ik heb alleen deze : The.Terminal.DVDRiP.XViD-DEiTYquote:Op donderdag 30 december 2004 21:28 schreef Inu het volgende:
Jah
En op Lokitorrent staat alleen zooiEn meer ken ik er niet
I know. Wij waren 5 weken geleden al aan het kijken voor kaarten e.d.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:33 schreef blieblie het volgende:
En Juup... Kaartjes zijn veelal uitverkocht.
En Lotte... Kaartjes zijn veelal uitverkocht, sommige mensen weten wel 2 weken van te voren wat ze gaan doen op avond x.
iframe's niks voor jou dan?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:34 schreef blieblie het volgende:
En divs zijn kut.
Maar table's en frames zijn eigenlijk not done, dus je moet wat hé.
Als ik dat had geweten was ik er best heengegaan hoor...wist ik ook wel wat ik deed die avondquote:Op donderdag 30 december 2004 21:33 schreef blieblie het volgende:
En Juup... Kaartjes zijn veelal uitverkocht.
En Lotte... Kaartjes zijn veelal uitverkocht, sommige mensen weten wel 2 weken van te voren wat ze gaan doen op avond x.
En toch zijn ze als je ze goed gebruikt erg makkelijk (net als percentages).quote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die werden in 1982 al verbannen uit het webdev-land![]()
onbekend aan deze kant.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:35 schreef blieblie het volgende:
En mijn god, wat ziet Dominique Verhulst er ranzig uit op TMF.
October 2004quote:Op donderdag 30 december 2004 21:37 schreef Helmunt het volgende:
btw zijn er nog minder mensen met breedbeeld dan 800*600....overgrote deel (80+ %) van de surfers zit allang op 1024*768
Kom jij op de beestjes passen hier, kunnen wij weg?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten was ik er best heengegaan hoor...wist ik ook wel wat ik deed die avond
Ok mensen, morgen feesje bij Juup thuisquote:Op donderdag 30 december 2004 21:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kom jij op de beestjes passen hier, kunnen wij weg?
quote:Op donderdag 30 december 2004 21:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Ok mensen, morgen feesje bij Juup thuis
Maar wel gereedschap wat je juist mag gebruiken.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:38 schreef Helmunt het volgende:
[..]
En toch zijn ze als je ze goed gebruikt erg makkelijk (net als percentages).
HTML is geen magie, tis maar gereedschap
als ik dat nou eerder wist he, dan had ik niet zo absurd veel drank gehaald voor morgenavondquote:Op donderdag 30 december 2004 21:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Ok mensen, morgen feesje bij Juup thuis
En je moet zijn bij dat huis achter de klapwiek waarvan de bewoners zich angstvallig verschuilen achter de bank en waarbij er een tweetal katachtigen op de vensterbank liggenquote:
Wat is veel drank?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:44 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
als ik dat nou eerder wist he, dan had ik niet zo absurd veel drank gehaald voor morgenavond![]()
![]()
![]()
Hij is indd volgens volwassenrecht veroordeeld, dus nu ipv lange celstraf, korte celstraf met direct er aan TBS en trust me, YBS is way worse dan celstraf!quote:Debje zei:
Waarom krijgt awa maar 1,5 jaar ........ ?
kneus, lees nou wat ik zeg..JE MOET HET JUIST GEBRUIKENquote:Op donderdag 30 december 2004 21:43 schreef blieblie het volgende:
[..]
Maar wel gereedschap wat je juist mag gebruiken.
Of ram je ook schroeven met een decoupeerzaag in de muur?
niet genoeg voor jouquote:Op donderdag 30 december 2004 21:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat is veel drank?
Anders trekken we morgen gewoon richting Geldrop.
Kneus....quote:Op donderdag 30 december 2004 21:50 schreef Helmunt het volgende:
[..]
kneus, lees nou wat ik zeg..JE MOET HET JUIST GEBRUIKEN
maar goed, ik probeer je wel niet meer te helpen dan als je alles wat ik aandraag zo graag aanvalt...
Yep, maar TBS is niet "erger" dan celstraf... ze hebben in die klinieken ongeveer dezelfde vrijheden.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:48 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Hij is indd volgens volwassenrecht veroordeeld, dus nu ipv lange celstraf, korte celstraf met direct er aan TBS en trust me, TBS is way worse dan celstraf!Let him burn in hell
Doe 's een beetje aardig Okkie.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kneus...... als je nu beetje mijn posts had gelezen had je gezien dat ik dit zo netjes mogelijk wil doen en daarbij iig div's wil gebruiken. Nu was je goed bedoelde align="center"> erg aardig, maar kben geen complete n00b, dus dat had ik al begrepen. Voor de rest probeer ik het gewoon zoals eerder gezegd zo netjes mogelijk te doen, dus geen lame work arounds, maar gewoon netjes html strict.
MAar dank u voor de hulp.... Ik had er alleen weinig aan.
by Søren Madsenquote:Op donderdag 30 december 2004 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
Dit is ook een fijne site met naslagwerk voor CSS enzo...
Robbie, check ff wie dit artikel heeft geschreven: http://alistapart.com/articles/customcorners/
nee ook niet genoeg voor jou.....ga maar gewoon lekker zuipen bij okkequote:
Deze zijn ook wel okee:quote:Op donderdag 30 december 2004 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
Dit is ook een fijne site met naslagwerk voor CSS enzo...
Robbie, check ff wie dit artikel heeft geschreven: http://alistapart.com/articles/customcorners/
gelukkig...nu kan ik tevreden slapen vanachtquote:Op donderdag 30 december 2004 22:19 schreef blieblie het volgende:
Dank je Helmunt!!
Ik was hier aant kijken:
http://www.sitemasters.be/index.php?pagina=tutorials/tutorials&cat=2&id=90
alistapart is idd ook wel erg goed
Jahquote:
Heb je die helemaal zelf gebouwd??quote:Op donderdag 30 december 2004 22:23 schreef FlowDesign het volgende:
CSS is echt ideaal in combinatie met div's.
Zo is mijn site ook helemaal opgebouwd.
Peter de Koning (Oprichter & Directeur van Paradigit) heeft een vermogen van 41 miljoen euroquote:
Het blijft een lul net zoals Joustra.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Peter de Koning (Oprichter & Directeur van Paradigit) heeft een vermogen van 41 miljoen euro.
Nee dat doe ik...ik vind HTML en CSS heel leuk maar lui zijn is nog leukerquote:Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je die helemaal zelf gebouwd??
Ik dacht dat het een standaard CMS was.
Is gebouwd op Wordpressquote:Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je die helemaal zelf gebouwd??
Ik dacht dat het een standaard CMS was.
1 groot nadeel: service.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:31 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Paradigit heeft 1 pluspunt: de openingstijden
No shit Sherlockquote:
www.cdrwinkel.nlquote:Op donderdag 30 december 2004 22:37 schreef Helmunt het volgende:
ik kom er ook alleen voor DVD RW's eigenlijk
Hoe zag die er uit? En leeftijd?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:44 schreef febster het volgende:
Als je liefielief maar geen Ben heet
heeft hij jeugd TBS of toch niet dan nou?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Yep, maar TBS is niet "erger" dan celstraf... ze hebben in die klinieken ongeveer dezelfde vrijheden.
Echter, je kunt mensen levenslang vasthouden in een TBS-kliniek. Pas als de behandelend arts aangeeft dat het veilig is voor de maatschappij om de cliënt los te laten komt deze vrij. Een gevangenisstraf is maar voor een vastgestelde periode waarna de cliënt hoogstwaarschijnlijk weer vervalt in zijn of haar oude leven.
Zo ver kwamen we niet over de foonquote:Op donderdag 30 december 2004 22:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoe zag die er uit? En leeftijd?
Nope...quote:Op donderdag 30 december 2004 22:44 schreef febster het volgende:
Als je liefielief maar geen Ben heet
Gewoon volwassenen TBSquote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef gazylady2 het volgende:
heeft hij jeugd TBS of toch niet dan nou?
Ik vond de grap uit te trailer dermate flauw, voor de hand liggend en saai dat ik nu niet echt de neiging had van....quote:Op donderdag 30 december 2004 22:52 schreef gazylady2 het volgende:
kut reclame afgelopen
Yorin: Stand up 2004: Wilko Terwijn
als je m gemist hebt misschien hier http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist
Het is niet de Klapwiek, het is de Vierring Saltoschool. En het zijn 3 katten en twee honden en een vrouw.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
En je moet zijn bij dat huis achter de klapwiek waarvan de bewoners zich angstvallig verschuilen achter de bank en waarbij er een tweetal katachtigen op de vensterbank liggen.
Vuurwerk? Ze zijn hier al drie dagen aan het knallen, en fijn dat Zito het vindquote:Op donderdag 30 december 2004 22:07 schreef amaranta het volgende:
Gezellig he Juup, dat vuurwerk
Get a lifequote:Op vrijdag 31 december 2004 02:39 schreef blieblie het volgende:
Bwagh *nachtposts zijn cool, dan heb je pas ECHT een leven
*
quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:48 schreef r8ality het volgende:
Ik had gewoon serieus medelijden met Blieblie. De kans dat ie ooit een lekkerder wijf dan Inu neukt is klein nameljik..
NOFI uiteraard.
Als je maar plezier hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:48 schreef blieblie het volgende:
Whehehehehe..... kzeg nix Joost
En ik Inu neuken???![]()
Jij moet wel iefde en sex los kunnen koppelen. Hoeft niet persé bij elkaar te horen.quote:
Hmmm.... is dat mijn probleemquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij moet wel iefde en sex los kunnen koppelen. Hoeft niet persé bij elkaar te horen.
Godmiljaar, ik heb best wat Grolsch op en ben nog niet zat. Sterker nog ik heb geen trek meer in bier.
grolsch is ook geen bier dude....quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij moet wel iefde en sex los kunnen koppelen. Hoeft niet persé bij elkaar te horen.
Godmiljaar, ik heb best wat Grolsch op en ben nog niet zat. Sterker nog ik heb geen trek meer in bier.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:54 schreef blieblie het volgende:
Oef vertel vertel R8al!!!
En het is baFje schijnt....
quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
grolsch is ook geen bier dude....
anders trek in een bavje? ik loop toch naar de koelkast
Dan moet jij die posts niet lezen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:08 schreef r8ality het volgende:
Afgaande op een aantal posts van mij (en anderen) en de replies van Inu daarop kun je je heel snel een mening daarover vormen. Ik bedoel, stel dat er wel iets was gebeurd tussen Blieb en Inu, dan was er nog omheen gedraaid. Kom op zeg, be alive en post wat leuke dingen, of geef het tenminste toe. Dat achterbakse gedoe heb ik (en veel anderen) zo'n tyfushekel aan.
Man man man... get real... zoals ik net al uitgelegd heb, der is nix gebeurd en er gaat nix gebeuren, dus als je Inu leuk vindt.... gaat uw gang... Ik hou je vooral niet tegen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:08 schreef r8ality het volgende:
Afgaande op een aantal posts van mij (en anderen) en de replies van Inu daarop kun je je heel snel een mening daarover vormen. Ik bedoel, stel dat er wel iets was gebeurd tussen Blieb en Inu, dan was er nog omheen gedraaid. Kom op zeg, be alive en post wat leuke dingen, of geef het tenminste toe. Dat achterbakse gedoe heb ik (en veel anderen) zo'n tyfushekel aan.
-waarschijnlijk wel, maar niet met elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:12 schreef omegaproject het volgende:
Hebben Flow en R8 genueckt?
En BB en Inu wordt niks?
Fijne afsluiting van het jaar
- Bakkusquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
-waarschijnlijk wel, maar niet met elkaar
- lezen!
- jij ook!![]()
Omdat je het koud had ...quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:05 schreef blieblie het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik gisternacht mijn kleren buiten heb opgehangen??
geldrop:quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef omegaproject het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ik nog ergens vuurwerk kan halen?
Ik zit er aan te denken om hier bij Roermond ff ergens de grens over te steken ... weet alleen niet waar ik moet zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
geldrop:
- boerenbond
- feestwinkeltje
- fixet
ow je bedoeld ECHT vuurwerk.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om hier bij Roermond ff ergens de grens over te steken ... weet alleen niet waar ik moet zijn
Ben je al bij de fietswinkel op de Hoogstraat geweest?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef omegaproject het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ik nog ergens vuurwerk kan halen?
Nee ... nog niet ...quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ben je al bij de fietswinkel op de Hoogstraat geweest?
Succesquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Duitsland toe, en ik zie wel of ik iets tegenkom
De groeten
Vertelquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef daNpy het volgende:
Nou ik geloof onderhand wel dat Inu niet wil.
Ik heb gisteren BB gezienongelofelijk wat die jongen is aangedaan
Gelukkig waren er nog 2 leuke blondines voor hem die hem even opvrolijkten
Evelien is leukquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef daNpy het volgende:
Nou ik geloof onderhand wel dat Inu niet wil.
Ik heb gisteren BB gezienongelofelijk wat die jongen is aangedaan
Gelukkig waren er nog 2 leuke blondines voor hem die hem even opvrolijkten
Die stond de hele tijd naar mij te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Evelien is leuk.
Die andere blonde is een doos.
zolang ze nog naar je kijken heb je nog niks te klagen denk ik dan maar ....quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:36 schreef daNpy het volgende:
Ik vraag me soms af of Joost nou sjans heeft of dat ze naar hem kijken omdat hij aan het 'dansen' is
hier in de wijk is het vooralsnog rustig.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:51 schreef Blueman het volgende:
Arme hond van ons. Bij elke knal gaat hij gewoon blaffen.
Helemaal van de wap af en dan heeft hij al van die kalmeringspilletjes gehad.
Word nog wat vannacht.
Met niet kijken wel jaquote:
Dat vraag ik mij dus ook altijd af. Ik ga dan maar voor de makkelijkheid af op het slechtste, met het gevolg dat ik nog idioter ga dansenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:36 schreef daNpy het volgende:
Ik vraag me soms af of Joost nou sjans heeft of dat ze naar hem kijken omdat hij aan het 'dansen' is
Dat verklaart echt zoveel onbegrijpelijke posts van jequote:Op vrijdag 31 december 2004 14:25 schreef r8ality het volgende:
Ow en neem die posts van mij over Inu & Blieb ff met een pallet zout please. Ik raaskal af en toe zo wat dingen, maar dat komt omdat ik niet tegen roddel, achterklap en achterbaks gedoe kan. En dat slaat dan in mijn hoofd en krijg je idiote posts.
Aldiquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om hier bij Roermond ff ergens de grens over te steken ... weet alleen niet waar ik moet zijn
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
- Bakkus
- Bakkus
- Was geen toewens
Bekend probleem ook hier. Heb nu beide honden op zolder liggen bij de pc's waar wij bezig zijn. Verder heb ik de muziek hard aanstaan beneden, dus gaat redelijk. Vanavond Zito zat voeren denkquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:51 schreef Blueman het volgende:
Arme hond van ons. Bij elke knal gaat hij gewoon blaffen.
Helemaal van de wap af en dan heeft hij al van die kalmeringspilletjes gehad.
Word nog wat vannacht.
Waarschijnlijk wel, dat is nog eens een understatementquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:59 schreef gazylady2 het volgende:
-waarschijnlijk wel, maar niet met elkaar
Matig. Een kat boeit het allemaal niets, de andere twee zijn best schrikachtig en geneigd om een rustig veilig hoekje ergens in huis op te zoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
De katten kunen er beter mee omgaan dan honden, ofnie?
Ja psies, of ze trekken zich er niks van aan of ze gaan op een een veilig plekje liggen maffen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Matig. Een kat boeit het allemaal niets, de andere twee zijn best schrikachtig en geneigd om een rustig veilig hoekje ergens in huis op te zoeken.
kvond die knakker maar een beetje een attention whore. en die hond had er ook geen plezier inquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja psies, of ze trekken zich er niks van aan of ze gaan op een een veilig plekje liggen maffen.
Maar honden gaan heel de tijd blaffen
Gisteren trouwens op TV een leuke Jack Russel gezien.
Die ging samen met z'n baasje op een surfplank golfsurfen, waterskiën (op een plankje) en van een hoge pier af in het water springen. Geniaal.
In thailand?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
Gisteren trouwens op TV een leuke Jack Russel gezien.
Die ging samen met z'n baasje op een surfplank golfsurfen, waterskiën (op een plankje) en van een hoge pier af in het water springen. Geniaal.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:24 schreef Inu het volgende:
Ja, anders spoel je je telefoon door de wc...
ja dat krijg je als wij niet open zijn hequote:
Ik heb niet bij de AH gegeten, nou ja deels wel (oliebollen en worstenbroodjes) maar thuis hadden ze gewone bami met pindasaus maar ja die is niet meer warm om kwart voor 8 natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat krijg je als wij niet open zijn hedan geen grote friet speciaal voor febster
O?quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:55 schreef blieblie het volgende:
AvondEr ligt een heel lief slapend meisje in mijn bed
.
Grrrrrrrrrrrrrr![]()
.
voor just 2005 en de rest hier natuurlijk een goed nieuwjaar!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 09:54 schreef just me het volgende:
goeiemorgen Eindhoven!!
een ontzettend goed 2005 toegewenst
Nou ja goed, ik heb ze iig niet gezien, terwijl de voorgaande jaren ik gemiddeld toch wel een vechtpartij of 4 a 5 in de kroeg mee maaktequote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:41 schreef daNpy het volgende:
Laurens was gewoon bij ons smiddags en 's avonds.
Er waren wel opstootjes en rellen hoor Feb, maar het was volgens de politie niet drukker dan een normale zaterdag avond.
Had maar gesmstquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:12 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik heb ze iig niet gezien, terwijl de voorgaande jaren ik gemiddeld toch wel een vechtpartij of 4 a 5 in de kroeg mee maakte
Maar idd, wat de politie zei klopte wel, het was gewoon normaal druk, niet abnormaal gek ofzo
'k ging om 8u ofzo maffen, en om 14u stond ik fris als een hoentje naast mijn bedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Teringjantjes wat ben ik gaar, tis echt niet normaal meer
Toen ik om 12:00 ff ging pissen was ik nog steeds zat volgens mij...
Maarrehhh... ja ook gelukkig nieuwjaar enzo
Het was idd wel koud, maar rond een uur of 7 was ik alweer zo droog als een hoentjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:08 schreef omegaproject het volgende:
Happy Newyear all!!
Feb, niet verkouden geworden na die cola/bierdouche?
Nip, moet je maar niet naar de Santé gaanZat lekker in de Schoen, Altstad, Boston, Repel en Stunt ... was errug gezellig, lekker veel mensen gezien. Eerst ff bij Flow thuis gefeest, toen (veel te vroeg
) naar de stad. Eerst in de schoen geweest, maar daar was niemand die ik kende
't ging nergens over ... toen naar Tipsy, en Altstad geweest en naar de Boston ... later toch nog een kaartje voor de Stunt kunnen bemachtigen
Jij had niet meer naar Stratum kunnen fietsenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Had maar gesmst.
Als het volgend jaar weer zo is, laat het me maar weten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij had niet meer naar Stratum kunnen fietsenJe zat voor de tv al te slapen
Goed planquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:12 schreef omegaproject het volgende:
Ik ga vanavond ook maar niet meer op stap, heb een filmpje klaar liggen en een fles wijn open getrokken , dus ik blijf lekker thuis
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:26 schreef blieblie het volgende:
Kut... ik moet pissen![]()
Wauw... het was bijna helemaal opgeruimd.
4 toetsen per persoonquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:39 schreef blieblie het volgende:
De Jostiband![]()
Daar zat ik nu echt op te wachten ja.
Waarom zitten er 15 keyboard"spelers" in die "band"??
Mijn zeer gewaardeerde huisgenoot had gisteren wat gasten waarvan er 1 het nodig vond om de wc onder te kotsen zodat de zooi over alles heen zat, de muur, de wc, de grond, etc.quote:
En dan ga jij het doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn zeer gewaardeerde huisgenoot had gisteren wat gasten waarvan er 1 het nodig vond om de wc onder te kotsen zodat de zooi over alles heen zat, de muur, de wc, de grond, etc.
Dit minder sociale (het is tenslotte een vriend van mijn huisgenoot) onmens vond het alleen niet nodig om het op te ruimen.
Dus vandaar.
Wat een aso vunz.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:23 schreef blieblie het volgende:
No way... We hadden gevraagd of hij het schoon ging maken. Maar de desbetreffende huisgenoot is niet het meest sociale normale persoon wat er rond loopt op aarde. Maar hij heeft het toch wel opgeruimd... Naja grotendeels dan.
Gelukkig wel. Alles is redelijk goed gegaan, dus volgend jaar misschien weer wat advocaat voerenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:32 schreef blieblie het volgende:
En leven de hondjes nog na gisteren juup?
Zijn ze dat ooit wel eens geweest dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:45 schreef blieblie het volgende:
Waarom zijn de Vliegende Panters zo niet grappig??
Momenteel heb ik niets te doen nee. Maar zometeen wel, want dan ga ik HP kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:32 schreef Inu het volgende:
Jij hebt ook niks te doen of wel?
Oh, dan kom ik bij jou kijken
He, wat vervelend, Inu had hele andere plannenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niets te doen nee. Maar zometeen wel, want dan ga ik HP kijken
Hoe weet jij mijn plannen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
He, wat vervelend, Inu had hele andere plannen![]()
.
Hey! Ik weet precies hoe jij in elkaar zitquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn plannen?Ik vind HP gewoon een lekker ding
Zou je willenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey! Ik weet precies hoe jij in elkaar zit.
en dat is?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef daNpy het volgende:
Woei, Nederlanders zijn echt goed op de K-1
Nee, 3quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:30 schreef febster het volgende:
Yep, vooral populair in Japan, en volgens mij hebben er 1 wereldkampioen mee die Aarts heeft of Knoest ofzo
allang gedaanquote:Op zondag 2 januari 2005 00:03 schreef blieblie het volgende:
Zet het dan uit.
Heb ik net ook gedaan bij de Vliegende Panters.
Hey hallow, die show (iig het laatste half uur) was bij vlagen briljant hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:59 schreef Helmunt het volgende:
Marc Marie Huibrechts op 1 nu...gvd irritant ventje met dat lachen om zichzelf steeds
Die veel te veel op de tv is.quote:
En jij komt daar zoooooooooooooo vaak, hè?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:11 schreef daNpy het volgende:
Wie gaat er mee stappen vanavond?
...dat bar Alex saai was.
Joh
en hoe laat was jij opgestaan dan?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh en ik begrijp nu waarom om half 10 s'ochtends naar bed gaan niet oke is, ritme is beetje verneukt nu
Nee, want het is er niet leukquote:Op zondag 2 januari 2005 04:05 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
En jij komt daar zoooooooooooooo vaak, hè?![]()
Okay, wie is de Bob vanavond?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:11 schreef amaranta het volgende:
vanavond vanaf 19 uur feestje @ mex and amaranta's place. You're all invited!
Waarom post jij levensgrote foto's van lelijke mensen?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:25 schreef Inu het volgende:
http://media.gameparty.ne(...)sertFox/P1030077.JPG
Wat lievv
Is Narraquote:Op zondag 2 januari 2005 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom post jij levensgrote foto's van lelijke mensen?
Dat is de Vulkaan die voordat de super Tsunami gaat instortenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:55 schreef FlowDesign het volgende:
Cumbre Vieja? Is dat een andere benaming voor die super Tsunami?
Op loopafstandquote:Op zondag 2 januari 2005 16:11 schreef amaranta het volgende:
vanavond vanaf 19 uur feestje @ mex and amaranta's place. You're all invited!
en bedankt......quote:
ZIEN!!!quote:Op zondag 2 januari 2005 23:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en bedankt......
na een hele dag geen chello gehad te hebben(als je het nodig hebt voor school) en een behoorlijke kutdag @ werk kan dit er nog wel bij hoor![]()
je wordt bedankt lotte! en nee dit ga ik je NIET snel vergeven. (ik heb nog foto's van bart zijn feest dat weet je he?)
7.00quote:Op maandag 3 januari 2005 00:57 schreef blieblie het volgende:
Ik kan gewoon niet slapen.
En ik moet dadelijk om 7.30 op.
Om waarschijnlijk vervolgens op stage voor de dichte deur te staan omdat er een hoop mensen vrij zijn en de eerste dan pas om 9.45 aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |