Dag BSBquote:Op woensdag 29 december 2004 20:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga ervan door, laxerende poedels.
Hallo Jane.quote:
Zo heeft Theo van Gogh Hugo Brandt Corstius eens genoemd.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:12 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoelde, de TT.
Zeg dat dan.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:12 schreef RichardQuest het volgende:
Ik bedoelde, de TT.
Zie: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1104217530320.htmlquote:CDA wil niet praten met moskee over aantijgingen
ROTTERDAM, 28 DEC. CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen weigert in gesprek te gaan met de El Tawheed moskee in Amsterdam over zijn publiekelijk geuite wens de moskee strafrechtelijk te vervolgen.
Dat heeft advocaat H. Ferment namens de voltallige CDA-fractie in de Tweede Kamer aan het moskeebestuur geschreven. Ferment schrijft dat Verhagen zich uitsluitend ,,in voorwaardelijke zin heeft uitgelaten'' en dat er sprake was van ,,een persoonlijke opinie''.
De raadsman reageerde op een brief aan CDA-fractievoorzitter Verhagen waarin het moskeebestuur hem via de eigen huisadvocaat A.H. Westendorp om een onderhoud vraagt. Aanleiding voor dit verzoek waren uitspraken van de CDA-fractievoorzitter, kort na de moord op Theo van Gogh. Terwijl het openbaar ministerie sinds dit voorjaar onderzoekt of de moskee vervolgd moet worden voor haat zaaien, pleitte de CDA-fractievoorzitter op en rond 5 november in de media voor strafrechtelijke vervolging van de moskee.
Op 12 november vroeg advocaat A.H. Westendorp namens de moskee Verhagen om een persoonlijk gesprek. Het antwoord kwam op 19 november, niet van CDA-fractievoorzitter Verhagen, maar van het Haagse advocatenbureau Barents en Krans, ondertekend door advocaat mr. H. Ferment en uit naam van de voltallige CDA-fractie. Op het verzoek om een gesprek ging de brief niet in. Na een fax van de moskee op 26 november, wees de CDA-fractie op 6 december in een brief van advocaat Ferment een gesprek alsnog van de hand.
CDA-fractieleider Verhagen was vanochtend niet voor commentaar bereikbaar. Zijn woordvoerder zei dat een advocaat is ingeschakeld ,,omdat er gedreigd werd met een proces. En met instanties die dreigen met een proces, gaan we niet in gesprek. De zaak is nu juridisch afgedaan.''
Advocaat Westendorp en bestuurslid Farid Zaari van El Tawheed zijn verbaasd dat Verhagen geen gesprek wil aangaan met de moskee. Westendorp: ,,We hebben het over een fractievoorzitter van een regeringspartij, niet over een gewone burger, die geruchten als feiten presenteert.''
let wel, het gaat hier niet om een hand weigeren ...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1104217530320.html
Het CDA dreigt met sluiting, en als de moskee in kwestie driegt met een proces, dan is dat een reden om er niet mee te praten?![]()
El Tawheed - Maxime Verhagen: 1 - 0
Een treffende omschrijving voor de man die nooit 'alleen' wasquote:Op woensdag 29 december 2004 21:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zo heeft Theo van Gogh Hugo Brandt Corstius eens genoemd.
Hoho, dit buitenspeldoelpunt wordt afgekeurd. ET communiceert via de advocaat, Verhagen antwoordde via een advocaat, want chanteren zoals de PvdA laat Verhagen zich niet.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zie: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1104217530320.html
Uitgebreider stuk: http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1104217528078.html
Het CDA dreigt met sluiting, en als de moskee in kwestie driegt met een proces, dan is dat een reden om er niet mee te praten?![]()
Maximequote:Op woensdag 29 december 2004 21:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
El Tawheed - Maxime Verhagen: 0 - 2
Ik zou die melk maar zelf opdrinken, want als je daar de term ´´vrouwen´´ al voor wenst te gebruiken heb je een tijd lang gebrek geleden.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:39 schreef Drugshond het volgende:
Ik zag vrouwen.......in POL SC.....
Poesie miauw..... kom eens gauw.... ik heb lekkere melk voor jou.......
![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 21:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Het CDA dreigt met een proces, en als de moskee in kwestie driegt met een proces, dan is dat een reden om er niet mee te praten?![]()
Vrijwel niet te zien... zo zie ik RQ graag...quote:Op woensdag 29 december 2004 22:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
RQ, bedoel je iets als ditte?
[afbeelding]
Het is een dramaqueen hoor, na 1 januari wil hij een ban..quote:Op woensdag 29 december 2004 22:52 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vrijwel niet te zien... zo zie ik RQ graag...
Ben je nog niet vaag genoeg dan?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:21 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
Iemand, kunnen jullie dit vager maken? Alsof er mist voor zit.
Vandaar die mist natuurlijk.. hij is alvast al aan het afbouwen. Misschien moeten we een topic openen onder welke potentiële kloon hij terug komt...quote:Op woensdag 29 december 2004 22:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het is een dramaqueen hoor, na 1 januari wil hij een ban..
Hij komt terug als Oprah.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:55 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Vandaar die mist natuurlijk.. hij is alvast al aan het afbouwen. Misschien moeten we een topic openen onder welke potentiële kloon hij terug komt...
ROFLOLquote:
De "woordomhoogneger" is alweer verbannen.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:57 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Misschien komt ie wel terug als een "neger"
Wat een boude stelling. Weet je het zeker?quote:Op woensdag 29 december 2004 22:59 schreef Maerycke het volgende:
Ok.. het wordt in ieder geval een zwarte negerin dus begrijp ik..
De heren Aaah en DoG schijnen het er over eens te zijn. Persoonlijk vermoed ik dat RQ op wintersport gaat en daarna net zoals de vorige keer gewoon weer terugkeert als z'n eigen vage ik.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat een boude stelling. Weet je het zeker?
Aaaaaaaah ik word gek!!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oprah is nog wel te pruimen.........
Als die dragqueen maar niet met zoiets terugkomt....
[afbeelding]
Ik doelde op dat ´´zwarte negerin.´´quote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De heren Aaah en DoG schijnen het er over eens te zijn. Persoonlijk vermoed ik dat RQ op wintersport gaat en daarna net zoals de vorige keer gewoon weer terugkeert als z'n eigen vage ik.
Een neger met een asociaal winterbruin kleurtje.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De heren Aaah en DoG schijnen het er over eens te zijn. Persoonlijk vermoed ik dat RQ op wintersport gaat en daarna net zoals de vorige keer gewoon weer terugkeert als z'n eigen vage ik.
tiefustering, wat doe je man, me ogen!!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Oprah is nog wel te pruimen.........
Als die dragqueen maar niet met zoiets terugkomt....
[afbeelding]
Joh?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik doelde op dat ´´zwarte negerin.´´.
Denk ik ook, laten we alvast een excuus eisenquote:Op woensdag 29 december 2004 23:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Enfin, een ding is erger dan een neger.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Joh?Ik verkoos dat gedeelte van jouw stelling ronduit te negeren. Overigens heb je ook bruine negerinnen. Waarbij je natuurlijk urenlang kunt beargumenteren dat eigenlijke elke negerin bruin is en dat er geen zwarte varianten bestaan. Maar daar heb ik nu geen zin in.
![]()
Gerard Joling?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Enfin, een ding is erger dan een neger.
Dan kunnen we hier wel aan de gang blijven volgens mij. Hier roept minstens iedere week een user dat hij/zij/het niet meer terug keert inclusief bijbehorende lange uitleg waarom iedereen hem/haar/het wel niet dwars zit op dit subforum. Om dan uiteraard binnen 2 weken met hangende pootjes terug te keren.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Denk ik ook, laten we alvast een excuus eisen
Ja, he, MAERYCKE?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dan kunnen we hier wel aan de gang blijven volgens mij. Hier roept minstens iedere week een user dat hij/zij/het niet meer terug keert inclusief bijbehorende lange uitleg waarom iedereen hem/haar/het wel niet dwars zit op dit subforum. Om dan uiteraard binnen 2 weken met hangende pootjes terug te keren.
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Enfin, een ding is erger dan een neger.
wat heb jij trouwens een valse site onder je homepage staan. What's with that?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dan kunnen we hier wel aan de gang blijven volgens mij. Hier roept minstens iedere week een user dat hij/zij/het niet meer terug keert inclusief bijbehorende lange uitleg waarom iedereen hem/haar/het wel niet dwars zit op dit subforum. Om dan uiteraard binnen 2 weken met hangende pootjes terug te keren.
Ja, d'uh.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:10 schreef Drugshond het volgende:Een werkloze neger Een criminele neger
De armeense oorlog?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:12 schreef Meki het volgende:
110.000 doden
Dit is zo´n vier maal Babi Yar.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:14 schreef Drugshond het volgende:
110 k al....... dit is nog meer dan bij een atoombom in 1945.... of het brandbommen-tapijt boven Tokio.....
Jemig...
Ik heb volgens mij nog nooit geroepen dat ik weg blijf (zeker niet in de POL SC als ik het me goed herinner). Dat ik soms weken afwezig ben, ligt aan andere dingenquote:
Zo'n zevende deel van het aantal doden in Rwanda.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:14 schreef Drugshond het volgende:
110 k al....... dit is nog meer dan bij een atoombom in 1945.... of het brandbommen-tapijt boven Tokio.....
Jemig...
Dat is mijn (tesamen met twee andere luitjes) eigen forum waarop ik dus rondhang als ik hier niet ben.. vrij vaak dusquote:Op woensdag 29 december 2004 23:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat heb jij trouwens een valse site onder je homepage staan. What's with that?
Ype?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
I). Dat ik soms weken afwezig ben, ligt aan andere dingen
Zo lang kun je toch niet ongesteld zijn en ik las je gemiep in feedback al lurkend wel afgelopen middag.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:16 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit geroepen dat ik weg blijf (zeker niet in de POL SC als ik het me goed herinner). Dat ik soms weken afwezig ben, ligt aan andere dingen
quote:
Ik blijf inderdaad voornamelijk weg omdat dit zo'n vreselijk zeikforum is geworden ja.. waarin nauwelijks meer een normale discussie kan plaatsvinden zonder te vervallen in dom geblaat. Daar ga ik mijn tijd niet meer aan besteden. Dat is namelijk toch volstrekt zinloosquote:Op woensdag 29 december 2004 23:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo lang kun je toch niet ongesteld zijn en ik las je gemiep in feedback al lurkend wel afgelopen middag.![]()
Ik hoop het niet, want ik moet binnenkort nog met hem stappen in Groningen.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou die ten onder zijn gegaan?
...aan vrouwen en drank?![]()
Als je de waarde van dit forum in weet te schatten, dan weet ik ook dat jij niet in saaie discussies verzeild wil raken. Het is het evenwicht dat je zoekt, vandaar je weblog.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad voornamelijk weg omdat dit zo'n vreselijk zeikforum is geworden ja.. waarin nauwelijks meer een normale discussie kan plaatsvinden zonder te vervallen in dom geblaat. Daar ga ik mijn tijd niet meer aan besteden. Dat is namelijk toch volstrekt zinloos
Self-fulfilling prophecy.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:20 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik blijf inderdaad voornamelijk weg omdat dit zo'n vreselijk zeikforum is geworden ja.. waarin nauwelijks meer een normale discussie kan plaatsvinden zonder te vervallen in dom geblaat. Daar ga ik mijn tijd niet meer aan besteden. Dat is namelijk toch volstrekt zinloos
Ahja.. mijn weblog...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als je de waarde van dit forum in weet te schatten, dan weet ik ook dat jij niet in saaie discussies verzeild wil raken. Het is het evenwicht dat je zoekt, vandaar je weblog.![]()
Naieveling! Dit is geen halfzachte democratie!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:21 schreef PJORourke het volgende:
Waar is de FB eigenlijk heen?
Vermoord door de moderators. Het is je reinste censuur en anti-democratie.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:21 schreef PJORourke het volgende:
Waar is de FB eigenlijk heen?
En slechts 1/54 deel van het aantal joodse slachtoffers tijdens WO-II.....quote:Op woensdag 29 december 2004 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo'n zevende deel van het aantal doden in Rwanda.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zei ik dus.quote:
Typische weblog±quote:Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ahja.. mijn weblog...Dat wordt nooit wat volgens mij...
Awwwwwwwww...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Self-fulfilling prophecy.
Net als dat er linkse users weg gaan omdat het forum te rechts wordt.
Ja. Dan wel ja.
Blijf nou maar gewoon.
Kijk, daar wachtte ik op...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En slechts 1/54 deel van het aantal joodse slachtoffers tijdens WO-II.....
Maar goed dat zijn dingen begaan door de menselijke geest.... niet door natuurgeweld.....
Niet eens eigenlijk. Mijn bedoeling was om kleine columns te gaan schrijven. Heb ik vroeger ook op andere sites nog wel eens gedaan, maar om zoiets zelf op te zetten vergt meer energie dan ik momenteel kan opbrengen voor zoietsquote:
quote:Slachtoffers..Land....Datum Kracht
245.000.......China.....27 juli 1976.................7,8
180.000.......China.....16 december 1920.....8,5
143.000.......Japan.....1 september 1923......8,2
80.000..........China....28 maart 1964............8,3
60.000........Pakistan...31 mei 1935...............7,5
Er moet meer liefde zijnquote:Op woensdag 29 december 2004 23:25 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Awwwwwwwww...![]()
Maar sizzler, ik snap best dat na de dood van TvG ervoor is gekozen de teugels wat te laten vieren, maar ik zie nu dingen voorbij komen die op een extreem rechts forum niet zouden misstaan. Ik kwam niet op de FP om die reden en nu kom ik niet meer in POL/NWS om diezelfde reden. Ik heb geen behoefte om continue geconfronteerd te worden met de allochtonenhaat van anderen.
Ziet er trouwens best gelikt uit. Heb je nu een broodmachine?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Niet eens eigenlijk. Mijn bedoeling was om kleine columns te gaan schrijven. Heb ik vroeger ook op andere sites nog wel eens gedaan, maar om zoiets zelf op te zetten vergt meer energie dan ik momenteel kan opbrengen voor zoiets![]()
Teken van de fascistische mentaliteit van linkse mensen, ze knuffelen alleen in groepen.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Er moet meer liefde zijn![]()
Waar is Du_ke, ik heb een groepsknuffel nodig
* Dondert een beugel de groepshug in.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Er moet meer liefde zijn![]()
Waar is Du_ke, ik heb een groepsknuffel nodig
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ziet er trouwens best gelikt uit. Heb je nu een broodmachine?![]()
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand in POL aan Ype tippen...![]()
Ik ook niet?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:30 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Volgens mij kan niemand in POL aan Ype tippen...![]()
Ik ga er eens wat snuffelen. Deel je ook ip-bans uit?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:31 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dank.. de graphics en ontwerp zijn van mijn handEn nee, ik heb nog steeds geen broodbakmachine...
AUW!!!!!quote:Op woensdag 29 december 2004 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
* Dondert een beugel de groepshug in.
Zo worden je tanden nooit recht(s), Aaah...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
* Dondert een beugel de groepshug in.
Helaas, je lijkt op me, maar dan lelijker.quote:
Hoogstpersoonlijk zelfs...quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ga er eens wat snuffelen. Deel je ook ip-bans uit?![]()
Ik wil ook links zijn, maar dan met eigen geld.quote:Op woensdag 29 december 2004 23:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Zo worden je tanden nooit recht(s), Aaah...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |