen die dik is zit in de gevarenzone.
Iemand anders nog ideeen?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:21 schreef yootje het volgende:
Dat wordt weer anderhalf uur hele makkelijke grappen die je al een kwartier vantevoren ziet aankomen. Misschien een idee om alvast een prognose te doen?
-De hand van Verdonk, ik zie het al helemaal voor me. Als 1 van de 2 gaat schreeuwen "HIJ SCHUDDE HAAR HAND NIET!" trakteer ik mezelf op een dvd.
-Over Andre Hazes zijn natuurlijk ook leuke grappen te maken.
-Er wordt minstens 1 grap over het haar van geert Wilders gemaakt.
-Iedereen die dik is zit in de gevarenzone.
Iemand anders nog ideeen?
snelkookpanquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:25 schreef mikezwet het volgende:
Hoe heet dat nummer van hans teeuwen waarin hij zegt: "Drugsdealer, drugsdealer, cocaine dealen op de kinderboerderij" ?
Ik hou ook niet zo van narcisme. Bah. Ik hou liever van mezelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:21 schreef buzzer het volgende:
Godzijdank niets gemist zo te lezen.
In hun begintijd waren ze goed, maar Hans Sibbel heeft een beetje narcistische trekjes, daar hou ik niet zo van...
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik hou ook niet zo van narcisme. Bah. Ik hou liever van mezelf.
geen idee, ken die film nietquote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:26 schreef yootje het volgende:
[..]
E je vond de Garfield-film wel leuk?
Ik heb idd maar in plaats van L&J , de dvd van Theo Maassen opgezetquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:07 schreef S-Two het volgende:
Hmmsz... ik heb ook liever Theo Maassen, Youp of Herman Finkers ofos, maar ik vond het best leuk....
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:21 schreef RicXDesign het volgende:
[..]
Ik heb idd maar in plaats van L&J , de dvd van Theo Maassen opgezet(Functioneel naakt)
Nou oe oe oe oe wat moesten die moslims het ontgeldenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Marokkanen gaan het ontgelden. En moslims.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 02:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kom nou, het was best grappig.
Die ruled iddquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:42 schreef Rowdie het volgende:
Najib Amhali vind ik ook wel heel goed!
En dan kijk je het wle uit?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:14 schreef Rembooo het volgende:
Het was verschrikkelijk
Zo verschrikkelijk veel niet-grappige superflauwe inkoppertjes die je al van mijlenver zag aankomen, ongelofelijk. En als ze weer es begonnen te tieren en door elkaar te schreeuwen had ik al helemaal zoiets van *zap*.
T-o-t-a-l-e b-a-g-g-e-r.
O.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:44 schreef DooieVossenBijtenNiet het volgende:
wat zijn er hier een hoop kortzichtige-Telegraaf lezende rechtse-wannabe-ik-ben-lekker-stoer-rechts-flapdrollen zeg.......
Omdat ik gewoon een goeie oudejaarsconference wil zien die de meerderheid leuk vindt. Het is immers de publieke omroep waar we allemaal aan mee betalen.quote:please, waarom kijk je dan naar die voorstelling.....je hebt toch een afstands....
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:51 schreef robh het volgende:
Alias Don Gratekop en Mr. Tjernobyl, verzorgen vanavond de oudejaarsconference![]()
Nou, dat belooft wat.
Hoeveel slechte grappen kun je in een minuut maken? Veel.
Gaan we het zien? Nee.
Mogen ze chlamydia krijgen? Ja.
Doe mij Wim Kan maar
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:03 schreef robh het volgende:
[..]
Pff.
Wim Kan is een stuk beter dan Maagzuurhoofd en Stralingsslachtoffer, al was het maar omdat Kan al dood is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |