Alleen maar omdat ik de "profeet" Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient noem ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:52 schreef Mutant01 het volgende:
Jij demoniseert net zo hard mee jankbal. Alleen doe jij het veel stelselmatiger, in die zin valt de NVU of Janmaat bij jou in het niet. Jij zit op het niveau van Hitler qua denkwijze, alleen heb jij de macht niet om mensen in gaskamers te stoppen. Dus doe je het maar door stelselmatig demoniseren, totdat mensen erin gaan geloven.
Niet dat ik om een ban voor hem wil vragen maar ik krijg het idee dat andere users voor minder er wel een krijgen.quote:Je begint gewoon weer voor dezoveelste keer over "Pimon Wiesenthal" "temporaalkwabepilepsie patient" aan het lullen en thats getting really old really fast.
In heb de discussie omtrent jou in WFL(-feedback) meegelezen, en daar is je hopelijk duidelijk gemaakt dat het afgelopen is met je akkerslootismes. Ook in POL.
Na 2 jaar constant dezelfde riedeltjes houden we je nu gewoon kort, vooral met betrekking tot het openen van topics. Misschien dat je nog wat topics van jezelf kan opzoeken om je bekeringsmissie kan voortzetten. Dat is geen smoes, en ik schuil me ook niet achter de opmerking van een admin, het is gewoonm zo en basta. Je trekt je al twee jaar niets aan van kritiek van de crew op je postgedrag, en je zal waarschijnlijk ook wel weer miepen, maar helaas Akkersloot.
ik ben niet zo van de censuur maar een afwijzing van een mod is toch wel het minimale wat ik verwacht. In dit opzicht is het nog altijd rechts FOK dat het onderspit moet delven.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:11 schreef Akkersloot het volgende:
Kan een moderator dit dus verwijderen [FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.
"de zelfde denkwijze als Hitler". "als je de macht had zou je mensen ook de gaskamers in sturen".
Volgens mij is het slechts mijn tweede topic over "Pimon Wiesenthal".quote:Je begint gewoon weer voor dezoveelste keer over "Pimon Wiesenthal" "temporaalkwabepilepsie patient" aan het lullen en thats getting really old really fast.
We zijn tig bans verder, maar het lijkt Akkersloot niet te deren. En zijn inhoud is op zich niet slecht, maar telkens dezelfde topics openen met hetzelfde inhoud is nu wel eens afgelopen met die topics. Vandaar de verwijzing.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:09 schreef Landmass het volgende:
[..]
Niet dat ik om een ban voor hem wil vragen maar ik krijg het idee dat andere users voor minder er wel een krijgen.
Ik heb iets gemistquote:Die email naar Geert Wilders konden de admins ook niet zo waarderen
Er is idd sprake van vriendjespolitiek en er wordt onder de tafel van alles bekokstooft. We zijn een team. Maar hij is niet mijn hulpje hoor, het is gewoon een woordspeling of hoe je het ook maar noemt.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:16 schreef Landmass het volgende:
Even een andere klacht. Ik keur Sizzlers ondertitel Sidekicks side-kick. af. Komt over als een vorm van vriendjespolitiek. Alsof er onder de tafel van alles bekokstooft wordt.
Zo komt het dus wel over.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er is idd sprake van vriendjespolitiek en er wordt onder de tafel van alles bekokstooft. We zijn een team. Maar hij is niet mijn hulpje hoor, het is gewoon een woordspeling of hoe je het ook maar noemt.
[FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:23 schreef Landmass het volgende:
Ga je hem nog sticky maken
..............................................
[..]
Ik heb iets gemist
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:16 schreef Landmass het volgende:
Even een andere klacht. Ik keur Sizzlers ondertitel Sidekicks side-kick. af. Komt over als een vorm van vriendjespolitiek. Alsof er onder de tafel van alles bekokstooft wordt.
Voor de rest is het op zich geen slechte mod.
Als je zo'n titel gewoon normaal vind ben je wel echt extreem dom zeg.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:45 schreef Akkersloot het volgende:
Ik heb de openingspost van mijn topic Zou links ook het hitlerdom verdedigen ? [Pimon Wiesenthal] nog eens gelezen. En ik moet zeggen dat ik er niets verkeerds in zie wat zou moeten leiden tot een slotje.
Vergelijk de koran, de bijbel en mein kampfquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef Posdnous het volgende:
Als je zo'n titel gewoon normaal vind ben je wel echt extreem dom zeg.
Mod Sidekick heeft al toegelicht dat het sluiten van het topic meer past in het kader van het Akkerslootje pesten. Hoewel ik eerst dacht dat het een smoesje was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is toch gewoon een stelling?
Nouja, niet alle titels hoeven "normaal" te zijn, maar ik ben het met sidekick eens dat teveel topics van hetzelfde niet wenselijk is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dank voor het je verdiepen in deze kwestie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef sizzler het volgende:
Akkersloot, is het betreffende topic niet hetzelfde dat je een jaar geleden hebt geopend: De bekering van Pimon Wiesenthal. [Het Hitlerdom] ?
Landmass, Akkersloot klaagde bij Wilders over mij. Ik heb me er kostelijk over geamuseerd.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:21 schreef Sidekick het volgende:
. Die email naar Geert Wilders konden de admins ook niet zo waarderen (ik heb er persoonlijk om moeten lachen, maar wie ben ik).
Jij komt ook niet verder dan het posten van dit soort zielige opmerkigen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:27 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ha mod schorpioen had niet alleen deze satire op de zgn "openbarings"godsdiensten gesloten maar ook nog eens openingspost als "smakeloze bagger" weg ge-edit.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:39 schreef sizzler het volgende:
Akkersloot, is het betreffende topic niet hetzelfde dat je een jaar geleden hebt geopend: De bekering van Pimon Wiesenthal. [Het Hitlerdom] ?
nietesquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:52 schreef Monidique het volgende:
Sidekick heeft gelijk.
Wat jij wil jongen, ga maar lekker verder met het bedenken van 'nieuwe' topics en titels om duizend keer hetzelfde te zeggenquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:52 schreef Landmass het volgende:
[..]
Jij komt ook niet verder dan het posten van dit soort zielige opmerkigen.
Hij beticht mij 100 keer op een dag dat ik een fascistische ideologie aanhang, kom nou zeg. En ik mag hem geen Hitler vinden? Hij weet zelf ook wel dat hij andere mensen demoniseert...bijv profeten. Dan moet hij niet janken dat hij gedemoniseert word.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:44 schreef sizzler het volgende:
[..]!
Die ondertitel is een reactie op wat sommige andere users hier op POL begonnen zijn. Iemand heeft bijvoorbeeld "Sidekicks voetenbankje" etc. Ik vond hem wel grappig eik.
En de opmerking van Mutant gaat wat mij betreft idd te ver. Ik ga nog even bekokstoven of het in een note terugkomt.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Landmass, Akkersloot klaagde bij Wilders over mij. Ik heb me er kostelijk over geamuseerd.
Over extreem dom gesproken.quote:Op dit forum (Fok!) wordt U gedemoniseerd. U wordt vanwege uw "islamgebash" immers vergeleken met Janmaat. "hetzelfde alleen in een andere verpakking".
[FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.
Schandalig, de wens is de vader van de gedachte, nietwaar, Sidemiepje? Een beetje mensen intimideren totdat ze hun mond houden, daar ben je wel goed in, he?quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:21 schreef Sidekick het volgende:
En Akkersloot, houd toch eens op te miepen. je maakt jezelf de laatste paar dagen weer echt onmogelijk. Die email naar Geert Wilders konden de admins ook niet zo waarderen (ik heb er persoonlijk om moeten lachen, maar wie ben ik). Tel daarop je gemiep in 5 (!) diverse feedbacktopic (GC, C&H, WFL, NWS en POL) en je vermoeide stokpaardjes, en misschien moet je eens wat op de achtergrond blijven. Want je zit erg dicht bij een permban, heb ik het gevoel...
Hang ik dan een fascistische ideologie aan ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
Hij beticht mij 100 keer op een dag dat ik een fascistische ideologie aanhang, kom nou zeg. En ik mag hem geen Hitler vinden?
"Hij weet zelf ook wel dat hij andere mensen demoniseert...bijv profeten bepaalde godsdienststichters"quote:Hij weet zelf ook wel dat hij andere mensen demoniseert...bijv profeten. Dan moet hij niet janken dat hij gedemoniseert word.
Hoe weet ik dan dat bepaalde argumenten echt gemeend worden? Zoals Ivo "alleen in een andere verpakking".quote:. Dan moet hij niet janken dat hij gedemoniseert word.
Neuh. Hij zou willen dat hij er goed in was.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Schandalig, de wens is de vader van de gedachte, nietwaar, Sidemiepje? Een beetje mensen intimideren totdat ze hun mond houden, daar ben je wel goed in, he?
Arme jongen toch. Alsof Hitler nu nog zo bekend was als hij alleen de joden betichtte van het aanhangen van een fascistische ideologie. Ik zie het vanzelfsprekende niet aan het Hitler-zijn van mensen die terechte opmerkingen maken over dat zogenaamd mooie geloof van jou.quote:Op dinsdag 28 december 2004 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
Hij beticht mij 100 keer op een dag dat ik een fascistische ideologie aanhang, kom nou zeg. En ik mag hem geen Hitler vinden?
Hahahahahaha. Profeten demoniseren? Onzin, die Mohammed was gewoon een pedofiel, klaar, dat jij het daar niet mee eens bent betekent nog niet dat iemand die de feiten benoemt bezig is met het demoniseren van je nep-profeet.quote:Hij weet zelf ook wel dat hij andere mensen demoniseert...bijv profeten. Dan moet hij niet janken dat hij gedemoniseert word.
Doraquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Schandalig, de wens is de vader van de gedachte, nietwaar, Sidemiepje? Een beetje mensen intimideren totdat ze hun mond houden, daar ben je wel goed in, he?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Neuh. Hij zou willen dat hij er goed in was.![]()
Het demoniseren van een bepaalde bevolkingsgroep was een trekje van Hitler...het stelselmatig demoniseren doormiddel van leugens. Hele groepen mensen in een bepaald hokje duwen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Arme jongen toch. Alsof Hitler nu nog zo bekend was als hij alleen de joden betichtte van het aanhangen van een fascistische ideologie. Ik zie het vanzelfsprekende niet aan het Hitler-zijn van mensen die terechte opmerkingen maken over dat zogenaamd mooie geloof van jou.
Feiten? Dat is helemaal geen feit, als jij dit als "feit" beschouwd betekent dat, dat je niets van de indeling van surah's weet. Een van die Indelingen is betrouwbaar/volstrekt onbetrouwbaar.quote:Hahahahahaha. Profeten demoniseren? Onzin, die Mohammed was gewoon een pedofiel, klaar, dat jij het daar niet mee eens bent betekent nog niet dat iemand die de feiten benoemt bezig is met het demoniseren van je nep-profeet.
Dora! Lang niet gezien! Heb je een FP ban dat je SK komt pesten of is het puur en alleen een verlate kerstgedachte?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..].
Proberen om mensen de mond te snoeren, daar is hij wel goed in.
Daar is geen sprake van, behalve door je mohammedaanse broeders. Die duwen de joden maar al te graag in hokjes. Blijf maar lekker in je slachtofferrol, iedereen die kritiek heeft op je geloof is een Hitler.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Het demoniseren van een bepaalde bevolkingsgroep was een trekje van Hitler...het stelselmatig demoniseren doormiddel van leugens. Hele groepen mensen in een bepaald hokje duwen.
Wel degelijk. Het komt uit de hadieth en wordt beschouwd als Sahih, zeer betrouwbaar dus. Maar toegeven, ho maar, zelfkritiek, onmogelijk!quote:Feiten? Dat is helemaal geen feit, als jij dit als "feit" beschouwd betekent dat, dat je niets van de indeling van surah's weet. Een van die Indelingen is betrouwbaar/volstrekt onbetrouwbaar.
A.u.b. deze post nog even weg laten halen [FEEDBACK] Het POL-Hogergerechtshof voor al uw gezeur.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:13 schreef Mutant01 het volgende:
Het demoniseren van een bepaalde bevolkingsgroep was een trekje van Hitler...het stelselmatig demoniseren doormiddel van leugens. Hele groepen mensen in een bepaald hokje duwen.
Uiteraard mag ik gewoon posten op de FP, he. Bovendien kom ik Sk helemaal niet pesten, maar het is moeilijk om Sk niet te pesten, met alle verkeerde en verknipte beslissingen die hij maakt en uitspraken die hij doet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dora! Lang niet gezien! Heb je een FP ban dat je SK komt pesten of is het puur en alleen een verlate kerstgedachte?
Kritiek, AHHAHAHAAH. Als jij de posts van Akkersloot kritiek noemt, verklaar ik je gewoon voor gek. Het is gericht op pure zwartmakerij (niet voor niets elke dag 5 miljard threads openen over zaken m.b.t. moslims of de islam). Akkersloot is in mijn ogen een neo-nazi die leugens niet weert om een bepaalde groep mensen in het hokje "achterlijke/slechte" te duwen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Daar is geen sprake van, behalve door je mohammedaanse broeders. Die duwen de joden maar al te graag in hokjes. Blijf maar lekker in je slachtofferrol, iedereen die kritiek heeft op je geloof is een Hitler.
Onzin hij is niet Sahih, en ook al WAS ie Sahih : in die periode was dat helemaal niet vreemd.quote:Wel degelijk. Het komt uit de hadieth en wordt beschouwd als Sahih, zeer betrouwbaar dus. Maar toegeven, ho maar, zelfkritiek, onmogelijk!
Mij en Dora met Hitler en Stalin vergelijken, vuile donder.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:17 schreef Monidique het volgende:
-afbeelding-
Hoe zie jij dan mijn posts en threads die tegen het christendom zijn gericht ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Kritiek, AHHAHAHAAH. Als jij de posts van Akkersloot kritiek noemt, verklaar ik je gewoon voor gek. Het is gericht op pure zwartmakerij (niet voor niets elke dag 5 miljard threads openen over zaken m.b.t. moslims of de islam). Akkersloot is in mijn ogen een neo-nazi die leugens niet weert om een bepaalde groep mensen in het hokje "achterlijke/slechte" te duwen.
]http://forum.fok.nl/topic/635049/6/50#24258267[/quote][/url]quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:20 schreef Akkersloot het volgende:
[quote]
A.u.b. deze post nog even weg laten halen [url=http://forum.fok.nl/topic/635049/6/50#24258267
De vergelijking loopt dan alleen zeer LICHT mank omdat jij een hekel hebt aan mensen omdat ze een bepaald geloof hebben. Hitler maakte onderscheid op het gebied van ras, en jij doet dat op het geloof. Voor de rest hebben jullie beide de ziekelijke drang om groepen mensen te demoniseren, af te schetsen als achterlijk en als untermenschen. Daarnaast hoef jij je helemaal niet te bemoeien met moslims die hun geloof hebben? Wat geeft jouw het recht om met hun leven te bemoeien? Denk je dat jij het beter weet dan de gemiddelde moslim die (itt tot jou) wel een keer de Koran heeft gelezen)!?quote:Hitler had een hekel aan joden omdat ze een bepaald ras waren. Die vergelijking met moslims gaat dus helemaal niet op. Verder heb ik een reeds topics om "zendingswerk" te verrichten om moslims van hun geloof af te helpen. Die worden dan stelselmatig gesloten door de islamofiele/akkerslootfobe mods hier.
Hij vergaste ze.quote:Mij is verder ook niet bekend dat Hitler ook moeite deed om joden van hun geloof af te helpen.
Als het leugens zijn, zou jij ze kunnen weerleggen. Maar dat doe je niet, want het zijn "leugens" die jij helaas niet kunt weerleggen. Bovendien is er niets mis mee om een bepaald geloof achterlijk te noemen, als je dat kunt bewijzen met feiten ena rgumenten. En dat is precies wat Akkersloot doet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Kritiek, AHHAHAHAAH. Als jij de posts van Akkersloot kritiek noemt, verklaar ik je gewoon voor gek. Het is gericht op pure zwartmakerij (niet voor niets elke dag 5 miljard threads openen over zaken m.b.t. moslims of de islam). Akkersloot is in mijn ogen een neo-nazi die leugens niet weert om een bepaalde groep mensen in het hokje "achterlijke/slechte" te duwen.
Wat een kul. Kinderen werden al lang voor Mohammed beschermd tegen seksueel misbruik, maar daar trok die pedofiel zich natuurlijk niets van aan: zijn lusten waren belangrijker.quote:Onzin hij is niet Sahih, en ook al WAS ie Sahih : in die periode was dat helemaal niet vreemd.
Zal ik een kloon aanmaken die Mohammed alleen maar een "in mijn ogen een geesteszieke en pedofiele" godsdienststichter noem.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:22 schreef Mutant01 het volgende:
Akkersloot is in mijn ogen een neo-nazi die ...
Akkerzzzloot, wallah wallah je bent razzzist, jij zzzegt dit alleen om je izzzlaamhaat te bedekken, allah zzzal je straffen ongelovige, ik zzzweer het je.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe zie jij dan mijn posts en threads die tegen het christendom zijn gericht ?
Ik bekijk die op PRECIES dezelfde manier. Je probeert alleen maar leugens te verkopen, gelukkig is 90% van de mensen "sane" genoeg om door je achterlijke posts heen te kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Hoe zie jij dan mijn posts en threads die tegen het christendom zijn gericht ?
Die heb je allang aangemaakt dombo.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:27 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Zal ik een kloon aanmaken die Mohammed alleen maar een "in mijn ogen een geesteszieke en pedofiele" godsdienststichter noem.
Ik neem aan dat ik dan geen grote bek krijg.
Net zoals de meeste mensen die niet gebrainwashed zijn door de moslims 'sane' genoeg zijn om door de koran heen te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik bekijk die op PRECIES dezelfde manier. Je probeert alleen maar leugens te verkopen, gelukkig is 90% van de mensen "sane" genoeg om door je achterlijke posts heen te kijken.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Akkerzzzloot, wallah wallah je bent razzzist, jij zzzegt dit alleen om je izzzlaamhaat te bedekken, allah zzzal je straffen ongelovige, ik zzzweer het je.
Volgens mij posten hier nauwelijks moslims en zijn alle moslims gewoon klonen van islamrealistische personen. Ik bedoel, je gaat toch niet zo ver om je religie voor schut te zetten?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die heb je allang aangemaakt dombo.
Gelukkig is Fok geen afspiegeling van de maatschappij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:28 schreef Mutant01 het volgende:
gelukkig is 90% van de mensen "sane" genoeg om door je achterlijke posts heen te kijken.
Nee hij doet dat niet met feiten, ik heb talloze malen zijn feiten weerlegt. Dan blijft het ook even stil, maar het lijkt alsof hij dan toch jeuk krijgt omdat ie niet gelijk heeft: Hij opent dan een topic over precies hetzelfde onderwerp waar ik hem op dat moment al uitgeluld had.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Als het leugens zijn, zou jij ze kunnen weerleggen. Maar dat doe je niet, want het zijn "leugens" die jij helaas niet kunt weerleggen. Bovendien is er niets mis mee om een bepaald geloof achterlijk te noemen, als je dat kunt bewijzen met feiten ena rgumenten. En dat is precies wat Akkersloot doet.
Er is helemaal niets "kuls" aan, in die periode werden mensen zowiezo al niet ouder. Bovendien is het uberhaupt onzinnig om het aan te halen. Zie jij op grote schaal moslims kinderen neuken? Nee, dus het is onterecht een religie aanhalen. Dit zijn aanvullingen op de Islam, het zijn verhalen over wat de profeet allemaal heeft meegemaakt. Maar dat heeft in essentie weinig invloed op het geloof.quote:Wat een kul. Kinderen werden al lang voor Mohammed beschermd tegen seksueel misbruik, maar daar trok die pedofiel zich natuurlijk niets van aan: zijn lusten waren belangrijker.
'Aishah, may God be pleased with her, narrated that the Prophet was betrothed (zawaj) to her when she was six years old and he consummated (nikah) his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years. (Saheeh al-Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 64)
http://www.usc.edu/dept/M(...)sbt.html#007.062.064
Nee idd, in de maatschappij is het 98%. Alleen NVU gastjes en nieuw-rechts kunnen zich wel in jouw leugens vindenquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Gelukkig is Fok geen afspiegeling van de maatschappij.
Intimideren. Hehe. Hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:06 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Door alleen Iteejer zo ver ik weet. Hij verwijt mij stemmingmakerij. Maar waarom suggereert hij dan dat ik direkt een IP-ban moet krijgen ? Omdat hij, zegt hij, niet voor kan stellen dat ik na een ban niet met de ene na de andere kloon kom. Ik heb godverdomme nog nooit met een kloon gepost tijdens één van mijn vele bans. Dus wie doet er aan stemmingmakerij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Intimideren. Hehe. Hoe verzin je het.
Er wordt door andere mods gewoon openlijk gesproken over een IP-ban van Akkersloot,
Wat zijn die vooroordelen van Dora ?quote:Welkom terug Dora. Je hebt je vooroordelen nog niet verloren lees ik.
Dat hier niet tegen opgetreden wordt door Sidekick of sizzler. Ik vind het nogal een beledeging.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:36 schreef Mutant01 het volgende:
Oew! Bad Boys op Veronica. Goed kinders ga maar door met Hitlers fascistische gedachtegoed op een nieuwe manier verspreiden
Beledigen mag nu eenmaal, zo mag Akkkersloot de profeet een "temporaal-kwab-epilepsie-patient" ..of iets dergelijks noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:41 schreef Landmass het volgende:
[..]
Dat hier niet tegen opgetreden wordt door Sidekick of sizzler. Ik vind het nogal een beledeging.
Jij zou toch naar veronica gaan kijkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Beledigen mag nu eenmaal, zo mag Akkkersloot de profeet een "temporaal-kwab-epilepsie-patient" ..of iets dergelijks noemen.
Ik ga al!quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:45 schreef Landmass het volgende:
[..]
Jij zou toch naar veronica gaan kijken
Het hele moslim gedoe ligt nogal gevoelig bij de FOK crew.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef PJORourke het volgende:
Dat allerlei mods hier zo opgefokt raken door de topics van Akkersloot toont weer aan hoe laag het peil van de mods op dit forum is. Een IP-ban, schamen jullie je niet?
Gaan alle mods nu inloggen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:47 schreef Alicey het volgende:
tvp
Wat is dit voor knuffelpolitiek voorstel?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:49 schreef Landmass het volgende:
[..]
Gaan alle mods nu inloggen?
.......................................................................................
Er is al eens voorgesteld voor een apart moslim/buitenlander subfora op FOK. Zou dat niet een hoop problemen oplossen.
Mag van jou "temporaalkwab epilepsie slachtoffer Mohammed" dan wel ?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Beledigen mag nu eenmaal, zo mag Akkkersloot de profeet een "temporaal-kwab-epilepsie-patient" ..of iets dergelijks noemen.
Als je ontmoetingen met aartsengels hebt, heb je iig last van hallucinaties. Schizofrenie sluit ik derhalve niet uit. Epilepsie lijkt me idd wel verkeerd ja.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat we een Arabische versie van Fok er naast moeten zetten.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:49 schreef Landmass het volgende:
[..]
Gaan alle mods nu inloggen?
.......................................................................................
Er is al eens voorgesteld voor een apart moslim/buitenlander subfora op FOK. Zou dat niet een hoop problemen oplossen.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat we een Arabische versie van Fok er naast moeten zetten.
Gevoelig maar ze zijn er niet toe in staat een heldere lijn uiteen te zetten. Tekenend voor het lage peil m.i.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:48 schreef Landmass het volgende:
Het hele moslim gedoe ligt nogal gevoelig bij de FOK crew.
Nee hoor. De neuroloog Persinger heeft een helm met stroomdraadjes ontwikkelt waarmee hij verschillende epilepsieaanvallen kan opwekken. O.a. bij het slaapkwab. En dan krijg je percies de zelfde "visioenen" zoals bij Paulus, Mohammed en "Pimon Wiesenthal".quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:52 schreef PJORourke het volgende:
Als je ontmoetingen met aartsengels hebt, heb je iig last van hallucinaties. Schizofrenie sluit ik derhalve niet uit. Epilepsie lijkt me idd wel verkeerd ja.
Eerder een duitstalig met de keuze uit een oud-gotisch of een runen-font...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat we een Arabische versie van Fok er naast moeten zetten.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Tekenend voor het lage pijl m.i.
En wat is dan volgens jou de rechtvaardiging voor direkt een IP-ban voor Akkersloot. Of lul je zo maar een eind dom mee.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:35 schreef Sidekick het volgende:
Er wordt door andere mods gewoon openlijk gesproken over een IP-ban van Akkersloot, daar had ik het over. Lees je eens in in WFL.
Ik denk dat dat meer effect sorteert dan een subforum voor buitenlanders. Gewoon een Arabische versie van Fok, met een Arabische forum-indeling.quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
zijn er niet toe in staat een heldere lijn uiteen te zetten.
Neequote:Op dinsdag 28 december 2004 20:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer effect sorteert dan een subforum voor buitenlanders. Gewoon een Arabische versie van Fok, met een Arabische forum-indeling.
Nee. De Hitlers vliegen je soms om de oren, en sommige users komen er mee weg, anderen weer niet.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:58 schreef Landmass het volgende:
Dus ondank een sticky normen en waarden ...
Dat maakt alleen maar ellende. Dan zou je ook een forum over nederlanders en atheisten moeten openen, en dan begint het gedonder pas goed.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef Landmass het volgende:
[..]
Nee
OVER buitenlanders en moslims. En natuurlijk mogen die buitenlanders dan meediscusieren. Er was laatst nog een thread over. Ik dacht dat yvonne zich er mee bemoeide.
Meneer is wat gefrustreerd. Is ook aan zijn posts af te lezen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:00 schreef Landmass het volgende:
z i e l i g
Jouw gejammer snap ik echt niet: het lijkt wel alsof jij die zogenaamde profeet Mohammed bent die zich beledigd voelt. Ik denk dat het alleen vanwege het tegengas is dat sidekick geeft, waardoor lieden als jij en Lord V. zich zo lammetjesachting onschuldig durven opstellen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie dit toch anders. Gewoon alle posts met betrekking tot allochtonen en de islam in een apart subforum en een paar goeie mods er bij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat maakt alleen maar ellende. Dan zou je ook een forum over nederlanders en atheisten moeten openen, en dan begint het gedonder pas goed.
Dat zouden ze bij de krant ook moeten doen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:05 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik zie dit toch anders. Gewoon alle posts met betrekking tot allochtonen en de islam in een apart subforum en een paar goeie mods er bij.
Waar vind je nog goeie mods in deze dagen?quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:05 schreef Landmass het volgende:
[..]
Ik zie dit toch anders. Gewoon alle posts met betrekking tot allochtonen en de islam in een apart subforum en een paar goeie mods er bij.
Er is wel meer wat jij niet snapt.quote:Waarom er dan weer een n&a forum zou moeten komen snap ik niet.
Dagelijks drie pagina's Ali B. Nein danke.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:06 schreef Posdnous het volgende:
Dat zouden ze bij de krant ook moeten doen.
Nee, ik vind dat niet nodig, maar ik ga daar ook niet over. Maar wees je er aub wel van bewust dat je nu (weer) flink wat irritaties oproept over het gehele forum.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:56 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En wat is dan volgens jou de rechtvaardiging voor direkt een IP-ban voor Akkersloot. Of lul je zo maar een eind dom mee.
Van de epilepticus apostel Paulus wordt toch ook beweerd dat hij van zijn geloof is afgevallen. Het komt kennelijk tot in de hoogste kringen voor...quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:52 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je ontmoetingen met aartsengels hebt, heb je iig last van hallucinaties. Schizofrenie sluit ik derhalve niet uit. Epilepsie lijkt me idd wel verkeerd ja.
Misschien bij users die echt niks kunnen hebben en zich er aan ergeren dat FOK redelijk rechts is.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat niet nodig, maar ik ga daar ook niet over. Maar wees je er aub wel van bewust dat je nu (weer) flink wat irritaties oproept over het gehele forum.
Dat de gemiddelde user zo antwoord is nog tot daar aan toe maar van een mod verwacht ik dit niet. Ik keur dit dan ook af.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waar vind je nog goeie mods in deze dagen?
[..]
Er is wel meer wat jij niet snapt.
De bekende naald in een hooiberg...quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:07 schreef Alicey het volgende:
Waar vind je nog goeie mods in deze dagen?
Misschien is er dan toch dringend een antwoord op de andere vraag nodig.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:13 schreef Landmass het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde user zo antwoord is nog tot daar aan toe maar van een mod verwacht ik dit niet. Ik keur dit dan ook af.
Laten we het topic nou gewoon maar snel volposten, dan kunnen we weer met een schone lei verder. Wat een bende hier.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:00 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee. De Hitlers vliegen je soms om de oren, en sommige users komen er mee weg, anderen weer niet.
Net als er een apart EK/WK voetbal forum was een apart forum voor topics mbt tot allochtonen en de islam.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Laten we het topic nou gewoon maar snel volposten, dan kunnen we weer met een schone lei verder. Wat een bende hier.
Ik wil nu best conequent modden hoor, maar dan krijg ik weer gezeur over censuur en de mond snoeren. Het is beter deze rel even te laten uitrazen. Van beide kanten.
Morgen kijk ik wel weer verder.
Deze keer geef ik je groot gelijk. Ik stoor me niet zo aan die Hitlers, wel aan de dubbele moraal.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:17 schreef Sidekick het volgende:
Laten we het topic nou gewoon maar snel volposten, dan kunnen we weer met een schone lei verder. Wat een bende hier.
Ik wil nu best conequent modden hoor, maar dan krijg ik weer gezeur over censuur en de mond snoeren. Het is beter deze rel even te laten uitrazen. Van beide kanten.
Durven ze toch niet aan. Dan slaat het MDI dagelijks meermaals op tilt en gaat het dagvaardingen regenen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:19 schreef Landmass het volgende:
Net als er een apart EK/WK voetbal forum was een apart forum voor topics mbt tot allochtonen en de islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |