kvond die knakker maar een beetje een attention whore. en die hond had er ook geen plezier inquote:Op vrijdag 31 december 2004 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja psies, of ze trekken zich er niks van aan of ze gaan op een een veilig plekje liggen maffen.
Maar honden gaan heel de tijd blaffen
Gisteren trouwens op TV een leuke Jack Russel gezien.
Die ging samen met z'n baasje op een surfplank golfsurfen, waterskiën (op een plankje) en van een hoge pier af in het water springen. Geniaal.
In thailand?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:02 schreef FlowDesign het volgende:
Gisteren trouwens op TV een leuke Jack Russel gezien.
Die ging samen met z'n baasje op een surfplank golfsurfen, waterskiën (op een plankje) en van een hoge pier af in het water springen. Geniaal.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:24 schreef Inu het volgende:
Ja, anders spoel je je telefoon door de wc...
ja dat krijg je als wij niet open zijn hequote:
Ik heb niet bij de AH gegeten, nou ja deels wel (oliebollen en worstenbroodjes) maar thuis hadden ze gewone bami met pindasaus maar ja die is niet meer warm om kwart voor 8 natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2004 21:02 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja dat krijg je als wij niet open zijn hedan geen grote friet speciaal voor febster
O?quote:Op vrijdag 31 december 2004 22:55 schreef blieblie het volgende:
AvondEr ligt een heel lief slapend meisje in mijn bed
.
Grrrrrrrrrrrrrr![]()
.
voor just 2005 en de rest hier natuurlijk een goed nieuwjaar!!!!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 09:54 schreef just me het volgende:
goeiemorgen Eindhoven!!
een ontzettend goed 2005 toegewenst
Nou ja goed, ik heb ze iig niet gezien, terwijl de voorgaande jaren ik gemiddeld toch wel een vechtpartij of 4 a 5 in de kroeg mee maaktequote:Op zaterdag 1 januari 2005 14:41 schreef daNpy het volgende:
Laurens was gewoon bij ons smiddags en 's avonds.
Er waren wel opstootjes en rellen hoor Feb, maar het was volgens de politie niet drukker dan een normale zaterdag avond.
Had maar gesmstquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:12 schreef febster het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik heb ze iig niet gezien, terwijl de voorgaande jaren ik gemiddeld toch wel een vechtpartij of 4 a 5 in de kroeg mee maakte
Maar idd, wat de politie zei klopte wel, het was gewoon normaal druk, niet abnormaal gek ofzo
'k ging om 8u ofzo maffen, en om 14u stond ik fris als een hoentje naast mijn bedquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
Teringjantjes wat ben ik gaar, tis echt niet normaal meer
Toen ik om 12:00 ff ging pissen was ik nog steeds zat volgens mij...
Maarrehhh... ja ook gelukkig nieuwjaar enzo
Het was idd wel koud, maar rond een uur of 7 was ik alweer zo droog als een hoentjequote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:08 schreef omegaproject het volgende:
Happy Newyear all!!
Feb, niet verkouden geworden na die cola/bierdouche?
Nip, moet je maar niet naar de Santé gaanZat lekker in de Schoen, Altstad, Boston, Repel en Stunt ... was errug gezellig, lekker veel mensen gezien. Eerst ff bij Flow thuis gefeest, toen (veel te vroeg
) naar de stad. Eerst in de schoen geweest, maar daar was niemand die ik kende
't ging nergens over ... toen naar Tipsy, en Altstad geweest en naar de Boston ... later toch nog een kaartje voor de Stunt kunnen bemachtigen
Jij had niet meer naar Stratum kunnen fietsenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 15:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Had maar gesmst.
Als het volgend jaar weer zo is, laat het me maar weten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Jij had niet meer naar Stratum kunnen fietsenJe zat voor de tv al te slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |