Dank je welquote:Op donderdag 30 december 2004 13:26 schreef Spindizzy het volgende:
Omdat ik je lief vind. Altijd aan een ander denken enzo
Vlaggetjesweek bij C&Aquote:Op donderdag 30 december 2004 13:39 schreef lady-wrb het volgende:
wat een leuke kleren jessie
wat is er toch veel leuks voor meiden in de handel
voor jongens is het altijd van dat standaardgedoe. ik zoek me altijd wezenloos naar leuke kleding.
maar ik heb toch weer drie truien uiteindelijk gescoord.
ik zal er zo foto's van maken. ze zien er trouwens wel groot uit, nou maar hopen dat ze passen.
nog 7 dagen dan zie ik mijn mannetje weer
ik mis hem best hoor, t is stil hier en ik loop een beetje met mijn ziel onder mijn arm.
Goed nieuws Anitra. Ik blijf doorduimen voor je vriendquote:Op donderdag 30 december 2004 15:13 schreef Anitra het volgende:
Wow las dat er nogal een heftige discussie op gang is gekomen. Toch wil ik even melden dat 1 vriend terecht is. We hebben mail gehad van hun, ze hebben de beving gevoelt, maar het meeste geluk zit hem nog in het gebeuren dat hun dus een paar dagen daarvoor wel in het getroffen gebeid waren. Aan de kant van India waar hun nu zitten is er nog weingi "echt" bekend en hun krijgen denk ik de klap pas als ze thuis zijn en zien waar ze op het nippertje aan ontkomen zijn. Maar ons Bruce maatje is er nognu mijn beste vriend nog
Koffiie? Ammaretto tochquote:Op donderdag 30 december 2004 19:48 schreef mallemeid het volgende:
Spin, de tiramisu is lekker! Alleen zijn de lange vingers nog wat droog...volgende keer langer in de koffie houden
Yep, ik ben tegenwoordig ook bij de Albert de Gein te verkrijgen . . .quote:
We zullen elkaar morgen wel even extra knuffelen denk ikquote:Op donderdag 30 december 2004 20:04 schreef Spindizzy het volgende:
Feli, Rewimo en Qltel
Gaan jullie het nog vieren?
Nou ja, wat denk je wat mij net gebeurde?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:43 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja zeg, ik maak een post, druk op invoeren en.....weg post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |