Nope. Geloof het of niet, daar proberen we naartoe te verhuizen omdat het idee van een centraal verwarmde flat op 10 hoog en waar de halve buurt geen Nederlands spreekt ons een betere optie lijkt dan hier wonen (Wipstrik) zodat dat tuig hier niet meer voor de ramen staat.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:01 schreef cerror het volgende:
Mwanatabu, je woont zeker in Holtenbronx? (Holtenbroek)
makkelijk lullen he op een forumquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:23 schreef Camplo het volgende:
OF je laat je fiets niet zomaar in de hens zetten? Slapjanus... Mep ze kapot man die tokkies!
ik weet niet of ze zich wat aantrekken van een paar 12 jarige gastjes....quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is dat je zo ver uit de buurt woont, anders was ik ze wel even met wat vrienden komen opzoeken .. wat een zielige gasten zeg. Kijken of ze nog zo van vuurwerkhouden met een loop tegen hun slaap. Misschien dat ze dan ineens wel weten hoe het hoort.
Ja, ik erger me ook blauw groen en geel aan puberale kutgastjes die zichzelf stoer vinden door de hele buurt te laten weten dat ze al vuurwerk hebben gekocht. De volgende die ik te grazen krijgt tape ik die strijker tegen zijn reet alvorens aan te steken.
Wou jij zeggen dat je het gedrag van dat tuig goedkeurt, gezien het feit dat je mij nu aanvalt?quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:32 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik weet niet of ze zich wat aantrekken van een paar 12 jarige gastjes....
hahaquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:33 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Wou jij zeggen dat je het gedrag van dat tuig goedkeurt, gezien het feit dat je mij nu aanvalt?
Dank voor de steun, maar ik kies er maar voor om die zooi zelf te negeren en de politie maar plat te bellen (als *klopperdeklop*) er weer iets gebeurt. Hopen dat wij ons hoofd koelhouden dus anders gebeuren en ongelukken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
Het is dat je zo ver uit de buurt woont, anders was ik ze wel even met wat vrienden komen opzoeken .. wat een zielige gasten zeg. Kijken of ze nog zo van vuurwerkhouden met een loop tegen hun slaap. Misschien dat ze dan ineens wel weten hoe het hoort.
Ja, ik erger me ook blauw groen en geel aan puberale kutgastjes die zichzelf stoer vinden door de hele buurt te laten weten dat ze al vuurwerk hebben gekocht. De volgende die ik te grazen krijgt tape ik die strijker tegen zijn reet alvorens aan te steken.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:01 schreef Alcyone het volgende:
Sick bastards. Ik heb het met jullie te doen. Al een andere buurt aan het zoeken?
Dank u voor deze presentatie.quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:27 schreef Sportguy het volgende:
Edit: gore link
Hoe sein je de MP in? En reageren die op een melding van "hee, d'r staat hier een halve zool vuurwerk naar m'n gezicht te gooien die zegt dat hij in het leger zit?". Denk dat ik toch ff naam e.d. nodig heb.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:04 schreef Pikkebaas het volgende:
Als ze echt bij de krijgsmacht werken dan zou ik de MP eens inseinen. Die lusten wel pap van zulke jochies.
Serieus, ik heb op een landmachtbasis gewerkt en kreeg daat ruzie met een soldaat. Die werd handtastelijk en is letterlijk door de MP een busje ingeslagen. Leuk om te zien.
Damn wat ranzig!quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:27 schreef Sportguy het volgende:
* teknomist spuugt zijn boterham uitquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:27 schreef Sportguy het volgende:
I can't be compromising in my thoughts no morequote:Op vrijdag 31 december 2004 00:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zwolle...de parel van Overijssel
De politie is net weg ("ja, wisseling van de dienst, melding tussendoor"). Wilden gewoon weer weggaan, want er was nu niks aan de hand mevrouw, dan kunnen we ook niks doen. We mochten niet voor eigen rechter spelen ook. Het vuurwerk op de deurmat werd gezien maar goed, er was nog niks afgefikt he.
Bleek vlak voordat ze weggingen wel dat ze net bij de Tokkies langsgeweest waren (familie is bekend...) en gezegd hadden dat het afgelopen was nu. Ik gok dat ik dat morgenavond op mijn bord terugkrijg klokslag vanaf het moment dat vuurwerk mag.
Morgen gaat de auto dus naar een fatsoenlijke buurt logeren. De brievenbus zit dicht, de fietsen staan binnen. Politie is weg en het is nog rustig.
Euhm.. zou die dood zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:27 schreef Sportguy het volgende:
mietje.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:21 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
* Sjaak-Banaan spuugt zijn boterham uit
Een soort van knalerwt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:57 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
mietje.
Doet me meer denken aan een combinatie van die Mutates uitBloodrayne en die zombie scientists uit Half Life.
En dan natuurlijk nog de Borg met zo'n cam ding in hun oog wat er uit getrokken is.
Als je hier al van over je nek gaat.
Wat is een M100 trouwens?
Hou ons geüpdate!quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:04 schreef hallo_mensen het volgende:
* hallo_mensen heeft nou ook ruzie met de buurman![]()
Ge moogt ook Mwana zeggen hoorquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:58 schreef robh het volgende:
Djeez, wat een verhaal zeg![]()
Sterkte, jij met je onuitspreekbare naam.
Zelfs dat krijg ik niet spuitterloos uit mn mondquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Ge moogt ook Mwana zeggen hoor![]()
En bedankt
Het laatste. De familie Flodder woont hier ook, trouwens, drie huizen verderop. Een dochter (van de 6 ofzo) daarvan heeft het met een zoon van de Tokkies, en dan zie je ze de hele tijd voorbijlopen, elkaar bepotelend. Zij met een heupbroek en tattoo op de onderrug, hij met een gouden ketting met zijn naam.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:01 schreef St.Germain het volgende:
bedoel je dat je ruzie hebt met die familie waarvan ze in nederland een paar reportages over gemaakt hebben? hannah, gerrie, wesley en die tweeling en nog een paar. Of zijn tokkies al een begrip in nederland waarmee bedoeld wordt soortgelijke mensen waarmee je ruzie krijgt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |