We waren blij om dat te horen jaquote:Op donderdag 30 december 2004 13:06 schreef Neva het volgende:gelukkig maar
zit je niet meer met zo'n beladen gevoel ( denk ik)
En retro!quote:Op donderdag 30 december 2004 13:20 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Die zijn leuk! En lekker warm.
quote:
Arme Bram, kan niet eens lekker duttenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:22 schreef Karin het volgende:
KutvuurwerkIk hoor Bram alweer pruttelen, zeker wakker geworden van die harde knal net.
Omdat ik je lief vind. Altijd aan een ander denken enzoquote:
onze vroegere hond was er in het begin ook zo bang voor. je kan bij de dierenarts kalmeringspilletjes halen.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:25 schreef Spindizzy het volgende:
Ik hoop dat Casper er niet bang voor is. Zou wel leuk zijn als er één ding is waar hij niet bang voor is
Ik ben ook retroquote:Op donderdag 30 december 2004 13:22 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
En retro!
Dikke lievevoor Rewimo
Ik heb het niet zo op die kalmeringspillen. Heb gelezen dat dat juist de angst kan versterken en daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Stel je maar eens voor hoe je je zelf zou voelen als er iets gebeurd dat zo verschrikkelijk eng is en je bent te versuft om ook maar iets te doenquote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
onze vroegere hond was er in het begin ook zo bang voor. je kan bij de dierenarts kalmeringspilletjes halen.
en als jij nou doet of er niks aan de hand is, zou hij het dan niet overnemen?
Als je echt retro wil zijn brei je je beenwarmers zelfquote:Op donderdag 30 december 2004 13:53 schreef mallemeid het volgende:
[..]
Ik ben ook retroHeb beenwarmers
Mijn kat kan heeeel goed tegen vuurwerk, heeft ie helemaal geen last vanquote:Op donderdag 30 december 2004 13:43 schreef lady-wrb het volgende:
hoe reageren je katten op vuurwerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |