Ah, danku, niet gezien. Volgende vraag dan: Waarom staat de submit-knop niet in de bovenbalk, zodat niet alleen ingewijde gebruikers dingen kunnen submitten?quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:54 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hij is een beetje verscholen, mar hij staat in de rechterkolom bijna onderaan.
Er staan wel meer dingen niet helemaal op de perfecte plek. We zijn constant aan het nadenken over hoe het beter kan. Hieronder valt ook zeker de plek van de submit. Ik kan op dit moment echter nog niet zeggen of en evt wanneer hij een andere plek krijgt.quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:56 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Ah, danku, niet gezien. Volgende vraag dan: Waarom staat de submit-knop niet in de bovenbalk, zodat niet alleen ingewijde gebruikers dingen kunnen submitten?
(Anders wordt ie vergetenquote:Op woensdag 4 mei 2005 12:20 schreef Cerbie het volgende:
Als ik op een andere pc in huis zit, zoals nu in de woonkamer, log ik altijd alleen in bij het plaatsen van een reactie op het forum, dat er om je naam/wachtwoord wordt gevraagd als je een bericht vraagt en dat je verder niet ingelogd blijft.
Kan die optie er ook komen op games.fok, nu moet je eerst inloggen en een berichtje plaatsen
Het wordt door velen in de WoW community gezien als ergernis dat de maintenance op vrijdag was, dan vind ik het best wel nieuws dat dit veranderd wordtquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
(Anders wordt ie vergeten)
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4232
Wat de neuk moet dat op Fok!games als nieuws. Jullie zijn toch verdomme toch geen WoW uithangbord om het maar even bot te zeggen
Ik bedoel, elke scheet komt op games.fok te staan, als WoW er een paar dagen uit ligt gaan jullie spontaan op zwart?
Ik denk dat ik deze wel kan recyclen:quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
(Anders wordt ie vergeten)
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4232
Wat de neuk moet dat op Fok!games als nieuws. Jullie zijn toch verdomme toch geen WoW uithangbord om het maar even bot te zeggen
Ik bedoel, elke scheet komt op games.fok te staan, als WoW er een paar dagen uit ligt gaan jullie spontaan op zwart?
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef Vagere_Hein het volgende:
Het is nieuws en dan plaatsen we het. Het is nog altijd aan jullie om erop te klikken of niet. Meer kan ik er helaas niet van maken.
Als een redacteur dat nieuwswaardig acht dan zul je dat inderdaad op FOK!games kunnen vinden.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:07 schreef Cerbie het volgende:
Ah, dus als de maintenancetijden van een willekeurige mmorpg (ROSE online, City of Heroes) worden gewijzigd, kan ik dat ook op games.fok vinden
Tain. Jij bent immers de Nintendo freak.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:36 schreef speknek het volgende:
Wie noem jij hufter, hufter.
Jij mompelaar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:39 schreef Tain het volgende:
mompelt iets over een ander feedback topic
Goed idee, nemen we meequote:Op vrijdag 13 mei 2005 10:08 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik heb nog een idee over de vormgeving van Fok!Games. Zou het niet handig zijn als je direct op de homepage een zoekopdracht in kunt vullen, ipv eerst op search te klikken. Daarnaast vind ik het nogal vervelend dat als de search geen resultaten oplevert, ik niet direct een nieuwe zoekopdracht op kan geven, maar eerst een venster terug moet of weer op search moet klikken.
Je zit in het verkeerde topic, maar hij is weer open dan kijken of er een echte discussie komtquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:49 schreef Deviant1nl het volgende:
rondetijden in carreer mode/ timetrials
Net gesloten, maar het gaat ook over andere race spellen. GT4 nam ik maar als voorbeeld aan omdat ik dat nu vaak speel. Kan dus toch gewoon apart topic van zijn?
Ik zie het nu ja, staat ook zoveel daarbovenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:56 schreef Tain het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic, maar hij is weer open dan kijken of er een echte discussie komt
Heb je een linkje met de complete line-up ?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:06 schreef Roi het volgende:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=4388
Dit is niet de complete line-up van Sega, alleen van Sega Europe.
Nee maar die line-up staat alleen op Sega Europequote:Op zaterdag 14 mei 2005 13:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Heb je een linkje met de complete line-up ?
Sorry deze worden voor personal use in gebruik genomenquote:Op zaterdag 14 mei 2005 14:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik verwacht trouwens wel een uitgebreide E3 bootbabe special, met minstens 200 high-res pics.
Als je de RSS live feed bedoelt dan is er in ieder geval een mogelijk voorlopig alternatief in de vorm van de remote tracker. Ik weet niet of je er iets aan hebt maar wilde toch even aanstippen aangezien de remote tracker de (p)reviews wel ondersteunt. Meer informatie vind je hier: http://games.fok.nl/news.php?newsid=4400quote:Op zondag 15 mei 2005 22:21 schreef Roi het volgende:
Ik vindt het trouwens behoorlijke irritant dat Foksitenieuws en {p}reviews niet worden meegenomen in de livefeed.
Nee er komt wel een andere lay-out aan heel binnenkortquote:Op maandag 16 mei 2005 22:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Geen speciale E3 lay-out? Had dat stiekem wel verwacht.
Mee eens, verder goeie actie!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 19:15 schreef gamecube_master het volgende:
Mooie balk hoor
Alleen moet die balk met laatste post, views, topicstarter enz wel naar beneden...
Idd wel groot ja, maar zo te zien hebben ze het wel zo compact mogenlijk geprobeert te maken. Kleiner kan haast niet door de afbeeldingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 20:16 schreef Rahl het volgende:
wow, ik had iets van, WOW WTF!
Maar tis best handigNogal groot, dat wel.
De balk wordt iedere 20 minuten ge-update op dit momentquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:22 schreef Cerbie het volgende:
Die balk werkt niet? De berichten die in de tracker staan zijn oud
Dit kan ik niet naspelen? Alle linkjes zojuist aangeklikt maar dit zie ik niet? Kan wellicht zo zijn dat een van de berichtjes was verwijderd, maar dat de balk toen nog niet was ge-update?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:22 schreef Cerbie het volgende:
en sommige geven de melding 'Op deze url kon geen bericht worden gevonden.'
Laatste FF versie onder Windows XP. Nu is ie geupdate, maar ik weet nog dat iig het bericht over Burnout screenshots de melding gaf. Maar die zal wel verwijderd zijn dan. De melding wasquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:38 schreef gieling het volgende:
Cerbie welke browser gebruik je en in welk OS zit je? Heb je het met andere browsers ook? Kan je misschien voorbeelden noemen van berichten die de melding dat ze niet gevonden zijn geven? En de URL die naar dat nieuwsbericht wijst
URL weet ik niet meer zo, staat er ook niet meer bij dusquote:ERROR
Op deze url kon geen bericht worden gevonden.
Die melding had ik gisteren dus ook, was een bericht van 18 05 geloof ik die gewist is op de 18equote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Laatste FF versie onder Windows XP. Nu is ie geupdate, maar ik weet nog dat iig het bericht over Burnout screenshots de melding gaf. Maar die zal wel verwijderd zijn dan. De melding was
[..]
URL weet ik niet meer zo, staat er ook niet meer bij dus
Verder is het wel handig, maar is die refreshrate niet wat laag?
Maar het zal wel gewoon wennen zijn hoor!quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:18 schreef Roolio het volgende:
Wat een ongeloveloos iritant en bovenal lelijk en nutteloos tering ding!
Maar wel goed voor de eenwording van GAM en Games!![]()
Gokje, deze?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 17:41 schreef Roolio het volgende:
Verdomme ik klikte zelfs net op een nieuwsbericht!
Die stomme balk werkt gewoon..!![]()
Bekend.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:De afk-laatste post bar moet natuurlijk onder de nieuwe games.fok balk komen, best storend zoals het er nu staat.
Oh! Blij dat jij effe zegt wat we moeten doenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:De news headers van games.fok moeten natuurlijk helemaal te lezen zijn, ipv deze korte zinnetjes.
Je vergat het woordje moeten dit keer?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:Zet even een review header bovenin de review vakjes.
Dit is allemaal mogelijk en zal ook gebeuren van tijd tot tijd, maar als het mag van jou doen we dat niet altijdquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:Waarom 2 reviews, en niet gewoon 1 review, en die andere vervangen door de laatste special of prijsvraag?
Ja mee eens inderdaadquote:Op zaterdag 28 mei 2005 14:52 schreef DinoPK het volgende:
Verder zou ik er geen andere achtergrond inzetten, zoals hier een aantal keer gesuggereerd wordt, het gaat om de integratie van games.fok in GAM, en niet andersom. Geef je het een andere layout, dan valt het buiten de huisstijl van het forum, en dat wil je denk ik voorkomen.
Weet je wat? Ik hou mijn goedbedoelde kritiek gewoon voor me volgende keer, zorg jij er dan voor dat ik nou eindelijk eens mijn prijzenpakket krijg waar ik notabene verzendkosten voor heb moeten betalen?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Bekend.
[..]
Oh! Blij dat jij effe zegt wat we moeten doen
[..]
Je vergat het woordje moeten dit keer?
[..]
Dit is allemaal mogelijk en zal ook gebeuren van tijd tot tijd, maar als het mag van jou doen we dat niet altijd
[..]
Ja mee eens inderdaad
Jullie lijken wel een getrouwd stel af en toe jaquote:Op zaterdag 28 mei 2005 20:38 schreef DinoPK het volgende:
MrSubtle en ik hebben dit al vaker gehad
Ik snap je ook wel hoor, daar niet van. Ik wilde het alleen nog ff uitleggen.quote:Het is goed bedoeld, en misschien had ik het woord 'moeten' niet moeten gebruiken. Ik begin fok gewoon een beetje zat te worden door dit soort dingetjes, mensen kennen me nu toch wel zou je denken.
Oh maar we zijn er wel serieus erg blij meequote:Op zaterdag 28 mei 2005 19:42 schreef Cerbie het volgende:
Je hoeft goed bedoeld commentaar (al is het een beetje dwingend neergezet met 'moet') niet serieus te beantwoorden hoor
Tof idee inderdaadquote:Op vrijdag 3 juni 2005 02:15 schreef Gamedemon het volgende:
ff over die Forza challenge, tis allemaal leuk en aardig aleen niet voor de liveloze,
aangezien er een uitgebreide : Design je eigen auto mode inzit is het mischien leuk om een soortgelijke prijsvraag te maken aleen dan:
Design de mooiste Games.fok.nl bak?
aangezien mensen met een TV kaart of digi cam een foto van hun scherm kunnen maken en die kunnen insturen,
tis reclame voor jullie voor de mensen die wel live hebben en er mee rijden, en het is leuk voor iedereen
tis maar een idee
ai wat een slet, die heeft ie van mij gestolen!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:56 schreef DinoPK het volgende:
Tis een leuk idee inderdaad, alleen rottiger te beoordelen. Je kan net zo goed een template maken zodat iedereen mee kan doen, en niet alleen de mensen met forza. En dan blijft er nog altijd een ding als originaliteit:
http://img3.imagebarrel.com/img/05/147/22/residentevil.jpg
Lijkt wel erg veel op een Ninja Gaiden auto die ik gisteren heb gezien
Indien nodig vragen we de persoon die mailt onder de juiste username in het betreffende felicitatietopic te zeggen dat hij/zij z'n adres al heeft gemaild.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:32 schreef Cerbie het volgende:
Hoe controleren jullie nu eigenlijk of een prijswinnaar die mailt wel echt de prijswinnaar is.
De prijsvraag over de MTV Movie Awards, gewonnen door Rainmaker. Als er nou een andere user mailt onder de naam Rainmaker, dat kun je niet controleren?
Thanks, ik zie trouwens net dat ik in dit topic had moeten zijn, GAM FB: Round two. Fight! , sorry.quote:
Wat ik dus net zei.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:39 schreef speknek het volgende:
Di's overigens het verkeerde topic voor dit soort dingen, omdat dit de feedback van games.fok.nl is. Voor de feedback van het subforum Games and Consoles moet je hier zijn:
GAM FB: Round two. Fight!
Misschien wel, misschien niet. Op dit moment is het iig nog zo dat je altijd je adresgegevens moet ingeven.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:15 schreef R-Mon het volgende:
Zal de site bij prijsvragen ooit mijn adres onthouden, zoals op de frontpage?
Ik vind het eerlijk gezegd wel veilig dat hij het niet onthoudt. Als je vergeet uit te loggen op school is het plezierig dat anderen niet je adres kunnen zien toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:15 schreef R-Mon het volgende:
Zal de site bij prijsvragen ooit mijn adres onthouden, zoals op de frontpage?
Dat zijn informatie blokken. In de linkerkolom zie je de laatste nieuwsberichten op FOK!games en de rechtertwee zijn er voor specials/reviews die we in de spotlight willen zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:02 schreef Repeat het volgende:
Wat zijn dit nou weer voor ranzige blokken boven de topics?![]()
Op de FP kan je een vinkje zetten:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel veilig dat hij het niet onthoudt. Als je vergeet uit te loggen op school is het plezierig dat anderen niet je adres kunnen zien toch?
An sich een idee voor de toekomst. Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:45 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Op de FP kan je een vinkje zetten:
''[ ] Onthou deze gegevens voor een volgende prijsvraag"
Dat betekent volgens mij dat de gegevens niet per username worden opgeslagen. Het staat default niet aangevinkt, dus dat is wel veilig.
Bedankt voor je constructieve feedback en de duidelijke wijze waarop je verbeterpunten definiteert. Het feit dat je hem nu pas opmerkt (hij hangt er al een maandjequote:
nee, die is nog niet bekend.quote:Op donderdag 30 juni 2005 13:06 schreef freiss het volgende:
Wanneer komt de uitslag van de Battlefield 2 toetsenbord-prijsvraag? Of is hij al geweest?
Ok, ik heb het toetsenbord wel nodigquote:Op donderdag 30 juni 2005 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zijn alle inzendingen en prijzen aan het inventariserenDit omdat we voor MOHEA en BF2 meer prijzen hebben dan normaal en omdat we niet alleen de standaard prijsvraag hadden, maar ook prijsvragen bij specials en op het forum.
Nog even geduld dus aub
Een mooie bug zo te zienquote:
Je hebt gelijk, had deze post niet goed genoeg gelezenquote:Op maandag 4 juli 2005 14:03 schreef basalphenaar het volgende:
Ik had gereageerd op dit nieuwsbericht: http://games.fok.nl/news.php?newsid=5269
MIjn reactie werd -1 - Off-topic gemod, ook wel terecht vond ik maar waarom werd de reactie van Hpzone dan wel gewoon met 0 - Normaal gemod, terwijl dat eigenlijk gewoon een zelfde soort reactie was?
Je reactie is door iemand op -1 offtopic gezet omdat het iets is wat in principe niet als reactie hoort. Op het forum wordt het ook gezien als een kleine spampoging voor je eigen productquote:Op dinsdag 5 juli 2005 15:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik had ff een vraagje, ik had in een reactie bij de review van Conker mijn verkoop van het spel ( via deze site ) er neer gezet. Helaas is die verwijderd. Ik dacht als mensen na het lezen van de review misschien het spel willen hebben voor een goedkoop prijsje, maar verder niet echt op GAM of in V&A kijken ( ik kijk zelf ook bijna nooit in V&A ), dat het wel handig zou zijn.
Blijkbaar mocht dit niet en is mijn reactie verwijderd?
Grtz,
MMaRsu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |