Komen er nog wat foto's van het spektakel? BV dat stijn zijn 23ste frikadel verorberd?quote:Op woensdag 29 december 2004 01:13 schreef paniekzaaier het volgende:
Whehe, inderdaad. Wij zijn nu allemaal frikandellen aan het eten. Maar Stijn zelf houdt zich afzijdig. Hij heeft nog 13 uur en een kwartier voor 40 frikandellen.
Hij heeft z'n jas al aan om te vertrekken.quote:Op woensdag 29 december 2004 04:35 schreef petre86 het volgende:
hoeveel heeft hij er op??
misschien kan nog iemand daar overheen.. 22 frikadellen in ? uur???
De uitjes waren niet in de aanbieding dit keer?quote:Op woensdag 29 december 2004 04:59 schreef paniekzaaier het volgende:
Dik acht uur geleden heeft hij zijn laatste frikandel op..
Hij is reeds vertrokken, maar ik zit met 50 overgebleven frikandellen. Vier beteuterde gezichten blijven achter.
*Frikandel eet.
Goed geprobeerd bolivian. Maar teleurstelling regeert, teleurstelling regeert.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:01 schreef bolivian het volgende:
[..]
De uitjes waren niet in de aanbieding dit keer?
* voelt topic aankomen: hier eten we frikandellen en drinken we ... frikandellen.
Ik neem wel aan dat Stijn jullie de komende drie maanden niet meer aan zal durven kijken...quote:Op woensdag 29 december 2004 05:09 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Goed geprobeerd bolivian. Maar teleurstelling regeert, teleurstelling regeert.
Zijn hoofd was redelijk gebogen toen hij een uurtje terug vertrok.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:10 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik neem wel aan dat Stijn jullie de komende drie maanden niet meer aan zal durven kijken...
Ik denk dat 'een bepaalde snackbarhouder' een klant is kwijtgeraakt vanavond,quote:Op woensdag 29 december 2004 05:13 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Zijn hoofd was redelijk gebogen toen hij een uurtje terug vertrok.
De broodjes shoarma zullen nooit meer zo lekker smaken.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:15 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik denk dat 'een bepaalde snackbarhouder' een klant is kwijtgeraakt vanavond,.
Then what's the point of living after all!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:17 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
De broodjes shoarma zullen nooit meer zo lekker smaken.
Ben je z'n ontbijt al aan het voorbereiden?quote:Op woensdag 29 december 2004 05:18 schreef paniekzaaier het volgende:
Euh.. hij heeft nog 9 uur en een kwartier... ?
Vergeet het maar, de laatste 5 uur breng ik slapend door!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:19 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ben je z'n ontbijt al aan het voorbereiden?
Egoïst,quote:Op woensdag 29 december 2004 05:22 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Vergeet het maar, de laatste 5 uur breng ik slapend door!
De enige echte egoïst zit nu met 22 frikandellen in z'n bedstee een fijn stukje nachtrust mee te pikken. Deceptie alom.quote:
Maar jij zult hoe dan ook veel frisser uit je bed stappen morgen!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:27 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
De enige echte egoïst zit nu met 22 frikandellen in z'n bedstee een fijn stukje nachtrust mee te pikken. Deceptie alom.
Nou, ik heb er inmiddels ook al 6 op.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:29 schreef bolivian het volgende:
[..]
Maar jij zult hoe dan ook veel frisser uit je bed stappen morgen!
En daar heb je niet eens ¤7,26 voor gekregen?quote:Op woensdag 29 december 2004 05:33 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Nou, ik heb er inmiddels ook al 6 op.
Niet eens!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:34 schreef bolivian het volgende:
[..]
En daar heb je niet eens ¤7,26 voor gekregen?.
Vrijdag gaan we voor de 62 oliebollen.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:42 schreef bolivian het volgende:
Het was in ieder geval een heel bijzonder incentive.
Ik heb heel erg meegeleefd: gelachen, gehuild, de frituurpan af en toe een knuffel gegeven.
Mooi toch, zo'n idee net na kerst!
Wel zelf bakken hoor, dat is veel lekkerder!quote:Op woensdag 29 december 2004 05:43 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Vrijdag gaan we voor de 62 oliebollen.
Zonder krenten.quote:Op woensdag 29 december 2004 05:44 schreef bolivian het volgende:
[..]
Wel zelf bakken hoor, dat is veel lekkerder!
Als dat überhaupt nog gezegd kan worden!quote:
Heb je daar geen lepel voor?quote:Op woensdag 29 december 2004 05:54 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Als dat überhaupt nog gezegd kan worden!
Heb je daar geen Mevrouwtje voor?quote:
Ik geloof dat het een onofficiële reader is, geschreven door een docent 'paardwetenschappen' aan de hogeschool van Wageningen.quote:
Heeft wageningen een Hogeschool?quote:Op woensdag 29 december 2004 06:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een onofficiële reader is, geschreven door een docent 'paardwetenschappen' aan de hogeschool van Wageningen.
Ze zijn er erg trots op denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:08 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Heeft wageningen een Hogeschool?
Ik ben dan ook erg onder de indruk.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:10 schreef bolivian het volgende:
Ze zijn er erg trots op denk ik.
Waarin een klein land groot kan zijn...quote:Op woensdag 29 december 2004 06:12 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg onder de indruk.
Dat dien je inderdaad!quote:Op woensdag 29 december 2004 06:17 schreef paniekzaaier het volgende:
Check.
Ik neem aan dat ik je een goede nachtrust in de bedstee dien te wensen?
Ik houd mijn nachtrust nog even te goed. Jij natuurlijk het prettigste tijdens de rust toegewenst.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat dien je inderdaad!
Dank daarvoor en natuurlijk insgelijks!
En op de valreep nog even een duimkwartet!quote:Op woensdag 29 december 2004 06:20 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Ik houd mijn nachtrust nog even te goed. Jij natuurlijk het prettigste tijdens de rust toegewenst.
quote:Op woensdag 29 december 2004 06:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
En op de valreep nog even een duimkwartet!
Misschien ook nietquote:Op woensdag 29 december 2004 14:13 schreef Repelsteel het volgende:
Hij heeft nog een kwartierdus wie weet staat hij dadelijk nog hier op de stoep om de laatste 40 frikandellen op te eten...
give me your monneyquote:
iemand zin in 40 frikandellen?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef Repelsteel het volgende:
Het ligt hier al sinds vanmiddag op je te wachten... inclusief 40 afhaalfrikandellen![]()
Vraag & Aanbodquote:Op donderdag 30 december 2004 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iemand zin in 40 frikandellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |