ik vind de hardheid waarmee ik heb beoordeeld dan opzich wel meevallen , heb naar mijn idee niemand persoonlijk aangevallen op spindizzy na maar deze begon 2 verschillende dingen door elkaar te halen waardoor inderdaad bij mij het een en ander aan gevoel / emotie zoals jij het omschrijft naar boven komt , ik vind het nu alleen maar jammer dat in 2 totaal andere soort topics feiten van het ene en het andere topic aan elkaar worden gekoppeld.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:42 schreef dice het volgende:
Jij weigert jezelf in een hoekje te laten drukken omdat je bepaalde kleding aanhebt; (of een stempel zoals je zelf aangeeft), daarmee geef je naar mijn mening aan dat je vindt dat er een groot aantal mensen oogkleppen ophebben (de stempelaars zo je wilt). De weerstand die je hier toont geeft aan dat je puur hier je emotie laat spelen.
Opvallend wel dat je de emotie van anderen hier zo hard beoordeeld.
Zoals ik zal zei , ik begrijp het best.quote:Op donderdag 30 december 2004 10:48 schreef E.T. het volgende:
voglens mij voelt kozakken precies hetzelfde als ik toen ik die foto zag..
na de '2 tandjes' hield ik 't ook niet meer droog
waarom val je er dan over?quote:Op donderdag 30 december 2004 10:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Zoals ik zal zei , ik begrijp het best.
ik viel over het punt in het algemeen , en verwees daarbij idd naar de door jou geplaatste foto.quote:
daar is het een forum voor , discussion environment staat er zelfs onder.quote:Op donderdag 30 december 2004 11:38 schreef miss_dynastie het volgende:
En wat is in godsnaam het punt in het algemeen?
Er en dan wil jij een discussie beginnen over wat men hier op Fok! erger zou vinden?
je was me net voorquote:Op donderdag 30 december 2004 11:40 schreef E.T. het volgende:
Doe dat dan lekker ff in een topic dat daar over gaat, Joene en niet hier.
Lopen genoeg van zulke topics in KLB, GC, zelfs 't topic in NWS gaat daar wel eens over
bij de praxis hebben ze van die heaters op stroom van 2000 watt , wordt in elk geval je woonkamer wel redelijk warm van.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:04 schreef Bar_en_Mar het volgende:de onderdelen die ze nodig hebben om de cv hier te maken hebben ze niet en komen pas maandag binnen.... dus een heel weekend in de kou zitten , nu maar hopen dat het weer niet ineens erg omslaat
Ow, wat liefquote:Op donderdag 30 december 2004 11:53 schreef Spindizzy het volgende:
Miss D: bij de nieuwe Tip Culinair zit weer, zoals altijd bij het januarinummer, een extra tijdschrift met alleen maar slanke recepten. Ik weet niet of hij in de winkel ook te krijgen is maar dan moet je er waarschijnlijk extra voor betalen. Je hoeft hem dan niet te kopen want je mag de mijne wel hebben.
Losse TunderChilds?quote:Op donderdag 30 december 2004 12:08 schreef Spindizzy het volgende:
Ik geloof dat ik hier bij de Appie ook losse TC's heb gezien als ze weer eens zo'n extra ding erbij doen. Nou ja, ik hoor het wel
quote:Op woensdag 29 december 2004 23:46 schreef Rottdog het volgende:Neva het is gearriveerd
whoehoeeeeeeeee moet nog wel de cd bekijken maar dat wordt morgen
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 13:03 schreef Rewimo het volgende:
Wat akelig KarinWij hoorden vanmorgen gelukkig dat de familie van een Thaise vriendin van ons ver genoeg in het binnenland woont, ze zijn allemaal okee
Hele opluchting.
We waren blij om dat te horen jaquote:Op donderdag 30 december 2004 13:06 schreef Neva het volgende:gelukkig maar
zit je niet meer met zo'n beladen gevoel ( denk ik)
En retro!quote:Op donderdag 30 december 2004 13:20 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Die zijn leuk! En lekker warm.
quote:
Arme Bram, kan niet eens lekker duttenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:22 schreef Karin het volgende:
KutvuurwerkIk hoor Bram alweer pruttelen, zeker wakker geworden van die harde knal net.
Omdat ik je lief vind. Altijd aan een ander denken enzoquote:
onze vroegere hond was er in het begin ook zo bang voor. je kan bij de dierenarts kalmeringspilletjes halen.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik hoop dat Casper er niet bang voor is. Zou wel leuk zijn als er één ding is waar hij niet bang voor is
Ik ben ook retroquote:Op donderdag 30 december 2004 13:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En retro!
Dikke lievevoor Rewimo
Ik heb het niet zo op die kalmeringspillen. Heb gelezen dat dat juist de angst kan versterken en daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Stel je maar eens voor hoe je je zelf zou voelen als er iets gebeurd dat zo verschrikkelijk eng is en je bent te versuft om ook maar iets te doenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
onze vroegere hond was er in het begin ook zo bang voor. je kan bij de dierenarts kalmeringspilletjes halen.
en als jij nou doet of er niks aan de hand is, zou hij het dan niet overnemen?
Als je echt retro wil zijn brei je je beenwarmers zelfquote:Op donderdag 30 december 2004 13:53 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ik ben ook retroHeb beenwarmers
Mijn kat kan heeeel goed tegen vuurwerk, heeft ie helemaal geen last vanquote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef lady-wrb het volgende:
hoe reageren je katten op vuurwerk?
proestquote:Op donderdag 30 december 2004 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat kan heeeel goed tegen vuurwerk, heeft ie helemaal geen last van
Hij is vandaag alleen heeeeeel hard naar binnen gerend toen buiten een vogel tegen hem tjielpte
Lezen is geweldigquote:
Ik wil ook een Playstationquote:Op donderdag 30 december 2004 16:33 schreef moussy het volgende:
We hadden de playstation onder het stof vandaag gehaald
oe, dan had je gisteravond tv moeten kijken. er was een meisje/vrouw op tv die miste beide handen en benen door meningokokken of zoiets. die had protheses waar ze zelfs mee kon schrijven. in eerste instantie zag ik het niet eensquote:Op donderdag 30 december 2004 16:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik wil ook een PlaystationEn een linkerhand zodat ik ook daadwerkelijk ermee kan gamen
nee, t is compleet zoekquote:En als je op "back" klikt, Lady-wrb, staat je post er dan ook niet meer?
maar als je kan breien zonder prothese , zou je dan ook niet kunnen gamen zonder prothese?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:54 schreef Spindizzy het volgende:
Ik moet geen protheseHeb ik tot mijn twaalfde gehad en ik begin er niet meer aan
Hmmm, tiramisu! Laat even weten hoe lekker hij was
Dank je welquote:Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef Spindizzy het volgende:
Omdat ik je lief vind. Altijd aan een ander denken enzo
Vlaggetjesweek bij C&Aquote:Op donderdag 30 december 2004 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuke kleren jessie
wat is er toch veel leuks voor meiden in de handel
voor jongens is het altijd van dat standaardgedoe. ik zoek me altijd wezenloos naar leuke kleding.
maar ik heb toch weer drie truien uiteindelijk gescoord.
ik zal er zo foto's van maken. ze zien er trouwens wel groot uit, nou maar hopen dat ze passen.
nog 7 dagen dan zie ik mijn mannetje weer
ik mis hem best hoor, t is stil hier en ik loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm.
Goed nieuws Anitra. Ik blijf doorduimen voor je vriendquote:Op donderdag 30 december 2004 15:13 schreef Anitra het volgende:
Wow las dat er nogal een heftige discussie op gang is gekomen. Toch wil ik even melden dat 1 vriend terecht is. We hebben mail gehad van hun, ze hebben de beving gevoelt, maar het meeste geluk zit hem nog in het gebeuren dat hun dus een paar dagen daarvoor wel in het getroffen gebeid waren. Aan de kant van India waar hun nu zitten is er nog weingi "echt" bekend en hun krijgen denk ik de klap pas als ze thuis zijn en zien waar ze op het nippertje aan ontkomen zijn. Maar ons Bruce maatje is er nognu mijn beste vriend nog
Koffiie? Ammaretto tochquote:Op donderdag 30 december 2004 19:48 schreef mallemeid het volgende:
Spin, de tiramisu is lekker! Alleen zijn de lange vingers nog wat droog...volgende keer langer in de koffie houden
Yep, ik ben tegenwoordig ook bij de Albert de Gein te verkrijgen . . .quote:
We zullen elkaar morgen wel even extra knuffelen denk ikquote:Op donderdag 30 december 2004 20:04 schreef Spindizzy het volgende:
Feli, Rewimo en Qltel
Gaan jullie het nog vieren?
Nou ja, wat denk je wat mij net gebeurde?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:43 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja zeg, ik maak een post, druk op invoeren en.....weg post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |