nou ik kan je wel op een papiertje meegeven dat hij een flinke hekel heeft aan moslims en aan de islam en niet zonder goede reden. Als hij dat niet heeft ben ik heel erg onder de indruk.quote:Op woensdag 29 december 2004 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is helemaal nog niet bewezen dat hij een hekel heeft aan de Islam en aan de Moslims. Daarom wil ik juist een psychiatrisch onderzoek. Misschien heeft de moord op zijn wijlen vader wel dusdanig iets teweeg gebracht dat hij een Moslim-serialkiller is geworden, dat weten we niet, blijft speculeren dus
theo van gogh hield zich enkel aan de feiten als dat hem uitkwam, anders verzon hij die gewoonquote:Op woensdag 29 december 2004 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
ik denk dat dat joch gek wordt als hij een jaar of 20 is. Hij zal niet begrijpen waarom zijn vader op die manier is toegetakeld.
Als hij net als beroepsirritator Theo van G. zich aan de feiten blijft houden, dan denk ik dat hij op een gegeven moment voor de keuze zal staan: uitbuiten bij de media of er mee leren leven.
quote:Op woensdag 29 december 2004 12:04 schreef zoalshetis het volgende:
tvp. dit is echt zo'n topic dat je later aan je kinderen laat lezen en dan erbij zegt: "nu ophouden met klieren, anders komt de boze bsb je pakken".
en waar op deze wereld wordt die barbaarse gewoonte tot op de dag van vandaag als gangbare praktijk ervaren?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:06 schreef wonko het volgende:
Ach, wat ts zegt is een eeuwenoude praktijk. Als je de vader vermoord moet je ook de zoon doden want anders zul je later door zijn hand sterven.
Als het mijn vader was geweest dan had ik al wraak genomen. *Kaboem*quote:Op woensdag 29 december 2004 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
ik denk dat dat joch gek wordt als hij een jaar of 20 is. Hij zal niet begrijpen waarom zijn vader op die manier is toegetakeld.
Als hij net als beroepsirritator Theo van G. zich aan de feiten blijft houden, dan denk ik dat hij op een gegeven moment voor de keuze zal staan: uitbuiten bij de media of er mee leren leven.
Jeetje, wat een nare doodsverwensing. Even kijken hoe lang de ban zal zijn die je zult krijgen, als het niet bij een waarschuwing zal blijven.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef fayakill het volgende:
hopen dat zijn zoontje later een paar loze moslims de keel doorsnijdt, te beginnen met bansheeboy en zijn familie
jij bent al even ziek als bansheeboyquote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef fayakill het volgende:
hopen dat zijn zoontje later een paar loze moslims de keel doorsnijdt, te beginnen met bansheeboy en zijn familie
op wie?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:10 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:
[..]
Als het mijn vader was geweest dan had ik al wraak genomen. *Kaboem*
oeps, sorry ik was vergeten te zeggen dat het slechts een theorie isquote:Op woensdag 29 december 2004 12:14 schreef Dildo het volgende:
[..]
Jeetje, wat een nare doodsverwensing. Even kijken hoe lang de ban zal zijn die je zult krijgen, als het niet bij een waarschuwing zal blijven.
Kom kom Kirmizi. Een doodsverwensing meer of minder vind een fascist als jij toch niet vervelend?quote:Op woensdag 29 december 2004 12:14 schreef Dildo het volgende:
[..]
Jeetje, wat een nare doodsverwensing. Even kijken hoe lang de ban zal zijn die je zult krijgen, als het niet bij een waarschuwing zal blijven.
Er is niks met theoriën, die heb ik zelf ook, maar je spreekt de hoop uit dat ik en mijn familie wordt vermoordt ? Ziek hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef fayakill het volgende:
Nee tuurlijk niet maar maar je lokt het wel uit door als een welse poedel ons vrije geesten (=niet-moslims) uit de tent te lokken, te beledigen en als wijlen poep aan te spreken, en dat voor een voorhuidsloze.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er is niks met theoriën, die heb ik zelf ook, maar je spreekt de hoop uit dat ik en mijn familie wordt vermoordt ? Ziek hoor
Voor een nieuw lid ben je wel erg goed op de hoogte van mijn taalgebruik.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:22 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar maar je lokt het wel uit door als een welse poedel ons vrije geesten (=niet-moslims) uit de tent te lokken, te beledigen en als wijlen poep aan te spreken, en dat voor een voorhuidsloze.
Krijg kanker en ga dood pleurishond. Langzaam, pijnlijk en zonder hulp van Westerse artsen en medicijnen. Bid maar naar die hoerige varkensgod van je.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor een nieuw lid ben je wel erg goed op de hoogte van mijn taalgebruik.Ik lok jullie uit om mensen te beledigen ?
Dat is wel het laatste wat ik doe. Je kunt in mijn posts ook duidelijk zien dat ik anderen nooit beledig, in ieder geval niet bewust. Wel jammer overigens dat je 2 kloons hebt aangemaakt omdat je onder je echte account niet datzelfde durft te zeggen. Ik daarentegen sta voor wat ik zeg en heb al 4 jaar hetzelfde account waarde X-ray
Doe even normaal. Je verlaagt je tot een niveau dat nog bedenkelijker is dan dat van onze Backstreet Boy. Gefeliciteerd, da's een hele prestatie.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:30 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:
Krijg kanker en ga dood pleurishond. Langzaam, pijnlijk en zonder hulp van Westerse artsen en medicijnen. Bid maar naar die hoerige varkensgod van je.
Dat benodigd enige nuancering.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik daarentegen sta voor wat ik zeg en heb al 4 jaar hetzelfde account waarde X-ray
Komop hey,quote:
je beledigd theo van gogh zijn zoontje iig wel met je OPquote:Op woensdag 29 december 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor een nieuw lid ben je wel erg goed op de hoogte van mijn taalgebruik.Ik lok jullie uit om mensen te beledigen ?
Dat is wel het laatste wat ik doe. Je kunt in mijn posts ook duidelijk zien dat ik anderen nooit beledig, in ieder geval niet bewust. Wel jammer overigens dat je 2 kloons hebt aangemaakt omdat je onder je echte account niet datzelfde durft te zeggen. Ik daarentegen sta voor wat ik zeg en heb al 4 jaar hetzelfde account waarde X-ray
Ieder vohgeltje zingt zoals het gebekt is. Ik zou het echter op prijs stellen wanneer je wat minder krassend je aanwezigheid kenbaar maakt.quote:Op woensdag 29 december 2004 12:30 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:
[..]
Krijg kanker en ga dood pleurishond. Langzaam, pijnlijk en zonder hulp van Westerse artsen en medicijnen. Bid maar naar die hoerige varkensgod van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |