Deze zijn ook wel okee:quote:Op donderdag 30 december 2004 22:14 schreef FlowDesign het volgende:
Dit is ook een fijne site met naslagwerk voor CSS enzo...
Robbie, check ff wie dit artikel heeft geschreven: http://alistapart.com/articles/customcorners/
gelukkig...nu kan ik tevreden slapen vanachtquote:Op donderdag 30 december 2004 22:19 schreef blieblie het volgende:
Dank je Helmunt!!
Ik was hier aant kijken:
http://www.sitemasters.be/index.php?pagina=tutorials/tutorials&cat=2&id=90
alistapart is idd ook wel erg goed
Jahquote:
Heb je die helemaal zelf gebouwd??quote:Op donderdag 30 december 2004 22:23 schreef FlowDesign het volgende:
CSS is echt ideaal in combinatie met div's.
Zo is mijn site ook helemaal opgebouwd.
Peter de Koning (Oprichter & Directeur van Paradigit) heeft een vermogen van 41 miljoen euroquote:
Het blijft een lul net zoals Joustra.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Peter de Koning (Oprichter & Directeur van Paradigit) heeft een vermogen van 41 miljoen euro.
Nee dat doe ik...ik vind HTML en CSS heel leuk maar lui zijn is nog leukerquote:Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je die helemaal zelf gebouwd??
Ik dacht dat het een standaard CMS was.
Is gebouwd op Wordpressquote:Op donderdag 30 december 2004 22:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je die helemaal zelf gebouwd??
Ik dacht dat het een standaard CMS was.
1 groot nadeel: service.quote:Op donderdag 30 december 2004 22:31 schreef Helmunt het volgende:
[..]
Paradigit heeft 1 pluspunt: de openingstijden
No shit Sherlockquote:
www.cdrwinkel.nlquote:Op donderdag 30 december 2004 22:37 schreef Helmunt het volgende:
ik kom er ook alleen voor DVD RW's eigenlijk
Hoe zag die er uit? En leeftijd?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:44 schreef febster het volgende:
Als je liefielief maar geen Ben heet
heeft hij jeugd TBS of toch niet dan nou?quote:Op donderdag 30 december 2004 22:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Yep, maar TBS is niet "erger" dan celstraf... ze hebben in die klinieken ongeveer dezelfde vrijheden.
Echter, je kunt mensen levenslang vasthouden in een TBS-kliniek. Pas als de behandelend arts aangeeft dat het veilig is voor de maatschappij om de cliënt los te laten komt deze vrij. Een gevangenisstraf is maar voor een vastgestelde periode waarna de cliënt hoogstwaarschijnlijk weer vervalt in zijn of haar oude leven.
Zo ver kwamen we niet over de foonquote:Op donderdag 30 december 2004 22:45 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoe zag die er uit? En leeftijd?
Nope...quote:Op donderdag 30 december 2004 22:44 schreef febster het volgende:
Als je liefielief maar geen Ben heet
Gewoon volwassenen TBSquote:Op donderdag 30 december 2004 22:50 schreef gazylady2 het volgende:
heeft hij jeugd TBS of toch niet dan nou?
Ik vond de grap uit te trailer dermate flauw, voor de hand liggend en saai dat ik nu niet echt de neiging had van....quote:Op donderdag 30 december 2004 22:52 schreef gazylady2 het volgende:
kut reclame afgelopen
Yorin: Stand up 2004: Wilko Terwijn
als je m gemist hebt misschien hier http://portal.omroep.nl/uitzendinggemist
Het is niet de Klapwiek, het is de Vierring Saltoschool. En het zijn 3 katten en twee honden en een vrouw.quote:Op donderdag 30 december 2004 21:45 schreef blieblie het volgende:
[..]
En je moet zijn bij dat huis achter de klapwiek waarvan de bewoners zich angstvallig verschuilen achter de bank en waarbij er een tweetal katachtigen op de vensterbank liggen.
Vuurwerk? Ze zijn hier al drie dagen aan het knallen, en fijn dat Zito het vindquote:Op donderdag 30 december 2004 22:07 schreef amaranta het volgende:
Gezellig he Juup, dat vuurwerk
Get a lifequote:Op vrijdag 31 december 2004 02:39 schreef blieblie het volgende:
Bwagh *nachtposts zijn cool, dan heb je pas ECHT een leven
*
quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:48 schreef r8ality het volgende:
Ik had gewoon serieus medelijden met Blieblie. De kans dat ie ooit een lekkerder wijf dan Inu neukt is klein nameljik..
NOFI uiteraard.
Als je maar plezier hebt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:48 schreef blieblie het volgende:
Whehehehehe..... kzeg nix Joost
En ik Inu neuken???![]()
Jij moet wel iefde en sex los kunnen koppelen. Hoeft niet persé bij elkaar te horen.quote:
Hmmm.... is dat mijn probleemquote:Op vrijdag 31 december 2004 02:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij moet wel iefde en sex los kunnen koppelen. Hoeft niet persé bij elkaar te horen.
Godmiljaar, ik heb best wat Grolsch op en ben nog niet zat. Sterker nog ik heb geen trek meer in bier.
grolsch is ook geen bier dude....quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij moet wel iefde en sex los kunnen koppelen. Hoeft niet persé bij elkaar te horen.
Godmiljaar, ik heb best wat Grolsch op en ben nog niet zat. Sterker nog ik heb geen trek meer in bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |