Uitslag 'verkiezing'(degenen die niet alles willen lezen, maar wel de grote lijnen, begin onderaan bij conclusie)
Aangezien bijna alle teamleden al hebben gestemd, en er 2 dagen tijd is geweest voor de rest om te stemmen, en zeker gezien het feit dat er een duidelijk verschil zichtbaar is, maak ik bij deze bekend welk voorstel als winnaar uit de bus is gekomen.
De uitslag is als volgt:
voorstel 1 -> 13,5 stem
voorstel 2 -> 4 stemmenVoorstel 1 is dus duidelijk de favoriet bij zowel teamgenoten als non-teamgenoten. Dit betekent dat vanaf nu elke Nederlander die wil, lid kan worden van Team Netherlands. Hij zal echter wel in een bepaalde groep terecht gaan komen. Deze groepen worden samengesteld naar kwaliteit. Die verdeling wordt in den beginne gemaakt door de Master. Er worden groepen gemaakt van ZES tot ACHT personen.
Degenen die momenteel in Team Netherlands zitten, maar er nu geen heil meer in zien, zijn vrij te gaan. Ik betreur het ten zeerste als dit het geval is, en wil je graag bedanken voor je inzet en gezelligheid in deze korte periode van teamgenootschap.
Spelers die NIET in Team Netherlands zitten, mogen zich bij deze aanmelden. Dit kan op DRIE manieren:- stuur Freek een note op kiekko.tk
- stuur Freek een email op freekjo at gmail punt com
- post in de thread op Fok!forum dat je graag in het team wil
Er is slechts één voorwaarde op dit moment, nou ja twee. Je moet Nederlands praten en je moet de offside-regel in de praktijk kennen.
Spelers die ik nog nooit heb zien spelen, starten in de laagste divisie. Hoe de divisies precies in zijn werk gaan, wordt de komende dagen uitgewerkt. Zoals in het voorstel te lezen valt, is het de bedoeling dat je voornamelijk met divisie-genoten gaat spelen. Om dat te bewerkstelligen zal er een aantal nieuwe admins worden aangesteld. Bedoeling is om in elke divisie ten minste één admin te hebben.
Team Netherlands zal dus groeien. Er komen meer spelers, wat hectische taferelen KAN veroorzaken. Hierdoor is het helaas noodzakelijk regels op te stellen waaraan iedereen zich dient te houden. Belangrijkste regel is dat je NOOIT een match joint waarvoor je niet bent uitgenodigd. Wordt er 3 vs 3 gespeeld, dan staan er ook maar 3 mensen op het ijs, en niemand zit op de bank. Spectaten bij zo'n wedstrijd is echter wel iets wat aangemoedigd wordt
![]()
.
Er zullen op dit moment veel vragen zijn over de divisies en admins enzo. Ik wil jullie graag vragen om daar nog even geduld mee te hebben. Momenteel wordt er hard gedacht aan de beste opzet en die zal dan ook zeer binnenkort worden bekendgemaakt. Het is immers moeilijk om een waterdicht systeem te hebben. Spelers kunnen promoveren en degraderen, en sommige spelers zullen het misschien niet met alle beslissingen op dat gebied eens zijn. Daarom moeten we een betrouwbaar systeem ontwikkelen, waarbij het idee van voortrekkerij zoveel mogelijk kan worden uitgeschakeld. Heeft iemand daar een geniaal idee over, dan moet hij het me maar even laten weten.
CONCLUSIE:Voorstel 1 wint, iedereen mag bij Team NL als hij wil. Team NL wordt verdeeld in divisies van 6 a 8 man, hoe dat gaat gebeuren wordt later bekend. Er komen nieuwe admins bij. Als je in Team NL komt, lees dan de regels op het teamforum.
EDIT: oh ja, je kunt als team meerdere wedstrijden tegelijk spelen, dus dat is ook mooi meegenomen als ons team groeit[ Bericht 2% gewijzigd door WasQ op 05-01-2005 00:19:01 (ik was wat vergeten) ]