Ja.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dude ik speel het spel van 5 minuten.
Wat verwacht je nou ? dat ik de nieuwe Steve Yzerman ben ?
Het mag gewoon, maar is gewoon irritant omdat je dan weer 30 seconden moet wachten. Het is een soort ongeschreven regel om gewoon te laten uitnemenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:30 schreef REFUSED het volgende:
enige probleem wat ik nog heb is scoren, maar dat zal vanzelf ook wel gaan lukken
nog een vraag trouwens: wat is er in godsnaam op tegen om er voor te zorgen dat de keeper niet naar de tegenstander kan passen zonder de regels te overtreden?kreeg me toch een partij gezeik over me heen... als het niet zou mogen hadden ze het wel anders geprogrammeerd
wie weetquote:Op donderdag 30 december 2004 23:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je verwacht het niet, maar stiekem heel goed dus?
Ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:15 schreef pekel het volgende:
Ik wil de organisatie anders wel op touw zetten..
Er zijn denk ik meer dan 18 spelers. En poules vind ik niet spannend genoeg omdat je bijv. al door kan zijn met nog 1 wedstrijd te spelen. KO lijkt mij gewoon veel leuker, maar ik weet niet wat iedereen hiervan denkt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:40 schreef LivingEnd het volgende:
Ik wil ook wel meedoen. 3 vs 3 met 2 poules van 3 teams (18 spelers dus) zou volgens mij ook wel leuk zijn.
Teamnaamquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:42 schreef truSteh het volgende:
2 vs 2 !!!!!
Wrom staat er voor RayMania & Martjin eigenlijk SolidH2O?
Niks random.. ga weg ofzo. Ik wil bij HomerJquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:14 schreef Finkelstein het volgende:
persoonlijk lijkt het me leuker om 3-3 te spelen, en mischien om een rondom generator de teams te laten bepalen.
Mag wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:13 schreef RayMania het volgende:
En waarom mogen spelers niet in Fok!Hattrick server.
Krijgen we nu al een scheiding?
Je mag er wel in je moet gewoon ff password vragen we willen geen finnen erin.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:13 schreef RayMania het volgende:
En waarom mogen spelers niet in Fok!Hattrick server.
Krijgen we nu al een scheiding?
Net zei je anders tegen Palau opfokken toen hij om pass vroeg ...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je mag er wel in je moet gewoon ff password vragen we willen geen finnen erin.
Wist ik veelquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Net zei je anders tegen Palau opfokken toen hij om pass vroeg ...
"wat is de pass" klinkt ook lekker Finsquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wist ik veel
Paulu klinkt fins
Sorry Paulu.
Wat bedoel je met snel?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:56 schreef Hamotje het volgende:
Kom iedereen ff teams maken please
Dan kunne we snel beggine met het toernooi
Who cares?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
"wat is de pass" klinkt ook lekker Fins![]()
![]()
Ja dus lekker boeiend ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
"wat is de pass" klinkt ook lekker Fins![]()
![]()
volg de VIP-link op de site. als je de site in English hebt ingesteld krijg je automatisch daar een link staan van hoe je via paypal kunt betalen.quote:Op zondag 2 januari 2005 17:03 schreef Hamotje het volgende:
Hey is als ik het goed zie is da practice mode wat je daar doet.
Ik wil dat ook maar ik da probeer dan kan ik practice mode niet aanvinke :S Hoe doe jij da refused?
Mijn post eerder mss iemand een idee want hoe ik nu moet spelen zuigt hardquote:Op zondag 2 januari 2005 19:42 schreef Hamotje het volgende:
ik krijg da GL gebeuren niet aan de gang , moet ik zo login naam geven en w8woord. Klik ik login blijft het daar en laad het niet meer verder.:(Iemand oplossing?
tvpquote:Op maandag 3 januari 2005 14:46 schreef NeoDweezil het volgende:
laat maar haha de server was sloom ben inmiddels ingelogd:)
veel...quote:Op maandag 3 januari 2005 15:20 schreef Kang-He het volgende:
Draait de OpenGL versie relaxter dan?
Maar als ik weer via kiekko opstart heb ik weer normaal beeld en met die GL kan ik geen matchen enzo spelen.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:34 schreef REFUSED het volgende:
[..]
veel...
ten eerste ziet het er allemaal wat gelikter uit door de anti-alias. ten tweede kun je inzoomen en zo het speelveld schermvullend krijgen. ten derde draait het veel soepeler bij mij dan de normale versie... speelveld verschijnt tenminste meteen in beeld bij game joinen, (ik heb) nooit meer vastlopers etc.
met die GL kan ik "echte" wedstrijden gewoon spectaten. heb je al geprobeerd om die OpenGL-versie op te starten, daar in te loggen, naar tabblad Team gaan, en vervolgens de match van jouw team te selecteren en te Joinen?quote:Op maandag 3 januari 2005 15:47 schreef Chen het volgende:
Maar als ik weer via kiekko opstart heb ik weer normaal beeld en met die GL kan ik geen matchen enzo spelen.
nog hele tijd met Sekka doorgeouwehoerd en toen kwam jouko er ook bij (creator) en toen vroeg ik het hem dus of het mogelijk was. en hij zei precies wat ik dus ook al zeiquote:
wie noemt zijn team in godsnaam Hockey Club Sletquote:07. Chen & KoHa (HC Lutka)
quote:Op maandag 3 januari 2005 15:36 schreef WasQ het volgende:
muy importante
Knip uit het teamforum van Team Netherlands:
Mede dankzij het voorstel van Martjin heb ik verschillende voorstellen voor een nieuwe opzet. Iedere Nederlander die deel uitmaakt, of deel wil uitmaken van Team NL krijgt een stem, de huidige Team NL'ers krijgen er zelfs 1,5 (zij waren er vanaf het begin bij, hebben zich ingezet voor het team en verdienen daar iets mee terug!).
(1) Iedereen die wil, komt bij Team NL. Het team wordt groot en gevarieerd. Er zitten mensen bij die al lang spelen, en spelers die nog maar kort spelen. Om te voorkomen dat daar frictie ontstaat, krijgt Team NL een soort ranking. Er zullen een stuk of 3 (misschien 4, 5) verschillende groepen komen, waar spelers inkomen. Bij voorkeur spelen spelers uit deze groepen samen. De beste groep wordt groep 1, daarna komt groep 2. Zijn er 3 spelers uit groep 1, 1 uit groep 2 en 2 uit groep 4 aanwezig, dan spelen de spelers uit groep 1 bij voorkeur een eventuele wedstrijd. Wil of kan een van die spelers uit groep 1 niet, volgt de speler uit groep 2...
Wil echter een admin uit groep 3 een wedstrijd spelen, zal hij eerst proberen de speler uit groep 2 over te halen om een team van drie te vormen. Er worden admins aangesteld, niet zozeer naar kwaliteit, maar vooral naar betrouwbaarheid en tijd die men online is. Beter 3 admins die 4 uur per dag online zijn, dan 8 die 1 uur online zijn...
KORTOM: groot team, onderverdeeld in groepen die samenwerken
(groepen worden samengesteld door mij met hulp van anderen, en zijn aan veranderingen onderhevig!)
(2) Team NL wordt verkleind naar een man of 6 tot 8... Er vallen spelers af, nieuwe spelers krijgen een uitnodiging. De overige spelers maken een soort dochter-onderneming. Spelers uit dat team kunnen op een gegeven moment uitgenodigd worden voor een hoger team, of worden gedegradeerd naar een lager (dat alleen als een speler nauwelijks speelt en dus zijn niveau niet kan onderhouden). Er ontstaan dus meerdere, kleinere teams, gesorteerd naar kwaliteit. In Team NL blijft dus weinig ruimte over voor spelers, en alleen de paar spelers die als besten worden beschouwd, komen in aanmerking voor het team. De kans dat er genoeg spelers online zijn voor een wedstrijd, is dus wel kleiner... Maar als er een wedstrijd is, zit je zeker bij mensen met een vergelijkbaar niveau. Spelers voor Team NL zijn in elk geval: Koha, Raymania, Martjin, Rix, Freek en Refused (als die laatste in elk geval wil overkomen van HC Quha). Er is nog wat ruimte, maar daarvoor zal nog moeten worden geselecteerd. Chen, Trusteh, Hamotje en Pekel zijn bijvoorbeeld kanshebbers voor die plekken.
(3) Een ander voorstel van wie dan ook...
Er wordt als volgt gestemd... Iedereen stuurt via Kiekko of email (freekjo blabla gmail punt com) een note naar Freek (wasq). Laat duidelijk zien wie je bent, waar je voor stemt. Heeft iemand een ander voorstel, stuur het naar mij of zet het op kiekko of fok! neer... Is iemand het ergens niet mee eens, heeft iemand vragen of wat dan ook: laat maar horen!
kleine opmerking daarover:quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:15 schreef WasQ het volgende:
Wordt er 3 vs 3 gespeeld, dan staan er ook maar 3 mensen op het ijs, en niemand zit op de bank. Spectaten bij zo'n wedstrijd is echter wel iets wat aangemoedigd wordt.
Ga naar TEAMS en je invite is daar ergens... (ja, ctrl+v)quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:55 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
* _superboer_ ook
[edit] Nickname is daar superboer [/edit]
/team boodschapquote:Op woensdag 5 januari 2005 17:13 schreef Kang-He het volgende:
Hoe praat je tijdens public games tegen het Team Netherlands? Ik zie freek en hamotje praten terwijl ik bezig ben en ik weet niet hoe ik iets terug moet zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |