makkie dus.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:41 schreef Ancient het volgende:
dat is meer dan 2 frikandellen per uur [afbeelding]
De uitgedaagde heeft ervoor gekozen al dat heerlijks zonder sauzen tot zich te nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:51 schreef bolivian het volgende:
En is dat alles mét of zónder uitjes?
Doe er voor de phuck gewoon wat mayo, ketchup en uitjes bij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:53 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
De uitgedaagde heeft ervoor gekozen al dat heerlijks zonder sauzen tot zich te nemen.
Dat lijkt me vooral voor de geďnteresseerde toeschouwer een opluchting.quote:De uitgedaagde heeft ervoor gekozen al dat heerlijks zonder sauzen tot zich te nemen.
Ach, vijf kilo gepureerd afvalvlees, wie wil dat nu niet graag naar binnen werken?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:00 schreef paniekzaaier het volgende:
wellicht denken jullie te lichthartig
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:06 schreef rubbereend het volgende:dat is trouwens meer dan 11 meter frikadel
Vergelijkbaar met de hoogte van de tsunami's afgelopen kerstweekend.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:06 schreef rubbereend het volgende:dat is trouwens meer dan 11 meter frikadel
Ik kan er wel vier op in een uur!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:12 schreef pfaf het volgende:
3 per uur is toch helemaal niet veel. Dat lukt iedereen wel...
Stijn: ga er maar aanzitten dan, mijnheertje blaaskaak!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:12 schreef pfaf het volgende:
3 per uur is toch helemaal niet veel. Dat lukt iedereen wel...
Dan heb ik normaal gesproken na een uurtje al weer honger.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik kan er wel vier op in een uur!
Maar daarna ook niet méér,.
Stijn de eerste 4 kostten mij ongeveer 10 minutenquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik kan er wel vier op in een uur!
Maar daarna ook niet méér,.
Bolivian: Jij moest er daarna nog achtenvijftig!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:16 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Stijn de eerste 4 kostten mij ongeveer 10 minuten
Eeuh, merk witte doos..? De dellen worden in Remia vet gebakken, dat wel.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:24 schreef bolivian het volgende:
Trouwens, zonder de Reclame Code Comissie te bruuskeren, welk merk heeft de eer om je de lekkernijen te leveren?
Er is een poule opgezet waar momenteel 21 mensen in meedingen. De pot staat op 63 euro. De meeste mensen denken dat Stijn in ieder geval boven de 30 genuttigde frikandellen zal eindigen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:47 schreef bolivian het volgende:
Ik durf nu, 17:46 uur op dinsdag 28 december in het jaar des Heeren 2004 (zegge tweeduizendvier), te beweren dat ons aller Stijn de dertig zeker gaat halen!
Meer voorspellingen volgen.
Nee, het zijn frikandellen uit een wiite doos.quote:
We laten hem zingen tijdens zijn boodschap. Maar je niet doortrek-regel is er ééntje om mee te nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je kunt toch zo makkelijk cheaten. Als je gaat schijten of pissen kots je gewoon de helft van de frikadellen er weer uit. Of gaan jullie tijdens het schijten ook op de WC controleren??![]()
Alleen aan de deur luisteren zou mij wel lukken om dan nog stiekem de boel eruit te kotsen en het geld bedrag binnen te slepen.
Je kan beter aan iemands bek ruiken of het naar kots ruikt. OF: de NIET doortrek regel. Dus andere moeten eerst kijken daarna doortrekken. Dan kan je de kots niet wegspoelen stiekum.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je kunt toch zo makkelijk cheaten. Als je gaat schijten of pissen kots je gewoon de helft van de frikadellen er weer uit. Of gaan jullie tijdens het schijten ook op de WC controleren??![]()
Alleen aan de deur luisteren zou mij wel lukken om dan nog stiekem de boel eruit te kotsen en het geld bedrag binnen te slepen.
Je kan beter aan iemands bek ruiken of het naar kots ruikt. OF: de NIET doortrek regel. Dus andere moeten eerst kijken daarna doortrekken. Dan kan je de kots niet wegspoelen stiekum.
Succes Stijn!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:32 schreef paniekzaaier het volgende:
Het eerste bezoek aan het toilet is gebracht. Uiteraard mochten er geen frikandellen oraal geloosd worden, daarom heb ik zojuist mijn oor vijf minuten tegen de deur van het kleine kamertje aangehouden.. Een nieuwe ervaring.
Stijn: aaaah, das bullshitquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:20 schreef bullshit. het volgende:
Op de kop zitten en vijf kopjes water drinken.
helpt echt
De moraal van dit verhaal: maak er frikandellen speciaal vanquote:Op dinsdag 28 december 2004 18:49 schreef BrauN het volgende:
Serieus, ik kende iemand die ook zo'n wedstrijd deed en die consumeerde ook al die frikandellen ZONDER saus.
Die leeft nu niet meer.
Hij was met het prijzengeld op vakantie gegaan naar Sri Lanka?quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:49 schreef BrauN het volgende:
Serieus, ik kende iemand die ook zo'n wedstrijd deed en die consumeerde ook al die frikandellen ZONDER saus.
Die leeft nu niet meer.
129?quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:22 schreef paniekzaaier het volgende:
stijn: hallo mijn grootste fan. ik zit nu op 129 dello's en ga ff een leuke shooter halen bij de videotheek. daarna weer wat eten, bijna op 1/3 duslol. tabbee
Hela, hier even Repelsteel die het posten vervolgt;quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:20 schreef bolivian het volgende:
En, wat is de huidige stand van zaken?
Twee toeschouwers (waaronder een van de drie uitdagers) hebben voor de gezelligheid lekker koekjes gebakkenquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:27 schreef Tokay het volgende:
Koekje d'r bij?
Onze dank is groot!!! Al zijn het geen frikandellen van beckersquote:Op dinsdag 28 december 2004 20:32 schreef Tokay het volgende:
wat info gevonden via google
DE HISTORIE VAN DE FRIKANDEL
"De frikandel werd eind jaren vijftig uitgevonden in Brabant, om precies te zijn in het plaatsje Deurne.
De uitvinder van deze snack was een slager die luisterde naar de naam Jan Beckers. Hij bedacht de 'knakworst' zonder velletje, niet wetende dat dit één van de meest succesvolle snacks uit de Nederlandse historie zou worden.
Tegenwoordig worden er zo'n miljoen frikandellen per dag geproduceerd.
Een frikandel heeft een lengte van 18 cm en is ongeveer 2,5 cm in doorsnede. Er wordt dus ruim 180 kilometer frikandel per dag geproduceerd!
Over de ingrediënten van een frikandel doen de meest wilde verhalen de ronde, zo zouden er hersens, uiers, darmen, en andere onsmakelijkheden in verwerkt worden. Dit is niet waar, in een frikandel zit voornamelijk paardevlees (het magere vlees uit de voorkant van het paard). Verder bestaat de frikandel uit varkensvlees (het spek van de rug van het varken) en uit slachtafval van de kip. Het betreft dan echter alleen vlees dat aan de botjes achterblijft, dus geen ingewanden.
Je kunt dus zonder zorgen genieten van deze geweldige snack."
Ik hoop wel dat je Rennies in huis hebt.
Weet iedereen waar Stijn en wij aan toe zijn...quote:OVEREENKOMST EET–VETSTIJN
De ondergetekenden:
Stijn *achternaam* (verder: Stijn),
en
Paniekzaaier, Repelsteel, 3e uitdager (verder: de uitdagers)
Het navolgende in aanmerking nemende:
a. Stijn gaat een weddenschap aan met de uitdagers;
b. De uitdagers gaan een weddenschap aan met Stijn
c. De weddenschap wordt als volgt omschreven:
Stijn zal binnen 24 uur (één etmaal) 62 (zegge: tweeënzestig) frikandellen (frikadellen) opeten met in achtneming van onderstaande voorwaarden.
Komen als volgt overeen:
1. Iedere frikandel weegt (rauw) 85 gram;
2. Iedere frikandel is dusdanig in een friteuse bereid dat deze als eetbaar kan worden aangemerkt;
3. Het in de friteuse gebruikte frietvet is op de juiste temperatuur gebracht alvorens de (bevroren) frikandel(len) daarin worden klaargemaakt (norm is daarbij het verklikkerlampje aanwezig op de friteuse);
4. Iedere frikandel mag pas na bereiding uitsluitend door Stijn mogen worden opgedeeld in meerdere stukken;
5. Stijn dient minimaal 15 minuten van tevoren kenbaar te maken te maken hoeveel frikandellen moeten worden bereid (dit in verband met het op temperatuur brengen van frituurvet conform punt 3);
6. Het is toegestaan ook andere levensmiddelen te consumeren gedurende de loop van de weddenschap (met uitzondering van levensmiddelen vallende onder punt 7 van deze overeenkomst). De uitdagers zijn daarbij niet verplicht zorg te dragen voor de aanwezigheid van het door Stijn gewenste;
7. Het is voor Stijn niet toegestaan enige medicatie te nuttigen. Tevens is het gebruik van producten die de lactose-intolerantie van Stijn stimuleren niet toegestaan;
8. De weddenschap / 24 uur gaan in op het moment dat de eerste hap van de eerste frikandel door Stijn is genomen;
9. De duur van de weddenschap is exact 24 uren;
10. Zodra door Stijn genuttigde spijs of drank of lichaamssappen al dan niet gewild door de mond naar buiten worden gebracht is de weddenschap door Stijn verloren dit met uitzondering van hetgeen vermeld onder punt 11;
11. Zodra de 62e frikandel volledig is opgegeten (en daarvan geen resten meer aanwezig zijn in de mond van Stijn, komt punt 10 uit deze overeenkomst te vervallen);
12. Deelname aan de voor deze weddenschap opgezette poule is voor Stijn niet uitgesloten;
13. De uitdagers betalen Stijn ieder ¤ 25,- (zegge: vijfentwintig euro) als met in achtneming van hetgeen is overeengekomen alle 62 frikandellen door Stijn worden genuttigd. Tevens dragen de uitdagers dan zorg voor de gemaakte kosten inzake de aanschaf van de genoemde (al dan niet eetbare) producten;
14. Bij niet nakoming door Stijn van hetgeen is overeengekomen zal Stijn zelf zorg dragen voor de kosten gemaakt inzake de aanschaf van de 62 frikandellen en is de weddenschap direct beëindigd;
15. Indien Stijn het bewustzijn verliest als gevolg van vermoeidheid is het voor de uitdagers niet verplicht hem te wekken voor de voortzetting van de door Stijn ondernomen activiteiten;
16. Het is Stijn toegestaan een onbeperkt aantal malen gebruik te maken van het toilet, mits hij gedurende zijn bezoek aan het toilet onafgebroken kenbaar maakt (middels het voortbrengen van geluid, met uitzondering van geluid dat gepaard gaat met het onder punt 10 genoemde) dat hij niet overgaat tot het onder punt 10 genoemde;
17. Het is de uitdagers toegestaan aan Stijn naast frikandellen ook ander lekkernij aan te bevelen.
18. Het is de uitdagers toegestaan de weddenschap op een ‘andere’ locatie voort te zetten;
19. Het is de uitdagers toegestaan zowel de psychische als fysieke toestand van Stijn te registeren ten behoeve van het vormen van een analyse / statistieken, al dan niet bestemd voor (digitale) verspreiding daarvan. Audiovisuele registratie wordt daarbij niet uitgesloten;
20. Het is de uitdagers toegestaan de weddenschap vroegtijdig te beëindigen als de gezondheid van Stijn aanmerkelijk in (levens)gevaar komt en voortzetting onverantwoord is. Indien sprake is van een dergelijke vroegtijdige beëindiging zal deze overeenkomst worden ontbonden en worden de gemaakte kosten verdeeld over de uitdagers en Stijn. Er wordt geen geld uitgekeerd;
21. De uitdagers zijn niet verantwoordelijk voor psychische en / of fysieke klachten van Stijn als gevolg van de in dit document beschreven weddenschap;
Dat was het aantal frikandellen dat een bepaalde snackbarhouder in zijn vitrine zette, zo'n 2 á 3 maanden geleden.quote:Op dinsdag 28 december 2004 21:23 schreef Biancavia het volgende:
Hoe komen jullie aan het aantal van 62?
quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:16 schreef manny het volgende:
je leg nog net op schema, maar mot nu wel meters blijveh make
stijn dan maar een stinkende kuthomo he, als je rond loopt vertrap je miljoenen onschuldige beestjes, en met jouw adem vergas je luttele duizende insecten, dus een moordenaar ben je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 28 december 2004 20:59 schreef knowall het volgende:
Als je vlees eet ben je een stinkende kuthomo
tvp dus
Ik moet er niet aan dénken.quote:
Maar Stijn is een rondje lopen..quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:17 schreef paniekzaaier het volgende:
Ik zeg, tijd voor de volgende frikandellen.
Ik denk dat dat valt onder regelement nummer 10:quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:30 schreef IBAZ het volgende:
mag ie zijn maag laten leegpompen?
En wie zorgt er dan voor dat Stijn zich tijdens dat rondje lopen wel aan regelement nummer 10 houdt?quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:24 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Maar Stijn is een rondje lopen..
Dit hebben we verboden. Daarnaast is Stijn lactose intolerant, dus het nuttigen van zuivel producten is tevens niet toegestaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:29 schreef livEliveD het volgende:
Zijn pillen waarvan je flink aan de schijt gaat eigenlijk toegestaan?Zo ja dan zou ik op de plee verder eten
De derde uitdager.quote:Op dinsdag 28 december 2004 23:57 schreef Dirrrrk het volgende:
En wie zorgt er dan voor dat Stijn zich tijdens dat rondje lopen wel aan regelement nummer 10 houdt?
Nee, het zijn delletjes uit een witte doos van de Lukas Klamer.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt er wel afgewisseld qua merk of zijn het allemaal Aldi delletjes?
Frituur staat aan, maar Stijn heeft nog geen lust naar een staafje vlees.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:43 schreef tommy4487 het volgende:
wat is de laatste update?
Komen er nog wat foto's van het spektakel? BV dat stijn zijn 23ste frikadel verorberd?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:13 schreef paniekzaaier het volgende:
Whehe, inderdaad. Wij zijn nu allemaal frikandellen aan het eten. Maar Stijn zelf houdt zich afzijdig. Hij heeft nog 13 uur en een kwartier voor 40 frikandellen.
Hij heeft z'n jas al aan om te vertrekken.quote:Op woensdag 29 december 2004 04:35 schreef petre86 het volgende:
hoeveel heeft hij er op??
misschien kan nog iemand daar overheen.. 22 frikadellen in ? uur???
De uitjes waren niet in de aanbieding dit keer?quote:Op woensdag 29 december 2004 04:59 schreef paniekzaaier het volgende:
Dik acht uur geleden heeft hij zijn laatste frikandel op..
Hij is reeds vertrokken, maar ik zit met 50 overgebleven frikandellen. Vier beteuterde gezichten blijven achter.
*Frikandel eet.
Goed geprobeerd bolivian. Maar teleurstelling regeert, teleurstelling regeert.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
De uitjes waren niet in de aanbieding dit keer?
* voelt topic aankomen: hier eten we frikandellen en drinken we ... frikandellen.
Ik neem wel aan dat Stijn jullie de komende drie maanden niet meer aan zal durven kijken...quote:Op woensdag 29 december 2004 05:09 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Goed geprobeerd bolivian. Maar teleurstelling regeert, teleurstelling regeert.
Zijn hoofd was redelijk gebogen toen hij een uurtje terug vertrok.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat Stijn jullie de komende drie maanden niet meer aan zal durven kijken...
Ik denk dat 'een bepaalde snackbarhouder' een klant is kwijtgeraakt vanavond,quote:Op woensdag 29 december 2004 05:13 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Zijn hoofd was redelijk gebogen toen hij een uurtje terug vertrok.
De broodjes shoarma zullen nooit meer zo lekker smaken.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik denk dat 'een bepaalde snackbarhouder' een klant is kwijtgeraakt vanavond,.
Then what's the point of living after all!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:17 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
De broodjes shoarma zullen nooit meer zo lekker smaken.
Ben je z'n ontbijt al aan het voorbereiden?quote:Op woensdag 29 december 2004 05:18 schreef paniekzaaier het volgende:
Euh.. hij heeft nog 9 uur en een kwartier... ?
Vergeet het maar, de laatste 5 uur breng ik slapend door!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:19 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ben je z'n ontbijt al aan het voorbereiden?
Egoďst,quote:Op woensdag 29 december 2004 05:22 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Vergeet het maar, de laatste 5 uur breng ik slapend door!
De enige echte egoďst zit nu met 22 frikandellen in z'n bedstee een fijn stukje nachtrust mee te pikken. Deceptie alom.quote:
Maar jij zult hoe dan ook veel frisser uit je bed stappen morgen!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:27 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
De enige echte egoďst zit nu met 22 frikandellen in z'n bedstee een fijn stukje nachtrust mee te pikken. Deceptie alom.
Nou, ik heb er inmiddels ook al 6 op.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Maar jij zult hoe dan ook veel frisser uit je bed stappen morgen!
En daar heb je niet eens ¤7,26 voor gekregen?quote:Op woensdag 29 december 2004 05:33 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Nou, ik heb er inmiddels ook al 6 op.
Niet eens!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
En daar heb je niet eens ¤7,26 voor gekregen?.
Vrijdag gaan we voor de 62 oliebollen.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:42 schreef bolivian het volgende:
Het was in ieder geval een heel bijzonder incentive.
Ik heb heel erg meegeleefd: gelachen, gehuild, de frituurpan af en toe een knuffel gegeven.
Mooi toch, zo'n idee net na kerst!
Wel zelf bakken hoor, dat is veel lekkerder!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:43 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we voor de 62 oliebollen.
Zonder krenten.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wel zelf bakken hoor, dat is veel lekkerder!
Als dat überhaupt nog gezegd kan worden!quote:
Heb je daar geen lepel voor?quote:Op woensdag 29 december 2004 05:54 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Als dat überhaupt nog gezegd kan worden!
Heb je daar geen Mevrouwtje voor?quote:
Ik geloof dat het een onofficiële reader is, geschreven door een docent 'paardwetenschappen' aan de hogeschool van Wageningen.quote:
Heeft wageningen een Hogeschool?quote:Op woensdag 29 december 2004 06:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een onofficiële reader is, geschreven door een docent 'paardwetenschappen' aan de hogeschool van Wageningen.
Ze zijn er erg trots op denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:08 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Heeft wageningen een Hogeschool?
Ik ben dan ook erg onder de indruk.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:10 schreef bolivian het volgende:
Ze zijn er erg trots op denk ik.
Waarin een klein land groot kan zijn...quote:Op woensdag 29 december 2004 06:12 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg onder de indruk.
Dat dien je inderdaad!quote:Op woensdag 29 december 2004 06:17 schreef paniekzaaier het volgende:
Check.
Ik neem aan dat ik je een goede nachtrust in de bedstee dien te wensen?
Ik houd mijn nachtrust nog even te goed. Jij natuurlijk het prettigste tijdens de rust toegewenst.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat dien je inderdaad!
Dank daarvoor en natuurlijk insgelijks!
En op de valreep nog even een duimkwartet!quote:Op woensdag 29 december 2004 06:20 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Ik houd mijn nachtrust nog even te goed. Jij natuurlijk het prettigste tijdens de rust toegewenst.
quote:Op woensdag 29 december 2004 06:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
En op de valreep nog even een duimkwartet!
Misschien ook nietquote:Op woensdag 29 december 2004 14:13 schreef Repelsteel het volgende:
Hij heeft nog een kwartierdus wie weet staat hij dadelijk nog hier op de stoep om de laatste 40 frikandellen op te eten...
give me your monneyquote:
iemand zin in 40 frikandellen?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef Repelsteel het volgende:
Het ligt hier al sinds vanmiddag op je te wachten... inclusief 40 afhaalfrikandellen![]()
Vraag & Aanbodquote:Op donderdag 30 december 2004 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iemand zin in 40 frikandellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |