Gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:58 schreef Klonk het volgende:
Gran Turismo 4
kan hier iemand ff een slotje op rossen, had iemand last van centrale topic blindheid
Why wasn't I told?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:31 schreef Tain het volgende:
Morgen (Zondag 27 maart) zijn Speknek en ik niet aanwezig en er bestaat dus een kans dat er topics worden gesloten door mensen van de eindredactie van FOK!Games (Vagere_Hein, Lizardtattoo en Notorious_Roy)
Omdat jij toch wel misbruikt maakt van je rechtenquote:
dat je dat nog durft te zeggen na dat geintje met robhimself....quote:Op zondag 27 maart 2005 23:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Omdat jij toch wel misbruikt maakt van je rechten
Sinds het gezeik met GinaG.quote:Op woensdag 30 maart 2005 23:47 schreef Gamedemon het volgende:
sinds waneer zijn online gebeurtenissen banwaardig eigenlijk...
Als je post totaal niet tegen BMH gericht was, en je verhaal niets te maken heeft met een voorval met BMH en het puur alleen over een hypothetisch geval van TKen in het aankomende spel ging, dan was de ban inderdaad onterecht.quote:Ik val BMH niet echt persoonlijk aan ofzo ik ga aleen mijn visie op TKers binnen SC ...
of mag ik daar mijn mening niet opgeven? ... krijg ik hier ook een ban voor?
Anders rakel je even compleet niet relevant je eigen menstruele problemen opquote:Op donderdag 31 maart 2005 15:46 schreef GinaG het volgende:
Laten we niet vergeten dat de gebande persoon in kwestie veel eerder en met meerdere mensen ''gezeik'' heeft gehad op Fok! over online gebeurtenissen
Kan me goed voorstellen dat de crew dat goed zat word.
Nee hoor, mensen zonder strafblad krijgen waarschuwingen, daarna notes, daarna een ban. Mensen die al een ban hebben krijgen zwaardere bans zonder waarschuwingen. Niks gelijke strafmaat, three strikes you're out.quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:48 schreef Rodie83 het volgende:
Speerpunt van beleid is namelijk dat het in alle gevallen gelijk wordt uitgevoerd.
De 2e post is inderdaad gemeld, dat worden alle bans of het moet toevallig opgemerkt worden door een FA of A. En hoezo wordt er niet concreet gemodereerd? Iedereen, waarvan ik het heb gezien, is gebanned omdat ze door zijn gegaan na de waarschuwing en dat is dus niet alleen Gamedemon.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:36 schreef DinoPK het volgende:
Die 1e ban heb ik het niet over hoor, ook al was deze overdreven, ik kan mij goed voorstellen dat die late post toen de druppel was. Maar deze 2e ban moet toch door iemand gereport zijn, de FA's lezen volgens mij niet zo fanatiek mee in GAM.
Hoe onzorgvuldig GD's formulering ook is, ik vind niet dat je iemand kan bannen als hij duidelijk er op wijst dat er in dat topic niet concreet gemodereerd is. Dat BANBANBAN moet iemand dan even door de vingers kunnen zien.
Wat de FA's doen, hun pakkie aan, maar er mag toch wel eens goed worden nagedacht over waar ze op dit moment mee bezig zijn. B&H is binnen no time leeggeveegd om niets, er worden bans om niets uitgedeeld, en juist dingen die een ban verdienen worden genegeerd.
Zoals je al zei ben ik juist een voorstander van een redelijk strak beleid, alleen dan wel graag duidelijk, terecht met ruimte voor discussie. In GAM gaat het hartstikke goed de laatste tijd, alleen deze Ban's van GD .... tjah. Misschien een leuk idee om 'clementie' aan te vragen voor deze 2e ban van GD. Een waarschuwing is meer dan genoeg in dit geval.
Ik en HomerJ zijn anders niet gebanned, terwijl wij er ook nog op door gingen. BMH trouwens ook nu ik het zo zie. Dus dat zijn drie bans, geef ze maar door aan een FA. Van HomerJ en mij zal 't onze eerste wel zijn vermoed ik, dus dat zal 24 of 48 uur zijn. BMH zal wel vaker in de ban geweest zijn, dus dan pleit ik voor een weekje. Als jullie consequent zijn, tenminste.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:59 schreef Tain het volgende:
Iedereen, waarvan ik het heb gezien, is gebanned omdat ze door zijn gegaan na de waarschuwing en dat is dus niet alleen Gamedemon.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 16:25 schreef BMH het volgende:
Precies. Ik erger me enorm aan mensen die anderen proberen te iriteren of te beledigen.
Eindelijk een Mod die het WEL begrijpt.
Ontopic:
Hier kun je een CooP filmpje zien die 1up heeft gemaakt.![]()
quote:Op woensdag 23 maart 2005 20:32 schreef BMH het volgende:
Dan speel je niet met mij. Ik zit er niet mee hoor. Ingame zeg je namelijk ook helemaal niets.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 19:52 schreef HomerJ het volgende:
BMH ik vind eerlijk gezegd jouw Teamplay niet geweldig. Altijd als ik met jouw speel is het zo van: Rennen! Rennen! Haasten! zonder tactiek storm je op de mercs af.
Allen dus NA de waarschuwing.quote:Op woensdag 23 maart 2005 21:11 schreef twi het volgende:
Als je daarom al gebanned wordt, doe mij dan ook maar een weekbanEn alle anderen hierboven natuurlijk die niet ontopic doorgaan
Trieste ban, dit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |