Ik ken iemand die Melle heet, maar iedereen verstaat steeds Bellequote:Op donderdag 24 februari 2005 11:01 schreef pepper_961 het volgende:
Ik vind de naam Melle al heel lang heel mooi.
Je hoort em niet veel, maar je moet er ook maar net van houden natuurlijk.
Zet er Meulenhof achter en je hebt een boekenuitgeverquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:37 schreef Luckepuk het volgende:
Thieme
Zo heet mijn vriendjequote:Op donderdag 24 februari 2005 20:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Arno?
die zanger heet Joris Rasenberg, de band heet Abel. Misschien helpt hetquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:34 schreef renzell het volgende:
Abel is ook leuk, maar wederom slechte associaties bij vriendje (foute zanger met een hoop krullend haar...).
Jona(h) misschien?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:34 schreef renzell het volgende:
En Jonas trouwens ook (maar wéér die f*king S aan het eind!).
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:25 schreef renzell het volgende:
Jona (h) iks op zich wel mooi, maar klinkt voor mij stom genoeg toch een beetje als Jonas zonder S...![]()
Ik heb het gelezenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:01 schreef renzell het volgende:
Ha ha, ja, dat snap ik, maar dat vind ik er juist jammer aan, omdat ik dan de hele tijd denk; maar Jonas vind ik mooier...
Als je even een blz 'terugbladert' zie je mijn hele (veeleisende) verhaal... maar ja, uiteindelijk kan ik wel honderd regetjes geven; als de naam er ineens is, zijn al die ander dingen natuurlijk niet meer van belang.![]()
Hmmm... het was het proberen waardquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:52 schreef renzell het volgende:
ha ha... miss Dynastie; maak dat mijn vriendje maar wijs. Die vind die band verschrrikkelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |