abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 december 2004 @ 11:56:55 #126
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24273481
ik denk dat dat joch gek wordt als hij een jaar of 20 is. Hij zal niet begrijpen waarom zijn vader op die manier is toegetakeld.
Als hij net als beroepsirritator Theo van G. zich aan de feiten blijft houden, dan denk ik dat hij op een gegeven moment voor de keuze zal staan: uitbuiten bij de media of er mee leren leven.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 12:02:49 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24273561
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is helemaal nog niet bewezen dat hij een hekel heeft aan de Islam en aan de Moslims. Daarom wil ik juist een psychiatrisch onderzoek. Misschien heeft de moord op zijn wijlen vader wel dusdanig iets teweeg gebracht dat hij een Moslim-serialkiller is geworden, dat weten we niet, blijft speculeren dus

nou ik kan je wel op een papiertje meegeven dat hij een flinke hekel heeft aan moslims en aan de islam en niet zonder goede reden. Als hij dat niet heeft ben ik heel erg onder de indruk.

maar zolang er geen bewijzen zijn dat hij moslims aan het vermoorden is komt er geen psychiatrisch onderzoek ... nu ja een psychiatrisch onderzoek is misschien wel handig want zijn vader is gruwelijk afgeslacht door een moslim die net als jouw van geen enkele kritiek gediend is en dat zal hem niet in de koude kleren gaan zitten.

maar de uitslag van dat onderzoek zijn voor hem, zijn moeder en de psychiater ... niet voor de pers, niet voor de politiek en al helemaal niet voor jouw
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 12:04:02 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24273584
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
ik denk dat dat joch gek wordt als hij een jaar of 20 is. Hij zal niet begrijpen waarom zijn vader op die manier is toegetakeld.
Als hij net als beroepsirritator Theo van G. zich aan de feiten blijft houden, dan denk ik dat hij op een gegeven moment voor de keuze zal staan: uitbuiten bij de media of er mee leren leven.
theo van gogh hield zich enkel aan de feiten als dat hem uitkwam, anders verzon hij die gewoon
  woensdag 29 december 2004 @ 12:04:34 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24273595
tvp. dit is echt zo'n topic dat je later aan je kinderen laat lezen en dan erbij zegt: "nu ophouden met klieren, anders komt de boze bsb je pakken".
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24273626
Ach, wat ts zegt is een eeuwenoude praktijk. Als je de vader vermoord moet je ook de zoon doden want anders zul je later door zijn hand sterven.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:06:50 #131
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_24273637
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:04 schreef zoalshetis het volgende:
tvp. dit is echt zo'n topic dat je later aan je kinderen laat lezen en dan erbij zegt: "nu ophouden met klieren, anders komt de boze bsb je pakken".

Jullie zien spoken

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 29 december 2004 @ 12:08:14 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24273659
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:06 schreef wonko het volgende:
Ach, wat ts zegt is een eeuwenoude praktijk. Als je de vader vermoord moet je ook de zoon doden want anders zul je later door zijn hand sterven.
en waar op deze wereld wordt die barbaarse gewoonte tot op de dag van vandaag als gangbare praktijk ervaren?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_24273677
quote:
Op woensdag 29 december 2004 11:56 schreef Harry_Sack het volgende:
Als het mijn vader was geweest dan had ik al wraak genomen. *Kaboem*
pi_24273702
hopen dat zijn zoontje later een paar loze moslims de keel doorsnijdt, te beginnen met bansheeboy en zijn familie
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24273733
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:11 schreef fayakill het volgende:
hopen dat zijn zoontje later een paar loze moslims de keel doorsnijdt, te beginnen met bansheeboy en zijn familie
Jeetje, wat een nare doodsverwensing. Even kijken hoe lang de ban zal zijn die je zult krijgen, als het niet bij een waarschuwing zal blijven.
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 12:14:44 #136
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24273737
quote:
jij bent al even ziek als bansheeboy
  woensdag 29 december 2004 @ 12:14:58 #137
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_24273742
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:10 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:

[..]

Als het mijn vader was geweest dan had ik al wraak genomen. *Kaboem*
op wie?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_24273747
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:14 schreef Dildo het volgende:

[..]

Jeetje, wat een nare doodsverwensing. Even kijken hoe lang de ban zal zijn die je zult krijgen, als het niet bij een waarschuwing zal blijven.
oeps, sorry ik was vergeten te zeggen dat het slechts een theorie is
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_24273777
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:14 schreef Dildo het volgende:

[..]

Kom kom Kirmizi. Een doodsverwensing meer of minder vind een fascist als jij toch niet vervelend?
  woensdag 29 december 2004 @ 12:17:43 #140
13462 BansheeBoy
pi_24273781
quote:
Er is niks met theoriën, die heb ik zelf ook, maar je spreekt de hoop uit dat ik en mijn familie wordt vermoordt ? Ziek hoor

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_24273855
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Er is niks met theoriën, die heb ik zelf ook, maar je spreekt de hoop uit dat ik en mijn familie wordt vermoordt ? Ziek hoor

Nee tuurlijk niet maar maar je lokt het wel uit door als een welse poedel ons vrije geesten (=niet-moslims) uit de tent te lokken, te beledigen en als wijlen poep aan te spreken, en dat voor een voorhuidsloze.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:28:43 #142
13462 BansheeBoy
pi_24273945
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:22 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet maar maar je lokt het wel uit door als een welse poedel ons vrije geesten (=niet-moslims) uit de tent te lokken, te beledigen en als wijlen poep aan te spreken, en dat voor een voorhuidsloze.
Voor een nieuw lid ben je wel erg goed op de hoogte van mijn taalgebruik. Ik lok jullie uit om mensen te beledigen ? Dat is wel het laatste wat ik doe. Je kunt in mijn posts ook duidelijk zien dat ik anderen nooit beledig, in ieder geval niet bewust. Wel jammer overigens dat je 2 kloons hebt aangemaakt omdat je onder je echte account niet datzelfde durft te zeggen. Ik daarentegen sta voor wat ik zeg en heb al 4 jaar hetzelfde account waarde X-ray

pi_24273969
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voor een nieuw lid ben je wel erg goed op de hoogte van mijn taalgebruik. Ik lok jullie uit om mensen te beledigen ? Dat is wel het laatste wat ik doe. Je kunt in mijn posts ook duidelijk zien dat ik anderen nooit beledig, in ieder geval niet bewust. Wel jammer overigens dat je 2 kloons hebt aangemaakt omdat je onder je echte account niet datzelfde durft te zeggen. Ik daarentegen sta voor wat ik zeg en heb al 4 jaar hetzelfde account waarde X-ray

Krijg kanker en ga dood pleurishond. Langzaam, pijnlijk en zonder hulp van Westerse artsen en medicijnen. Bid maar naar die hoerige varkensgod van je.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:31:48 #144
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24273990
Als de mods van huis zijn dansen de hulpfascisten van Mohammed.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24274021
quote:
Op woensdag 29 december 2004 12:30 schreef Woordomhoognegeryeah het volgende:
Krijg kanker en ga dood pleurishond. Langzaam, pijnlijk en zonder hulp van Westerse artsen en medicijnen. Bid maar naar die hoerige varkensgod van je.
Doe even normaal. Je verlaagt je tot een niveau dat nog bedenkelijker is dan dat van onze Backstreet Boy. Gefeliciteerd, da's een hele prestatie.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:33:53 #146
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24274023
quote:
Ik daarentegen sta voor wat ik zeg en heb al 4 jaar hetzelfde account waarde X-ray
Dat benodigd enige nuancering.

X-Ray, waar je het over hebt, was z'n tijd ver vooruit

FOK is anno nu zo rechts, daar lijken de SS nog een padvinders clubje bij.

Dat is deels aan zijn bewustwordingsproces te danken, ja.

Jij, on the other hand, zegt wel dat je hier 4 jaar zit, zou best kunnen, maar op dagelijkse basis je beerput hier legen, is pas recent, dus doe nou niet alsof je hier al 4 jaar lang met impact post.
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 29 december 2004 @ 12:35:21 #147
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_24274045
quote:

[...]
Komop hey,

Laat je niet zo kennen

Zachtjes zuigen duurt immers het langst.
&lt;signature here&gt;.
  Moderator woensdag 29 december 2004 @ 12:39:16 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_24274129
quote:

[..]

je beledigd theo van gogh zijn zoontje iig wel met je OP
pi_24274210
quote:

[..]

Ieder vohgeltje zingt zoals het gebekt is. Ik zou het echter op prijs stellen wanneer je wat minder krassend je aanwezigheid kenbaar maakt.
salva cum reverentia
  woensdag 29 december 2004 @ 12:49:26 #150
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_24274327
Dicht.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: