quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:54 schreef blieblie het volgende:
Oef vertel vertel R8al!!!
En het is baFje schijnt....
quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
grolsch is ook geen bier dude....
anders trek in een bavje? ik loop toch naar de koelkast
Dan moet jij die posts niet lezen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:08 schreef r8ality het volgende:
Afgaande op een aantal posts van mij (en anderen) en de replies van Inu daarop kun je je heel snel een mening daarover vormen. Ik bedoel, stel dat er wel iets was gebeurd tussen Blieb en Inu, dan was er nog omheen gedraaid. Kom op zeg, be alive en post wat leuke dingen, of geef het tenminste toe. Dat achterbakse gedoe heb ik (en veel anderen) zo'n tyfushekel aan.
Man man man... get real... zoals ik net al uitgelegd heb, der is nix gebeurd en er gaat nix gebeuren, dus als je Inu leuk vindt.... gaat uw gang... Ik hou je vooral niet tegen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 03:08 schreef r8ality het volgende:
Afgaande op een aantal posts van mij (en anderen) en de replies van Inu daarop kun je je heel snel een mening daarover vormen. Ik bedoel, stel dat er wel iets was gebeurd tussen Blieb en Inu, dan was er nog omheen gedraaid. Kom op zeg, be alive en post wat leuke dingen, of geef het tenminste toe. Dat achterbakse gedoe heb ik (en veel anderen) zo'n tyfushekel aan.
-waarschijnlijk wel, maar niet met elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 09:12 schreef omegaproject het volgende:
Hebben Flow en R8 genueckt?
En BB en Inu wordt niks?
Fijne afsluiting van het jaar
- Bakkusquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:59 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
-waarschijnlijk wel, maar niet met elkaar
- lezen!
- jij ook!![]()
Omdat je het koud had ...quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:05 schreef blieblie het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom ik gisternacht mijn kleren buiten heb opgehangen??
geldrop:quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef omegaproject het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ik nog ergens vuurwerk kan halen?
Ik zit er aan te denken om hier bij Roermond ff ergens de grens over te steken ... weet alleen niet waar ik moet zijnquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
geldrop:
- boerenbond
- feestwinkeltje
- fixet
ow je bedoeld ECHT vuurwerk.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om hier bij Roermond ff ergens de grens over te steken ... weet alleen niet waar ik moet zijn
Ben je al bij de fietswinkel op de Hoogstraat geweest?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:29 schreef omegaproject het volgende:
Wie kan mij vertellen waar ik nog ergens vuurwerk kan halen?
Nee ... nog niet ...quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ben je al bij de fietswinkel op de Hoogstraat geweest?
Succesquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:44 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar Duitsland toe, en ik zie wel of ik iets tegenkom
De groeten
Vertelquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef daNpy het volgende:
Nou ik geloof onderhand wel dat Inu niet wil.
Ik heb gisteren BB gezienongelofelijk wat die jongen is aangedaan
Gelukkig waren er nog 2 leuke blondines voor hem die hem even opvrolijkten
Evelien is leukquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:55 schreef daNpy het volgende:
Nou ik geloof onderhand wel dat Inu niet wil.
Ik heb gisteren BB gezienongelofelijk wat die jongen is aangedaan
Gelukkig waren er nog 2 leuke blondines voor hem die hem even opvrolijkten
Die stond de hele tijd naar mij te kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Evelien is leuk.
Die andere blonde is een doos.
zolang ze nog naar je kijken heb je nog niks te klagen denk ik dan maar ....quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:36 schreef daNpy het volgende:
Ik vraag me soms af of Joost nou sjans heeft of dat ze naar hem kijken omdat hij aan het 'dansen' is
hier in de wijk is het vooralsnog rustig.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:51 schreef Blueman het volgende:
Arme hond van ons. Bij elke knal gaat hij gewoon blaffen.
Helemaal van de wap af en dan heeft hij al van die kalmeringspilletjes gehad.
Word nog wat vannacht.
Met niet kijken wel jaquote:
Dat vraag ik mij dus ook altijd af. Ik ga dan maar voor de makkelijkheid af op het slechtste, met het gevolg dat ik nog idioter ga dansenquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:36 schreef daNpy het volgende:
Ik vraag me soms af of Joost nou sjans heeft of dat ze naar hem kijken omdat hij aan het 'dansen' is
Dat verklaart echt zoveel onbegrijpelijke posts van jequote:Op vrijdag 31 december 2004 14:25 schreef r8ality het volgende:
Ow en neem die posts van mij over Inu & Blieb ff met een pallet zout please. Ik raaskal af en toe zo wat dingen, maar dat komt omdat ik niet tegen roddel, achterklap en achterbaks gedoe kan. En dat slaat dan in mijn hoofd en krijg je idiote posts.
Aldiquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om hier bij Roermond ff ergens de grens over te steken ... weet alleen niet waar ik moet zijn
quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
- Bakkus
- Bakkus
- Was geen toewens
Bekend probleem ook hier. Heb nu beide honden op zolder liggen bij de pc's waar wij bezig zijn. Verder heb ik de muziek hard aanstaan beneden, dus gaat redelijk. Vanavond Zito zat voeren denkquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:51 schreef Blueman het volgende:
Arme hond van ons. Bij elke knal gaat hij gewoon blaffen.
Helemaal van de wap af en dan heeft hij al van die kalmeringspilletjes gehad.
Word nog wat vannacht.
Waarschijnlijk wel, dat is nog eens een understatementquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:59 schreef gazylady2 het volgende:
-waarschijnlijk wel, maar niet met elkaar
Matig. Een kat boeit het allemaal niets, de andere twee zijn best schrikachtig en geneigd om een rustig veilig hoekje ergens in huis op te zoeken.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:50 schreef FlowDesign het volgende:
De katten kunen er beter mee omgaan dan honden, ofnie?
Ja psies, of ze trekken zich er niks van aan of ze gaan op een een veilig plekje liggen maffen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Matig. Een kat boeit het allemaal niets, de andere twee zijn best schrikachtig en geneigd om een rustig veilig hoekje ergens in huis op te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |