Nee, ben geen skateboarder, maar ik heb 1 uurtje prive les gehad met een vriend van me en aan het eind van dat uur kon ik zonder al te veel problemen naar beneden boarden, dus ik denk dat ik wel geschikt ben voor les B. Ik leer dingen altijd best wel snel aanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ben je skateboarder? Of heb je indoorles gehad dat jje inschrijft op niveau B?
Je rem/stuurprobleem komt waarschijnlijk door je houding, dat kan ik dus zonder het te zien niet beoordelen. Het geeft me wel aan dat je nog niet klaar bent voor niveau B.
Je schoenen te groot nemen is gevaarlijk met het oog op blessures. Je mag je tenen van mij best kunnen bewegen in je schoen. Zolang je hiel maar vast zit!
Succes met je sneeuwval, ook ik hoop dat jullie helemaal wegsneeuwen volgende week
Die gasten van uit Antwerp en Gent die meegaan zijn sickquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:21 schreef pAin het volgende:
Zo'n idee heb ik dus ook van zo'n USSC. Boarden, omkleden, BBQ, bier drinken, slapen en weer boarden
. Nu is freestylen niet echt mn ding, maar railen kan ik wel een beetje
. Vooral als er gekke belgen mee gaan word het erg gezellig; uit eigen ervaring met bijvoorbeeld Saiko, we (ik en ex - (board)vriendin) waren de enige 2 Nederlanders, het appartement van de belgen (wij zaten appart in een luxe 4 sterren hotel, heel het dorp was overboekt
) kwamen we binnen en de drugs lucht kwam je tegemoet
. En de meeste belgen die mee waren kunnen aller aardigst boarden
.
True, maar ik ben gewoon geen kicker rijderquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:40 schreef Thermo het volgende:
[..]
Die gasten van uit Antwerp en Gent die meegaan zijn sick![]()
Dol + veel stijl levert echt wel mooie dingen op in die 3 weken, zitten paar echt goeie tussen die ook niet te lui zijn om je wat shit te leren.
Fatsoenlijk leren freestylen is trouwens ook goed voor je "all mountain" techniek en stijl..
Je stabiliteit wordt dusdanig verbeterd dat je daar buiten het park ook veel profijt van krijgt.
Strange, ik heb meer pijn gehad tijdens rails dan tijdens kickers rijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:53 schreef pAin het volgende:
[..]
True, maar ik ben gewoon geen kicker rijder. Op 1 of ander manier kan ik bij kickers gewoon niet alles op 0 zetten en gaan, terwijl bij rails dat wel weer zo is. Rails val ik anders al vaak genoeg erg hard vanaf; leuk als je board afgleid naar je toeside en je dan een buiklading op de rail maakt
![]()
.
Maar USSC is meer dan alleen snowboarden gelukkig.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:41 schreef 360sjors het volgende:
Het doet me deugd om te zien dat ik niet de enige ben die de hele dag op F5 zit te hengsten in dit topic ChrisSupervette foto hierboven
Mja, ik heb ook meer pijn bij het rails rijden dan bij het kicker rijden, aangezien ik eigenlijk pas 2 serieuze kickers heb gereden en talloze rails (van straight rails naar streetrails en kinked rails).quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:58 schreef Thermo het volgende:
[..]
Strange, ik heb meer pijn gehad tijdens rails dan tijdens kickers rijden
Schade is ook altijd wat groter bij rails dan bij kickers, of je moet echt als een idioot jezelf met je hoofd naar voren van de kicker af gooien
( en ja, dat heb ik iemand al eens zien doen)
Als dat van de zomer in Spaarndam was dan heb je mij gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:58 schreef Thermo het volgende:
[..]
Strange, ik heb meer pijn gehad tijdens rails dan tijdens kickers rijden
Schade is ook altijd wat groter bij rails dan bij kickers, of je moet echt als een idioot jezelf met je hoofd naar voren van de kicker af gooien
( en ja, dat heb ik iemand al eens zien doen)
Ik heb gehoord dat de enige reden dat is video er nog niet is, is omdat jullie niet kunnen kiezen welke producent de rechten krijgt. Hierbij toch alvast een suggestie van Eric themel voor een mooie lijnquote:Op donderdag 13 januari 2005 08:45 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Wacht maar tot XL, beerke en ikzelf onze boardvideo gefabriceerd hebben, dan zie je pas amazing skilzzDaarna houden we ons wel aanbevolen voor wat gedoorzak, desgewenst zelfs met handtekening.
Mja na de klap leek het me afgezien van de behoorlijke koppijn nog wel mee te vallen, op weg naar huis begon alles wel een beetje pijn te doen, de volgende ochtend kon ik alleen nog uit m'n bed komen door eerst op m'n zij te gaan liggenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:
1 keer hard gecrashed toen een vriend even ging kijken of een enorme kicker te doen was en ik te snel achter hem aankwam, schuin de kicker af en op m'n rug op de hard geprepareerde piste geklapt. Was de dag toen wel even kwijt.
Hehe, nouja dan weet je iig dat je behoorlijk grensverleggend bezig bent geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:37 schreef NoComment het volgende:
[..]
Mja na de klap leek het me afgezien van de behoorlijke koppijn nog wel mee te vallen, op weg naar huis begon alles wel een beetje pijn te doen, de volgende ochtend kon ik alleen nog uit m'n bed komen door eerst op m'n zij te gaan liggen
Mijn ego en ik werken niet graag voor anderen. Gevolg is dat we montage, productie, distributie allemaal zelf moeten doen en dat is een tijdrovend karwei, zoals je ongetwijfeld zelf ook kan inschatten.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:19 schreef Kentaro het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de enige reden dat is video er nog niet is, is omdat jullie niet kunnen kiezen welke producent de rechten krijgt. Hierbij toch alvast een suggestie van Eric themel voor een mooie lijn
[afbeelding]
De vraag dient zich aan wat de drijfveer is waarom jij en je ego het grote publiek deelgenoot willen maken van jullie bovennormale capaciteiten. Het is onwaarschijnlijk dat dat is ten streling van jou en je reeds eerdergenoemde bovengemiddeld grote egoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 21:38 schreef XL het volgende:
[..]
Mijn ego en ik werken niet graag voor anderen. Gevolg is dat we montage, productie, distributie allemaal zelf moeten doen en dat is een tijdrovend karwei, zoals je ongetwijfeld zelf ook kan inschatten.
Jullie zouden ervan kunnen leren....quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:04 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De vraag dient zich aan wat de drijfveer is waarom jij en je ego het grote publiek deelgenoot willen maken van jullie bovennormale capaciteiten. Het is onwaarschijnlijk dat dat is ten streling van jou en je reeds eerdergenoemde bovengemiddeld grote ego![]()
Je post suggereert trouwens dat alleen mijn ego bovengemiddeld groots is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:04 schreef Kentaro het volgende:
[..]
De vraag dient zich aan wat de drijfveer is waarom jij en je ego het grote publiek deelgenoot willen maken van jullie bovennormale capaciteiten. Het is onwaarschijnlijk dat dat is ten streling van jou en je reeds eerdergenoemde bovengemiddeld grote ego![]()
Mooie foto's, zeker die laatste paar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:56 schreef 360sjors het volgende:
-knip-
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgend jaar brengen we een productie uit gefilmd op 16mm film
Wat een hoerenlijnen, ze is al minimaal 20x gebruiktquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:22 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Mooie foto's, zeker die laatste paar.
Dit jaar was er ook een zeker persoon die wat foto's had gemaakt, maar die zien er allemaal nogal onscherp en met name donker/duister uit. Sneeuw is pas mooi als het er lekker blauwwit uitziet, en hier, nouja, see for yourself:
[afbeelding].
Van wie niet, maar ze zijn helaas niet altijd te vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Maagdelijke veldjes zijn meer mijn ding![]()
Ook meer die van mij, maar aangezien ik me nog geen helicopter kan veroorloven zal ik het nog een tijdje hier mee moeten doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:59 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat een hoerenlijnen, ze is al minimaal 20x gebruikt
Maagdelijke veldjes zijn meer mijn ding![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |