quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Eigen schuld Cojan, zo'n foto hakt er flink in.
En ik geniet er van. Tot op het bot, het reptielenbot.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Je bent bezig met het verwarren van spot door onwaarheden en bewuste provocaties Johan
Ja, je oma was heel blij met de foto's van het echte kerstdiner.quote:en een foto die het imago van de digitale entiteit DrWolffenstein moet versterken.
R@bbish.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is toch de zkloon van d'n R@b?
Moslimtereur kan me geen reet schelen....... Maar dit is veel erger.... dit raakt mij persoonlijk als ik bij de super voor de kassa sta.... of nog erger (het is er niet)quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:34 schreef pberends het volgende:
Moslimterreur eist honderden slachtofers
Hoe bedoel je, christelijke(?!?)quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:35 schreef Drugshond het volgende:
Vraagje......
Moslims vieren geen kerst.... dat is een christelijke (?!?) gebeurtenis ...
Ze vieren gewoon feest, denk ik. Ik kan me herinneren dat ze dat het liefst met alle volkeren van het Boek doen.quote:Maar hoe gaan ze eigenlijk oud/nieuw in....... ?.. heeft zoiets nog een naam ?
Wij vieren nieuwjaar op een andere datum...net als Chinezen, echter voor de gein doen we ook vaak met de Christenen mee.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:35 schreef Drugshond het volgende:
Vraagje......
Moslims vieren geen kerst.... dat is een christelijke (?!?) gebeurtenis ...
Maar hoe gaan ze eigenlijk oud/nieuw in....... ?.. heeft zoiets nog een naam ?
Dat was het.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
echter voor de gein doen we ook vaak met de Christenen mee.
Klopt... als er brievenbussen moeten worden opgeblazen dan staat daar opeens het M-team.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
echter voor de gein doen we ook vaak met de Christenen mee.
Fok!-Users in hysterie is wel het laatste wat ik zal missen....quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:39 schreef Drugshond het volgende:
Voornemen voor 2005 stoppen met Fok!....
Wacht maar bij de eerste aanslag![]()
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:37 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat ik er vrijdag maar mee ophou, met Fok.. Het is wel mooi geweest.
Maar waarom...... ben je nu al bang voor een toekomstige ban van Meki....quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:42 schreef RichardQuest het volgende:
Fok!-Users in hysterie is wel het laatste wat ik zal missen....
Nee. Dat mag niet. Ik verbied het je om op te houden met fok. Ik moet een bilmaat hebben in mijn strijd tegen mongolen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:37 schreef RichardQuest het volgende:
Ik denk dat ik er vrijdag maar mee ophou, met Fok.. Het is wel mooi geweest.
* zingt: "En als je nou niet springt post, en als nou niet springt post, en als nou niet springt post ben je een ho-mo-fiel."quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
En nu reageren jullie weer minutenlang niet.....homo's!
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
* zingt: "En als je nou niet springt post, en als nou niet springt post, en als nou niet springt post ben je een ho-mo-fiel."
Dat is weer typisch Europese preventie.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar waarom...... ben je nu al bang voor een toekomstige ban van Meki....
Preventief heb je de zaakjes nu al goed op orde.
Volgens mij zijn de Amerikanen bezig met een wereldtournee van BDSM voorstellingen. Of het is een bijscholingscursus voor gevangenbewaarders en ondervragers.quote:"CIA brengt verdachten over naar martellanden"
Terreurverdachten worden door de Amerikaanse geheime dienst CIA met een schimmig vliegtuig overgebracht naar landen waar wordt gemarteld. De krant Washington Post meldt dit maandag op basis van eigen onderzoek.
Het toestel van het type Gulfstream V staat geregistreerd op een bedrijf. De eigenaren van dit bedrijf zijn geboren in de jaren '40, '50 en '60. Hun sofi-nummers zijn echter pas uitgegeven vanaf 1998.
Het vliegtuig is op tal van plaatsen wereldwijd gesignaleerd. Het kwam onder meer in Afghanistan, Indonesië, Irak, Jordanië, Koeweit, Libië, Marokko, Pakistan, Saudi-Arabië en Oezbekistan. Ook op de Amerikaanse marinebasis Guantanamo Bay op Cuba is het vliegtuig gezien. Op Guantanamo Bay zitten ongeveer 550 terreurverdachten vast.
De CIA wilde niet reageren op de bevindingen van The Washington Post. Eerder meldden andere media al dat de VS verdachten over laat brengen naar landen waar wordt gemarteld.
Dat varkentje hebben we goed gewassen. Haha.quote:
Meki !!!!... opschrijven... als je mod wordt moet je Mutant01 bannen....... (ook fok! heeft huisregels).quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:44 schreef sizzler het volgende:
En de opmerking van Mutant gaat wat mij betreft idd te ver. Ik ga nog even bekokstoven of het in een note terugkomt.
Ow jaquote:Op dinsdag 28 december 2004 19:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Meki !!!!... opschrijven... als je mod wordt moet je Mutant01 bannen....... (ook fok! heeft huisregels).![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |