Is wel maf, maar waar ik Daniël best een aardige naam vind, vind ik Daniëlle helemaal niksquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:06 schreef Randa_v het volgende:
We waren nu bezig over kindernamen, dat het leuk is om voor een jongen of een meisje ongeveer dezelfde naam aan te houden. Denk aan Merlijn en Merlijne of Rens en Renske. Vond het wel grappig.
Dat bedoel ik ja, lijkt me wel fun, zeker als ze allebei leuk zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:46 schreef Sjeen het volgende:
Of vooraf één naam verzinnen en dan na de bevalling aanpassen aan het geslacht van je kindje?
Met die namen heb ik ook niks. Een beetje bijzonder is ook wel leuk. Op dit moment heb ik iets met de naam Merlijn. Klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Is wel maf, maar waar ik Daniël best een aardige naam vind, vind ik Daniëlle helemaal niks
Uitgerekend 31 maart, maar ze krijgt de keizersnee, en daarvan is de datum nog niet bekend.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:27 schreef renzell het volgende:
Jurjen is niks voor mij Troel, maar Ties vind ik wel heel lief!
Is alleen weer lastig met die S aan het eind...
FF offtopic; wanneer is ze uitgerekend Inkie?
Hihi daar hebben we de broers Hautamäkiquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb het gelezenIk zie zelf het probleem met de achternaam niet zo. Ik vind het bijvoorbeeld veel storender als de inititalen gelijk zijn.
Ik weet niet of er al genoemd zijn, maar hier wat suggesties:
(..)
-Matti
-Jussi (of is Fins te hip?)
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:01 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi daar hebben we de broers Hautamäki
Als Miko geschreven wordt het Finsquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Mico komt in Joegoslavie best weleens voor. Daar is het een afkorting van Milos meestal
Häkkinenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:21 schreef renzell het volgende:
Jacob is inderdaad een prachtige naam!![]()
Je weet niet half hoe je de spijker met deze naam recht op de kop tikt...
Helemaal mee eens. Een jongentje gaat hier zekers zo heten!!quote:
Christan is natuurlijk de allermooistequote:Op zondag 27 februari 2005 15:11 schreef Inu het volgende:
Jesse en TibbeTiuri vind ik ook nog steeds erg gaaf. En Tristan en Christan ook
Benthe en Lente enzo vind ik niet echt iets... Ik hou wel van iets apartere namen, maar het moet ook niet té apart wordenSterre is verplicht en Zoë vind ik ook mooi, maar Sara en Lisa zijn ook leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |