abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24272613
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik denk het niet, jij probeert er een theologische discussie van te maken, op zich nobel omdat ik dol ben op Koranversen, alleen is dat nu niet het onderwerp

Ik probeer er helemaal geen discussie van te maken ik maak slechts zo`n lompe statement als jij maakt....
eeeh
pi_24272626
Ja, het totaal uit de lucht grijpen dat een 13 (hoe oud is hij) jarig jochie een koelbloedige moslimvernietiger wordt is bijna hetzelfde als het op een provocerende wijze proberen aan te geven dat de Islam veel negatieve kanten heeft.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  woensdag 29 december 2004 @ 11:04:24 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24272648
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:01 schreef nappel het volgende:
..ik zou het extremisme op andere plekken zoeken... (fok? )

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_24272709
dit is wel een leuk sharia opvatting zeg!
vermoord de vader en sluit het zoontje op, wie weet krijgt hij wel haatgevoelens voor moslims... :s is het niet in je opgekomen om die jongen te helpen met psychologische hulp?! ipv tbs, tbs is voor de dader.. je draait de dingen om. net als de sharia wet overigens.
zal ik even toelichten die laatste opmerking:
19 jarig geestelijk gehandicapt meisje word door iedereen misbruikt en verkocht door haar schoonmoeder aan een man die haar verplicht de prostitutie in brengt.
straf? meisje word tot de dood gestenigd nadat ze 95 zweepslagen krijgt. (slachtoffer lijkt me toch?!) en de verkrachters, pooiers en verkopende schoonmoeder? vrijspraak of een aantal zweepslagen. (daders in dit geval)

de boel omdraaien is dit, en dat is iets waar de slechte allochtonen in dit land erg goed in zijn! onderzoeken uitvoeren over deurbeleid bij discotheken, want jullie worden zo vaak geweigerd, maar vergeten dat het 9 van de 10 keer dat soort jongens zijn die problemen veroorzaken. en deze informatie heb ik van uitsmijters (die zelf ook buitenlands zijn, maar een ontzettende hekel hebben aan de huidige allochtone jeugd) en mijn eigen ervaringen.

asociaal en primitief geloof, waar de ontwikkelde mensen, ook in het buitenland allang niet meer in geloven zoals terroristen dat doen!
pi_24272826
Interessante theorie.
pi_24272901
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:15 schreef Dildo het volgende:
Interessante theorie.
yep en geiten neuken met een dildo, dat is ook een interessante theorie
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 29 december 2004 @ 11:20:11 #107
13462 BansheeBoy
pi_24272912
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:03 schreef Cheiron het volgende:
Ja, het totaal uit de lucht grijpen dat een 13 (hoe oud is hij) jarig jochie een koelbloedige moslimvernietiger wordt is bijna hetzelfde als het op een provocerende wijze proberen aan te geven dat de Islam veel negatieve kanten heeft.
Je begrijpt me verkeerd. Laat ik het nog een keer uitleggen. Zoals het in de films gaat bedoel ik eigenlijk, de overlevende wreekt de wijlen overledenen. Ik vind dat psychologen/psychiaters dit jongetje goed moeten onderzoeken en eventueel via het volwassenenstrafrecht TBS te gunnen in het belang van de samenleving, uiteraard als het nodig blijkt

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:21:16 #108
13462 BansheeBoy
pi_24272926
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:19 schreef milagro het volgende:

[..]

yep en geiten neuken met een dildo, dat is ook een interessante theorie
Vind jij dat interessant

[ Bericht 2% gewijzigd door BansheeBoy op 29-12-2004 11:27:28 ]
pi_24272929
BSB heeft een nieuw woordje geleerd en gebruikt het nu om de zin. 'De wijlen overledenen', ja hoor...
pi_24273001
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd. Laat ik het nog een keer uitleggen. Zoals het in de films gaat bedoel ik eigenlijk, de overlevende wreekt de wijlen overledenen. Ik vind dat psychologen/psychiaters dit jongetje goed moeten onderzoeken en eventueel via het volwassenenstrafrecht TBS te gunnen in het belang van de samenleving, uiteraard als het nodig blijkt

misschien is dat vendetta wraakactie gedoe in het land waar deze achtelijke cultuur vandaan komt misschien normaal, maar hier in nederland niet hoor!
pi_24273003
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vind jij dat interssant

Lijkt mij voor een moslim die zichzelf dildo noemt wel interessant, ja

Maar nu je het toch over geitenneukende dildo's hebt
quote:
PvdA-raadslid dumpt vrouw in Marokko
door Johan van den Dongen en Bart Olmer
AMSTERDAM - PvdA-raadslid Mohammed el Yaakoubi van het Amsterdamse stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer is in opspraak gekomen, omdat hij tijdens de zomervakantie zijn echtgenote - de moeder van hun twee zoontjes - zou hebben gedumpt in Marokko.

De vrouw, Habiba el Yousfi (27), wist tweeënhalve maand na het incident naar Nederland terug te keren en stapte naar de politie in Amsterdam. Volgens de officiële aangifte heeft El Yaakoubi in Marokko haar paspoort en verblijfsvergunning gestolen om haar terugkeer naar Nederland onmogelijk te maken. De Amsterdamse rechtbank stelde de vrouw onlangs op alle punten in het gelijk. El Yaakoubi moet haar identiteitspapieren teruggeven, evenals hun zoontjes Yassine en Rachid en de woning. El Yaakoubi moet ook per maand 1000 euro alimentatie betalen. In een noodkreet op internet schrijft Habiba dat haar man - behalve PvdA-raadslid ook ING-projectleider en informatieanalist - haar na een huwelijk van negen jaar als oud vuil achterliet in Marokko. Het gezin was daar afgelopen zomer op vakantie. " Toen ik ontdekte dat mijn kinderen weg waren, heb ik overal gezocht", aldus de verlaten vrouw.

Terug in Amsterdam startte de PvdA-penningmeester bij de rechtbank een echtscheidingsprocedure. Het raadslid stelde dat hij niet wist waar zijn echtgenote verbleef. In krantenadvertenties riepen de rechtbank en een deurwaarderskantoor de 'spoorloze' Habiba op zich te melden.

Habiba vroeg in Marokko nieuwe papieren aan en volgde haar gezin naar Nederland. Juist op tijd verscheen ze bij de rechtszaak in Amsterdam. De man verklaarde dat zijn vrouw 'geen goede invloed' had op de kinderen. De rechtbank oordeelde echter dat hij Habiba de kinderen, de woning en alimentatie moet geven. El Yaakoubi negeert de rechtbankuitspraak echter. Volgens hem verkondigt zijn vrouw 'leugens'. Meer commentaar wil hij niet geven. De PvdA-fractie steunt het raadslid. Fractievoorzitter Wouter van der Wulp: "Het is volstrekt logisch dat de PvdA er faliekant tegen is dat vrouwen in Marokko worden gedumpt, maar in dit geval is mij daarvan niets gebleken. Ik heb de kwestie besproken met El Yaakoubi en die beweert dat het moddergooien is in een privé-kwestie." Op een schuiladres legt Habiba uit waarom ze op internet haar noodkreet heeft geslaakt. "Ons huwelijk werd slecht na de geboorte van onze zoons. Ik mocht niet buiten komen en zelfs niet opendoen. Mijn man was boos toen ik stiekem Nederlands ging leren."

Hoewel de rechter haar alle rechten toekent, heeft Habiba op dit moment niets meer. Zonder kinderen, alimentatie en uitkering, in geleende kleren en onverzekerd zit ze ondergedoken.

Het raadslid sleept Habiba vandaag voor de rechter. In kort geding eist hij dat ze een eigen woning zoekt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_24273004
quote:

[..]

Ja.. en misschien hebben ze wel een robocop van Theo gemaakt. Moet je helemaal oppassen als je moslim bent

Misschien moet je minder films kijken.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:28:31 #113
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24273043
quote:

[..]

Je begrijpt me verkeerd.
Nope, we begrijpen je.
quote:
Laat ik het nog een keer uitleggen.
Iets stuitends word niet minder stuitend als je het nog een keer uitlegt, BSB.
quote:
Zoals het in de films gaat bedoel ik eigenlijk, de overlevende wreekt de wijlen overledenen. Ik vind dat psychologen/psychiaters dit jongetje goed moeten onderzoeken en eventueel via het volwassenenstrafrecht TBS te gunnen in het belang van de samenleving, uiteraard als het nodig blijkt
Zoals ze jou moeten onderzoeken op tekenen van intelligentie, natuurlijk in het belang van de samenleving?
&lt;signature here&gt;.
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 11:32:26 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24273101
"Een Theorie"
-Door Sp3c-

Zoals we allen weten hebben we op dit forum al sinds jaar en dag last van users met nogal vreemde denkwijzen. Deze vreemde denkwijzen culmineren zich regelmatig rondom de posts van de heer BansheeB. en over het algemeen raken ze kant enoch wal. Nu wil het geval dat de rest van de bevolking dit niet met lede ogen aanziet en er flink op los begint te schelden zodra het heerschap ook maar zijn favoriete smiley heeft neergezet.
Dit brengt een zichtbare tendens naar voren, de heer BansheeB. zijn ideeen worden met de post belachelijker en de kans dat gebruikers met een ietwat zwakker hart zichzelf achter hun persoonlijke computer doodlachen stijgt dus ook met elke post dichter naar onaanvaardbaar niveau. Ook is de kans dat wanneer zijn geest de hitsige leeftijd heeft bereikt (ik meen dat hij geestelijk ongeveer rond de 5 jaar zit) zijn posts in belachelijkheid en dus in risico voor gebruikers met de potentie zich dood te lachen exponentieel toe zullen nemen naar astronomische hoogten. Daarom vraag ik me af of het niet mogelijk is de heer B. een preventieve ban aan te smeren. Dit is zeker gezien de spanningen en het postgedrag op fok! van de afgelopen tijd toch van groot belang

Laten we aub niet in discussie gaan of het wel of niet correct is om bans aan te vragen voor de heer BansheeB. daar hebben we het al 100.000 maal over geheid en de conclusie is duidelijk: NEE! Edoch zou het voor de verandering een keertje leuk zijn als er op dit verzoek ingegaan wordt want dat getroll van hem is een keertje leuk maar in de huidige omstandigheden van vreemdelingenhaat en muzikantenaudities op tv is het misschien niet helemaal wenselijk.

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_24273111
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:28 schreef ExTec het volgende:
Zoals ze jou moeten onderzoeken op tekenen van intelligentie, natuurlijk in het belang van de samenleving?
Als 'ie intelligent was, zou hij wellicht gevaarlijk zijn.
pi_24273133
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:32 schreef sp3c het volgende:

"Een Theorie"
-Door Sp3c-

Zoals we allen weten hebben we op dit forum al sinds jaar en dag last van users met nogal vreemde denkwijzen. Deze vreemde denkwijzen culmineren zich regelmatig rondom de posts van de heer BansheeB. en over het algemeen raken ze kant enoch wal. Nu wil het geval dat de rest van de bevolking dit niet met lede ogen aanziet en er flink op los begint te schelden zodra het heerschap ook maar zijn favoriete smiley heeft neergezet.
Dit brengt een zichtbare tendens naar voren, de heer BansheeB. zijn ideeen worden met de post belachelijker en de kans dat gebruikers met een ietwat zwakker hart zichzelf achter hun persoonlijke computer doodlachen stijgt dus ook met elke post dichter naar onaanvaardbaar niveau. Ook is de kans dat wanneer zijn geest de hitsige leeftijd heeft bereikt (ik meen dat hij geestelijk ongeveer rond de 5 jaar zit) zijn posts in belachelijkheid en dus in risico voor gebruikers met de potentie zich dood te lachen exponentieel toe zullen nemen naar astronomische hoogten. Daarom vraag ik me af of het niet mogelijk is de heer B. een preventieve ban aan te smeren. Dit is zeker gezien de spanningen en het postgedrag op fok! van de afgelopen tijd toch van groot belang

Laten we aub niet in discussie gaan of het wel of niet correct is om bans aan te vragen voor de heer BansheeB. daar hebben we het al 100.000 maal over geheid en de conclusie is duidelijk: NEE! Edoch zou het voor de verandering een keertje leuk zijn als er op dit verzoek ingegaan wordt want dat getroll van hem is een keertje leuk maar in de huidige omstandigheden van vreemdelingenhaat en muzikantenaudities op tv is het misschien niet helemaal wenselijk.

woensdag 29 december 2004 @ 11:36:24 #117
13462 BansheeBoy
pi_24273159
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:32 schreef sp3c het volgende:

Grote lap tekst
AHAHAHAAHAHAHAHA

pi_24273213
Ik stel voor Bansheeboy vanwege het overduidelijke gevaar dat hij is voor de NLe staat preventief aan te pakken met de nieuwe speciale Anti-moslimfundi-poldermethode:
Hij wordt geinjecteerd met puur varkensbloed. Hiermee zelf onrein wordend zal hij zich nooit kunnen verheugen op allahs genade.
Mocht hij hieraan onverhoopt overlijden dan zal hij in varkenshuiden begraven zal worden. Hiervan zal een video worden gemaakt die 24-uur per dag op het nieuw te openen 'Fuckfundi'-kanaal uitgezonden zal worden. Deze manier van straffen zal dan vanaf heden de standaard behandeling worden voor moslimfundamentalisten in Nederland.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:39:52 #119
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_24273216
quote:
Op woensdag 29 december 2004 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, het zoontje vertolkt slechts een bijrol. Het gaat over de eventuele politieke gevolgen die het wreken van zijn wijlen vader in de toekomst heeft

Gelukkig is niet iedereen zo idioot als een stelletje extremisten die om woorden iemand om willen brengen. Dat je er al vanuit gaat dat het zoontje van van Gogh hiertoe in staat zou kunnen zijn zonder dat daar ook maar enige aanleiding voor is zegt heel wat over jou.
  woensdag 29 december 2004 @ 11:48:13 #120
13462 BansheeBoy
pi_24273343
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:39 schreef Noca het volgende:

[..]

Gelukkig is niet iedereen zo idioot als een stelletje extremisten die om woorden iemand om willen brengen. Dat je er al vanuit gaat dat het zoontje van van Gogh hiertoe in staat zou kunnen zijn zonder dat daar ook maar enige aanleiding voor is zegt heel wat over jou.
Gelukkig is dat inderdaad zo. Ik ben gewoon net als jij voorstander van een veilige samenleving. Als dadelijk het jongetje in kwestie er op los begint te moorden heeft niemand daar enig baat bij. Er zal een nog grotere 2-deling ontstaan. En als dan nog blijkt dat het voorkomen had kunnen worden kunnen we onszelf wel voor de kop schieten. Ik ben gewoon voorstander van een psychologisch onderzoek, de uitkomsten moeten dan uitwijzen of hij volgens het volwassenenstrafrecht tot TBS wordt berecht

pi_24273394
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Gelukkig is dat inderdaad zo. Ik ben gewoon net als jij voorstander van een veilige samenleving. Als dadelijk het jongetje in kwestie er op los begint te moorden heeft niemand daar enig baat bij. Er zal een nog grotere 2-deling ontstaan. En als dan nog blijkt dat het voorkomen had kunnen worden kunnen we onszelf wel voor de kop schieten. Ik ben gewoon voorstander van een psychologisch onderzoek, de uitkomsten moeten dan uitwijzen of hij volgens het volwassenenstrafrecht tot TBS wordt berecht

Even je dunne armpje hier Banshee. Even een prikje geven.
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 11:51:36 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24273399
hij wordt niet berecht want hij heeft nix gedaan

als je mensen gaat oppakken die een hekel hebben aan moslims dan zal het BNP flink omlaag gaan dit jaar
  woensdag 29 december 2004 @ 11:53:54 #123
13462 BansheeBoy
pi_24273438
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:51 schreef sp3c het volgende:
hij wordt niet berecht want hij heeft nix gedaan

als je mensen gaat oppakken die een hekel hebben aan moslims dan zal het BNP flink omlaag gaan dit jaar
Het is helemaal nog niet bewezen dat hij een hekel heeft aan de Islam en aan de Moslims. Daarom wil ik juist een psychiatrisch onderzoek. Misschien heeft de moord op zijn wijlen vader wel dusdanig iets teweeg gebracht dat hij een Moslim-serialkiller is geworden, dat weten we niet, blijft speculeren dus

pi_24273453
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Moslim-serialkiller
Ah, de nieuwe superheld van de 21e eeuw.
pi_24273477
Iedereen bij voorbaat onderzoeken op moslimhaat
En als dan blijkt dat iemand een aversie tegen moslims heeft een gele ster he bsb
  woensdag 29 december 2004 @ 11:56:55 #126
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24273481
ik denk dat dat joch gek wordt als hij een jaar of 20 is. Hij zal niet begrijpen waarom zijn vader op die manier is toegetakeld.
Als hij net als beroepsirritator Theo van G. zich aan de feiten blijft houden, dan denk ik dat hij op een gegeven moment voor de keuze zal staan: uitbuiten bij de media of er mee leren leven.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 12:02:49 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24273561
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is helemaal nog niet bewezen dat hij een hekel heeft aan de Islam en aan de Moslims. Daarom wil ik juist een psychiatrisch onderzoek. Misschien heeft de moord op zijn wijlen vader wel dusdanig iets teweeg gebracht dat hij een Moslim-serialkiller is geworden, dat weten we niet, blijft speculeren dus

nou ik kan je wel op een papiertje meegeven dat hij een flinke hekel heeft aan moslims en aan de islam en niet zonder goede reden. Als hij dat niet heeft ben ik heel erg onder de indruk.

maar zolang er geen bewijzen zijn dat hij moslims aan het vermoorden is komt er geen psychiatrisch onderzoek ... nu ja een psychiatrisch onderzoek is misschien wel handig want zijn vader is gruwelijk afgeslacht door een moslim die net als jouw van geen enkele kritiek gediend is en dat zal hem niet in de koude kleren gaan zitten.

maar de uitslag van dat onderzoek zijn voor hem, zijn moeder en de psychiater ... niet voor de pers, niet voor de politiek en al helemaal niet voor jouw
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 12:04:02 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24273584
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
ik denk dat dat joch gek wordt als hij een jaar of 20 is. Hij zal niet begrijpen waarom zijn vader op die manier is toegetakeld.
Als hij net als beroepsirritator Theo van G. zich aan de feiten blijft houden, dan denk ik dat hij op een gegeven moment voor de keuze zal staan: uitbuiten bij de media of er mee leren leven.
theo van gogh hield zich enkel aan de feiten als dat hem uitkwam, anders verzon hij die gewoon
  woensdag 29 december 2004 @ 12:04:34 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24273595
tvp. dit is echt zo'n topic dat je later aan je kinderen laat lezen en dan erbij zegt: "nu ophouden met klieren, anders komt de boze bsb je pakken".
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24273626
Ach, wat ts zegt is een eeuwenoude praktijk. Als je de vader vermoord moet je ook de zoon doden want anders zul je later door zijn hand sterven.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:06:50 #131
13462 BansheeBoy
pi_24273637
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:04 schreef zoalshetis het volgende:
tvp. dit is echt zo'n topic dat je later aan je kinderen laat lezen en dan erbij zegt: "nu ophouden met klieren, anders komt de boze bsb je pakken".

Jullie zien spoken

woensdag 29 december 2004 @ 12:08:14 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24273659
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:06 schreef wonko het volgende:
Ach, wat ts zegt is een eeuwenoude praktijk. Als je de vader vermoord moet je ook de zoon doden want anders zul je later door zijn hand sterven.
en waar op deze wereld wordt die barbaarse gewoonte tot op de dag van vandaag als gangbare praktijk ervaren?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24273677
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
Als het mijn vader was geweest dan had ik al wraak genomen. *Kaboem*
pi_24273702
hopen dat zijn zoontje later een paar loze moslims de keel doorsnijdt, te beginnen met bansheeboy en zijn familie
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24273733
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef fayakill het volgende:
hopen dat zijn zoontje later een paar loze moslims de keel doorsnijdt, te beginnen met bansheeboy en zijn familie
Jeetje, wat een nare doodsverwensing. Even kijken hoe lang de ban zal zijn die je zult krijgen, als het niet bij een waarschuwing zal blijven.
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 12:14:44 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24273737
quote:
jij bent al even ziek als bansheeboy
  woensdag 29 december 2004 @ 12:14:58 #137
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24273742
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:10 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:

[..]

Als het mijn vader was geweest dan had ik al wraak genomen. *Kaboem*
op wie?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
pi_24273747
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:14 schreef Dildo het volgende:

[..]

Jeetje, wat een nare doodsverwensing. Even kijken hoe lang de ban zal zijn die je zult krijgen, als het niet bij een waarschuwing zal blijven.
oeps, sorry ik was vergeten te zeggen dat het slechts een theorie is
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24273777
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:14 schreef Dildo het volgende:

[..]

Kom kom Kirmizi. Een doodsverwensing meer of minder vind een fascist als jij toch niet vervelend?
  woensdag 29 december 2004 @ 12:17:43 #140
13462 BansheeBoy
pi_24273781
quote:
Er is niks met theoriën, die heb ik zelf ook, maar je spreekt de hoop uit dat ik en mijn familie wordt vermoordt ? Ziek hoor

pi_24273855
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er is niks met theoriën, die heb ik zelf ook, maar je spreekt de hoop uit dat ik en mijn familie wordt vermoordt ? Ziek hoor

Nee tuurlijk niet maar maar je lokt het wel uit door als een welse poedel ons vrije geesten (=niet-moslims) uit de tent te lokken, te beledigen en als wijlen poep aan te spreken, en dat voor een voorhuidsloze.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:28:43 #142
13462 BansheeBoy
pi_24273945
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:22 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet maar maar je lokt het wel uit door als een welse poedel ons vrije geesten (=niet-moslims) uit de tent te lokken, te beledigen en als wijlen poep aan te spreken, en dat voor een voorhuidsloze.
Voor een nieuw lid ben je wel erg goed op de hoogte van mijn taalgebruik. Ik lok jullie uit om mensen te beledigen ? Dat is wel het laatste wat ik doe. Je kunt in mijn posts ook duidelijk zien dat ik anderen nooit beledig, in ieder geval niet bewust. Wel jammer overigens dat je 2 kloons hebt aangemaakt omdat je onder je echte account niet datzelfde durft te zeggen. Ik daarentegen sta voor wat ik zeg en heb al 4 jaar hetzelfde account waarde X-ray

pi_24273969
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voor een nieuw lid ben je wel erg goed op de hoogte van mijn taalgebruik. Ik lok jullie uit om mensen te beledigen ? Dat is wel het laatste wat ik doe. Je kunt in mijn posts ook duidelijk zien dat ik anderen nooit beledig, in ieder geval niet bewust. Wel jammer overigens dat je 2 kloons hebt aangemaakt omdat je onder je echte account niet datzelfde durft te zeggen. Ik daarentegen sta voor wat ik zeg en heb al 4 jaar hetzelfde account waarde X-ray

Krijg kanker en ga dood pleurishond. Langzaam, pijnlijk en zonder hulp van Westerse artsen en medicijnen. Bid maar naar die hoerige varkensgod van je.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:31:48 #144
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24273990
Als de mods van huis zijn dansen de hulpfascisten van Mohammed.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24274021
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:30 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:
Krijg kanker en ga dood pleurishond. Langzaam, pijnlijk en zonder hulp van Westerse artsen en medicijnen. Bid maar naar die hoerige varkensgod van je.
Doe even normaal. Je verlaagt je tot een niveau dat nog bedenkelijker is dan dat van onze Backstreet Boy. Gefeliciteerd, da's een hele prestatie.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:33:53 #146
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24274023
quote:
Ik daarentegen sta voor wat ik zeg en heb al 4 jaar hetzelfde account waarde X-ray
Dat benodigd enige nuancering.

X-Ray, waar je het over hebt, was z'n tijd ver vooruit

FOK is anno nu zo rechts, daar lijken de SS nog een padvinders clubje bij.

Dat is deels aan zijn bewustwordingsproces te danken, ja.

Jij, on the other hand, zegt wel dat je hier 4 jaar zit, zou best kunnen, maar op dagelijkse basis je beerput hier legen, is pas recent, dus doe nou niet alsof je hier al 4 jaar lang met impact post.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:35:21 #147
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24274045
quote:

[...]
Komop hey,

Laat je niet zo kennen

Zachtjes zuigen duurt immers het langst.
&lt;signature here&gt;.
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 12:39:16 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24274129
quote:

[..]

je beledigd theo van gogh zijn zoontje iig wel met je OP
pi_24274210
quote:

[..]

Ieder vohgeltje zingt zoals het gebekt is. Ik zou het echter op prijs stellen wanneer je wat minder krassend je aanwezigheid kenbaar maakt.
salva cum reverentia
  woensdag 29 december 2004 @ 12:49:26 #150
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24274327
Dicht.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: