proestquote:Op donderdag 30 december 2004 14:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mijn kat kan heeeel goed tegen vuurwerk, heeft ie helemaal geen last van
Hij is vandaag alleen heeeeeel hard naar binnen gerend toen buiten een vogel tegen hem tjielpte
Lezen is geweldigquote:
Ik wil ook een Playstationquote:Op donderdag 30 december 2004 16:33 schreef moussy het volgende:
We hadden de playstation onder het stof vandaag gehaald
oe, dan had je gisteravond tv moeten kijken. er was een meisje/vrouw op tv die miste beide handen en benen door meningokokken of zoiets. die had protheses waar ze zelfs mee kon schrijven. in eerste instantie zag ik het niet eensquote:Op donderdag 30 december 2004 16:46 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik wil ook een PlaystationEn een linkerhand zodat ik ook daadwerkelijk ermee kan gamen
nee, t is compleet zoekquote:En als je op "back" klikt, Lady-wrb, staat je post er dan ook niet meer?
maar als je kan breien zonder prothese , zou je dan ook niet kunnen gamen zonder prothese?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:54 schreef Spindizzy het volgende:
Ik moet geen protheseHeb ik tot mijn twaalfde gehad en ik begin er niet meer aan
Hmmm, tiramisu! Laat even weten hoe lekker hij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |