Zet er Meulenhof achter en je hebt een boekenuitgeverquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:37 schreef Luckepuk het volgende:
Thieme
Zo heet mijn vriendjequote:Op donderdag 24 februari 2005 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Arno?
die zanger heet Joris Rasenberg, de band heet Abel. Misschien helpt hetquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:34 schreef renzell het volgende:
Abel is ook leuk, maar wederom slechte associaties bij vriendje (foute zanger met een hoop krullend haar...).
Jona(h) misschien?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:34 schreef renzell het volgende:
En Jonas trouwens ook (maar wéér die f*king S aan het eind!).
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:25 schreef renzell het volgende:
Jona (h) iks op zich wel mooi, maar klinkt voor mij stom genoeg toch een beetje als Jonas zonder S...![]()
Ik heb het gelezenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:01 schreef renzell het volgende:
Ha ha, ja, dat snap ik, maar dat vind ik er juist jammer aan, omdat ik dan de hele tijd denk; maar Jonas vind ik mooier...
Als je even een blz 'terugbladert' zie je mijn hele (veeleisende) verhaal... maar ja, uiteindelijk kan ik wel honderd regetjes geven; als de naam er ineens is, zijn al die ander dingen natuurlijk niet meer van belang.![]()
Hmmm... het was het proberen waardquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:52 schreef renzell het volgende:
ha ha... miss Dynastie; maak dat mijn vriendje maar wijs. Die vind die band verschrrikkelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |