Goed planquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:12 schreef omegaproject het volgende:
Ik ga vanavond ook maar niet meer op stap, heb een filmpje klaar liggen en een fles wijn open getrokken , dus ik blijf lekker thuis
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:26 schreef blieblie het volgende:
Kut... ik moet pissen![]()
Wauw... het was bijna helemaal opgeruimd.
4 toetsen per persoonquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:39 schreef blieblie het volgende:
De Jostiband![]()
Daar zat ik nu echt op te wachten ja.
Waarom zitten er 15 keyboard"spelers" in die "band"??
Mijn zeer gewaardeerde huisgenoot had gisteren wat gasten waarvan er 1 het nodig vond om de wc onder te kotsen zodat de zooi over alles heen zat, de muur, de wc, de grond, etc.quote:
En dan ga jij het doen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mijn zeer gewaardeerde huisgenoot had gisteren wat gasten waarvan er 1 het nodig vond om de wc onder te kotsen zodat de zooi over alles heen zat, de muur, de wc, de grond, etc.
Dit minder sociale (het is tenslotte een vriend van mijn huisgenoot) onmens vond het alleen niet nodig om het op te ruimen.
Dus vandaar.
Wat een aso vunz.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:23 schreef blieblie het volgende:
No way... We hadden gevraagd of hij het schoon ging maken. Maar de desbetreffende huisgenoot is niet het meest sociale normale persoon wat er rond loopt op aarde. Maar hij heeft het toch wel opgeruimd... Naja grotendeels dan.
Gelukkig wel. Alles is redelijk goed gegaan, dus volgend jaar misschien weer wat advocaat voerenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:32 schreef blieblie het volgende:
En leven de hondjes nog na gisteren juup?
Zijn ze dat ooit wel eens geweest dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:45 schreef blieblie het volgende:
Waarom zijn de Vliegende Panters zo niet grappig??
Momenteel heb ik niets te doen nee. Maar zometeen wel, want dan ga ik HP kijkenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:32 schreef Inu het volgende:
Jij hebt ook niks te doen of wel?
Oh, dan kom ik bij jou kijken
He, wat vervelend, Inu had hele andere plannenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Momenteel heb ik niets te doen nee. Maar zometeen wel, want dan ga ik HP kijken
Hoe weet jij mijn plannen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:35 schreef blieblie het volgende:
[..]
He, wat vervelend, Inu had hele andere plannen![]()
.
Hey! Ik weet precies hoe jij in elkaar zitquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe weet jij mijn plannen?Ik vind HP gewoon een lekker ding
Zou je willenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:44 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hey! Ik weet precies hoe jij in elkaar zit.
en dat is?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:14 schreef daNpy het volgende:
Woei, Nederlanders zijn echt goed op de K-1
Nee, 3quote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:30 schreef febster het volgende:
Yep, vooral populair in Japan, en volgens mij hebben er 1 wereldkampioen mee die Aarts heeft of Knoest ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |