Afgelopen jaar heb ik reeds voor een schep gezorgd, je moet ergens beginnenquote:Op maandag 10 januari 2005 16:41 schreef Kentaro het volgende:
[..]
en dan de rugtas, pieper, sonde, schep en sneeuwschoenen nog![]()
Of misschien ook niet... de bindingen zijn aan de kleine kant, zelfs met de enkelstrap in de uiterste stand zit ie er redelijk scheef omheen, zie de wazige telefoon foto:quote:Op maandag 10 januari 2005 17:29 schreef Dirrrrk het volgende:
Dus ik ben wel klaar om te gaan boarden
Door krappere bochten te carven kun je de snelheid inperken.quote:Op maandag 10 januari 2005 07:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Als het goed is ga je als je carved op ijs ook niet sneller dan wat je slippend aan kunt (i.v.m. remmen, wat je toch slippend zult moeten doen).
Hard platgewalste pistes zijn (vind ik) de beste gelegenheden om hard te carven, eerste lift naar boven dusOp ijs gaat carven minder goed (je kant snijdt minder makkelijk in en door ijs). In slush (en indoor) hoef je er helemaal al niet aan te beginnen..
check, check, check, check en check!quote:Op maandag 10 januari 2005 16:41 schreef Kentaro het volgende:
[..]
en dan de rugtas, pieper, sonde, schep en sneeuwschoenen nog![]()
Ongetwijfeld, maar dan ga je niet harder dan je slippend zou kunnen. En remmen gaat nog steeds niet carvendquote:Op maandag 10 januari 2005 19:19 schreef XL het volgende:
[..]
Door krappere bochten te carven kun je de snelheid inperken.
Ik ga deze week nog even passen bij Sportief Tilburg en Bever Zwerfsport.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:42 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar dan ga je niet harder dan je slippend zou kunnen. En remmen gaat nog steeds niet carvend
Carven op ijs is dus niet sneller.
Een helm zie ik ook wel zitten. Ik ben al een poosje rond aan het kijken, maar hier in de buurt is weinig te vinden. Wellicht kijk ik de 22e nog even naar een geschikt en passend model alvorens de hellingen van La Plagne te bedwingen..
Pieper, schep en sonde moet je echt hebben voor je veiligheid en de veiligheid van degenen die met je boarden. Ik heb alleen nog geen sneeuwschoenen maar die leen ik. Ik neem ze altijd mee sinds ik een keer aan het hiken was en bij elke stap zakt ik tot voorbij me knie weg maar die eerste sporen he, dus ik ging door en tien minuten voor de top wordt ik vrolijk door twee gasten op sneeuwschoenen voorbij gelopen, weg first trackquote:Op maandag 10 januari 2005 18:40 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Afgelopen jaar heb ik reeds voor een schep gezorgd, je moet ergens beginnen
Heb jij de hele reutemeteut? Of is alle shit inbegrepen bij je backcountry camp
Het kan wel met die bindingen maar het is verre van idiaal en ze zullen wel heel moeilijk dicht gaan nu. Altijd je spullen meenemen als je iets nieuws koopt, straks passen je bindingen weer niet op je board en voor je het weet heb je alles nieuw moeten kopen, terwijl je dacht goedkoop een paar schoenen te hebben gekocht.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:45 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Of misschien ook niet... de bindingen zijn aan de kleine kant, zelfs met de enkelstrap in de uiterste stand zit ie er redelijk scheef omheen, zie de wazige telefoon foto:
[afbeelding]
Misschien maar wat Burtons kopen, die móeten wel goed passen bij m'n Burton boots
Ken je fish & chips niet? Dat is 1 van de vetste winkels van antwerpen!quote:Op maandag 10 januari 2005 22:07 schreef XL het volgende:
[..]
---edit
en waar moet ik die Fish & Chips zoeken... Richting Meir? Groenplaats? Grote Kerk? Studentenbuurt? Kaaien?
Doen we!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:43 schreef beerke het volgende:
Eej XL, zullen we zaterdag eens naar A'werpen knallen in die fiat van je? Ik denk dat ze daar vast wel wat helmpjes hebben liggen.
Hej... ik snap nu eindelijk waar je onderschrift op slaat...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 14:43 schreef beerke het volgende:
...
Hee als jullie dan toch gaan, Fish and Chips is wel vet, en die boardshops klinken me ook wel leuk in de orenquote:
Hij is aanzienlijk kleiner dan een Barchetta en ik vrees dat hij vol zit.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 16:55 schreef NoComment het volgende:
[..]
Hee als jullie dan toch gaan, Fish and Chips is wel vet, en die boardshops klinken me ook wel leuk in de orenIs er nog een plekje over in die Fiat van je? Als je vanuit Breda gaat lukt het niet natuurlijk... Of als je een Barchetta gekocht hebt, maar dat lijkt me niet heh
![]()
Hé, die schoenen heb ik dus ookquote:Op woensdag 12 januari 2005 00:47 schreef Tha_Butcha het volgende:
Burton Hail's als schoenen (had ze al geprobeerd in oktober) en gelijk op maat geföhnt, dus die zitten echt zwaar relaxed.
Dat is goed balen ja, hufters! Tot op heden kon ik altijd piepertjes e.d. gebruiken van een skischool, ik heb afgelopen jaren boardleraren c.q. gidsen gehad die me echt alle hoeken van het gebied hebben laten zien. De noodzaak tot het aanschaffen van die rommel was er dus niet zo, maar na verloop van tijd wil je het toch zelf hebbenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 09:12 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Pieper, schep en sonde moet je echt hebben voor je veiligheid en de veiligheid van degenen die met je boarden. Ik heb alleen nog geen sneeuwschoenen maar die leen ik. Ik neem ze altijd mee sinds ik een keer aan het hiken was en bij elke stap zakt ik tot voorbij me knie weg maar die eerste sporen he, dus ik ging door en tien minuten voor de top wordt ik vrolijk door twee gasten op sneeuwschoenen voorbij gelopen, weg first track![]()
Eigenlijk is dat wel erg amateuristisch, 32 doet het al een jaar of 8 met een oven etc, 10 minuten 100 graden, binnenschoen aanrammen, 20 minuten mee rond banjeren, afbakken maar.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:35 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Hé, die schoenen heb ik dus ookHoe doe je dat vormen nou precies? Gewoon met de fohn op je binnenschoen mikken?
Klinkt heet, maar lijkt me inderdaad wel een stuk effectiever.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:13 schreef Thermo het volgende:
Eigenlijk is dat wel erg amateuristisch, 32 doet het al een jaar of 8 met een oven etc, 10 minuten 100 graden, binnenschoen aanrammen, 20 minuten mee rond banjeren, afbakken maar.
Ik ben ook in de 'stad' ik kom alleen wel iets later. Spreek je nog wel!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 19:21 schreef XL het volgende:
[..]
Hij is aanzienlijk kleiner dan een Barchetta en ik vrees dat hij vol zit.
Zoniet, dan hoor je het wel... 'k ben vrijdag nog wel even in de 'stad'.
De breedte van de baan: Landgraaf is voor mijn gevoel veel breder.quote:Op woensdag 12 januari 2005 18:25 schreef fs180 het volgende:
op welkepunten vond je het beter dan?
Dat zijn de walls... zit je daar in peer met een wall die regelmatig helemaal naar de klote is....quote:Op woensdag 12 januari 2005 19:56 schreef Kentaro het volgende:
Hoogste tijd voor een foto, Freddie Kalbermatten. Voor degen die Lost in Transition hebben gezien behoeft hij geen introductie, een Saas Fee local en inmiddels Burton-pro. Ik ben 2 jaar terug nog eens flink met hem doorgezakt in de Popcorn daar. echt een gast met amazing skillzz
[afbeelding]
Wel eens jezelf een bitje moeten aanmeten (voor b.v. boksen of hockey)? Die laat je eerst in kokend water zacht wordenen vervolgens bijt je er in, en het valt eigenlijk best wel mee met de hitte dan..quote:Op woensdag 12 januari 2005 13:57 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Klinkt heet, maar lijkt me inderdaad wel een stuk effectiever.
Wacht maar tot XL, beerke en ikzelf onze boardvideo gefabriceerd hebben, dan zie je pas amazing skilzzquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:56 schreef Kentaro het volgende:
Hoogste tijd voor een foto, Freddie Kalbermatten. Voor degen die Lost in Transition hebben gezien behoeft hij geen introductie, een Saas Fee local en inmiddels Burton-pro. Ik ben 2 jaar terug nog eens flink met hem doorgezakt in de Popcorn daar. echt een gast met amazing skillzz
[afbeelding]
Thxquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wacht maar tot XL, beerke en ikzelf onze boardvideo gefabriceerd hebben, dan zie je pas amazing skilzzDaarna houden we ons wel aanbevolen voor wat gedoorzak, desgewenst zelfs met handtekening.
Lost in transition is overigens echt een superrelaxte film, respect voor al die gasten die er in schitteren... Ik heb hem net (direct nadat de wekker ging) nog bekeken. Vette muziek, lekker veel backcountry kickers, klein beetje rail en pipe.. Een waardige opponent van Kingsize (voor de liefhebber, ze zijn beide te vinden op www.torrentspy.com, of gewoon de dvd's kopen uiteraard)
Gisterenavond mijn leidinggevende aangestoken met boardfever![]()
Zeg Sjors ben jij in Hulst vrijdag? Zo ja zou je die -vast en zeker originele- films voor me mee kunnen brengen? Ben ook wel benieuwd namelijk.'Kopen via internet gaat hier niet helemaal op schoolquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wacht maar tot XL, beerke en ikzelf onze boardvideo gefabriceerd hebben, dan zie je pas amazing skilzzDaarna houden we ons wel aanbevolen voor wat gedoorzak, desgewenst zelfs met handtekening.
Lost in transition is overigens echt een superrelaxte film, respect voor al die gasten die er in schitteren... Ik heb hem net (direct nadat de wekker ging) nog bekeken. Vette muziek, lekker veel backcountry kickers, klein beetje rail en pipe.. Een waardige opponent van Kingsize (voor de liefhebber, ze zijn beide te vinden op www.torrentspy.com, of gewoon de dvd's kopen uiteraard)
Gisterenavond mijn leidinggevende aangestoken met boardfever![]()
nee, heb ik in de shop laten doen, die hebben zo'n salomon ding. heb je een goede shop in de buurt? moet je ze ff lief aankijken.quote:Op woensdag 12 januari 2005 01:35 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Hé, die schoenen heb ik dus ookHoe doe je dat vormen nou precies? Gewoon met de fohn op je binnenschoen mikken?
Nope, daar ben ik alleen nog bij hoge noodzaakquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:45 schreef NoComment het volgende:
[..]
Zeg Sjors ben jij in Hulst vrijdag?
Veel plezier man!quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:23 schreef pAin het volgende:
woooooooohoooooooo morgen lekker op vakantie!!!
Nu bezig met de laatste voorbereidingen.
Ben je skateboarder? Of heb je indoorles gehad dat jje inschrijft op niveau B?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:06 schreef Sport_Life het volgende:
Ik ga vandaag weg. Naar Frankrijk, hoop dat er nog een hoop sneeuw valt
.
Maargoed ik ga dus de eerste keer boarden, wel les uiteraard (Les B, beetje gevorderd dus) maar ik vroeg me af of er iemand nog tips heeft zodat ik zaterdag wat kan gaan kloten (lessen beginnen zondag).
Ik kan op zich naar beneden, alleen als ik zegmaar met board horizontaal sta en me gezicht naar beneden kan ik niet sturen/stoppen, als ik echter anderssom sta lukt dat wel.
Iemand wat tips?
En dan nog iets, ik had bij het indoor snowboarden maat 41 van boots, maar die zaten eigenlijk net te strak zegmaar.. ik kon mn tenen niet bewegen. (wat wel nodig is had ik begrepen) Is het dan verstandiger om maat 42 te nemen, zodat ik wat meer teen-ruimte over heb??
In de zomer 3 weken met USSC voor 800 euroquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:03 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
Veel plezier man!
Ik kan niet wachten tot ik ook weg moet, maar ja eerst nog wat tentamens leren
Het lijkt me overigens wel gaaf om dit seizoen nog een 2e keer te gaan boarden(maart/april ofzo?) heeft iemand misschien een idee waar dit een beetje goedkoop kan?
3 weken iddquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:16 schreef pAin het volgende:
[..]
In de zomer 3 weken met USSC voor 800 euro.
Neh, voor de echte koopjes moet je last minute boeken of bij iets als Snowtrex, das al helemaal niet duur.
Ultimate Snowboarding Summer Campquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:21 schreef Dirrrrk het volgende:
[..]
3 wekenklinkt niet gek
Enneh USSC, wat is dat?
Niet echt duur, 800 euro voor 3 wekenquote:
Boeiend, van 8 tot 12 rails and kickers oefenen tot je er bij neervalt, dan in de slush beetje jibben en vaak kan je nog wel een rail of table vinden die er nog ok bij ligt.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:12 schreef 360sjors het volgende:
Slush vanaf 12 uur wegens de zonMaar de beste zomervakantie is een zomervakantie in de sneeuw
Nee, ben geen skateboarder, maar ik heb 1 uurtje prive les gehad met een vriend van me en aan het eind van dat uur kon ik zonder al te veel problemen naar beneden boarden, dus ik denk dat ik wel geschikt ben voor les B. Ik leer dingen altijd best wel snel aanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ben je skateboarder? Of heb je indoorles gehad dat jje inschrijft op niveau B?
Je rem/stuurprobleem komt waarschijnlijk door je houding, dat kan ik dus zonder het te zien niet beoordelen. Het geeft me wel aan dat je nog niet klaar bent voor niveau B.
Je schoenen te groot nemen is gevaarlijk met het oog op blessures. Je mag je tenen van mij best kunnen bewegen in je schoen. Zolang je hiel maar vast zit!
Succes met je sneeuwval, ook ik hoop dat jullie helemaal wegsneeuwen volgende week
Die gasten van uit Antwerp en Gent die meegaan zijn sickquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:21 schreef pAin het volgende:
Zo'n idee heb ik dus ook van zo'n USSC. Boarden, omkleden, BBQ, bier drinken, slapen en weer boarden
. Nu is freestylen niet echt mn ding, maar railen kan ik wel een beetje
. Vooral als er gekke belgen mee gaan word het erg gezellig; uit eigen ervaring met bijvoorbeeld Saiko, we (ik en ex - (board)vriendin) waren de enige 2 Nederlanders, het appartement van de belgen (wij zaten appart in een luxe 4 sterren hotel, heel het dorp was overboekt
) kwamen we binnen en de drugs lucht kwam je tegemoet
. En de meeste belgen die mee waren kunnen aller aardigst boarden
.
True, maar ik ben gewoon geen kicker rijderquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die gasten van uit Antwerp en Gent die meegaan zijn sick![]()
Dol + veel stijl levert echt wel mooie dingen op in die 3 weken, zitten paar echt goeie tussen die ook niet te lui zijn om je wat shit te leren.
Fatsoenlijk leren freestylen is trouwens ook goed voor je "all mountain" techniek en stijl..
Je stabiliteit wordt dusdanig verbeterd dat je daar buiten het park ook veel profijt van krijgt.
Strange, ik heb meer pijn gehad tijdens rails dan tijdens kickers rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:53 schreef pAin het volgende:
[..]
True, maar ik ben gewoon geen kicker rijder. Op 1 of ander manier kan ik bij kickers gewoon niet alles op 0 zetten en gaan, terwijl bij rails dat wel weer zo is. Rails val ik anders al vaak genoeg erg hard vanaf; leuk als je board afgleid naar je toeside en je dan een buiklading op de rail maakt
![]()
.
Maar USSC is meer dan alleen snowboarden gelukkig.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:41 schreef 360sjors het volgende:
Het doet me deugd om te zien dat ik niet de enige ben die de hele dag op F5 zit te hengsten in dit topic ChrisSupervette foto hierboven
Mja, ik heb ook meer pijn bij het rails rijden dan bij het kicker rijden, aangezien ik eigenlijk pas 2 serieuze kickers heb gereden en talloze rails (van straight rails naar streetrails en kinked rails).quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:58 schreef Thermo het volgende:
[..]
Strange, ik heb meer pijn gehad tijdens rails dan tijdens kickers rijden
Schade is ook altijd wat groter bij rails dan bij kickers, of je moet echt als een idioot jezelf met je hoofd naar voren van de kicker af gooien
( en ja, dat heb ik iemand al eens zien doen)
Als dat van de zomer in Spaarndam was dan heb je mij gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:58 schreef Thermo het volgende:
[..]
Strange, ik heb meer pijn gehad tijdens rails dan tijdens kickers rijden
Schade is ook altijd wat groter bij rails dan bij kickers, of je moet echt als een idioot jezelf met je hoofd naar voren van de kicker af gooien
( en ja, dat heb ik iemand al eens zien doen)
Ik heb gehoord dat de enige reden dat is video er nog niet is, is omdat jullie niet kunnen kiezen welke producent de rechten krijgt. Hierbij toch alvast een suggestie van Eric themel voor een mooie lijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Mja na de klap leek het me afgezien van de behoorlijke koppijn nog wel mee te vallen, op weg naar huis begon alles wel een beetje pijn te doen, de volgende ochtend kon ik alleen nog uit m'n bed komen door eerst op m'n zij te gaan liggenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
1 keer hard gecrashed toen een vriend even ging kijken of een enorme kicker te doen was en ik te snel achter hem aankwam, schuin de kicker af en op m'n rug op de hard geprepareerde piste geklapt. Was de dag toen wel even kwijt.
Hehe, nouja dan weet je iig dat je behoorlijk grensverleggend bezig bent geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:37 schreef NoComment het volgende:
[..]
Mja na de klap leek het me afgezien van de behoorlijke koppijn nog wel mee te vallen, op weg naar huis begon alles wel een beetje pijn te doen, de volgende ochtend kon ik alleen nog uit m'n bed komen door eerst op m'n zij te gaan liggen
Mijn ego en ik werken niet graag voor anderen. Gevolg is dat we montage, productie, distributie allemaal zelf moeten doen en dat is een tijdrovend karwei, zoals je ongetwijfeld zelf ook kan inschatten.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:19 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de enige reden dat is video er nog niet is, is omdat jullie niet kunnen kiezen welke producent de rechten krijgt. Hierbij toch alvast een suggestie van Eric themel voor een mooie lijn
[afbeelding]
De vraag dient zich aan wat de drijfveer is waarom jij en je ego het grote publiek deelgenoot willen maken van jullie bovennormale capaciteiten. Het is onwaarschijnlijk dat dat is ten streling van jou en je reeds eerdergenoemde bovengemiddeld grote egoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:38 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn ego en ik werken niet graag voor anderen. Gevolg is dat we montage, productie, distributie allemaal zelf moeten doen en dat is een tijdrovend karwei, zoals je ongetwijfeld zelf ook kan inschatten.
Jullie zouden ervan kunnen leren....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:04 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De vraag dient zich aan wat de drijfveer is waarom jij en je ego het grote publiek deelgenoot willen maken van jullie bovennormale capaciteiten. Het is onwaarschijnlijk dat dat is ten streling van jou en je reeds eerdergenoemde bovengemiddeld grote ego![]()
Je post suggereert trouwens dat alleen mijn ego bovengemiddeld groots is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:04 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De vraag dient zich aan wat de drijfveer is waarom jij en je ego het grote publiek deelgenoot willen maken van jullie bovennormale capaciteiten. Het is onwaarschijnlijk dat dat is ten streling van jou en je reeds eerdergenoemde bovengemiddeld grote ego![]()
Mooie foto's, zeker die laatste paar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:56 schreef 360sjors het volgende:
-knip-
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgend jaar brengen we een productie uit gefilmd op 16mm film
Wat een hoerenlijnen, ze is al minimaal 20x gebruiktquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooie foto's, zeker die laatste paar.
Dit jaar was er ook een zeker persoon die wat foto's had gemaakt, maar die zien er allemaal nogal onscherp en met name donker/duister uit. Sneeuw is pas mooi als het er lekker blauwwit uitziet, en hier, nouja, see for yourself:
[afbeelding].
Van wie niet, maar ze zijn helaas niet altijd te vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Maagdelijke veldjes zijn meer mijn ding![]()
Ook meer die van mij, maar aangezien ik me nog geen helicopter kan veroorloven zal ik het nog een tijdje hier mee moeten doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat een hoerenlijnen, ze is al minimaal 20x gebruikt
Maagdelijke veldjes zijn meer mijn ding![]()
Verkoop je oude goggle en neem dan deze.. althans, ik vind deze er erg goed uit zien..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:25 schreef XL het volgende:
Nu in La Plagne nog een poging doen voor een helm en anders deze zomer maar eens gaan sparen voor een helm + (tweede) goggle.
Heb je al gezocht naar helmen die je aan staan?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:25 schreef XL het volgende:
Bij Harry Beaver en Express in de Kammenstraat in Antwerpen niet geslaagd voor een helm. Er was er weliswaar 1 in mijn maat, mijn goggle zat er echter niet mooi onder. Bij de aanschaf van mijn goggle namelijk totaal geen rekening gehouden met een latere helm. Nu in La Plagne nog een poging doen voor een helm en anders deze zomer maar eens gaan sparen voor een helm + (tweede) goggle.
RED schijnt volgend jaar helmen te leveren die 'slechte' goggles compenseren...
Dat vraag ik me ook af ja.. elasticiteit zal wel snel verdwenen zijnquote:Op zondag 16 januari 2005 00:56 schreef Thermo het volgende:
Vraag me af of hij dan zonder helm ook nog okee gaat zitten.
Ik denk dus ook niet dat ik mijn mooie smith-goggle tweedehands ga verkopen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:56 schreef Thermo het volgende:
Ook eff geprobeerd thuis, toch vreemd om je goggle band helemaal op te rekken enzo...
Vraag me af of hij dan zonder helm ook nog okee gaat zitten.
A moderate fall of snow on tuesday afternoon!quote:Op zondag 16 januari 2005 00:03 schreef 360sjors het volgende:
Dinsdagochtend lichte sneeuwval voorspeld in La Plagne
Weer een reden om er een wisdom bij te kopen naast mijn a-frame..quote:Op zondag 16 januari 2005 01:53 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja.. elasticiteit zal wel snel verdwenen zijn
Als ie maar in goede staat is, kan je niet echt controleren op ebay.. pas nog een geval gezien van een goggle die "in perfecte staat" werd aangeboden maar die vol krassen bleek te zitten (gelukkig was de koop toen nog niet gesloten)quote:Op zondag 16 januari 2005 12:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Weer een reden om er een wisdom bij te kopen naast mijn a-frame..
Ik zat te zoeken naar een extra lens, maar ik kan via ebay voor net zo veel geld als een lens een complete iridium wisdom kopen.
Smith goggles passen over het algemeen goed bij Giro helmen.quote:Op zondag 16 januari 2005 10:47 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk dus ook niet dat ik mijn mooie smith-goggle tweedehands ga verkopen.
Ik wacht nog wel ff met die helm en dan komt die samen met een tweede goggle.
Tweedehands mijn goggle verkopen brengt nooit op wat ik ervoor wil hebben, dat ding kostte mij ruim 120 euro, dan wil ik er dus zeker 80 voor terugkrijgen en dat lukt tweedehands niet. Mocht het dan nog voorkomen dat ik dagen zonder helm op pad ga, dan heb ik nog wel een perfect goggle met elastische band.
Erg veel merken in helmen ken ik trouwens niet. Heb inmiddels helmen op gehad van RED, Leedom, ProTec, Cebe en Zen. Red helmen vind ik mooi en ProTec zat erg goed. Ach ja... Ik kijk nog rond in La Plagne maar de kans is groot dat ik wacht tot volgend seizoen.
Dan mag je nog wel heel wat dubbelposts gaan makenquote:Op zondag 16 januari 2005 13:21 schreef Kentaro het volgende:
tripple - op naar deeltje 17
Toevallig was ik vandaag in Landgraaf. Daar hadden ze helmen van Giro en verhip! Het past!quote:Op zondag 16 januari 2005 13:18 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Smith goggles passen over het algemeen goed bij Giro helmen.
Simpel, gewoon een nieuwe kopen he, er staan heel veel nieuwe goggles op ebay, ik koop haast nooit 2de hands spul via ebay, tot nu toe alles nieuw gehaald.quote:Op zondag 16 januari 2005 12:54 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Als ie maar in goede staat is, kan je niet echt controleren op ebay.. pas nog een geval gezien van een goggle die "in perfecte staat" werd aangeboden maar die vol krassen bleek te zitten (gelukkig was de koop toen nog niet gesloten)
Helaas, die was er niet...quote:Op zondag 16 januari 2005 19:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Simpel, gewoon een nieuwe kopen he, er staan heel veel nieuwe goggles op ebay, ik koop haast nooit 2de hands spul via ebay, tot nu toe alles nieuw gehaald.
ow XL, een bad lieutenant hoop ik? Die vind ik zo vet![]()
Is dat die duitse helm die laatst ook in het snowboard magazine stond?quote:Op zondag 16 januari 2005 19:55 schreef XL het volgende:
[..]
Helaas, die was er niet...
Is inderdaad wel supervet die helm. Die van mij heeft nog wat gaten die de indruk wekken dat het zou kunnen ventileren. Die Bad lieutenant is echt puur image! of erg warm.![]()
het is de mineur uit Strategoquote:Op zondag 16 januari 2005 20:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Is dat die duitse helm die laatst ook in het snowboard magazine stond?
Die is écht te vet.
mijn behulpzame antwoord:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef Louterman het volgende:
Hallo,
Ik ben van plan om binnekort een snowboard aan te schaffen i.c.m. schoenen, maar ik vraag me nou af wat de beste bindingen zijn.
BVD
Misschien even belangrijk te melden ik ga voor het derde jaar snowboarden.
Waarschijnlijk is het gepast om het antwoord twee keer te posten. Hij zal niet voor niets twee topics aangemaakt hebbenquote:Op zondag 16 januari 2005 21:13 schreef XL het volgende:
De beste snowboard binding is van Flow!
Wil je ook weten wat de op-een-na-beste snowboard binding is?
![]()
Dat model zou inderdaad niet misstaat bij prins Harry's outfitquote:Op zondag 16 januari 2005 20:51 schreef XL het volgende:
[..]
het is de mineur uit Stratego
[afbeelding]
Supervet!quote:
zoetermeer is altijd nog beter dan de uithofquote:Op woensdag 12 januari 2005 19:55 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik ben in Zoetermeer alleen nog maar 's avonds geweest, dus 's ochtends een 's middags zal de baan er ook wel goed bijliggen, maar ik was zeer blij vandaag dat de baan er lekker vlak bij lag met wat leuke hobbeltjes tussendoor voor sprongetjes.
's avonds is de baan in Zoetermeer zo gaar als het maar zijn kan. Vandaag geen enkele ijsplaat gezien behalve onderaan de baan bij de lift, maar dat is ook niet zo gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |