allang gedaanquote:Op zondag 2 januari 2005 00:03 schreef blieblie het volgende:
Zet het dan uit.
Heb ik net ook gedaan bij de Vliegende Panters.
Hey hallow, die show (iig het laatste half uur) was bij vlagen briljant hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 23:59 schreef Helmunt het volgende:
Marc Marie Huibrechts op 1 nu...gvd irritant ventje met dat lachen om zichzelf steeds
Die veel te veel op de tv is.quote:
En jij komt daar zoooooooooooooo vaak, hè?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:11 schreef daNpy het volgende:
Wie gaat er mee stappen vanavond?
...dat bar Alex saai was.
Joh
en hoe laat was jij opgestaan dan?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:08 schreef febster het volgende:
[..]
Ooh en ik begrijp nu waarom om half 10 s'ochtends naar bed gaan niet oke is, ritme is beetje verneukt nu
Nee, want het is er niet leukquote:Op zondag 2 januari 2005 04:05 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
En jij komt daar zoooooooooooooo vaak, hè?![]()
Okay, wie is de Bob vanavond?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:11 schreef amaranta het volgende:
vanavond vanaf 19 uur feestje @ mex and amaranta's place. You're all invited!
Waarom post jij levensgrote foto's van lelijke mensen?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:25 schreef Inu het volgende:
http://media.gameparty.ne(...)sertFox/P1030077.JPG
Wat lievv
Is Narraquote:Op zondag 2 januari 2005 20:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waarom post jij levensgrote foto's van lelijke mensen?
Dat is de Vulkaan die voordat de super Tsunami gaat instortenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:55 schreef FlowDesign het volgende:
Cumbre Vieja? Is dat een andere benaming voor die super Tsunami?
Op loopafstandquote:Op zondag 2 januari 2005 16:11 schreef amaranta het volgende:
vanavond vanaf 19 uur feestje @ mex and amaranta's place. You're all invited!
en bedankt......quote:
ZIEN!!!quote:Op zondag 2 januari 2005 23:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en bedankt......
na een hele dag geen chello gehad te hebben(als je het nodig hebt voor school) en een behoorlijke kutdag @ werk kan dit er nog wel bij hoor![]()
je wordt bedankt lotte! en nee dit ga ik je NIET snel vergeven. (ik heb nog foto's van bart zijn feest dat weet je he?)
7.00quote:Op maandag 3 januari 2005 00:57 schreef blieblie het volgende:
Ik kan gewoon niet slapen.
En ik moet dadelijk om 7.30 op.
Om waarschijnlijk vervolgens op stage voor de dichte deur te staan omdat er een hoop mensen vrij zijn en de eerste dan pas om 9.45 aankomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |