Het mag gewoon, maar is gewoon irritant omdat je dan weer 30 seconden moet wachten. Het is een soort ongeschreven regel om gewoon te laten uitnemenquote:Op donderdag 30 december 2004 16:30 schreef REFUSED het volgende:
enige probleem wat ik nog heb is scoren, maar dat zal vanzelf ook wel gaan lukken
nog een vraag trouwens: wat is er in godsnaam op tegen om er voor te zorgen dat de keeper niet naar de tegenstander kan passen zonder de regels te overtreden?kreeg me toch een partij gezeik over me heen... als het niet zou mogen hadden ze het wel anders geprogrammeerd
wie weetquote:Op donderdag 30 december 2004 23:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Je verwacht het niet, maar stiekem heel goed dus?
Ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:15 schreef pekel het volgende:
Ik wil de organisatie anders wel op touw zetten..
Er zijn denk ik meer dan 18 spelers. En poules vind ik niet spannend genoeg omdat je bijv. al door kan zijn met nog 1 wedstrijd te spelen. KO lijkt mij gewoon veel leuker, maar ik weet niet wat iedereen hiervan denkt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:40 schreef LivingEnd het volgende:
Ik wil ook wel meedoen. 3 vs 3 met 2 poules van 3 teams (18 spelers dus) zou volgens mij ook wel leuk zijn.
Teamnaamquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:42 schreef truSteh het volgende:
2 vs 2 !!!!!
Wrom staat er voor RayMania & Martjin eigenlijk SolidH2O?
Niks random.. ga weg ofzo. Ik wil bij HomerJquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:14 schreef Finkelstein het volgende:
persoonlijk lijkt het me leuker om 3-3 te spelen, en mischien om een rondom generator de teams te laten bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |