Dat mogen ze hier eens gaan proberen. denk dat ik dat Carmageddon ga na spelen.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Onze fietsen staan inmiddels in de hens en er liggen betonstrijkers in de tuin. Mijn vriend heeft de bijl uit de schuur gehaald. Wordt vervolgd.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 30 december 2004 23:49 schreef skiczukie het volgende:
Hoe moet je een fiets in de fik steken?
Het zadel is van kunststof en is inmiddels weggelekt (voorzover ik kan zien uit het raam).quote:Op donderdag 30 december 2004 23:49 schreef skiczukie het volgende:
Hoe moet je een fiets in de fik steken?
Jij bent vast de buurman.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:
moeten ze hier niet doen hoor, ze kunnen mijn fiets in de hens zetten maar dan hebben ze zelf een stuk of 150 extra gaten in hun voorgevel.
Die staan om de hoek te wachten tot het gesust is, dan komen ze pas.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De pliesie is er nog steeds niet, ondanks het feit dat ze inmiddels dingen door de brievenbus laten ontploffen en er een vette fontein op de vensterbank staat.
. Politie nog eens gebeld. Die zijn nog steeds onderweg (waarschijnlijk via Timboektoe ofzo).
me 2quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:04 schreef Flying het volgende:
tvp
Zwolle...de parel van Overijsselquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:07 schreef Brendovic het volgende:
Waar ongeveer?
Dit tuig is 18+quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:09 schreef Sport_Life het volgende:
Haha vandaag op voor me kantoor (stage) waren ook een paar van die knulletjes van een jaar of 16/17 bezig met wat pijltjes en rotjes![]()
![]()
. Kon er wel om lachen eigenlijk.
.
Ik bedoel dat is leuk als je 13/14 bent, toch niet als je 16 bent?.
in dit onrechtvaardige land geld dat volgens mij als illegaal verkregen bewijs.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:08 schreef Brendovic het volgende:
Filmen is een optie? Lekker bewijs lijkt me
ach gast...hij zit toch niet bij defensie....net ofdat ze daar iemand gaan leren hoe je een huis in brand steekt.....zelfs een 10 jarige kan dat nog doen (mits wat benzine)...quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:07 schreef speedfreakssj het volgende:
ach ja, en dan gewoon om de 10 mij de politie bellen en 112.
Boeiend dat zo'n kankerklootzak bij defensie werkt. als ze dan horen wat hij doet kan hij oneervol ontslagen worden en is het dag dag met meneer de teringlijer.
Om dit soort mensen kan ik dan OZ boos worden.
Oh eh...gewone strijkers waren het volgens Oom Agent, want anders hadden de ruiten er wel uit gelegen beweerde hij.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
me 2
Ennuh, ik zou inderdaad 112 bellen.
Zeker als er beton strijkers over je schutting worden gegooid, das wel heftig, dat is geen vuurwerk maar maar dat zijn echt bommen. heb dr ooit eens een afgestoken zien worden. Wat een explosie geeft dat, echt een hele vuurwolk.
Kan best kloppen als hij bedoelt dat er dus geen betonstrijkers zijn ontploft.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh eh...gewone strijkers waren het volgens Oom Agent, want anders hadden de ruiten er wel uit gelegen beweerde hij.
Ik ben momenteel heeel hard aan het hopen dat het dat ook echt is...quote:
Ik gok dat ze zich weinig zullen aantrekken van de tijd vanaf dat het morgen mag, maar ga er maar vanuit dat ze de hele dag voor je deur staan ja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dat morgenavond op mijn bord terugkrijg klokslag vanaf het moment dat vuurwerk mag.
Morgen gaat de auto dus naar een fatsoenlijke buurt logeren. De brievenbus zit dicht, de fietsen staan binnen. Politie is weg en het is nog rustig.
Daarom moet je ook zorgen dat de politie het weet. Wan stel ze gaan door, je vriend pakt er morgen een en sloopt hem geheel, dan heb je tenminste kans op een lichte straf omdat je al tig keer aangegeven heb dat je bang was etc maar politie maar niet kwam.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik gok dat ze zich weinig zullen aantrekken van de tijd vanaf dat het morgen mag, maar ga er maar vanuit dat ze de hele dag voor je deur staan ja.
Het leukste is nog dat je er helemaal niks meer aan kan doen, behalve hopen dat je huis er zaterdagochtend nog staat. Als dat soort lui een lekker bakkie ophebben hebben ze helemaal overal schijt aan
goede voorzorgs maatregelen genomenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zwolle...de parel van Overijssel
De politie is net weg ("ja, wisseling van de dienst, melding tussendoor"). Wilden gewoon weer weggaan, want er was nu niks aan de hand mevrouw, dan kunnen we ook niks doen. We mochten niet voor eigen rechter spelen ook. Het vuurwerk op de deurmat werd gezien maar goed, er was nog niks afgefikt he.
Bleek vlak voordat ze weggingen wel dat ze net bij de Tokkies langsgeweest waren (familie is bekend...) en gezegd hadden dat het afgelopen was nu. Ik gok dat ik dat morgenavond op mijn bord terugkrijg klokslag vanaf het moment dat vuurwerk mag.
Morgen gaat de auto dus naar een fatsoenlijke buurt logeren. De brievenbus zit dicht, de fietsen staan binnen. Politie is weg en het is nog rustig.
hmm heb 2 jaar geleden gezien hoe ze met 1 supernitraat een ruit opbliezen bij de gal en gal en de drank weghaalden dus het klopt echt wel met een betonstrijker blaas je een auto op.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:20 schreef speedfreakssj het volgende:
nou, wat ik dan op een ander forum lees dat dan weer heel andere informatie geeft en dus met echte mensen werkt beweerd dat je nog een nitraat op een ruit kan plakken en dat het er dan ook nog in zit na de klap.
wel dubbelglas dan.
Ben je niet bang dat dat stel debielen nog terugkomt?
Ik had allang voorzorgsmaatregelen genomen.
dank u, meteen veranderd (was me nog niet eens opgevallen)quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:20 schreef erikkll het volgende:
matjas, spelfout in je signature, (wie is de dreiging die flapperT door de nacht?)
tevens onverkapte tvp
voor de postbode ook dat lijkt me geen strak plan als je ooit nogeens post wilt ontvangenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:27 schreef Aurelium het volgende:
Zet trouwens 220 op je brievenbus. Das een mooie verrassing voor ze als ze vuurwerk door je brievenbus willen gooien.
Mjah, dan alleen erop zetten als je ziet dat ze komen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
voor de postbode ook dat lijkt me geen strak plan als je ooit nogeens post wilt ontvangen
Dan zal je wel een JCWT ofzo bedoelen want men riep daar of je een nitraat 2.5 M van een ruit af kon laten gaan zonder schade en toen zeiden ze dat je hem ook op het ruit kon plakken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm heb 2 jaar geleden gezien hoe ze met 1 supernitraat een ruit opbliezen bij de gal en gal en de drank weghaalden dus het klopt echt wel met een betonstrijker blaas je een auto op.
Er zijn waarschijnlijk verschillende soorten nitratenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:37 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Dan zal je wel een JCWT ofzo bedoelen want men riep daar of je een nitraat 2.5 M van een ruit af kon laten gaan zonder schade en toen zeiden ze dat je hem ook op het ruit kon plakken.
Maarja, zoveel verstand heb ik niet van vuurwerk.
was er flink tegenaan getaped en zo`n supernitraat is minder krachtig dan een betonstrijkerquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:37 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Dan zal je wel een JCWT ofzo bedoelen want men riep daar of je een nitraat 2.5 M van een ruit af kon laten gaan zonder schade en toen zeiden ze dat je hem ook op het ruit kon plakken.
Maarja, zoveel verstand heb ik niet van vuurwerk.
Een handgranaat is toch ook handvuurwerk?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:55 schreef speedfreakssj het volgende:
ik dacht dat de JWCT DE nitraat was e dat nitraten de hardste knal gaven van alles. van handvuurwerk gezien dan.
maar toch leuk dat je dus harder hebt.
Hoe is het nu TS?
relax!! grapje rond 1 uur snachts mag toch wel?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:09 schreef speedfreakssj het volgende:
je snapt hopelijk dat het om dat spul met een lontje gaat hé?
als ik een bom maak kan ik er ook een tank mee opblazen als ik het maar goed doe.
kilootje nitro kruit met wat metaalscherven hier en daar should do the trick.
Ben ook relax. was meer een verkapte flame bait. kijken of je aggressief zou gaan postenquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
relax!! grapje rond 1 uur snachts mag toch wel?
plakbandquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:19 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Ben ook relax. was meer een verkapte flame bait. kijken of je aggressief zou gaan posten
maar idd, een handgranaat zal dan onder handvuurwerk vallen.
ik hoop dat het goed gaat met TS.
aan de andere kant, volgens mij moet ik die kilo kruit dan wel GHEEL strak gaan inpakken wil het daadwerkelijk ontbranden, en waarmee dan...........
Vuurwerk is zowiezo beetje barbaars.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:28 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ik geloof Mwanatabu helemaal niet. Hij zit de boel hier te bedriegen, 100% zeker.
Barbaars of niet schvvm, als een of andere debiel mij fiets in de hens zet (een koga; die fiets dan), dan ga ik echt niet wachten tot de ik-ben-vroeger-altijd-gepest-en-daarom-ben-ik-bij-de-politie-gegaan-politie er is hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vuurwerk is zowiezo beetje barbaars.![]()
Dan ga ik voor de ouderwetse Lawinepijl.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Barbaars of niet schvvm, als een of andere debiel mij fiets in de hens zet (een koga; die fiets dan), dan ga ik echt niet wachten tot de ik-ben-vroeger-altijd-gepest-en-daarom-ben-ik-bij-de-politie-gegaan-politie er is hoor
Het is een vrouwtje. Wel vreemd dat je gaat Fok!ken terwijl je vensterbank bijna in de hens staat idd, maarja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:28 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ik geloof Mwanatabu helemaal niet. Hij zit de boel hier te bedriegen, 100% zeker.
Jouw Koga staat buiten? Waar precies?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Barbaars of niet schvvm, als een of andere debiel mij fiets in de hens zet (een koga; die fiets dan), dan ga ik echt niet wachten tot de ik-ben-vroeger-altijd-gepest-en-daarom-ben-ik-bij-de-politie-gegaan-politie er is hoor
Juistm, als je nou voor iedere strijker/flapdrolscheet 1 van deze naar buiten flikkert..quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de ouderwetse Lawinepijl.![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:06 schreef Het_Biertje het volgende:
Woning Amsterdam verwoest door vuurwerk![]()
Op 1 Januari zijn deze pilen vast in t nieuws.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:52 schreef I_LOVE_MATH het volgende:
[..]
Juistm, als je nou voor iedere strijker/flapdrolscheet 1 van deze naar buiten flikkert..
[afbeelding]
dan blijft er weinig van hun (en je huis) over
Nope. Geloof het of niet, daar proberen we naartoe te verhuizen omdat het idee van een centraal verwarmde flat op 10 hoog en waar de halve buurt geen Nederlands spreekt ons een betere optie lijkt dan hier wonen (Wipstrik) zodat dat tuig hier niet meer voor de ramen staat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Mwanatabu, je woont zeker in Holtenbronx? (Holtenbroek)
makkelijk lullen he op een forumquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:23 schreef Camplo het volgende:
OF je laat je fiets niet zomaar in de hens zetten? Slapjanus... Mep ze kapot man die tokkies!
ik weet niet of ze zich wat aantrekken van een paar 12 jarige gastjes....quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is dat je zo ver uit de buurt woont, anders was ik ze wel even met wat vrienden komen opzoeken .. wat een zielige gasten zeg. Kijken of ze nog zo van vuurwerkhouden met een loop tegen hun slaap. Misschien dat ze dan ineens wel weten hoe het hoort.
Ja, ik erger me ook blauw groen en geel aan puberale kutgastjes die zichzelf stoer vinden door de hele buurt te laten weten dat ze al vuurwerk hebben gekocht. De volgende die ik te grazen krijgt tape ik die strijker tegen zijn reet alvorens aan te steken.
Wou jij zeggen dat je het gedrag van dat tuig goedkeurt, gezien het feit dat je mij nu aanvalt?quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:32 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik weet niet of ze zich wat aantrekken van een paar 12 jarige gastjes....
hahaquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je het gedrag van dat tuig goedkeurt, gezien het feit dat je mij nu aanvalt?
Dank voor de steun, maar ik kies er maar voor om die zooi zelf te negeren en de politie maar plat te bellen (als *klopperdeklop*) er weer iets gebeurt. Hopen dat wij ons hoofd koelhouden dus anders gebeuren en ongelukken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is dat je zo ver uit de buurt woont, anders was ik ze wel even met wat vrienden komen opzoeken .. wat een zielige gasten zeg. Kijken of ze nog zo van vuurwerkhouden met een loop tegen hun slaap. Misschien dat ze dan ineens wel weten hoe het hoort.
Ja, ik erger me ook blauw groen en geel aan puberale kutgastjes die zichzelf stoer vinden door de hele buurt te laten weten dat ze al vuurwerk hebben gekocht. De volgende die ik te grazen krijgt tape ik die strijker tegen zijn reet alvorens aan te steken.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:01 schreef Alcyone het volgende:
Sick bastards. Ik heb het met jullie te doen. Al een andere buurt aan het zoeken?
Dank u voor deze presentatie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:27 schreef Sportguy het volgende:
Edit: gore link
Hoe sein je de MP in? En reageren die op een melding van "hee, d'r staat hier een halve zool vuurwerk naar m'n gezicht te gooien die zegt dat hij in het leger zit?". Denk dat ik toch ff naam e.d. nodig heb.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:04 schreef Pikkebaas het volgende:
Als ze echt bij de krijgsmacht werken dan zou ik de MP eens inseinen. Die lusten wel pap van zulke jochies.
Serieus, ik heb op een landmachtbasis gewerkt en kreeg daat ruzie met een soldaat. Die werd handtastelijk en is letterlijk door de MP een busje ingeslagen. Leuk om te zien.
Damn wat ranzig!quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:27 schreef Sportguy het volgende:
* teknomist spuugt zijn boterham uitquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:27 schreef Sportguy het volgende:
I can't be compromising in my thoughts no morequote:Op vrijdag 31 december 2004 00:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zwolle...de parel van Overijssel
De politie is net weg ("ja, wisseling van de dienst, melding tussendoor"). Wilden gewoon weer weggaan, want er was nu niks aan de hand mevrouw, dan kunnen we ook niks doen. We mochten niet voor eigen rechter spelen ook. Het vuurwerk op de deurmat werd gezien maar goed, er was nog niks afgefikt he.
Bleek vlak voordat ze weggingen wel dat ze net bij de Tokkies langsgeweest waren (familie is bekend...) en gezegd hadden dat het afgelopen was nu. Ik gok dat ik dat morgenavond op mijn bord terugkrijg klokslag vanaf het moment dat vuurwerk mag.
Euhm.. zou die dood zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:27 schreef Sportguy het volgende:
mietje.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:21 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
* Sjaak-Banaan spuugt zijn boterham uit
Een soort van knalerwt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:57 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
mietje.
Doet me meer denken aan een combinatie van die Mutates uitBloodrayne en die zombie scientists uit Half Life.
En dan natuurlijk nog de Borg met zo'n cam ding in hun oog wat er uit getrokken is.
Als je hier al van over je nek gaat.
Wat is een M100 trouwens?
Hou ons geüpdate!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:04 schreef hallo_mensen het volgende:
* hallo_mensen heeft nou ook ruzie met de buurman![]()
Ge moogt ook Mwana zeggen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef robh het volgende:
Djeez, wat een verhaal zeg![]()
Sterkte, jij met je onuitspreekbare naam.
Zelfs dat krijg ik niet spuitterloos uit mn mondquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Ge moogt ook Mwana zeggen hoor![]()
En bedankt
Het laatste. De familie Flodder woont hier ook, trouwens, drie huizen verderop. Een dochter (van de 6 ofzo) daarvan heeft het met een zoon van de Tokkies, en dan zie je ze de hele tijd voorbijlopen, elkaar bepotelend. Zij met een heupbroek en tattoo op de onderrug, hij met een gouden ketting met zijn naam.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:01 schreef St.Germain het volgende:
bedoel je dat je ruzie hebt met die familie waarvan ze in nederland een paar reportages over gemaakt hebben? hannah, gerrie, wesley en die tweeling en nog een paar. Of zijn tokkies al een begrip in nederland waarmee bedoeld wordt soortgelijke mensen waarmee je ruzie krijgt?
Serieus, ik leef met je mee, maar ik moest hier echt hardop om lachenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Net zag ik rookwolken achter de schutting vandaan komen.
Ik:![]()
Vriend:Daar staat een kerstboom! Die proberen ze in de fik te steken!
Ik:Ga wel even kijken.
Ik klim half op die schutting, klaar om oog in oog te staan met een stel likkebaardende asocialen met toortsen en fietskettingen. Kijk ik erover heen, staan er twee turfjes van een jaar of 9 met een bange hertenblik terug te kijken met de doosjes lucifers nog in de hand. Ik zou ze bijna een snoepje gegeven hebben![]()
Maar vriendelijk gezegd dat ik liever niet had dat mijn schutting in de hens ging en toen hebben ze de boom braaf weggesleept met achterlating van een stel kippenscheten.
Minitokkies lijken zo lief he![]()
Daar begint het al mee. Dit is de leeftijd dat je ze nog kan bijbrengen dat zoeits niet hoort. Je had ze moeten afranselenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:37 schreef Mwanatabu het volgende:
Net zag ik rookwolken achter de schutting vandaan komen.
Ik:![]()
Vriend:Daar staat een kerstboom! Die proberen ze in de fik te steken!
Ik:Ga wel even kijken.
Ik klim half op die schutting, klaar om oog in oog te staan met een stel likkebaardende asocialen met toortsen en fietskettingen. Kijk ik erover heen, staan er twee turfjes van een jaar of 9 met een bange hertenblik terug te kijken met de doosjes lucifers nog in de hand. Ik zou ze bijna een snoepje gegeven hebben![]()
Maar vriendelijk gezegd dat ik liever niet had dat mijn schutting in de hens ging en toen hebben ze de boom braaf weggesleept met achterlating van een stel kippenscheten.
Minitokkies lijken zo lief he![]()
Ja dat kutland...quote:
1 woord: kanslozerigheid..quote:tis heel jammer allemaal hé ... ongelijke kansen, stress, maatschappelijke problemen en psychoses die daarmee al dan niet gepaard gaan, ruzies, schelden, vernielen, met familie op oudejaar, maar toch alleen ... zo triestig dat je niet meer kan wenen, brandende fietsen, racisme, sarcasme, cynisme ...
Ja, want dan leren ze dat buitenproportioneel geweld als een reactie normaal isquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:50 schreef bierglas het volgende:
[..]
Daar begint het al mee. Dit is de leeftijd dat je ze nog kan bijbrengen dat zoeits niet hoort. Je had ze moeten afranselen
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:02 schreef Lonestarr101 het volgende:
Heb een aantal jaren geleden hetzelfde gehad bij mijn moeder. Ik kwam thuis van vakantie op 31-12 en toen was er paniek en wanhoop in de tent. Kennelijk waren de kinderen van de overburen al 3 dagen vuurwerk in de tuin aan het mikken, vuurpijlen tegen de ramen aan het schieten etc. Onze honden kropen zowat tegen de muren omhoog van de angst. Zelfde verhaal: politie bellen, komen na 3 uur kijken, en rijden weer weg. Ouders aanspreken, "ach laat ze toch een beetje lol hebben" en "maar ze mogen nu toch vuurwerk afsteken?".
Uiteindelijk op 1-1 om 2.30 zoete wraak genomen. Zij lagen kennelijk al te pitten. De hele straat volgens mij. Dat duurde echter niet lang toen wij met 2 dozen widowmakers hun hele voor- en achtertuin omspitten. Zag er uit als sarajevo. We hebben de goede buurman in z'n onderbroek en van de schrik witgetrokken gezicht nog even gelukkig nieuwjaar gewenst en zijn toen maar naar binnen gegaan.
Nooit meer last van gehad eigenlijk.
hhmquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:04 schreef pimpin het volgende:
Maar anders mijn remedie tegen mensen die vervelend zijn. Koop een lawinepijl een emmer vol met rotzooi van mij part schijt je hem vol. Of gewoon een emmer latex, zet deze schuin neer met een lawinepijl erin voor het huis.
En booom hele huisje vol met mooie rotzooi, kijken of ze dan nog kunnen lachen
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:02 schreef Lonestarr101 het volgende:
Heb een aantal jaren geleden hetzelfde gehad bij mijn moeder. Ik kwam thuis van vakantie op 31-12 en toen was er paniek en wanhoop in de tent. Kennelijk waren de kinderen van de overburen al 3 dagen vuurwerk in de tuin aan het mikken, vuurpijlen tegen de ramen aan het schieten etc. Onze honden kropen zowat tegen de muren omhoog van de angst. Zelfde verhaal: politie bellen, komen na 3 uur kijken, en rijden weer weg. Ouders aanspreken, "ach laat ze toch een beetje lol hebben" en "maar ze mogen nu toch vuurwerk afsteken?".
Uiteindelijk op 1-1 om 2.30 zoete wraak genomen. Zij lagen kennelijk al te pitten. De hele straat volgens mij. Dat duurde echter niet lang toen wij met 2 dozen widowmakers hun hele voor- en achtertuin omspitten. Zag er uit als sarajevo. We hebben de goede buurman in z'n onderbroek en van de schrik witgetrokken gezicht nog even gelukkig nieuwjaar gewenst en zijn toen maar naar binnen gegaan.
Nooit meer last van gehad eigenlijk.
Ah, van die ventjes met lang nekhaar en een gouden oorbelletje?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, want dan leren ze dat buitenproportioneel geweld als een reactie normaal is![]()
Joh, dit waren gewoon twee standaard asootjes uit mijn wijk en ik heb ze de troep laten opruimen. Dat leek me wel genoeg.
Mooi woord, lang niet gehoordquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:15 schreef Fixers het volgende:
Nah die lozers vastleggen op foto en video, kopietjes trekken en opstren naar de media. Daarna pas maar eens naar de politie. En dat ik werk bij defensie, das ook zo'n onzin. Die gast is waarschijnlijk pleeschrobber 3e klasse als ie die rang al heeft kunnen behalen met zijn beperkte verstandelijke vermogens.
Van mag het weer wat meer zoals vroegâh worden. Als de buren of de prinsemarij voor de deur stonden dan namen je ouders het iet voor je op. Dan kreeg je gewoon eerst een preek van oom agent en daarna een pak rammel van je vader.
Wat ook leuk is, is een flinke emmer chemische kunstmest vermengt met suiker voor de deur zetten en je sigarettenpeukie erin laten vallen. Dan staan ze 10 minuten lang is de meest gore rook die je je kan voorstellen, plus dat er een gat in het asfalt is gebrand.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:04 schreef pimpin het volgende:
Maar anders mijn remedie tegen mensen die vervelend zijn. Koop een lawinepijl een emmer vol met rotzooi van mij part schijt je hem vol. Of gewoon een emmer latex, zet deze schuin neer met een lawinepijl erin voor het huis.
En booom hele huisje vol met mooie rotzooi, kijken of ze dan nog kunnen lachen
wat is er mis met me matquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:17 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ah, van die ventjes met lang nekhaar en een gouden oorbelletje?
Dat van die brievenbus of voor dat van vorig jaar? Want met die brievenbus is natuurlijk nooit te bewijzen dat het die megaulen waren. Die rellen van vorig jaar eindigden met de arrestatie van twee Tokkies. Die hebben ook gezeten, maar of dat daarvoor was of omdat ze nog iets hadden uitstaan weet ik niet. Geen van beiden zou mij verbazen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:54 schreef XiChico het volgende:
Wow .. dat is echt niet normaal. Erg dom dat de politie in zo'n geval niets kan / wil of mag doen .. zeker niet als er meerdere mensen uit de buurt bellen. Naja heel veel succes dan maar vannacht.
Zijn die gasten ook opgepakt ofzo voor hetgene wat ze hebben geflikt bij je buurman?
Eerder 10.000 maar zorg dat het amparage onder de 0.5 blijft. Een amparage van 1.0 is dodelijk, al heb je maar 12 volt. Het voltage zorgt alleen voor de snelheid van de stroom. Vanaf 0.5 kan je blijven in coma raken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:03 schreef MrUber het volgende:
brieven bus onder 100volt ofzo zetten goed id!
Wheheehehe, ik denk dat als je dat doet dat je je huis de volgende keer met rust latenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Eerder 10.000 maar zorg dat het amparage onder de 0.5 blijft. Een amparage van 1.0 is dodelijk, al heb je maar 12 volt. Het voltage zorgt alleen voor de snelheid van de stroom. Vanaf 0.5 kan je blijven in coma raken.
allebei, anders vliegt de aardlekschakelaar meteen uit als ze em aanrakenquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:06 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat van die brievenbus of voor dat van vorig jaar? Want met die brievenbus is natuurlijk nooit te bewijzen dat het die megaulen waren. Die rellen van vorig jaar eindigden met de arrestatie van twee Tokkies. Die hebben ook gezeten, maar of dat daarvoor was of omdat ze nog iets hadden uitstaan weet ik niet. Geen van beiden zou mij verbazen.
@Aurelius: moet je de plus- of de mindraad op de brievenbus zetten?![]()
En dat kan toch niet de bedoeling zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 18:28 schreef Aurelium het volgende:
[..]
allebei, anders vliegt de aardlekschakelaar meteen uit als ze em aanraken
Dat is bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:13 schreef TrustNo het volgende:
[/url]http://frontpage.fok.nl/nieuws/49757[url]
Een woning in Amsterdam-Osdorp is donderdagavond volledig uitgebrand door vuurwerk. Volgens omwonenden gooiden een aantal jongens vuurwerk door een open balkondeur van de woning aan Beek en Hoff, waarna er brand uitbrak in het huis. Hierbij viel één zwaargewonde.
De zwaargewonde bewoner is met ernstige brandwonden aan zijn armen in het ziekenhuis opgenomen. De andere bewoners van het pand raakten niet gewond. De politie is nog op zoek naar de daders.
![]()
quote:Mijn vriend heeft de bijl uit de schuur gehaald.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Serieus... als ik jou zo hoor vraag ik me drie dingen af:Waarom komen jullie niet met de hele straat in opstand tegen die asocialen? Waarom laat jij je huis belegeren? Ik bedoel... het blijft jouw eigendom...? Waarom wóón je nog in die buurt?
Ros 'm bij die Tokkies in hun fontanel!quote:Mijn vriend heeft de bijl uit de schuur gehaald.
Die bijl is niet gebruikt dus, ook niet om te dreigen oid. Maar we gaan natuurlijk niet met lege handen blijven zitten terwijl dat tuig hier trollend rondrent en je weet dat het tot alles in staat is. Ik heb één van die jongens hier vorige maand iemand helemaal lens zien trappen. Ik begin daar niks tegen.quote:
verkapt tvp'tjequote:Op vrijdag 31 december 2004 00:06 schreef Brendovic het volgende:
ik zou NU 112 bellen
Ja, weleens gehad. Maar klagen er niet meer buurtbewoners dan over die mongolen met dat vuurwerk?quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Heb je trouwens wel eens een flink stuk vuurwerk in je brievenbus(no pun intended) gehad? Dat is levensgevaarlijk en ik kan je verzekeren dat je adrenalinepeil daar iets van omhooggaat.
'k weet het niet , .. als ik het was zou ik thuis blijven , .. als het dan mis gaat (lees: vuurwerk naar binnen) kan je tenminstens proberen om te blussen enzo.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap niet dat je vanavond in je eigen huis Oud & Nieuw gaat vieren.
We hebben tot nu toe niet doorgehad met wát voor tuig precies we te doen hadden. Vandaar dat we eerst normaal gingen vragen of ze niet ergens anders heen konden gaan. We weten dus wel dat de buurt zo ongeveer per toerbeurt de politie belt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja, weleens gehad. Maar klagen er niet meer buurtbewoners dan over die mongolen met dat vuurwerk?
Het is triest, maar als je laat merken dat je je er aan stoort dan vinden ze dat alleen maar leuk en krijgen ze de pik op je.
Ja, helaas is negeren de enige optie. Ook al zijn het maar kutjochies van een jaar of 10, als je er wat van zegt ben je de pineut.quote:Op vrijdag 31 december 2004 19:55 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe niet doorgehad met wát voor tuig precies we te doen hadden. Vandaar dat we eerst normaal gingen vragen of ze niet ergens anders heen konden gaan. We weten dus wel dat de buurt zo ongeveer per toerbeurt de politie belt.
Maar goed, lesje is geleerd: negeren tot je erbij neervalt behalve in geval van nood.
Joh, als het 10-jarige ettertjes geweest waren hadden we er niets van gezegd. Maar ze stonden achteraf waarschijnlijk doelbewust uit te lokken met die strijkers van ze in onze tuin omdat een maand geleden mijn vriend iets had gezegd tegen eentje toen deze een container tegen de auto's aantrapte. (Zijn commentaar "Ja, het waait" en hij liep zonder blikken of blozen door). En ja, we hapten na iets van de 40-ste strijker.quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, helaas is negeren de enige optie. Ook al zijn het maar kutjochies van een jaar of 10, als je er wat van zegt ben je de pineut.
Jezelf/je goederen verdedigen met voorbedachte rade? Gebeurt dat wel is per ongeluk dan?quote:Op vrijdag 31 december 2004 20:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En noodweer met voorbedachte rade? Is dat toegestaan?
noodweer geldt niet voor goederen aapquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jezelf/je goederen verdedigen met voorbedachte rade? Gebeurt dat wel is per ongeluk dan?![]()
Je bedoelt natuurlijk uitlokken?
Je hebt geen idee hoezeer ik op het randje zit op het moment.quote:Op vrijdag 31 december 2004 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vind het knap dat je het zo probeerd op te lossen! Ik weet het wel als die tokkies dat bij mij hadden geflikt dan waren ze nu echt gewond geweest. Veel sterkte vanavond!
quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:05 schreef nein het volgende:
*kan ZO BOOS worden van zulke verhalen*
HUFTERS!
HEEEL veel sterkte vanavond..en ik hoop dat hun eigen tent uitgerookt wordt!
Ik heb het al gezien. Wacht er nog ff mee in de hoop dat het vanaf nu rustig blijft. Als dit structureel wordt dan verzin ik wel iets idd.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:36 schreef JoRuZ het volgende:
Mwanatabu ik heb het!!!! meldt misdaad anoniem!!! zeg gewoon dat er een grote wietkwekerij zit, of terroristen, gewapende personen. vooral dat laaste, worden ze vanacht opgepakt, heb jij teminste een leuk nieuwjaar
Dáárrrr kunnen we wat meequote:Op vrijdag 31 december 2004 20:16 schreef Meh7 het volgende:
"Art 41.
Noodweer (exces).
1. Niet strafbaar is hij die een feit begaat, geboden door de
noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of
goed tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding.
2. Niet strafbaar is de overschrijding van de grenzen van noodzakelijke
verdediging, indien zij het onmiddellijk gevolg is geweest van een
hevige gemoedsbeweging, door de aanranding veroorzaakt."
Een meldign dat daar een grote, gevaarlijke hoeveelheid illegaal zwaar vuurwerk ligt zou best wel eens de uitkomst kunnen bieden....quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dáárrrr kunnen we wat mee![]()
Nee hoor, zolang het bij vuurwerk gooien blijft, blijf ik binnen. Maar een klinker door mijn ruit, ik weet niet hoe ik daarop ga reageren.
Daar schijnen ze eerst het een en ander een beetje te controloren. Dit om 'geintjes' te voorkomen. Maar het kan natuurlijk helpen om een grote parij illegaal vuurwerk daar te melden. Ook de buurt aansporen om regelmatig melding te maken van deze ********** (dat woord spreek ik niet uit) dat geeft de politie weer wel grond genoeg om tot actie over te gaan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:36 schreef JoRuZ het volgende:
Mwanatabu ik heb het!!!! meldt misdaad anoniem!!! zeg gewoon dat er een grote wietkwekerij zit, of terroristen, gewapende personen. vooral dat laaste, worden ze vanacht opgepakt, heb jij teminste een leuk nieuwjaar
Nu alvast de brandweer bellen. Desnoods met de smoes dat ze er autobanden en koelkasten op geflikkerd hebben of dat het tegen een huis aan ligt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:27 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Onze tokkies lopen alweer allemaal pallets en andere rommel op te stapelen op een paar meter van waar we wonen. Straks gaat er benzine overheen en kunnen we kijken wanneer we de brandweer moeten gaan bellen.
We hebben wel meegemaakt dat de vlammen hier boven de eerste verdieping uitkwamen en we de hitte van het vuur in het midden van de woonkamer konden voelen. Wat een feest. Oud en nieuw is echt leuk hier.
Zijn wij wijkgenoten?quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:27 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Onze tokkies lopen alweer allemaal pallets en andere rommel op te stapelen op een paar meter van waar we wonen. Straks gaat er benzine overheen en kunnen we kijken wanneer we de brandweer moeten gaan bellen.
We hebben wel meegemaakt dat de vlammen hier boven de eerste verdieping uitkwamen en we de hitte van het vuur in het midden van de woonkamer konden voelen. Wat een feest. Oud en nieuw is echt leuk hier.
Nee, ik woon in Nieuwegein. Ik zie de vonken hier allemaal gezellig langszweven op de eerste verdieping.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Zijn wij wijkgenoten?
Dus jij zit elke oud en nieuw in deze shit? En je hebt je nog steeds weten te beheersen/verdedigen?
De politie is al gearriveerd, staan relaxed naar het vuur te kijken, dus volgens mij gaat het niet helpen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:32 schreef Fixers het volgende:
Nu alvast de brandweer bellen. Desnoods met de smoes dat ze er autobanden en koelkasten op geflikkerd hebben of dat het tegen een huis aan ligt.
Waar blijft de linkse Wilders, denk ik als ik dit zo zie...quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:48 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Nee, ik woon in Nieuwegein. Ik zie de vonken hier allemaal gezellig langszweven op de eerste verdieping.
Een paar jaar geleden belde ik gewoon 1000 keer de brandweer, maar die hebben tegenwoordig geen zin meer om te komen.
[afbeelding]
Dit is pas een klein beginnetje. Het vuur is nu al hoger. Een paar jaar geleden was het twee keer zo groot. Toen was onze hor bijna de fik in gevlogen.
De politie heeft het verboden, maar niemand trekt zich daar iets van aan.
Nou, dat denk ik niet. Een 'klusser' die bij mij wat kwam doen had nog een paar verhalen over 'vroegah', dattie onder andere net een half jaar in de bak had gezeten voor vuurwerkverkoop (garagebox vol in een woonwijk, en sinds enschede ligt dat een beetje moeilijk..). Hij wist wie 'm verlinkt had 'en daar was ie nog niet klaar mee'. Enige waar-ie een beetje mee zat was dattie niet nog een keer de bak inwilde voor mishandeling..quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:01 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Een meldign dat daar een grote, gevaarlijke hoeveelheid illegaal zwaar vuurwerk ligt zou best wel eens de uitkomst kunnen bieden....
Sensatiezoekerquote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:09 schreef Flying het volgende:
Blij dat het enigsinds goed afgelopen is. Anderzijds is het wel jammer :p
Nee, Wipstrik.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 04:29 schreef Catch22- het volgende:
woon je in de buurt van assendorp?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:58 schreef GSMboy het volgende:
Vaag volk daar buiten?
Is er nu een geweldige troep daarbuiten? laat lekker liggen. Politie kan dr wel wat mee mischien?
Gooi het bij ze in de brievenbusquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat ze het niet eens zelf hoeven opruimen...
Waar woon jij? Ik weet dat er vorig jaar vreugdevuren zijn afgestoken in B. Zuid, maar meer niet.quote:Op vrijdag 31 december 2004 23:48 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Nieuwegein. Ik zie de vonken hier allemaal gezellig langszweven op de eerste verdieping.
Een paar jaar geleden belde ik gewoon 1000 keer de brandweer, maar die hebben tegenwoordig geen zin meer om te komen.
[afbeelding]
Dit is pas een klein beginnetje. Het vuur is nu al hoger. Een paar jaar geleden was het twee keer zo groot. Toen was onze hor bijna de fik in gevlogen.
De politie heeft het verboden, maar niemand trekt zich daar iets van aan.
quote:Nederland gaat rustig 2005 in
De jaarwisseling is met veel kleine incidenten gepaard gegaan. Echt uit de hand liep het bijna nergens. Op Goeree-Overflakkee ontstonden hier en daar knokpartijen waarna de ME ingreep. Dertien jongeren werden aangehouden.
In de regio Rotterdam werden vanwege vernielingen en vechtpartijen twintig mensen aangehouden. De brandweer moest vooral uittrekken in de regio's Haaglanden en Amsterdam.
Dam
In Amsterdam verliep de jaarwisseling volgens de politie rustiger dan vorig jaar. De brandweer moest vanaf het begin van oudjaarsdag in de regio Amsterdam driehonderd keer uitrukken. Een woordvoerder van de brandweer noemde dat aantal gemiddeld.
Naar de speciale nieuwjaarsviering op de Dam waren in totaal 30.000 mensen gekomen.
De dichte mist leidde op de A50 bij Beekbergen tot een kettingbotsing van tientallen voertuigen. Er vielen enkele gewonden. De weg was gedurende enige tijd afgesloten.
Bron: NOS
Gezien hun aantallen en de lage activiteit in hun frontaalkwab vannacht ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:43 schreef TheOneAndOnly het volgende:
jehad de eerste de beste van die groep toen je de eerste keer al buiten kwam meteen finaal knock out moeten slaan of moetn laten slaan, dan denkt de rest waarschijnlijk eerst wel even na.
niet eerst hun het initiatief laten nemen, dan ben je al de lul.
en anders een hogedrukspuit op je eerste verdieping zetten, laat ze dan nog maar eens aan je brievenbus zitten....
Nou hij heeft toch in de bak gezeten? Helpt blijkbaar wel dus.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 00:39 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet. Een 'klusser' die bij mij wat kwam doen had nog een paar verhalen over 'vroegah', dattie onder andere net een half jaar in de bak had gezeten voor vuurwerkverkoop (garagebox vol in een woonwijk, en sinds enschede ligt dat een beetje moeilijk..). Hij wist wie 'm verlinkt had 'en daar was ie nog niet klaar mee'. Enige waar-ie een beetje mee zat was dattie niet nog een keer de bak inwilde voor mishandeling..
De Nederlandse politie zijn een stel luie lamme homo's. En niet janken dat ze niks mogen doen, het zijn een stel lamme luie homo's.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 10:49 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, Wipstrik.
Maar goed, hoewel we zelf verder geen specifieke overlast hebben ervaren, ben ik toch geschokt over hoe ver dit tuig mocht gaan.
I had dus verteld van het vuur dat ze gestookt hadden. Mocht blijven. Geen politie gezien en die kunnen eigenlijk moeilijk anders naar de plek van via onze straat.
Om 1 uur was het voor het eerst raak: blijkbaar beschouwen ze die straat die ze aan het opstoken waren als "hun" privéstaat (met medewerking van de politie), want twee Turkse jongens mochten er niet in. ( "Flikker op naar je moskee" "Geen toegang voor apen"). Er stond dus gewoon een partij bezopen "mannen" te wachten bij de ingang van de straat op de eerste de beste in wie het gezicht ze niet aanstond. Ze hebben één van die jongens aan zijn oor weggetrokken ("Wallah, blijf van mijn oor af verdommen!" -vandaar dat ik hoorde dat het ws. Turken waren.) en ze dus de straat uitgeschopt.
De volgende lading kwam een half uur later en ging dat wel weg, maar kwam na een half uur ook weer terug met meer. Toen volgde een ronde van vijf minuten vuurwerk naar elkaar gooien, waarna steeds meer dronken holbewoners van hun vuur wegliepen om totaal over hun zeik te gaan. Leek wel een apenrots. (Hysterisch gebrul: "Oprotten!" "Kom maar, kom hieieier!" "Ik zie je nog wel!") DIt groepje Turken (?) kreeg ze in ieder geval goed gek. Wie er minder van onder de indruk leek te zijn, was de politie, want die liet zich niet zien. Ik heb gebeld, de buurman ook en meerdere anderen ook, want toen er echt gevochten werd liepen er wat mannen uit onze straat naar buiten om te roepen dat het afgelopen moest zijn want ze hadden de politie gebeld.
Tot half vier heb ik snoeiharde muziek van het kaliber Frans Bauer horen dreunen met elke minuut "Heeee!" of "Whoeoeoe!" om de feeststemming verder op te luisteren.
Al met al heb ik eerste rang gezeten achter het slaapkamerraam. Wel gezorgd dat ze me niet zagen natuurlijk.
Het helpt wel gedurende het halve jaar dattie in de bak zit. Daarna heb je nog best lang een probleem.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:58 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou hij heeft toch in de bak gezeten? Helpt blijkbaar wel dus.
Ze leren bij!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze zijn het zelf op aan het ruimen, en dat zal nog wel een tijdje duren, want ik zie net dat er meer dan tien meter straat zwart ziet en vol ligt met velgen van autobanden die er de hele nacht hebben liggen branden en walmen. Als ik het durfde zou ik een foto nemen, maar met deze apen neem ik geen risico, sorry.
Een rasmongool vergelijken met een aap....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ze zijn het zelf op aan het ruimen, en dat zal nog wel een tijdje duren, want ik zie net dat er meer dan tien meter straat zwart ziet en vol ligt met velgen van autobanden die er de hele nacht hebben liggen branden en walmen. Als ik het durfde zou ik een foto nemen, maar met deze apen neem ik geen risico, sorry.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijfquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:12 schreef the_contract_killer het volgende:
je kan beter proberen om vrede te sluiten en de volgende keer gewoon met ze mee te feesten en vuurwerk af steken enzo![]()
dan gaat de jaarwisseling wat sneller en leuker voorbij hopelijk![]()
Hee, bedankt voor die informatie, daar heb ik echt wat aan!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 13:41 schreef hijgend_hert het volgende:
Hoi Mwanatabu, ik kom ook uit Zwolle en ik ken het "volk" wel en je het maar beter negeren want anders maak je je eigen leven in die buurt echt tot een kleine hel. Er valt niet te praten met het volk want dat willen ze gewoon niet. Die kinderen worden getraint om je uit te lokken dan hebben de ouders een reden om je te pakken te nemen. Als je het niet kunt negeren moet je gewoon een brief schrijven naar de woningbouwvereniging. Ik weet niet meer precies hoe het zit maar volgens mij moeten ze na 4 officiele klachten van jou of van jou en andere buurtbewoners actie ondernemen en als je bij de SWZ huurt houd dat in dat ze de politie inschakelen als ze het zelf niet aandurven en dit is wel een gevalletje die de SWZ zelf niet aandurft. Ik vind het wel slecht dat de politie je zo laat stikken. Ze weten misschien niet wat ze mee aanmoeten maar daar hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden. Succes ermee.
In zekere zin welquote:Op vrijdag 31 december 2004 20:52 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
noodweer geldt niet voor goederen aap
In Nederland zou ik er maar niet te zeker van zijn...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:40 schreef boyv het volgende:
[..]
In zekere zin wel![]()
Je hebt namelijk het recht om jezelf en je eigendommen zonodig te verdedigen.
Het is even niet echt je tijd he?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
Zie dat dan maar als een nieuw begin.. Je gaat in ieder geval verhuizen nuquote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
En het nieuwe dieptepunt is bereikt, maar niet dankzij de Tokkies. Relatie is net uitgegaan. Maar ik denk dat ik hier maar even niet meer post anders gooi ik mijn hele hebben en houwen nog op het net met de emoties. Klote.
Jeetje...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Nee, ik zou ook terughoudend zijn op die punten.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:47 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
In Nederland zou ik er maar niet te zeker van zijn...
Wijk Merwestein, oftewel 'de wallen' (omdat de straatnamen allemaal op 'wal' eindigen, er zijn hier voor zover ik weet geen hoerenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 11:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Waar woon jij? Ik weet dat er vorig jaar vreugdevuren zijn afgestoken in B. Zuid, maar meer niet.
Ik weet niet of het cals een aardig eind in de buurt komt?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:12 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Wijk Merwestein, oftewel 'de wallen' (omdat de straatnamen allemaal op 'wal' eindigen, er zijn hier voor zover ik weet geen hoeren)
Heeft schijnbaar niet zo'n goeie reputatie, hoewel het de laatste jaren al aardig vooruit gegaan is.
Ja, dat komt inderdaad in de buurt, maar dan is het langs het kanaal, achter dat rijtje kantoren daar.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet niet of het cals een aardig eind in de buurt komt?(j/k) Volgens mij heeft B.Zuid ook niet echt de beste reputatie, maar ja, de politie doet er ook veel aan hoor.
(NOT)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |