abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24326285
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die bijl is niet gebruikt dus, ook niet om te dreigen oid. Maar we gaan natuurlijk niet met lege handen blijven zitten terwijl dat tuig hier trollend rondrent en je weet dat het tot alles in staat is. Ik heb één van die jongens hier vorige maand iemand helemaal lens zien trappen. Ik begin daar niks tegen.

Heb je trouwens wel eens een flink stuk vuurwerk in je brievenbus(no pun intended) gehad? Dat is levensgevaarlijk en ik kan je verzekeren dat je adrenalinepeil daar iets van omhooggaat.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24326390
Ik snap niet dat je vanavond in je eigen huis Oud & Nieuw gaat vieren .

Als ik jou was dan had ik mezelf allang uitgenodigd bij mijn ouders o.i.d. .
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:41:55 #203
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_24326392
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:06 schreef Brendovic het volgende:
ik zou NU 112 bellen
verkapt tvp'tje
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
pi_24326436
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:36 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Heb je trouwens wel eens een flink stuk vuurwerk in je brievenbus(no pun intended) gehad? Dat is levensgevaarlijk en ik kan je verzekeren dat je adrenalinepeil daar iets van omhooggaat.
Ja, weleens gehad. Maar klagen er niet meer buurtbewoners dan over die mongolen met dat vuurwerk?

Het is triest, maar als je laat merken dat je je er aan stoort dan vinden ze dat alleen maar leuk en krijgen ze de pik op je.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 31 december 2004 @ 19:44:23 #205
60743 capetonian
Gezocht:lekker wijf!
pi_24326438
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ik snap niet dat je vanavond in je eigen huis Oud & Nieuw gaat vieren .
'k weet het niet , .. als ik het was zou ik thuis blijven , .. als het dan mis gaat (lees: vuurwerk naar binnen) kan je tenminstens proberen om te blussen enzo.

Maaruh , .. ik had wel de kindertjes naar Oma gebracht!
www.p166.com <- Hobby
pers.p166.com <- Personal
pi_24326540
spannend spannend
pi_24326675
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Ja, weleens gehad. Maar klagen er niet meer buurtbewoners dan over die mongolen met dat vuurwerk?

Het is triest, maar als je laat merken dat je je er aan stoort dan vinden ze dat alleen maar leuk en krijgen ze de pik op je.
We hebben tot nu toe niet doorgehad met wát voor tuig precies we te doen hadden. Vandaar dat we eerst normaal gingen vragen of ze niet ergens anders heen konden gaan. We weten dus wel dat de buurt zo ongeveer per toerbeurt de politie belt.
Maar goed, lesje is geleerd: negeren tot je erbij neervalt behalve in geval van nood.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_24326770
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 19:55 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

We hebben tot nu toe niet doorgehad met wát voor tuig precies we te doen hadden. Vandaar dat we eerst normaal gingen vragen of ze niet ergens anders heen konden gaan. We weten dus wel dat de buurt zo ongeveer per toerbeurt de politie belt.
Maar goed, lesje is geleerd: negeren tot je erbij neervalt behalve in geval van nood.
Ja, helaas is negeren de enige optie. Ook al zijn het maar kutjochies van een jaar of 10, als je er wat van zegt ben je de pineut.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24326950
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ja, helaas is negeren de enige optie. Ook al zijn het maar kutjochies van een jaar of 10, als je er wat van zegt ben je de pineut.
Joh, als het 10-jarige ettertjes geweest waren hadden we er niets van gezegd. Maar ze stonden achteraf waarschijnlijk doelbewust uit te lokken met die strijkers van ze in onze tuin omdat een maand geleden mijn vriend iets had gezegd tegen eentje toen deze een container tegen de auto's aantrapte. (Zijn commentaar "Ja, het waait" en hij liep zonder blikken of blozen door). En ja, we hapten na iets van de 40-ste strijker.
Het is hier al een maand aan de gang, maar ik heb er nooit iets van gezegd. Ik stoor me niet zo snel. Ik heb achter een brandweerkazerne gewoond, en die lui kunnen d'r ook wat van: vuurwerk midden in de zomer, brandoefeningen dat je hele flat in de benzinedampen hangt, lalfeestjes tot 3 uur 's nachts. Hopen dat ik die niet hoef te bellen dus vannacht.
pi_24327051
"Art 41.

Noodweer (exces).
1. Niet strafbaar is hij die een feit begaat, geboden door de
noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of
goed tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding.
2. Niet strafbaar is de overschrijding van de grenzen van noodzakelijke
verdediging, indien zij het onmiddellijk gevolg is geweest van een
hevige gemoedsbeweging, door de aanranding veroorzaakt."
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:22:59 #211
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24327167
En noodweer met voorbedachte rade? Is dat toegestaan?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24327319
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En noodweer met voorbedachte rade? Is dat toegestaan?
Jezelf/je goederen verdedigen met voorbedachte rade? Gebeurt dat wel is per ongeluk dan?

Je bedoelt natuurlijk uitlokken?
  vrijdag 31 december 2004 @ 20:33:14 #213
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_24327363
ik zou een kast(je) of ander zwaar voorwerp voor brievenbus plaatsen. tape zal echt niet houden, dus gewoon die brievenbus blokkeren
pi_24327573
kan je niet ff stiekem een foto van hun maken? ben nu echt nieuwsgierig hoe deze tokkies eruit zien.
pi_24327694
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:30 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Jezelf/je goederen verdedigen met voorbedachte rade? Gebeurt dat wel is per ongeluk dan?

Je bedoelt natuurlijk uitlokken?
noodweer geldt niet voor goederen aap
pi_24327798
Schaaaamteloze tvp.
pi_24327855
Ts, ik hoop voor je dat het vanavond rustig blijft.
Bij mijn vriendin haar ouders woont ook dat soort tuig (gelukkig verhuizen ze in 2005) en ik was er net nog maar ze waren al weer heel wat levens aan het zuur maken.
Natuurlijk met de muziek kei en keihard aan zodat (en ik overdrijf niet) je nauwelijks de tv nog binnen kunt horen. Werkelijk gore asocialen dat het zijn. Het enige wat mijn schoonpa tegen houdt (en hij is behoorlijk breed) is dat als je er iets aan doet dat je dan het rest van het jaar geterroriseerd word.
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24327861
Sterkte dus!
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_24328597
Nou, we hebben contact. Ze probeerden de brievenbus binnen te komen, maar die was gelukkig dichtgetimmerd. Dus nu zetten ze maar van alles dat brand op de vensterbank e.d. Ik was even aan het controleren of alle ramen dicht waren boven en toen kwamen ze net het hoekje ompiepen (de lafbekken, overdag deden ze niks natuurlijk). Dus ze zagen me voor het raam staan. Ik ga dan geen schrikreactie geven van "shit, daar zijn ze, duiken!" maar heb rustig mijn telefoon gepakt en een foto proberen te nemen (mislukt, staat alleen een streep van een stuk vuurwerk op dat naar het raam werd gegooid). Politie maar weer eens gebeld aangezien vuurwerk in je brievenbus wel degelijk poging tot vernieling is en ik in ieder geval melding wil maken van het gedonder. Geschreeuw en gelal van "kankerhoer" en "dood ga je toch" ervaar ik ook wel degelijk als bedreigend.
Wordt vervolgd.
  vrijdag 31 december 2004 @ 21:58:35 #220
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_24328658
Ik vind het knap dat je het zo probeerd op te lossen! Ik weet het wel als die tokkies dat bij mij hadden geflikt dan waren ze nu echt gewond geweest . Veel sterkte vanavond!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_24328693
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 21:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vind het knap dat je het zo probeerd op te lossen! Ik weet het wel als die tokkies dat bij mij hadden geflikt dan waren ze nu echt gewond geweest . Veel sterkte vanavond!
Je hebt geen idee hoezeer ik op het randje zit op het moment.
Heb eigenlijk geen idee of ik iemand kan verwonden. Misschien weet ik dat later vanavond wel
pi_24328763
*kan ZO BOOS worden van zulke verhalen*
HUFTERS!

HEEEL veel sterkte vanavond..en ik hoop dat hun eigen tent uitgerookt wordt!
(:
  vrijdag 31 december 2004 @ 22:07:07 #223
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24328781
tape die shit dan!
pi_24328855
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 22:05 schreef nein het volgende:
*kan ZO BOOS worden van zulke verhalen*
HUFTERS!

HEEEL veel sterkte vanavond..en ik hoop dat hun eigen tent uitgerookt wordt!

Ze hebben een hele zooi van dat illegale vuurwerk (dat moet wel zo hard gaan die knallen) in hun nest liggen. Ik hoop dus inderdaad dat die pa van ze een peukje iets verkeerd laat slingeren en ik morgen onherkenbaar verbrande hoopjes as in van die zakken met ritsen zie gaan.
Erg he
pi_24328871
tvp, ben benieuwd hoe dit afloopt
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24329022
bel wat karl kahn niggers voor een driveby.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_24329107
hele stuk net gelezen, wat een aso's zeg lekker oud en nieuw heb je zo..
pi_24329159
Mwanatabu ik heb het!!!! meldt misdaad anoniem!!! zeg gewoon dat er een grote wietkwekerij zit, of terroristen, gewapende personen. vooral dat laaste, worden ze vanacht opgepakt, heb jij teminste een leuk nieuwjaar
pi_24329176
W-t-f .
pi_24329181
zou wel een leuke grap zijn idd, illegale wapenhandel ofzo, of iets met terrorisme oid zal het wel goed doen
pi_24329206
wat een tuig en een enigzins verontrustend geval.. kijk uit zou ik zeggen.. zulke gasten kunnen je hele leven verpesten
pi_24329249
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 22:36 schreef JoRuZ het volgende:
Mwanatabu ik heb het!!!! meldt misdaad anoniem!!! zeg gewoon dat er een grote wietkwekerij zit, of terroristen, gewapende personen. vooral dat laaste, worden ze vanacht opgepakt, heb jij teminste een leuk nieuwjaar
Ik heb het al gezien. Wacht er nog ff mee in de hoop dat het vanaf nu rustig blijft. Als dit structureel wordt dan verzin ik wel iets idd.

Maar goed. Sinds ik ze voor heb gespot proberen ze het nu geniepiger: via het poortje achter strijkers in de tuin gooien. Ik kan niet door die schutting heen kijken, dus dan kan ik nooit bewijzen dat zij het waren later, he?
Dus om de zoveel tijd komt er nu een harde knal van achter het huis. Gelukkig slaapt het zoontje dat achter slaapt ook het vastst en anders vindt hij dat geflits en geknal maar wat mooi. Hij wel.

Dit is dus de eerste oud en nieuw dat ik om 0:00 niet naar buiten ga om de buren te feliciteren. Ben net maar alvast langsgeweest bij buurman en -vrouw, dan hoeft dat straks niet.

niet reageren Mwana, niet reageren, je kunt het, blijven negeren
pi_24329278
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 20:16 schreef Meh7 het volgende:
"Art 41.

Noodweer (exces).
1. Niet strafbaar is hij die een feit begaat, geboden door de
noodzakelijke verdediging van eigen of eens anders lijf, eerbaarheid of
goed tegen ogenblikkelijke, wederrechtelijke aanranding.
2. Niet strafbaar is de overschrijding van de grenzen van noodzakelijke
verdediging, indien zij het onmiddellijk gevolg is geweest van een
hevige gemoedsbeweging, door de aanranding veroorzaakt."
Dáárrrr kunnen we wat mee

Nee hoor, zolang het bij vuurwerk gooien blijft, blijf ik binnen. Maar een klinker door mijn ruit, ik weet niet hoe ik daarop ga reageren.
pi_24329488
leven jullie nog?
  vrijdag 31 december 2004 @ 23:01:25 #235
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24329507
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 22:44 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Dáárrrr kunnen we wat mee

Nee hoor, zolang het bij vuurwerk gooien blijft, blijf ik binnen. Maar een klinker door mijn ruit, ik weet niet hoe ik daarop ga reageren.
Een meldign dat daar een grote, gevaarlijke hoeveelheid illegaal zwaar vuurwerk ligt zou best wel eens de uitkomst kunnen bieden....
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_24329614
We tellen af, de spanning stijgt en het is nu even rustig. Ik heb een opgefokte vriend even naar de altijd kalme buurman gestuurd in de hoop dat hij wat tot rust komt. De buurvrouw is net koud over uit Turkije en was gister doodsbang alleen thuis bljkt nu. Ik wist niet dat ze thuis was en ze had niet durven aankomen. Ik heb haar net even aan het verstand gepeuterd dat ze altijd aan kan kloppen. Gedeelde smart is halve smart, niet?
  vrijdag 31 december 2004 @ 23:21:33 #237
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24329715
Kolere Mwanatabu, wat vreselijk eng
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  vrijdag 31 december 2004 @ 23:27:26 #238
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_24329797
Onze tokkies lopen alweer allemaal pallets en andere rommel op te stapelen op een paar meter van waar we wonen. Straks gaat er benzine overheen en kunnen we kijken wanneer we de brandweer moeten gaan bellen.

We hebben wel meegemaakt dat de vlammen hier boven de eerste verdieping uitkwamen en we de hitte van het vuur in het midden van de woonkamer konden voelen. Wat een feest. Oud en nieuw is echt leuk hier.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
pi_24329859
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 22:36 schreef JoRuZ het volgende:
Daar schijnen ze eerst het een en ander een beetje te controloren. Dit om 'geintjes' te voorkomen. Maar het kan natuurlijk helpen om een grote parij illegaal vuurwerk daar te melden. Ook de buurt aansporen om regelmatig melding te maken van deze ********** (dat woord spreek ik niet uit) dat geeft de politie weer wel grond genoeg om tot actie over te gaan.
pi_24329865
Vriend komt net thuis. Met de moeder van het meisje van het stel waarmee het gister allemaal mee begon blijkt te praten, in de zin dat ze zelf zei dat ze ook niet echt veel zicht had op het wicht. Moeders zei ook dat haar dochter had verteld dat ik haar en haar vriend bedreigd zou hebben. Krijgen we straks dat weer: hun woord tegen het onze...

Buurman had vriend even meegenomen naar de straat om de hoek, het "Tokkie-territorium" zeg maar om te kijken wat er broeide. Daar staat al het lokale tuig van de richel verzameld om een groot vuur (Vraag me niet hoe groot, want ik durf daar niet naartoe om te kijken). Feest!
Volgens mij hadden ze zich beter niet kunnen laten zien, maar goed. Buurman heeft politie ook gebeld. Misschien komen ze wel, je kunt altijd blijven hopen he.

Buurman vertelde dat de politie deze families jarenlang zo'n beetje hun gang hebben laten gaan omdat het eigenlijk woonwagenvolk is dat hier is neergeplant 20 jaar geleden (? dat is wat ik ervan begrijp hoor). Zodoende heeft het zo uit de hand kunnen lopen. Eigenlijk valt het nu nog mee, is me verteld.
pi_24329869
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 23:27 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Onze tokkies lopen alweer allemaal pallets en andere rommel op te stapelen op een paar meter van waar we wonen. Straks gaat er benzine overheen en kunnen we kijken wanneer we de brandweer moeten gaan bellen.

We hebben wel meegemaakt dat de vlammen hier boven de eerste verdieping uitkwamen en we de hitte van het vuur in het midden van de woonkamer konden voelen. Wat een feest. Oud en nieuw is echt leuk hier.
Nu alvast de brandweer bellen. Desnoods met de smoes dat ze er autobanden en koelkasten op geflikkerd hebben of dat het tegen een huis aan ligt.
pi_24329893
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 23:27 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

Zijn wij wijkgenoten?
Dus jij zit elke oud en nieuw in deze shit? En je hebt je nog steeds weten te beheersen/verdedigen?
  vrijdag 31 december 2004 @ 23:48:13 #243
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_24330070
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 23:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Zijn wij wijkgenoten?
Dus jij zit elke oud en nieuw in deze shit? En je hebt je nog steeds weten te beheersen/verdedigen?
Nee, ik woon in Nieuwegein. Ik zie de vonken hier allemaal gezellig langszweven op de eerste verdieping.

Een paar jaar geleden belde ik gewoon 1000 keer de brandweer, maar die hebben tegenwoordig geen zin meer om te komen.

Dit is pas een klein beginnetje. Het vuur is nu al hoger. Een paar jaar geleden was het twee keer zo groot. Toen was onze hor bijna de fik in gevlogen.

De politie heeft het verboden, maar niemand trekt zich daar iets van aan.
The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
  vrijdag 31 december 2004 @ 23:50:26 #244
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_24330100
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 23:32 schreef Fixers het volgende:
Nu alvast de brandweer bellen. Desnoods met de smoes dat ze er autobanden en koelkasten op geflikkerd hebben of dat het tegen een huis aan ligt.
De politie is al gearriveerd, staan relaxed naar het vuur te kijken, dus volgens mij gaat het niet helpen.
pi_24330188
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 23:48 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

Nee, ik woon in Nieuwegein. Ik zie de vonken hier allemaal gezellig langszweven op de eerste verdieping.

Een paar jaar geleden belde ik gewoon 1000 keer de brandweer, maar die hebben tegenwoordig geen zin meer om te komen.

[afbeelding]
Dit is pas een klein beginnetje. Het vuur is nu al hoger. Een paar jaar geleden was het twee keer zo groot. Toen was onze hor bijna de fik in gevlogen.

De politie heeft het verboden, maar niemand trekt zich daar iets van aan.
Waar blijft de linkse Wilders, denk ik als ik dit zo zie... Ik radicaliseer! Ik ben ook een mens he.

Mijn vriend staat bij het zien van deze foto en na het zien van het vuur in de straat hiernaast te stampvoeten ende schuimbekken dat hij zich ^*&%$%##$ zorgen maakt dat hij zijn olie niet mag verwisselen op straat omdat het strafbaar is als er een paar druppeltjes op de straat vallen, maar dat de politie aan grote vuren op straat niks doet.
  vrijdag 31 december 2004 @ 23:58:30 #246
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_24330203
Nou, de politie is nu voorzichtig de pallets uitelkaar aan het trekken, dat is dan wel weer netjes.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 00:05:06 #247
72203 Fear.cfg
aan het headbange
pi_24330265
Gelukkig nieuwjaar
Lalalalallala I can't hear you....
  zaterdag 1 januari 2005 @ 00:17:47 #248
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_24330381
Leef je nog

Gelukkig nieuwjaar!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_24330488
Ik leef nog. Er lijkt geen specifieke aandacht meer te zijn voor ons huis. Misschien is de pliesie toch even wezen waarschuwen daar
pi_24330505
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL. DANK VOOR HET MEDELEVEN.

Hopelijk hoef ik niet meer te updaten, maar je weet: it ain't over till the fat lady sings...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')