Ik geloof dat het een onofficiële reader is, geschreven door een docent 'paardwetenschappen' aan de hogeschool van Wageningen.quote:
Heeft wageningen een Hogeschool?quote:Op woensdag 29 december 2004 06:06 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een onofficiële reader is, geschreven door een docent 'paardwetenschappen' aan de hogeschool van Wageningen.
Ze zijn er erg trots op denk ik.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:08 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Heeft wageningen een Hogeschool?
Ik ben dan ook erg onder de indruk.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:10 schreef bolivian het volgende:
Ze zijn er erg trots op denk ik.
Waarin een klein land groot kan zijn...quote:Op woensdag 29 december 2004 06:12 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg onder de indruk.
Dat dien je inderdaad!quote:Op woensdag 29 december 2004 06:17 schreef paniekzaaier het volgende:
Check.
Ik neem aan dat ik je een goede nachtrust in de bedstee dien te wensen?
Ik houd mijn nachtrust nog even te goed. Jij natuurlijk het prettigste tijdens de rust toegewenst.quote:Op woensdag 29 december 2004 06:18 schreef bolivian het volgende:
[..]
Dat dien je inderdaad!
Dank daarvoor en natuurlijk insgelijks!
En op de valreep nog even een duimkwartet!quote:Op woensdag 29 december 2004 06:20 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Ik houd mijn nachtrust nog even te goed. Jij natuurlijk het prettigste tijdens de rust toegewenst.
quote:Op woensdag 29 december 2004 06:21 schreef bolivian het volgende:
[..]
En op de valreep nog even een duimkwartet!
Misschien ook nietquote:Op woensdag 29 december 2004 14:13 schreef Repelsteel het volgende:
Hij heeft nog een kwartierdus wie weet staat hij dadelijk nog hier op de stoep om de laatste 40 frikandellen op te eten...
give me your monneyquote:
iemand zin in 40 frikandellen?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:10 schreef Repelsteel het volgende:
Het ligt hier al sinds vanmiddag op je te wachten... inclusief 40 afhaalfrikandellen![]()
Vraag & Aanbodquote:Op donderdag 30 december 2004 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iemand zin in 40 frikandellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |