abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24297733
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:54 schreef pberends het volgende:

[..]

Ligt eraan of je bij 3FM van 16miljoen of het aantal donateurs uitgaat
Nee. Per persoon betaal je.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 30 december 2004 @ 14:25:32 #202
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24297782
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:19 schreef sizzler het volgende:

[..]

Volgens mij is hij opgehouden omdat hij zich niet vrij voelde zijn kritiek te uiten. In dat geval moet je kritiek niet met doodsbedreigingen op 1 hoop gooien.
Cliteur heeft helemaal geen doodsbedreiging gekregen.

Hij zegt niet direct bedreigd te zijn, maar noemt het klimaat bedreigend. ''Ik capituleer in zekere zin wel onder druk.''
http://www.parool.nl/artikelen/NIE/1080024508442.html

Wel uitdelen maar niet incasseren. Slappe hap die Cliteur. Maar dit is uiteraard ook demonisatie van mijn kant.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 30 december 2004 @ 14:26:46 #203
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24297804
quote:
Op donderdag 30 december 2004 13:53 schreef sizzler het volgende:

[..]
column tegen respect
filmpje
Als ik geen vegetarier was, dan had ik best met kerst een stukje gnoe gerrit op mijn bord gehad

Wat een gelul van die Paul Cliteur, zie sidekick's replieken
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24297813
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:22 schreef Mutant01 het volgende:
Dit is trouwens ook lekker tegenstrijdig:
[..]

[..]

Hij valt feitelijk in de bovenste alinea de mensen aan en niet hun opvattingen.
Scherp.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_24297827
Cliteur vind ik niets waard, hij wil graag de professor spelen, en de opinieleider. Geen van beiden kan hij . Wat hij wel kan, is slachtoffer spelen, om zijn mening kracht bij te zetten.

Ik heb meelij met hem.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_24297859
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:27 schreef sizzler het volgende:

[..]

Scherp.
Dank u
Allah Al Watan Al Malik
pi_24297867
Rest3cp2Paul
pi_24297878
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:25 schreef Sidekick het volgende:

Cliteur heeft helemaal geen doodsbedreiging gekregen.
[..]
Idd, het ging om het klimaat. Maar dat is wat anders dan een klimaat van louter kritiek.

maar slap is hij wel ja.
quote:
VVD: 'Gebruik geld voor Sudan voor Azië'

De 100 miljoen euro die CDA-minister Agnes van Ardenne voor Ontwikkelings-samenwerking heeft uitgetrokken voor Darfur in Sudan, moet direct worden ingezet voor noodhulp in Azië. Dat vindt de VVD.

Volgens VVD-Kamerlid Zsolt Szabó moeten de prioriteiten van ontwikkelingssamenwerking liggen bij 'het helpen van mensen in nood, en niet bij de ondersteuning van de wederopbouw van landen die worden bestuurd door ondemocratische en corrupte regimes'.

Szabó vindt de twee miljoen euro die Van Ardenne begin deze week heeft toegezegd voor noodhulp aan Zuidoost-Azië veel te weinig. Het is slechts een tweeduizendste van haar begroting. Jaarlijks heeft Van Ardenne ongeveer vier miljard euro te verdelen.

Moeilijk

Eind juli 2004 maakte de minister bekend dat het kabinet 100 miljoen euro beschikbaar heeft gesteld voor de wederopbouw in Sudan waar een burgeroorlog woedt. Door verhevigde gevechten in dat land is het moeilijk om met wederopbouw te beginnen. Internationale hulpkonvooien worden uit het land teruggeroepen uit angst voor overvallen door strijders.

Nederland gaf eerder al 27,5 miljoen euro aan Sudan. Szabó vindt dat het geld beter ingezet kan worden in Zuidoost-Azië omdat een einde van de oorlog in Darfur nog lang niet in zicht is.

PvdA-kamerlid Bart Koenders ziet niets in het voorstel van Szabó. CDA-Kamerlid Kathleen Ferrier zegt dat het hierdoor lijkt alsof Nederland Darfur heeft opgegeven.
pi_24297928
quote:
en niet bij de ondersteuning van de wederopbouw van landen die worden bestuurd door ondemocratische en corrupte regimes'.
Zoals Indonesië? .
  donderdag 30 december 2004 @ 14:35:07 #210
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24297957
De VVD heeft gelijk.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 30 december 2004 @ 14:36:05 #211
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24297977
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:30 schreef sizzler het volgende:

[..]
VVD voorstel
Welke logica zit daar nou weer achter? Wat een paniekvoetbal van de VVD, de opinie wijst naar Azie, dus laat die Sudanezen maar hun marketing werken oid
pi_24298012
Als we niet alleen mensen, maar ook hun opvattingen gaan respecteren dan zou de Reformatie nooit hebben kunnen plaatsvinden, want die getuigde niet van respect jegens de katholieke kerk.

Ik word zo ontzettend moe van de Von Daniken-vergelijkingen van Cliteur.
  donderdag 30 december 2004 @ 14:39:08 #213
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24298023
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:36 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

Welke logica zit daar nou weer achter? Wat een paniekvoetbal van de VVD, de opinie wijst naar Azie, dus laat die Sudanezen maar hun marketing werken oid
Geld pompen in een oorlogsgebied is ook zonde.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24298066
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:35 schreef Sidekick het volgende:
De VVD heeft gelijk.
Ik vraag me af waarom er niet wat breder wordt gekeken. Waarom niet van ieder fonds 3% eraf ofzo? Als ze zoveel miljarden te besteden heeft en op iedere "gift" een beetje bezuinigd heb je toch ook al heel wat?
  donderdag 30 december 2004 @ 14:41:32 #215
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24298069
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Als we niet alleen mensen, maar ook hun opvattingen gaan respecteren dan zou de Reformatie nooit hebben kunnen plaatsvinden, want die getuigde niet van respect jegens de katholieke kerk.

Hij maakt van die mega vage vergelijkingen. 90% van de lezers hebben geen idee waar hij het over heeft, maar het klinkt wel overtuigend en interessant.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_24298106
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:41 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Hij maakt van die mega vage vergelijkingen. 90% van de lezers hebben geen idee waar hij het over heeft, maar het klinkt wel overtuigend en interessant.
Een nog mooiere vergelijking werd door hem een tijdje terug aangewend als argument tijdens een TV-uitzending. ''De mensheid is er altijd op vooruit gegaan als er kritiek kwam op de religie. Kijk maar naar de Renaissance, Reformatie en Verluchting.'' .
pi_24298134
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:38 schreef Johan_de_With het volgende:

Meneer Cliteur probeert zijn verzinsels nogal eens te schragen door er cultuur-historische stromingen aan de haren bij te slepen. Redelijk vermoeiend inderdaad.
Slaapt winter
en zomer
  donderdag 30 december 2004 @ 14:46:26 #218
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_24298173
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Een nog mooiere vergelijking werd door hem een tijdje terug aangewend als argument tijdens een TV-uitzending. ''De mensheid is er altijd op vooruit gegaan als er kritiek kwam op de religie. Kijk maar naar de Renaissance, Reformatie en Verluchting.'' .
De waarheid is zoo simpel
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 30 december 2004 @ 14:49:30 #219
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24298234
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:39 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Geld pompen in een oorlogsgebied is ook zonde.
is waar.
pi_24298240
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:43 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Is de Verluchting een typefout of heeft Cliteur een nieuwe stroming gevonden?

Zie trouwens ook Gij zult verlicht zijn

topic spam? Cross-posten? Wie? Ik?
Slaapt winter
en zomer
pi_24298263
Als Cliteur getuige had kunnen zijn van het optreden van Luther, zou hij waarschijnlijk 90% van wat hij voorstond hebben verafschuwd.
Ziedaar een onbewijsbare, maar niet onwaarschijnlijke stelling.
pi_24298345
Duh, Luther was ook de loopjongen van de Duitse adel. Die namen geen halve maatregelen.
pi_24298369
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:55 schreef DrWolffenstein het volgende:
Duh, Luther was ook de loopjongen van de Duitse adel.
Wat hebben die papen je nu weer wijsgemaakt?!
pi_24298399
Geen Cliteur fans vandaag?
pi_24298473
quote:
Op donderdag 30 december 2004 14:56 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat hebben die papen je nu weer wjgiesamakt?

Heb je gedronken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')