Die rooie en dooie gast hoort inderdaad in POL, maar SCH moet ook eens afvragen of die niet zelf eens moet aftaaien, zijn geloofwaardigheid is tot een eeuwig vriespunt gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:30 schreef sizzler het volgende:
Als er hier zoveel vraag naar is dan wil ik hem met alle liefde weer openen hoor du_ke.![]()
SCH moet er meteen weer een drama van maken dus daar ga ik niet serieus meer op in
In graden Celcius of Kelvin?quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die rooie en dooie gast hoort inderdaad in POL, maar SCH moet ook eens afvragen of die niet zelf eens moet aftaaien, zijn geloofwaardigheid is tot een eeuwig vriespunt gekomen.
En daarom vind jij het nodig om zo te reageren? Maar op het moment dat iemand iets over Wilders of Fortuyn roept ben jij de eerste die op de kast zit, enge hypocriet dat je bent!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:21 schreef PJORourke het volgende:
Wat een gejammer over iemand die politiek al vijftig jaar dood is.
Ach, het is een links politicus, he? De moord op PF-topics moeten ook maar even met terugwerkende kracht naar SHO, denk ik dan.quote:Op woensdag 16 februari 2005 19:18 schreef SCH het volgende:
Dit is het dieptepunt: een overleden politicus van 104, waar echt alleen mensen in zijn geinteresseerd die in POLITIEK zijn geinteresseerd van hebben gehoord of van willen horen, wordt verwezen naar een subforum waar hij tussen Lucille Werner en Marco Borsato mag staan.
Wat wil je dan met dit subforum? Het zou zo leuk zijn als je nou eens een vergissing toegaf wnat het wordt wel erg moeilijk de moderatie nog serieus te nemen op deze manier. Welke redacties hebben het im van deze man gemaakt denk je? De show-redacties? Kom op man, een topic rond zijn overlijden heeft automatisch een politieke insteek. Een historische politieke insteek in dit geval.
Wolfie!!!quote:Op donderdag 17 februari 2005 01:02 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
In graden Celcius of Kelvin?
Net zoals jij zou reageren op Fortuyn en Wilders. Enge meneer die jij bent!quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En daarom vind jij het nodig om zo te reageren? Maar op het moment dat iemand iets over Wilders of Fortuyn roept ben jij de eerste die op de kast zit, enge hypocriet dat je bent!
geniaal topic, niet wissen hoor, censuur is namelijk nog nooit iemand beter van geworden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Lemmeb in het Verdonk-topic. Als dit allemaal kan, is er blijkbaar echt geen grens meer.
Done.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
PvdA: Voor de gewone man of van overheidsfetistjisten?
Dubbeltopic
PvdA wil vliegen tegen stuntprijzen aanpakken
De afgelopen dagen was fok down of traag waardoor ik weinig heb kunnen modden; ik zal weer wat inlezen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Lemmeb in het Verdonk-topic. Als dit allemaal kan, is er blijkbaar echt geen grens meer.
Wat ben jij een huilebalk zegquote:Op donderdag 17 februari 2005 11:04 schreef SCH het volgende:
Maak daar maar maanden van.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De afgelopen dagen was fok down of traag waardoor ik weinig heb kunnen modden; ik zal weer wat inlezen.
Ik zou er niet iets over zeggen als ik niet vond dat ze over de schreef waren.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat ben jij een huilebalk zeg. Ik mag toch gewoon een mening hebben, ook al is die een beetje controversieel? Zolang ik maar niet over de schreef ga.
Dat jij dat vindt, wil helemaal nog niet zeggen dat het ook werkelijk zo is. Daar heb jij helemaal niks over te zeggen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zou er niet iets over zeggen als ik niet vond dat ze over de schreef waren.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 12:43 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat jij dat vindt, wil helemaal nog niet zeggen dat het ook werkelijk zo is. Daar heb jij helemaal niks over te zeggen.
Je controversiele mening is dan ook blijven staan (alle vluchtelingen zijn criminelen etc), maar het op de man spelen is wel over de schreef en is daarom ook weggehaald. En ja, dan wordt doorgaans de hele post weggehaald. Soms is de vervolgdiscussie op het 'normale deel' wel een reden om een post gedeeltelijk te editten, maar die was nu ook niet je-van-het en zelfs offtopic.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wat ben jij een huilebalk zeg. Ik mag toch gewoon een mening hebben, ook al is die een beetje controversieel? Zolang ik maar niet over de schreef ga.
In plaats van janken in dit feedbacktopic, zou je me ook gewoon eens kunnen vertellen wat er zo 'mis' is aan mijn redenaties. Mijn redenaties komen echt niet uit de lucht vallen ofzo, maar worden juist bevestigd door de praktijk.
En mijn zogenaamde 'flame' richting Mwanatabu, als logische reactie op zijn gezeur dat hij in de bijstand zit, lijkt me nog geen reden om vervolgens mijn hele post maar weg te editten.
Ej, dat zeg ik niet. Dat zou niet mogen namelijkquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:09 schreef Sidekick het volgende:
Je controversiele mening is dan ook blijven staan (alle vluchtelingen zijn criminelen etc),
Ook goed, whatever.quote:maar het op de man spelen is wel over de schreef en is daarom ook weggehaald. En ja, dan wordt doorgaans de hele post weggehaald. Soms is de vervolgdiscussie op het 'normale deel' wel een reden om een post gedeeltelijk te editten, maar die was nu ook niet je-van-het en zelfs offtopic.
Ja ik mis een post... wel je bril opzetten voordat je gaat 'snoeien ', nu moet ik alles wederom posten en Fok is toch al niet vooruit te branden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:22 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb even gesnoeid in het topic. Dus als iemand posts mist, dan weet diegene de reden.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 13:34 schreef Lemmeb het volgende:
Het gaat mij er vooral om vraagtekens te plaatsen bij het feit dat dat eeuwige gezeur van SCH blijkbaar z'n vruchten afwerpt. Ben je niet bang dat je op den duur een precedent schept? Stel je voor dat iedereen om elke post die hem niet aanstaat een bericht in dit feedbacktopic plaatst.
quote:
Waarop?quote:Op donderdag 17 februari 2005 08:48 schreef SCH het volgende:
sizzler, reageer je nog even?
Bij een oud VVD'er had ik het ook gedaan. Maar dat geloof je vast niet.quote:Op donderdag 17 februari 2005 07:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ach, het is een links politicus, he?
Een moord is wel wat anders dan iemand die op hoogbejaarde leeftijd een natuurlijke dood sterft. De moord op PF zou ik liever in NWS zien, waar het Van der Goes-topic eik ook in had gekund. Maar hij was alweer open hoor.quote:De moord op PF-topics moeten ook maar even met terugwerkende kracht naar SHO, denk ik dan.
Inderdaad. Verbaast je dat dan, na alle acties die je in dit forum hebt uitgehaald?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bij een oud VVD'er had ik het ook gedaan. Maar dat geloof je vast niet.
Waarom? Het gaat allebei over een politicus die dood is.quote:[..]
Een moord is wel wat anders dan iemand die op hoogbejaarde leeftijd een natuurlijke dood sterft.
Wat een gebrek aan inzicht.quote:De moord op PF zou ik liever in NWS zien, waar het Van der Goes-topic eik ook in had gekund.
Ja, maar de onbeschofte posts erin laat je gewoon staan.quote:Maar hij was alweer open hoor.
Welke acties?quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Inderdaad. Verbaast je dat dan, na alle acties die je in dit forum hebt uitgehaald?
quote:Wat een gebrek aan inzicht. verschil van mening.
Gisteravond was mijn vriendin jarig dus na de opening was ik er niet meer, ben net weer thuis. Maar ik zal even kijken.quote:Ja, maar de onbeschofte posts erin laat je gewoon staan.
Check.quote:
Jonkheer Marinus van der Goes van Naters (104) overleden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Check.
Welke onbeschofte posts bedoel je precies?
Mwoah, die opmerking wordt serieus onderbouwd en er wordt een serieuze en inhoudelijke discussie gevoerd wanneer iets onbeschofd is en of een politicus dat mag zijn, zelfs door de TS.quote:Op donderdag 17 februari 2005 14:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Jonkheer Marinus van der Goes van Naters (104) overleden.
Ja hoor, knullemans, het is goed met je. Uiteraard mag je vriendje Rourke gewoon een kreet loslaten in een dergelijk topic en zich vervolgens niet meer laten zien. Het zijn anderen die vervolgens de discussie aangaan, niet de blater zelf, die een verregaand gebrek aan respect toont voor een zojuist overleden iemand die vele jaren lang een betrokken politicus is geweest. Of zou vriendje Rourke het ook accepteren als ik zoiets over zijn oma zou roepen, vlak na haar dood?quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Mwoah, die opmerking wordt serieus onderbouwd en er wordt een serieuze en inhoudelijke discussie gevoerd wanneer iets onbeschofd is en of een politicus dat mag zijn, zelfs door de TS.
Ja ja. En heb je ook de reacties in die topics geteld over 'de kogel kwam van links' en linkse politici? Of in vervolgtopics over 'linkse kerk, linkse landverraders' enzovoort?quote:Mag ik je er overigens op wijzen dat de reacties in de Fortuyndiscussies (een rechtse politicus) vele malen erger waren? "opgeruimd staat netjes" enzo. Die zijn ook blijven staan.
Yeah, right. Ik ga nog meer oefeningen in futiliteit uitvoeren hierquote:Heb je nog een voorbeeld, want je had het over posts.
Iedereen mag een kreet loslaten en vervolgens wegblijven. Als het topic er maar niet door ontwricht wordt, als het maar binnen de policy blijft etc. In dit geval is er serieus op ingegaan dus ga ik de opmerking niet weghalen. Ten eerste omdat het een prima te onderbouwen opmerking is en ten tweede omdat ik dan de hele discussie erna ook weg zou moeten halen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor, knullemans, het is goed met je. Uiteraard mag je vriendje Rourke gewoon een kreet loslaten in een dergelijk topic[...]
Die stonden er ook ja. Maar je suggestie dat ik expres een opmerking over een oud PvdA'er zou laten staan omdat hij links is slaat nergens op.quote:Ja ja. En heb je ook de reacties in die topics geteld over 'de kogel kwam van links' en linkse politici? Of in vervolgtopics over 'linkse kerk, linkse landverraders' enzovoort?
Kom dan met voorbeelden. Je hebt het over "mijn acties" en "onbeschofte reacties in dat topic". Laat ze maar zien.quote:Yeah, right. Ik ga nog meer oefeningen in futiliteit uitvoeren hier
Misschien dat je het kan onderbouwen. "Je hebt er duidelijk geen zin in" en "voor iedereen beter" daar kan ik natuurlijk niks mee.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
De vraag was sizzler, of je serieus wil overwegen er mee te stoppen. Je hebt er duidelijk geen zin in en je kan het gewoon niet aan dus dat is voor iedereen beter.
Tnx.quote:Op donderdag 17 februari 2005 16:00 schreef Lemmeb het volgende:
Ej sizzler, onthoud wel dat jij hier de baas bent. Je hoeft niet te reageren op dat gezanik van die linkse etterbakjes.
Niks mis met een beetje autoriteit.
Sizzler doet het prima, voornamelijk op het gebied van geduld uitoefenen op jouw eeuwige gezuig zou die best wat wreder naar jou mogen optreden.quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:42 schreef SCH het volgende:
De vraag was sizzler, of je serieus wil overwegen er mee te stoppen. Je hebt er duidelijk geen zin in en je kan het gewoon niet aan dus dat is voor iedereen beter.
Baas zijn is geen vaststaand gegeven. Dat bewijst sizzler dagelijksquote:Op donderdag 17 februari 2005 16:00 schreef Lemmeb het volgende:
Ej sizzler, onthoud wel dat jij hier de baas bent. Je hoeft niet te reageren op dat gezanik van die linkse etterbakjes.
Niks mis met een beetje autoriteit.
We weten natuurlijk allemaal dat jij hier graag de lakens uit zou willen delen en er een links geitewollensokkenforum van zou willen maken. Helaas ben je daarin een behoorlijk buitenbeentje en ligt dat niet binnen de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 01:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Baas zijn is geen vaststaand gegeven. Dat bewijst sizzler dagelijks![]()
Politiek-correct was tegenwoordig toch iets van rechtsquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:21 schreef Monidique het volgende:
Als ík de macht krijg, straks, dan zal er inderdaad even een politiek-correcte zuivering uitvoeren...
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:25 schreef Monidique het volgende:
Dat klopt, ik gebruik het woord als een soort lokeend om mijn zwarte lijst een beetje up to date te houden.
Ik heb het in de krant ook niet bepaald tussen de politieke analyses zien staan. Eerder tussen de andere smeuïgheid, waar sommige uitspraken van de beste man prima tussen passenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:30 schreef SCH het volgende:
[...]
maar dat over sizzler is serieus, zoals nu ook weer: hij beantwoordt vragen altijd met tegenvragen uit een soort onmacht. Hij is niet capabel: iemand die een topic over het overlijden van een politicus in SHO wil zetten.........![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |