Maar, dat is de huidige aktie toch ook?quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat heb ik ook wel en daarom geef ik vrijwel nooit aan grote goede doelen.
Ik ook, bovendien is de betrokkenheid dan oprechter en nuttiger.quote:Zo'n soort actie zou fantastisch zijn. Ik zou meteen gaan.
Dit is dus een uitzondering. Ik heb er nu wel vertrouwen in dat het daar terechtkomt waar het terecht moet komen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar, dat is de huidige aktie toch ook?
Ik had me ook voorgenomen niets te storten, maar ik ben toch gezwicht voor al die zielige mensen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:26 schreef pberends het volgende:
Denk aan Nederland, jouw baan, en de werkeloosheid in het algemeen, stort NIETS!
Wat een gelul zeg, er wonen niet eens christenenquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:34 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Ik had me ook voorgenomen niets te storten, maar ik ben toch gezwicht voor al die zielige mensen.
500 euro
Nee?quote:Op vrijdag 31 december 2004 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, er wonen niet eens christenen
LOLquote:
Misschien brengt het nog wat op; als je een miljoen wint stort je gewoon een eurootje of 100. Toch meer dan die staatsloten bij elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb wel oudejaarsloten. Vier stuks in totaal
Als ik het niet vergeet. Als ik dat miljoen heb dan ben ik hier namelijk heel snel wegquote:Op vrijdag 31 december 2004 16:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien brengt het nog wat op; als je een miljoen wint stort je gewoon een eurootje of 100. Toch meer dan die staatsloten bij elkaar
De VS zeker.quote:Op vrijdag 31 december 2004 17:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet. Als ik dat miljoen heb dan ben ik hier namelijk heel snel weg
Dat zou kunnen ja, maar zeker weet ik het niet. Heb nog een paar uur om er over na te denken.quote:
Bruto?...quote:Op woensdag 29 december 2004 21:12 schreef mtv het volgende:
ik kan wel 2500 euro storten
Wat moet jij veel uren werken zeg, verdien je wel genoeg?quote:ik heb toch maar 2 banen, en werk maar 50 uur per week
Alle kleine beetjes helpen!...[quote]quote:dus ik kan gerust nog meer uren maken om meer geld te kunnen storten
Al dat gezeur vanjullie daar hebben die kinderen daar niets aan.quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Anders zwijg jij liever even?
Welk nut heeft dit topic anders? Ik ga toch ook geen topic openen om te vertellen wat ik deze week allemaal aan de groenteboer heb uitgegeven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |