Dat mogen ze hier eens gaan proberen. denk dat ik dat Carmageddon ga na spelen.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:32 schreef Mwanatabu het volgende:
Onze fietsen staan inmiddels in de hens en er liggen betonstrijkers in de tuin. Mijn vriend heeft de bijl uit de schuur gehaald. Wordt vervolgd.
Dat vraag ik mij ook afquote:Op donderdag 30 december 2004 23:49 schreef skiczukie het volgende:
Hoe moet je een fiets in de fik steken?
Het zadel is van kunststof en is inmiddels weggelekt (voorzover ik kan zien uit het raam).quote:Op donderdag 30 december 2004 23:49 schreef skiczukie het volgende:
Hoe moet je een fiets in de fik steken?
Jij bent vast de buurman.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:
moeten ze hier niet doen hoor, ze kunnen mijn fiets in de hens zetten maar dan hebben ze zelf een stuk of 150 extra gaten in hun voorgevel.
Die staan om de hoek te wachten tot het gesust is, dan komen ze pas.quote:Op donderdag 30 december 2004 23:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
De pliesie is er nog steeds niet, ondanks het feit dat ze inmiddels dingen door de brievenbus laten ontploffen en er een vette fontein op de vensterbank staat.
. Politie nog eens gebeld. Die zijn nog steeds onderweg (waarschijnlijk via Timboektoe ofzo).
me 2quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:04 schreef Flying het volgende:
tvp
Zwolle...de parel van Overijsselquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:07 schreef Brendovic het volgende:
Waar ongeveer?
Dit tuig is 18+quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:09 schreef Sport_Life het volgende:
Haha vandaag op voor me kantoor (stage) waren ook een paar van die knulletjes van een jaar of 16/17 bezig met wat pijltjes en rotjes![]()
![]()
. Kon er wel om lachen eigenlijk.
.
Ik bedoel dat is leuk als je 13/14 bent, toch niet als je 16 bent?.
in dit onrechtvaardige land geld dat volgens mij als illegaal verkregen bewijs.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:08 schreef Brendovic het volgende:
Filmen is een optie? Lekker bewijs lijkt me
ach gast...hij zit toch niet bij defensie....net ofdat ze daar iemand gaan leren hoe je een huis in brand steekt.....zelfs een 10 jarige kan dat nog doen (mits wat benzine)...quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:07 schreef speedfreakssj het volgende:
ach ja, en dan gewoon om de 10 mij de politie bellen en 112.
Boeiend dat zo'n kankerklootzak bij defensie werkt. als ze dan horen wat hij doet kan hij oneervol ontslagen worden en is het dag dag met meneer de teringlijer.
Om dit soort mensen kan ik dan OZ boos worden.
Oh eh...gewone strijkers waren het volgens Oom Agent, want anders hadden de ruiten er wel uit gelegen beweerde hij.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:12 schreef Aurelium het volgende:
[..]
me 2
Ennuh, ik zou inderdaad 112 bellen.
Zeker als er beton strijkers over je schutting worden gegooid, das wel heftig, dat is geen vuurwerk maar maar dat zijn echt bommen. heb dr ooit eens een afgestoken zien worden. Wat een explosie geeft dat, echt een hele vuurwolk.
Kan best kloppen als hij bedoelt dat er dus geen betonstrijkers zijn ontploft.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:17 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh eh...gewone strijkers waren het volgens Oom Agent, want anders hadden de ruiten er wel uit gelegen beweerde hij.
Ik ben momenteel heeel hard aan het hopen dat het dat ook echt is...quote:
Ik gok dat ze zich weinig zullen aantrekken van de tijd vanaf dat het morgen mag, maar ga er maar vanuit dat ze de hele dag voor je deur staan ja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik gok dat ik dat morgenavond op mijn bord terugkrijg klokslag vanaf het moment dat vuurwerk mag.
Morgen gaat de auto dus naar een fatsoenlijke buurt logeren. De brievenbus zit dicht, de fietsen staan binnen. Politie is weg en het is nog rustig.
Daarom moet je ook zorgen dat de politie het weet. Wan stel ze gaan door, je vriend pakt er morgen een en sloopt hem geheel, dan heb je tenminste kans op een lichte straf omdat je al tig keer aangegeven heb dat je bang was etc maar politie maar niet kwam.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:22 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Ik gok dat ze zich weinig zullen aantrekken van de tijd vanaf dat het morgen mag, maar ga er maar vanuit dat ze de hele dag voor je deur staan ja.
Het leukste is nog dat je er helemaal niks meer aan kan doen, behalve hopen dat je huis er zaterdagochtend nog staat. Als dat soort lui een lekker bakkie ophebben hebben ze helemaal overal schijt aan
goede voorzorgs maatregelen genomenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zwolle...de parel van Overijssel
De politie is net weg ("ja, wisseling van de dienst, melding tussendoor"). Wilden gewoon weer weggaan, want er was nu niks aan de hand mevrouw, dan kunnen we ook niks doen. We mochten niet voor eigen rechter spelen ook. Het vuurwerk op de deurmat werd gezien maar goed, er was nog niks afgefikt he.
Bleek vlak voordat ze weggingen wel dat ze net bij de Tokkies langsgeweest waren (familie is bekend...) en gezegd hadden dat het afgelopen was nu. Ik gok dat ik dat morgenavond op mijn bord terugkrijg klokslag vanaf het moment dat vuurwerk mag.
Morgen gaat de auto dus naar een fatsoenlijke buurt logeren. De brievenbus zit dicht, de fietsen staan binnen. Politie is weg en het is nog rustig.
hmm heb 2 jaar geleden gezien hoe ze met 1 supernitraat een ruit opbliezen bij de gal en gal en de drank weghaalden dus het klopt echt wel met een betonstrijker blaas je een auto op.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:20 schreef speedfreakssj het volgende:
nou, wat ik dan op een ander forum lees dat dan weer heel andere informatie geeft en dus met echte mensen werkt beweerd dat je nog een nitraat op een ruit kan plakken en dat het er dan ook nog in zit na de klap.
wel dubbelglas dan.
Ben je niet bang dat dat stel debielen nog terugkomt?
Ik had allang voorzorgsmaatregelen genomen.
dank u, meteen veranderd (was me nog niet eens opgevallen)quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:20 schreef erikkll het volgende:
matjas, spelfout in je signature, (wie is de dreiging die flapperT door de nacht?)
tevens onverkapte tvp
voor de postbode ook dat lijkt me geen strak plan als je ooit nogeens post wilt ontvangenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:27 schreef Aurelium het volgende:
Zet trouwens 220 op je brievenbus. Das een mooie verrassing voor ze als ze vuurwerk door je brievenbus willen gooien.
Mjah, dan alleen erop zetten als je ziet dat ze komen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
voor de postbode ook dat lijkt me geen strak plan als je ooit nogeens post wilt ontvangen
Dan zal je wel een JCWT ofzo bedoelen want men riep daar of je een nitraat 2.5 M van een ruit af kon laten gaan zonder schade en toen zeiden ze dat je hem ook op het ruit kon plakken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hmm heb 2 jaar geleden gezien hoe ze met 1 supernitraat een ruit opbliezen bij de gal en gal en de drank weghaalden dus het klopt echt wel met een betonstrijker blaas je een auto op.
Er zijn waarschijnlijk verschillende soorten nitratenquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:37 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Dan zal je wel een JCWT ofzo bedoelen want men riep daar of je een nitraat 2.5 M van een ruit af kon laten gaan zonder schade en toen zeiden ze dat je hem ook op het ruit kon plakken.
Maarja, zoveel verstand heb ik niet van vuurwerk.
was er flink tegenaan getaped en zo`n supernitraat is minder krachtig dan een betonstrijkerquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:37 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Dan zal je wel een JCWT ofzo bedoelen want men riep daar of je een nitraat 2.5 M van een ruit af kon laten gaan zonder schade en toen zeiden ze dat je hem ook op het ruit kon plakken.
Maarja, zoveel verstand heb ik niet van vuurwerk.
Een handgranaat is toch ook handvuurwerk?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:55 schreef speedfreakssj het volgende:
ik dacht dat de JWCT DE nitraat was e dat nitraten de hardste knal gaven van alles. van handvuurwerk gezien dan.
maar toch leuk dat je dus harder hebt.
Hoe is het nu TS?
relax!! grapje rond 1 uur snachts mag toch wel?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:09 schreef speedfreakssj het volgende:
je snapt hopelijk dat het om dat spul met een lontje gaat hé?
als ik een bom maak kan ik er ook een tank mee opblazen als ik het maar goed doe.
kilootje nitro kruit met wat metaalscherven hier en daar should do the trick.
Ben ook relax. was meer een verkapte flame bait. kijken of je aggressief zou gaan postenquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:13 schreef Oldbie het volgende:
[..]
relax!! grapje rond 1 uur snachts mag toch wel?
plakbandquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:19 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Ben ook relax. was meer een verkapte flame bait. kijken of je aggressief zou gaan posten
maar idd, een handgranaat zal dan onder handvuurwerk vallen.
ik hoop dat het goed gaat met TS.
aan de andere kant, volgens mij moet ik die kilo kruit dan wel GHEEL strak gaan inpakken wil het daadwerkelijk ontbranden, en waarmee dan...........
Vuurwerk is zowiezo beetje barbaars.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:28 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ik geloof Mwanatabu helemaal niet. Hij zit de boel hier te bedriegen, 100% zeker.
Barbaars of niet schvvm, als een of andere debiel mij fiets in de hens zet (een koga; die fiets dan), dan ga ik echt niet wachten tot de ik-ben-vroeger-altijd-gepest-en-daarom-ben-ik-bij-de-politie-gegaan-politie er is hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:30 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Vuurwerk is zowiezo beetje barbaars.![]()
Dan ga ik voor de ouderwetse Lawinepijl.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Barbaars of niet schvvm, als een of andere debiel mij fiets in de hens zet (een koga; die fiets dan), dan ga ik echt niet wachten tot de ik-ben-vroeger-altijd-gepest-en-daarom-ben-ik-bij-de-politie-gegaan-politie er is hoor
Het is een vrouwtje. Wel vreemd dat je gaat Fok!ken terwijl je vensterbank bijna in de hens staat idd, maarja.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:28 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Ik geloof Mwanatabu helemaal niet. Hij zit de boel hier te bedriegen, 100% zeker.
Jouw Koga staat buiten? Waar precies?quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:33 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Barbaars of niet schvvm, als een of andere debiel mij fiets in de hens zet (een koga; die fiets dan), dan ga ik echt niet wachten tot de ik-ben-vroeger-altijd-gepest-en-daarom-ben-ik-bij-de-politie-gegaan-politie er is hoor
Juistm, als je nou voor iedere strijker/flapdrolscheet 1 van deze naar buiten flikkert..quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de ouderwetse Lawinepijl.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |