makkie dus.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:41 schreef Ancient het volgende:
dat is meer dan 2 frikandellen per uur [afbeelding]
De uitgedaagde heeft ervoor gekozen al dat heerlijks zonder sauzen tot zich te nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:51 schreef bolivian het volgende:
En is dat alles mét of zónder uitjes?
Doe er voor de phuck gewoon wat mayo, ketchup en uitjes bij.quote:Op dinsdag 28 december 2004 16:53 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
De uitgedaagde heeft ervoor gekozen al dat heerlijks zonder sauzen tot zich te nemen.
Dat lijkt me vooral voor de geďnteresseerde toeschouwer een opluchting.quote:De uitgedaagde heeft ervoor gekozen al dat heerlijks zonder sauzen tot zich te nemen.
Ach, vijf kilo gepureerd afvalvlees, wie wil dat nu niet graag naar binnen werken?quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:00 schreef paniekzaaier het volgende:
wellicht denken jullie te lichthartig
quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:06 schreef rubbereend het volgende:dat is trouwens meer dan 11 meter frikadel
Vergelijkbaar met de hoogte van de tsunami's afgelopen kerstweekend.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:06 schreef rubbereend het volgende:dat is trouwens meer dan 11 meter frikadel
Ik kan er wel vier op in een uur!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:12 schreef pfaf het volgende:
3 per uur is toch helemaal niet veel. Dat lukt iedereen wel...
Stijn: ga er maar aanzitten dan, mijnheertje blaaskaak!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:12 schreef pfaf het volgende:
3 per uur is toch helemaal niet veel. Dat lukt iedereen wel...
Dan heb ik normaal gesproken na een uurtje al weer honger.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik kan er wel vier op in een uur!
Maar daarna ook niet méér,.
Stijn de eerste 4 kostten mij ongeveer 10 minutenquote:Op dinsdag 28 december 2004 17:13 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik kan er wel vier op in een uur!
Maar daarna ook niet méér,.
Bolivian: Jij moest er daarna nog achtenvijftig!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:16 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Stijn de eerste 4 kostten mij ongeveer 10 minuten
Eeuh, merk witte doos..? De dellen worden in Remia vet gebakken, dat wel.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:24 schreef bolivian het volgende:
Trouwens, zonder de Reclame Code Comissie te bruuskeren, welk merk heeft de eer om je de lekkernijen te leveren?
Er is een poule opgezet waar momenteel 21 mensen in meedingen. De pot staat op 63 euro. De meeste mensen denken dat Stijn in ieder geval boven de 30 genuttigde frikandellen zal eindigen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:47 schreef bolivian het volgende:
Ik durf nu, 17:46 uur op dinsdag 28 december in het jaar des Heeren 2004 (zegge tweeduizendvier), te beweren dat ons aller Stijn de dertig zeker gaat halen!
Meer voorspellingen volgen.
Nee, het zijn frikandellen uit een wiite doos.quote:
We laten hem zingen tijdens zijn boodschap. Maar je niet doortrek-regel is er ééntje om mee te nemen.quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je kunt toch zo makkelijk cheaten. Als je gaat schijten of pissen kots je gewoon de helft van de frikadellen er weer uit. Of gaan jullie tijdens het schijten ook op de WC controleren??![]()
Alleen aan de deur luisteren zou mij wel lukken om dan nog stiekem de boel eruit te kotsen en het geld bedrag binnen te slepen.
Je kan beter aan iemands bek ruiken of het naar kots ruikt. OF: de NIET doortrek regel. Dus andere moeten eerst kijken daarna doortrekken. Dan kan je de kots niet wegspoelen stiekum.
quote:Op dinsdag 28 december 2004 18:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Je kunt toch zo makkelijk cheaten. Als je gaat schijten of pissen kots je gewoon de helft van de frikadellen er weer uit. Of gaan jullie tijdens het schijten ook op de WC controleren??![]()
Alleen aan de deur luisteren zou mij wel lukken om dan nog stiekem de boel eruit te kotsen en het geld bedrag binnen te slepen.
Je kan beter aan iemands bek ruiken of het naar kots ruikt. OF: de NIET doortrek regel. Dus andere moeten eerst kijken daarna doortrekken. Dan kan je de kots niet wegspoelen stiekum.
Succes Stijn!!quote:Op dinsdag 28 december 2004 17:32 schreef paniekzaaier het volgende:
Het eerste bezoek aan het toilet is gebracht. Uiteraard mochten er geen frikandellen oraal geloosd worden, daarom heb ik zojuist mijn oor vijf minuten tegen de deur van het kleine kamertje aangehouden.. Een nieuwe ervaring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |