abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24562587
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 08:37 schreef XL het volgende:

[..]

Ben je skateboarder? Of heb je indoorles gehad dat jje inschrijft op niveau B?
Je rem/stuurprobleem komt waarschijnlijk door je houding, dat kan ik dus zonder het te zien niet beoordelen. Het geeft me wel aan dat je nog niet klaar bent voor niveau B.

Je schoenen te groot nemen is gevaarlijk met het oog op blessures. Je mag je tenen van mij best kunnen bewegen in je schoen. Zolang je hiel maar vast zit!

Succes met je sneeuwval, ook ik hoop dat jullie helemaal wegsneeuwen volgende week
Nee, ben geen skateboarder, maar ik heb 1 uurtje prive les gehad met een vriend van me en aan het eind van dat uur kon ik zonder al te veel problemen naar beneden boarden, dus ik denk dat ik wel geschikt ben voor les B. Ik leer dingen altijd best wel snel aan . En ik weet wel hoe om te gaan met blessures voorkomen, met klimmen doe ik bijna niet anders.

Nou groeten allemaal tot over een week, dan kan ik mij hopelijk ook in de snowboard - discussies mengen .
pi_24562861
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:21 schreef pAin het volgende:
Zo'n idee heb ik dus ook van zo'n USSC . Boarden, omkleden, BBQ, bier drinken, slapen en weer boarden . Nu is freestylen niet echt mn ding, maar railen kan ik wel een beetje . Vooral als er gekke belgen mee gaan word het erg gezellig; uit eigen ervaring met bijvoorbeeld Saiko, we (ik en ex - (board)vriendin) waren de enige 2 Nederlanders, het appartement van de belgen (wij zaten appart in een luxe 4 sterren hotel, heel het dorp was overboekt ) kwamen we binnen en de drugs lucht kwam je tegemoet . En de meeste belgen die mee waren kunnen aller aardigst boarden .
Die gasten van uit Antwerp en Gent die meegaan zijn sick
Dol + veel stijl levert echt wel mooie dingen op in die 3 weken, zitten paar echt goeie tussen die ook niet te lui zijn om je wat shit te leren.
Fatsoenlijk leren freestylen is trouwens ook goed voor je "all mountain" techniek en stijl..
Je stabiliteit wordt dusdanig verbeterd dat je daar buiten het park ook veel profijt van krijgt.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
pi_24563080
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:40 schreef Thermo het volgende:

[..]

Die gasten van uit Antwerp en Gent die meegaan zijn sick
Dol + veel stijl levert echt wel mooie dingen op in die 3 weken, zitten paar echt goeie tussen die ook niet te lui zijn om je wat shit te leren.
Fatsoenlijk leren freestylen is trouwens ook goed voor je "all mountain" techniek en stijl..
Je stabiliteit wordt dusdanig verbeterd dat je daar buiten het park ook veel profijt van krijgt.
True, maar ik ben gewoon geen kicker rijder . Op 1 of ander manier kan ik bij kickers gewoon niet alles op 0 zetten en gaan, terwijl bij rails dat wel weer zo is. Rails val ik anders al vaak genoeg erg hard vanaf; leuk als je board afgleid naar je toeside en je dan een buiklading op de rail maakt .

Maar USSC is meer dan alleen snowboarden gelukkig .
pi_24563134
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:53 schreef pAin het volgende:

[..]

True, maar ik ben gewoon geen kicker rijder . Op 1 of ander manier kan ik bij kickers gewoon niet alles op 0 zetten en gaan, terwijl bij rails dat wel weer zo is. Rails val ik anders al vaak genoeg erg hard vanaf; leuk als je board afgleid naar je toeside en je dan een buiklading op de rail maakt .

Maar USSC is meer dan alleen snowboarden gelukkig .
Strange, ik heb meer pijn gehad tijdens rails dan tijdens kickers rijden
Schade is ook altijd wat groter bij rails dan bij kickers, of je moet echt als een idioot jezelf met je hoofd naar voren van de kicker af gooien
( en ja, dat heb ik iemand al eens zien doen )
pi_24563411
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:41:43 #156
72282 360sjors
King of the Hill
pi_24563721
Het doet me deugd om te zien dat ik niet de enige ben die de hele dag op F5 zit te hengsten in dit topic Chris Supervette foto hierboven
pi_24563972
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:41 schreef 360sjors het volgende:
Het doet me deugd om te zien dat ik niet de enige ben die de hele dag op F5 zit te hengsten in dit topic Chris Supervette foto hierboven

Het kriebelt sjors, en gvd. ik heb geen zin om mijn stageverslag af te maken!
pi_24564213
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:58 schreef Thermo het volgende:

[..]

Schade is ook altijd wat groter bij rails dan bij kickers, of je moet echt als een idioot jezelf met je hoofd naar voren van de kicker af gooien
Mja, ik heb ook meer pijn bij het rails rijden dan bij het kicker rijden, aangezien ik eigenlijk pas 2 serieuze kickers heb gereden en talloze rails (van straight rails naar streetrails en kinked rails).

Och ja, ik ben geen ook geen freestyle figuur, doe mij maar een pak poeder (dat er ook niet ligt helaas ).

Enfin, ik ga me omkleden en daarna naar Utrecht karren . Zie jullie volgende week weer en ik zal een report schrijven .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:18:12 #159
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_24567092
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 13:58 schreef Thermo het volgende:

[..]

Als dat van de zomer in Spaarndam was dan heb je mij gezien Niet normaal, leunde te ver naar voren, unt van board raakte de off-ramp, en daar ging ik head first tegen de vlakte

Daarna gewoon verder gaan boarden, maar wel nog bijna 2 weken last gehad van m'n nek en een week of 3-4 van m'n rug, al met al een niet te zachte landing dus

Ik heb trouwens ook wel veel zin om nog een keer te gaan, is het niet mogelijk om gewoon de auto te pakken en ergens naar toe te rijden in de hoop dat je een appartement kunt vinden dat nog niet volgeboekt is?
Life's like music, get the rhythm..
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:31:56 #160
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_24567308
ik had het anders ook een keer in swz, had ik toch een lelijke plek aan overgehouden
pi_24567508
1 keer hard gecrashed toen een vriend even ging kijken of een enorme kicker te doen was en ik te snel achter hem aankwam, schuin de kicker af en op m'n rug op de hard geprepareerde piste geklapt. Was de dag toen wel even kwijt .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24567944
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 08:45 schreef 360sjors het volgende:

[..]

Wacht maar tot XL, beerke en ikzelf onze boardvideo gefabriceerd hebben, dan zie je pas amazing skilzz Daarna houden we ons wel aanbevolen voor wat gedoorzak, desgewenst zelfs met handtekening.
Ik heb gehoord dat de enige reden dat is video er nog niet is, is omdat jullie niet kunnen kiezen welke producent de rechten krijgt. Hierbij toch alvast een suggestie van Eric themel voor een mooie lijn

vrijdag 14 januari 2005 @ 19:37:53 #163
38243 NoComment
Cruisin' in the pow...
pi_24568249
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
1 keer hard gecrashed toen een vriend even ging kijken of een enorme kicker te doen was en ik te snel achter hem aankwam, schuin de kicker af en op m'n rug op de hard geprepareerde piste geklapt. Was de dag toen wel even kwijt .
Mja na de klap leek het me afgezien van de behoorlijke koppijn nog wel mee te vallen, op weg naar huis begon alles wel een beetje pijn te doen, de volgende ochtend kon ik alleen nog uit m'n bed komen door eerst op m'n zij te gaan liggen
Life's like music, get the rhythm..
pi_24568457
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:37 schreef NoComment het volgende:

[..]

Mja na de klap leek het me afgezien van de behoorlijke koppijn nog wel mee te vallen, op weg naar huis begon alles wel een beetje pijn te doen, de volgende ochtend kon ik alleen nog uit m'n bed komen door eerst op m'n zij te gaan liggen
Hehe, nouja dan weet je iig dat je behoorlijk grensverleggend bezig bent geweest .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:38:45 #165
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24570204
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:19 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat de enige reden dat is video er nog niet is, is omdat jullie niet kunnen kiezen welke producent de rechten krijgt. Hierbij toch alvast een suggestie van Eric themel voor een mooie lijn

[afbeelding]
Mijn ego en ik werken niet graag voor anderen. Gevolg is dat we montage, productie, distributie allemaal zelf moeten doen en dat is een tijdrovend karwei, zoals je ongetwijfeld zelf ook kan inschatten.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_24570627
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 21:38 schreef XL het volgende:

[..]

Mijn ego en ik werken niet graag voor anderen. Gevolg is dat we montage, productie, distributie allemaal zelf moeten doen en dat is een tijdrovend karwei, zoals je ongetwijfeld zelf ook kan inschatten.
De vraag dient zich aan wat de drijfveer is waarom jij en je ego het grote publiek deelgenoot willen maken van jullie bovennormale capaciteiten. Het is onwaarschijnlijk dat dat is ten streling van jou en je reeds eerdergenoemde bovengemiddeld grote ego
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:10:48 #167
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24570731
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 22:04 schreef Kentaro het volgende:

[..]

De vraag dient zich aan wat de drijfveer is waarom jij en je ego het grote publiek deelgenoot willen maken van jullie bovennormale capaciteiten. Het is onwaarschijnlijk dat dat is ten streling van jou en je reeds eerdergenoemde bovengemiddeld grote ego
Jullie zouden ervan kunnen leren....
...het is een bijdrage aan de sport, een poging om mijn kwaliteiten te delenen die van mijn reisgenoten. Zelf heb ik het inderdaad niet nodig en de verdiensten van zo'n video zijn mooi meegenomen, maar niet de belangrijkste reden.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 14 januari 2005 @ 22:55:48 #168
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24571615
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 22:04 schreef Kentaro het volgende:

[..]

Je post suggereert trouwens dat alleen mijn ego bovengemiddeld groots is.
Bij deze wil ik dus even benadrukken dat ik dat zelf ook ben.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 16:56:20 #169
72282 360sjors
King of the Hill
pi_24582957
Zo'n video is met name interessant voor de betrokken, wijzelf dus. We hebben er al een van een jaar of 4 geleden (Pra Loup, kerst 2000), supervet om dat allemaal terug te zien. Helaas hadden we toen weinig opnamen van het snowboarden zelf, dit jaar wordt er wat meer op de piste (en daarbuiten) gefilmd. Die video was ook onbewerkt, dus het zijn wat losse stukjes achter elkaar, die niettemin wel enige samenhang hebben. Sindsdien heb ik/hebben we alleen wat korte opnames gemaakt met digitale fotocamera's, ook wel aardig maar langer dan 30 seconden zijn die meestal niet. Dit jaar is het plan de video wat aan te kleden (montage) en omdat we dikke pimps zijn mogen geïnteresseerden van deze avonturen meegenieten

Ook van jouw backcountry tocht worden opnamen gemaakt, en ik weet zeker dat jij die ook niet alleen zult gebruiken om je eigen techniek te observeren Puur genieten om het allemaal nog eens te beleven!

Ook met foto's gaat dat prima overigens, deze wil ik jullie niet onthouden, wellicht leren jullie er wat van Bijvoorbeeld dat er op die laatste foto een vrij hoog lawinerisico was

Volgend jaar brengen we een productie uit gefilmd op 16mm film
pi_24583340
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 16:56 schreef 360sjors het volgende:
-knip-
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgend jaar brengen we een productie uit gefilmd op 16mm film
Mooie foto's, zeker die laatste paar.
Dit jaar was er ook een zeker persoon die wat foto's had gemaakt, maar die zien er allemaal nogal onscherp en met name donker/duister uit. Sneeuw is pas mooi als het er lekker blauwwit uitziet, en hier, nouja, see for yourself:

.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24583999
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Mooie foto's, zeker die laatste paar.
Dit jaar was er ook een zeker persoon die wat foto's had gemaakt, maar die zien er allemaal nogal onscherp en met name donker/duister uit. Sneeuw is pas mooi als het er lekker blauwwit uitziet, en hier, nouja, see for yourself:
[afbeelding]

.
Wat een hoerenlijnen, ze is al minimaal 20x gebruikt

Maagdelijke veldjes zijn meer mijn ding
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:27:37 #172
72282 360sjors
King of the Hill
pi_24584431
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:59 schreef Thermo het volgende:

[..]

Van wie niet, maar ze zijn helaas niet altijd te vinden
pi_24584558
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:59 schreef Thermo het volgende:

[..]

Wat een hoerenlijnen, ze is al minimaal 20x gebruikt

Ook meer die van mij, maar aangezien ik me nog geen helicopter kan veroorloven zal ik het nog een tijdje hier mee moeten doen. .
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_24585423
Heli is niet altijd nodig, gewoon rekken en strekken, pack + board op je rug en klimmen maar, beetje zweten voor wat maagdelijkheid te bevaren moet niet te veel gevraagd zijn

Watching it snow the night before
Landing new tricks first try
Throwing old favorites that just feel great
Poaching closed trails
Arriving 45 minutes early on a pow day
Amping with good friends in the line-up
Rotating slowly and quietly
Memorizing Video-parts
Getting chased off a street rail by rent-a-cops
Dropping Hammers
Hicking pre-season before the resorts open
Hicking post-season after the resorts closed
Filling the truck with ice in september
Staring at a 6000ft gully for years
Feeling the grip of powder panic
Turning on the weather channel
Freeing your mind and dropping into a chute switch
Hitching back to the mountain after riding out of bounds
Scoping out power lines
Loading first chair
Slashing powder-stroked river beds
Blinding a friend in a cloud if white.

Sharing the collective addiction...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:25:15 #175
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_24587295
Bij Harry Beaver en Express in de Kammenstraat in Antwerpen niet geslaagd voor een helm. Er was er weliswaar 1 in mijn maat, mijn goggle zat er echter niet mooi onder. Bij de aanschaf van mijn goggle namelijk totaal geen rekening gehouden met een latere helm. Nu in La Plagne nog een poging doen voor een helm en anders deze zomer maar eens gaan sparen voor een helm + (tweede) goggle.

RED schijnt volgend jaar helmen te leveren die 'slechte' goggles compenseren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')